daar ga ik ook vanuitquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ik gok op een 0-1 door een Farfannetje
dit is toch zo geniaalquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
In Bagdad zijn ze er ook klaar voor![]()
[afbeelding]
PSV'ers zijn gewoon vrijgeviger met hun shirtjes bij kledingverzamelacties van goede doelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
en die ajaxfans maar lullen over hun populariteit in het buitenland
bron: psv.bl pollquote:
Mijn prognose voor Ajax - PSV is:
Er is 334 keer gestemd door de bezoekers.
Een overtuigende zege PSV
37%
Een nipte zege PSV
39%
Een terecht gelijkspel
8%
Een onverdiend punt voor Ajax of PSV
2%
Een kleine nederlaag
5%
Een ruime nederlaag
2%
Ik wil nog niks voorspellen
4%
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
[afbeelding]
joh, op een psv sitequote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
bron: psv.bl poll
Zo, wat een positieve mensen daarIk gok op een verdiend gelijkspel.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
[afbeelding]
Die achterlijke Uitkaart enzo.quote:
Doen ze goed bij psv.. dan maar 1200 mensen mee en een half lege trein toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die achterlijke Uitkaart enzo.
Ook het feit dat ze geen 2e trein boeken indien deze niet gegarandeerd vol zit.
Die 800 supporters waren vorige week al bereid maar daarna werd er nee verkocht aan supporters die nog een combi-kaartje wilden kopen.
China is het nieuwe Korea, only bigger and better?quote:'PSV doet bod op jonge Chinese doelman'
7/11/2006 9 :37
PSV heeft zich bij het Chinese Shanghai United gemeld voor de zeventienjarige doelman Wang Dalei. Volgens het persbureau Reuters hebben de Eindhovenaren een bod gedaan van 800.000 euro.
'Als de onderhandelingen soepel verlopen, kan de transfer voor het einde van dit jaar worden afgerond', verklaarde Liu Jun, algemeen manager van Shanghai United. Wang Dalei geldt als een van de grootste keeperstalenten van China.
PSV roert zich de afgelopen tijd nadrukkelijk op de Chinese markt. De Chinese tweeling Sun Xiang en Sun Li komt binnenkort naar Eindhoven voor een stage. Beiden zijn international van het Aziatische land.
Ben ik met je eens maar PSV klaarblijkelijk niet omdat indien de trein halfvol zit ze toch voor een volledige trein moeten betalen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doen ze goed bij psv.. dan maar 1200 mensen mee en een half lege trein toch?
Ik noem mezelf ook geen fan van jou en toch is mijn argument dan nog steeds validequote:Op maandag 6 november 2006 18:48 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ik mezelf geen fan noem van jou, en jij wel van PSV![]()
Niet? Voor PSV valt er misschien geen mokerslag uit te delen maar als jullie met 3, 4-0 van ons zouden winnen staan jullie 5 punten los. Dat is al een behoorlijk gat. Je geeft PSV sowieso een mentale opflikker als jullie winnen, dan hebben we de competitie voorlopig niet meer in eigen hand en dat is een situatie waar PSV (gelukkigquote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef twi het volgende:
Mokerslag?Er valt zondag geen mokerslag uit te delen, daar is 't veel te vroeg voor.
die Chineese site schijnt ook al goed te lopen, de markt daar is heel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
China is het nieuwe Korea, only bigger and better?
Koeman laat zich ook niet gek maken. Die kent dat seizoen met die salonremise van PSV uit tegen Groningen nog omdat Ajax angstig dichtbij kwam in de op een na laatste speelronde. Terwijl Ajax 14 punten achter stond ofzoiets.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet? Voor PSV valt er misschien geen mokerslag uit te delen maar als jullie met 3, 4-0 van ons zouden winnen staan jullie 5 punten los. Dat is al een behoorlijk gat.
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef twi het volgende:
Nu werden die vorig seizoen in de Arena wel van het kastje naar de muur gestuurd
Que?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Vergeet trouwens ook niet dat Ajax, ook al winnen we, ook nog AZ op bezoek krijgen binnenkort. Nu werden die vorig seizoen in de Arena wel van het kastje naar de muur gestuurd en verloren we uit wat ongelukkig, maar je weet toch niet waar ze precies staan in Alkmaar.
Ook talpa gekekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:43 schreef Radegast het volgende:
Rasmus Lindgren naar PSV?
Doordeweekse wedstrijd en de beker leeft niet zo bij het gros van de supporters. Het blijft weinig, maar dit zijn wel redenen voor de (vaste uit) supporters om niet te gaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom komen er Donderdag dan maar 200 ofzo![]()
ze zullen wel denken als Koeman Gomes en Alex en nog wat mensen spaart verliezen we![]()
De opvolger van Simonsquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ook talpa gekeken, dan zou ie de opvolger van Simons moeten worden
als ik het goed begreep.
Ah, dom, ik zat nog met die 4-2 in m'n kop (thuis)quote:
ja oke maar er zitten toch normaal gesproken 32.000 mensen en dan komen er maar 200 ? er zullen er natuurlijk ook wel wat op de vitessevakken zitten , maar het blijft er weinig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordeweekse wedstrijd en de beker leeft niet zo bij het gros van de supporters. Het blijft weinig, maar dit zijn wel redenen voor de (vaste uit) supporters om niet te gaan.
dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
De opvolger van Simons. Net alsof die PSV nog gaat verlaten.
Als ik het PSV - Forum moet geloven , zijn het er zelfs 50 minder , dus maar 150 manquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
200 man naar vites ?
haha moet niet gekker worden
yep 2 x per jaar naar de Arena dat doe je niet voor je plezierquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:07 schreef Zapper het volgende:
Je moet er toch ook niet aan denken om TWEE keer in een seizoen naar die lelijke sporthal te moeten zeg![]()
staat nog op mn verlanglijstje; meegaan uit naar Vitessequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom komen er Donderdag dan maar 200 ofzo![]()
ze zullen wel denken als Koeman Gomes en Alex en nog wat mensen spaart verliezen we![]()
goed concert he ,quote:Op woensdag 8 november 2006 09:31 schreef appelsientje het volgende:
Hehe is was er afgelopen vrijdag... maar dat was dan voor een concert
het kan nog een keer dit jaarquote:Op woensdag 8 november 2006 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat nog op mn verlanglijstje; meegaan uit naar Vitesse
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef Californication het volgende:
PSV..Famous for not travelling![]()
Toch bedroevend dat je zo weinig trouwe supporters hebt.
Als die achterlijke en belachelijke kutcombi niet van kracht zou zijn voor dit duel en de prijzen niet een stuk hoger zouden liggen dan voor de Vitesse supporters dan zou het uitvak een stuk beter gevuld zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef Californication het volgende:
PSV..Famous for not travelling![]()
Toch bedroevend dat je zo weinig trouwe supporters hebt.
Wij hebben bijna altijd een combi, en de prijzen bij ons zijn hoger dan die van PSV. Toch zit ons uitvak 9 van de 10 keer vol. Zelfs voor de beker, zelfs als het midweeks is.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als die achterlijke en belachelijke kutcombi niet van kracht zou zijn voor dit duel en de prijzen niet een stuk hoger zouden liggen dan voor de Vitesse supporters dan zou het uitvak een stuk beter gevuld zijn.
De 1200 kaarten (van de in totaal 2500 beschikbare kaarten)die nog over waren nadat de uitkaarthouders al kaarten konden kopen waren binnen 15 minuten uitverkocht......
En morgen krijgt Cocu rustquote:De pers informeerde eveneens naar de status van Patrick Kluivert en wanneer hij eventueel weer zou meedoen. "Daar heb ik nog niet over nagedacht. Eigenlijk heeft hij gisteren pas een normaal partijspel meegedaan, dat is nog veel te weinig om hem bij de groep te nemen. Wanneer dat zal zijn, hangt af van hoe hij de komende dagen doorkomt. Het zit nog niet in mijn hoofd om hem zondag te gebruiken, zoals ik er nu over denk. Pas als hij er klaar voor is, voeg ik hem toe aan de groep. Dat zal dan meteen bij het eerste elftal zijn, ik zie het niet zo zitten om hem eerst in Jong PSV te gebruiken", aldus Koeman.
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef Californication het volgende:
[..]
Wij hebben bijna altijd een combi, en de prijzen bij ons zijn hoger dan die van PSV. Toch zit ons uitvak 9 van de 10 keer vol. Zelfs voor de beker, zelfs als het midweeks is.
Het feit dat wij op een woensdagavond eerste ronde KNVB beker tegen Jong RKC uit meer supporters mee namen dan jullie naar de topper Ajax-PSV op een zondagmiddag zegt mij in ieder geval genoeg.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Tegen RKC vrij vervoer was het voor jullie toch ook niet uitverkocht of wel????
Gefeliciteerd, zou zeggen koop een taart en vier hetquote:Op woensdag 8 november 2006 15:14 schreef Californication het volgende:
[..]
Het feit dat wij op een woensdagavond eerste ronde KNVB beker tegen Jong RKC uit meer supporters mee namen dan jullie naar de topper Ajax-PSV op een zondagmiddag zegt mij in ieder geval genoeg.
Willen jullie hem hebbenquote:Paul van der Kraan in beeld bij PSV
De algemeen directeur van Vitesse, Paul van der Kraan, is in beeld bij PSV om dezelfde functie te gaan vervullen. PSV heeft meerdere kandidaten op het oog voor de positie van algemeen directeur. Van der Kraan wil er zelf zo weinig mogelijk over kwijt. "Ik heb die geruchten ook gehoord, maar geef verder geen commentaar in dit stadium." Van der Kraan begon in februari 2004 als algemeen directeur bij Vitesse, waar hij een miljoenentekort wist weg te saneren. De Bosschenaar was daarvoor als algemeen directeur werkzaam bij RBC Roosendaal en FC Den Bosch.
Bron: Omroep Gelderland 08-11-2006
loop je weer te trollenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Klagen over duurdere prijzen dan ons , dat valt nog wel mee , je moet toch altijd meer betalen dan het thuispubliek
[..]
Willen jullie hem hebben, van mij mogen jullie hem gratis hebben
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:31 schreef rubbereend het volgende:
bovendien werd er weken geleden gezegd dat het niet de bedoeling was mensen bij andere clubs weg te halen
er staan meer namen op het lijstje maar even afwachten danquote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef mcyodogg het volgende:
We hebben toch niet weer een miljoenensnoeier nodig? Die is nou net weg. Lijkt me beter om iemand te hebben die de club op een hoger plan kan tillen.
Triest als dit kloptquote:In Voetbal International wordt gemeld dat PSV een tip heeft binnengekregen dat Marokko grof geld zou willen betalen om Afellay en Aissati te strikken voor het Marokkaanse nationale elftal. De zaakwaarnemer bevestigt door PSV gewaarschuwd te zijn en gaf ook aan indirect benaderd te zijn met dat soort suggesties. 'Maar ik kan je verzekeren dat dit soort zaken echt geen rol spelen in hun uiteindelijke keuze. het wordt een weloverwogen besluit.'
PSV Netwerk
De zaakwaarnemer geeft aan dat er waarschijnlijk niet gewacht zal worden met een beslissing. 'Het heeft alleen zin om meer tijd te nemenals nieuwe feiten aan het licht komen.' Er zal echter pas definitief gekozen worden als Afellay daadwerkelijk geselecteerd wordt.
Jij noemt dit soort argumenten valide? Daar gaat je geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik noem mezelf ook geen fan van jou en toch is mijn argument dan nog steeds valide.
ja fijn, jullie hebben dan ook landelijk 10x meer supporters dan PSV.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef Californication het volgende:
[..]
Wij hebben bijna altijd een combi, en de prijzen bij ons zijn hoger dan die van PSV. Toch zit ons uitvak 9 van de 10 keer vol. Zelfs voor de beker, zelfs als het midweeks is.
Simons is dan ook geen topperquote:Op donderdag 9 november 2006 09:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Capello wil Alex en Simons zou in de belangstelling staan van een Italiaanse club.
Dat zal vast geen top club zijn.
er zijn meer smsjes binnengekomen voor ajax - adoquote:Op donderdag 9 november 2006 11:18 schreef MIster911 het volgende:
Weet iemand waarom Vitesse - PSV niet word uitgezonden? Lijkt me een leukere wedstrijd dan ajax - ado dat 1 richtingverkeer zal zijn.
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Vogel was dan nog een harde werker, maar dat kan ik van Simons ook niet zeggen....
Klopt, vond ik zelfs als Ajacied. Ajax - ADO wordt eenrichtingsverkeer, Vitesse - PSV kan nog spannend worden. Maar Talpa laat het weer via de sms doen...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:18 schreef MIster911 het volgende:
Weet iemand waarom Vitesse - PSV niet word uitgezonden? Lijkt me een leukere wedstrijd dan ajax - ado dat 1 richtingverkeer zal zijn.
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Vogel was dan nog een harde werker, maar dat kan ik van Simons ook niet zeggen....
Nee.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Schamen jullie jullie niet hélemaal kapot?
Correctie: er zijn veel meer Ajax-supporters in het land dan PSV-supporters. Logisch gevolg dus. Als het PSV-AZ was geweest en Ajax-FC Emmen was die laatste wedstrijd nog wel gekozen.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Het Nederlandse publiek kijkt liever Ajax - ADO
Ik zal de VI even gaan overtypenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee.
Kan iemand dat interview met Alex hier neerkwakken?
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zal de VI even gaan overtypen
Het kan even duren
Capello wil Alex iddquote:Op donderdag 9 november 2006 09:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Capello wil Alex en Simons zou in de belangstelling staan van een Italiaanse club.
Dat zal vast geen top club zijn.
Aan het eind van het seizoen mag het Realquote:Het Spaanse Dagblad AS meldt dat Fabio Capello, die al langer op zoek is naar een extra centrale verdediger, het aantrekken van Alex heeft aangemerkt als hoogste prioriteit voor deze winter. Van alle genoemde namen van topverdedigers zou de Capello Alex hebben aangewezen als de te halen man, ondanks het feit dat Alex dit seizoen niet meer in de Champions League kan uitkomen voor een andere club.
PSV Netwerk
Ronald Koeman liet gisteren in Voetbal International nog weten dat PSV niet zwart op wit heeft staan dat het de verdediger ook na de winterstop nog kan huren van Chelsea. Schuitema gaf echter aan dat hij zeker blijft, omdat Chelsea zich anders niet aan de afspraken zou houden
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:
Wil niet sarren, maar dit is echt diep triest hoor.
Amateurclub SV Meerssen (Limburg) komt met 900 man naar Alkmaar.
Met hoeveel komt PSV naar Amsterdam? 800! (waarvan 10 van de PSV 'Young Fanatics', gem. leeftijd: 11)
Jíj snapt dat, maar 9/10 van jouw vriendjes nietquote:Op donderdag 9 november 2006 11:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind het juist triest dat jij zoiets al triest vindt. Ajax is een club uit A'dam waar een miljoen mensen wonen. Tel daar nog een half miljoen mensen uit de omliggende gebieden bij en de grote aanhang van Ajax in heel Nederland. PSV is gewoon een clubje uit een relatief kleine stad.
Goeie vergelijking. Een amateurclub die eens per 20 jaar een ronde verder komt in de beker en dan tegen een Top3 ploeg speelt zonder combiregeling is toch weer heel wat anders dan Ajax-PSV met combi lijkt me.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wil niet sarren, maar dit is echt diep triest hoor.
Amateurclub SV Meerssen (Limburg) komt met 900 man naar Alkmaar.
Met hoeveel komt PSV naar Amsterdam? 800! (waarvan 10 van de PSV 'Young Fanatics', gem. leeftijd: 11)
Laat dat kleutertje toch lullen man, dat jullie nog happen op zo'n (K)neus.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Goeie vergelijking. Een amateurclub die eens per 20 jaar een ronde verder komt in de beker en dan tegen een Top3 ploeg speelt zonder combiregeling is toch weer heel wat anders dan Ajax-PSV met combi lijkt me.
Die 800 supporters waren midden vorige week al bereikt.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar dan nog is het wel suf hoor. 800 supporters voor een competitieduel waarbij het de nummer 1 tegen de nummer 2 is en PSV misschien weer koploper zou kunnen worden.
Het is geen JC-schaal oid, waarbij ik het me dan nog wel kan voorstellen dat mensen het laten schieten.
Maar Simons is beter al mislukken dit soort types snel bij een club, omdat ze niet opvallen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Simons is dan ook geen topperBeetje een soort van Vogel verhaal wordt dat dan.
Op AN lopen inderdaad een aantal kneuzen rond...maar ik denk dat dit op alle andere varianten van .netwerk zo is...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Op het Ajax Netwerk was er iemand die de koppeltjes met elkaar ging vergelijke. Huntelaar was beter dan Alex, Grygera beter van Farfán, Reiziger (die waarschijnlijk niet eens speelt) slechter dan De Mul. Ajax was in alles veel en veel beter werd gezegd.
Nu snap ik best dat je als supporter van een club niet geheel objectief kunt blijven, maar als je dergelijke BS gaat verkopen ben je ook vast eigenaar van een TimeShare-huis in Malaga en plak je ook steeds die Postcodeloterij-kaarten vol met extra stickers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |