daar ga ik ook vanuitquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ik gok op een 0-1 door een Farfannetje
dit is toch zo geniaalquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
In Bagdad zijn ze er ook klaar voor![]()
[afbeelding]
PSV'ers zijn gewoon vrijgeviger met hun shirtjes bij kledingverzamelacties van goede doelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
en die ajaxfans maar lullen over hun populariteit in het buitenland
bron: psv.bl pollquote:
Mijn prognose voor Ajax - PSV is:
Er is 334 keer gestemd door de bezoekers.
Een overtuigende zege PSV
37%
Een nipte zege PSV
39%
Een terecht gelijkspel
8%
Een onverdiend punt voor Ajax of PSV
2%
Een kleine nederlaag
5%
Een ruime nederlaag
2%
Ik wil nog niks voorspellen
4%
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
[afbeelding]
joh, op een psv sitequote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
bron: psv.bl poll
Zo, wat een positieve mensen daarIk gok op een verdiend gelijkspel.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
[afbeelding]
Die achterlijke Uitkaart enzo.quote:
Doen ze goed bij psv.. dan maar 1200 mensen mee en een half lege trein toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die achterlijke Uitkaart enzo.
Ook het feit dat ze geen 2e trein boeken indien deze niet gegarandeerd vol zit.
Die 800 supporters waren vorige week al bereid maar daarna werd er nee verkocht aan supporters die nog een combi-kaartje wilden kopen.
China is het nieuwe Korea, only bigger and better?quote:'PSV doet bod op jonge Chinese doelman'
7/11/2006 9 :37
PSV heeft zich bij het Chinese Shanghai United gemeld voor de zeventienjarige doelman Wang Dalei. Volgens het persbureau Reuters hebben de Eindhovenaren een bod gedaan van 800.000 euro.
'Als de onderhandelingen soepel verlopen, kan de transfer voor het einde van dit jaar worden afgerond', verklaarde Liu Jun, algemeen manager van Shanghai United. Wang Dalei geldt als een van de grootste keeperstalenten van China.
PSV roert zich de afgelopen tijd nadrukkelijk op de Chinese markt. De Chinese tweeling Sun Xiang en Sun Li komt binnenkort naar Eindhoven voor een stage. Beiden zijn international van het Aziatische land.
Ben ik met je eens maar PSV klaarblijkelijk niet omdat indien de trein halfvol zit ze toch voor een volledige trein moeten betalen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doen ze goed bij psv.. dan maar 1200 mensen mee en een half lege trein toch?
Ik noem mezelf ook geen fan van jou en toch is mijn argument dan nog steeds validequote:Op maandag 6 november 2006 18:48 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ik mezelf geen fan noem van jou, en jij wel van PSV![]()
Niet? Voor PSV valt er misschien geen mokerslag uit te delen maar als jullie met 3, 4-0 van ons zouden winnen staan jullie 5 punten los. Dat is al een behoorlijk gat. Je geeft PSV sowieso een mentale opflikker als jullie winnen, dan hebben we de competitie voorlopig niet meer in eigen hand en dat is een situatie waar PSV (gelukkigquote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef twi het volgende:
Mokerslag?Er valt zondag geen mokerslag uit te delen, daar is 't veel te vroeg voor.
die Chineese site schijnt ook al goed te lopen, de markt daar is heel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
China is het nieuwe Korea, only bigger and better?
Koeman laat zich ook niet gek maken. Die kent dat seizoen met die salonremise van PSV uit tegen Groningen nog omdat Ajax angstig dichtbij kwam in de op een na laatste speelronde. Terwijl Ajax 14 punten achter stond ofzoiets.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet? Voor PSV valt er misschien geen mokerslag uit te delen maar als jullie met 3, 4-0 van ons zouden winnen staan jullie 5 punten los. Dat is al een behoorlijk gat.
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef twi het volgende:
Nu werden die vorig seizoen in de Arena wel van het kastje naar de muur gestuurd
Que?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Vergeet trouwens ook niet dat Ajax, ook al winnen we, ook nog AZ op bezoek krijgen binnenkort. Nu werden die vorig seizoen in de Arena wel van het kastje naar de muur gestuurd en verloren we uit wat ongelukkig, maar je weet toch niet waar ze precies staan in Alkmaar.
Ook talpa gekekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:43 schreef Radegast het volgende:
Rasmus Lindgren naar PSV?
Doordeweekse wedstrijd en de beker leeft niet zo bij het gros van de supporters. Het blijft weinig, maar dit zijn wel redenen voor de (vaste uit) supporters om niet te gaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom komen er Donderdag dan maar 200 ofzo![]()
ze zullen wel denken als Koeman Gomes en Alex en nog wat mensen spaart verliezen we![]()
De opvolger van Simonsquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ook talpa gekeken, dan zou ie de opvolger van Simons moeten worden
als ik het goed begreep.
Ah, dom, ik zat nog met die 4-2 in m'n kop (thuis)quote:
ja oke maar er zitten toch normaal gesproken 32.000 mensen en dan komen er maar 200 ? er zullen er natuurlijk ook wel wat op de vitessevakken zitten , maar het blijft er weinig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordeweekse wedstrijd en de beker leeft niet zo bij het gros van de supporters. Het blijft weinig, maar dit zijn wel redenen voor de (vaste uit) supporters om niet te gaan.
dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
De opvolger van Simons. Net alsof die PSV nog gaat verlaten.
Als ik het PSV - Forum moet geloven , zijn het er zelfs 50 minder , dus maar 150 manquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
200 man naar vites ?
haha moet niet gekker worden
yep 2 x per jaar naar de Arena dat doe je niet voor je plezierquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:07 schreef Zapper het volgende:
Je moet er toch ook niet aan denken om TWEE keer in een seizoen naar die lelijke sporthal te moeten zeg![]()
staat nog op mn verlanglijstje; meegaan uit naar Vitessequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom komen er Donderdag dan maar 200 ofzo![]()
ze zullen wel denken als Koeman Gomes en Alex en nog wat mensen spaart verliezen we![]()
goed concert he ,quote:Op woensdag 8 november 2006 09:31 schreef appelsientje het volgende:
Hehe is was er afgelopen vrijdag... maar dat was dan voor een concert
het kan nog een keer dit jaarquote:Op woensdag 8 november 2006 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat nog op mn verlanglijstje; meegaan uit naar Vitesse
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef Californication het volgende:
PSV..Famous for not travelling![]()
Toch bedroevend dat je zo weinig trouwe supporters hebt.
Als die achterlijke en belachelijke kutcombi niet van kracht zou zijn voor dit duel en de prijzen niet een stuk hoger zouden liggen dan voor de Vitesse supporters dan zou het uitvak een stuk beter gevuld zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef Californication het volgende:
PSV..Famous for not travelling![]()
Toch bedroevend dat je zo weinig trouwe supporters hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |