abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43400508
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:33 schreef BillyBeflap het volgende:
nee komt volgens mij niet op tele2
wel komt wel op Tele 2
pi_43401724
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:09 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

wel komt wel op Tele 2
Echt waar? SHKK, nu hebben we al afgezegd om naar de kroeg te gaan en ga ik sporten. Als je dit heel zeker weet, dan ga ik maar weer wat regelen. Maar ik heb op tele2 site gekeken en daar is niks te vinden
pi_43404373
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je kan het op internet zien voor 2 euro's en 95 eurocenten of je had moeten SMS'en een maand terug.
Dat is natuurlijk krankzinnig gesteld. Iedereen met iets van economie in het opleidingspakket beseft dat clubs met een veel groter bedieningsgebied -Ajax en ADO Den Haag- zo'n SMS verkiezing "wint". Als Vitesse-PSV voor dinsdag geprogrammeerd had gestaan, was er een reëlere kans op uitzending geweest.

Ik vertrouw erop dat anderen jouw Talpa-aandelen voldoende willen spekken
pi_43404745
quote:
De Spaanse sportkrant Sport meldt dat scouts van PSV op de tribune hebben gezeten voor Dani Fragoso. De 24-jarige middenvelder komt nu uit voor Barcá B en is twee weken geleden bekeken tijdens een duel tegen stadsgenoot Espanyol B.

Fragoso maakt elke zomer in de voorbereiding weer deel uit van de A-selectie. Vooralsnog kwam hij slechts zeven maal in actie in de hoofdmacht van de Catalanen. Zijn contract loopt medio 2007 af, maar volgens Sport zou hij in januari al kunnen vertrekken.

Ook Vitesse zou interesse hebben getoond in de Spanjaard en zelfs een proefstage hebben aangeboden. Fragoso is hier niet op ingegaan. Verscheidene clubs uit de Primera- en Segunda División zouden de middenvelder volgen.
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 november 2006 @ 19:14:39 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43404820
-edit-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43405989
Vayrynen in de basis vanavond
Patat Friet
pi_43406337
Wat is de opstelling voor vanavond?
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_43406344
Voor de volledigheid

Gomes, Kromkamp, Alex, Salcido, Reiziger, Simons, Väyrynen, Culina, Mendez, Koné, Farfán.

Wapenaar, Verhaegh, Sansoni, Frankel, Lazovic, Janssen, Sprockel, Kaya, Benson, Meulens en Pryor.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 9 november 2006 @ 19:56:50 #259
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43406445
Snap niet waarom ze niet de 1e helft van PSV uitzenden.
Die wedstrijd in amsterdam begint pas om 20.45
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43406545
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef PyTh het volgende:
Snap niet waarom ze niet de 1e helft van PSV uitzenden.
Die wedstrijd in amsterdam begint pas om 20.45
Dat scheelt flink in de opbrengst en kosten
pi_43406715
heb die 2.95 betaald maar talpa site werkt niet meer mee hier
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_43407110
Ben ik nu de enige die problemen heeft met de talpa site in het algemeen en die stream in het bijzonder??
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_43407363
Niemand krijgt beeld op die kutsite, mijn voorstel: massaal de klantenservice van Talpa bomberderen
:) (:
  donderdag 9 november 2006 @ 20:21:38 #264
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43407427
Manuel da Costa officieel A-international van Portugal.

Matige ontwikkeling voor PSV. Hij is nog maar pas in dienst en raakt nu al in de picture van de Europese top.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  FOK!fotograaf donderdag 9 november 2006 @ 20:21:52 #265
842 Zorro
Z
pi_43407441
Kone 0-1 !!!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_43407493
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:21 schreef Bombardier het volgende:
Manuel da Costa officieel A-international van Portugal.

Matige ontwikkeling voor PSV. Hij is nog maar pas in dienst en raakt nu al in de picture van de Europese top.
Matig? Hij heeft een langdurig contract aan z'n reet zonder transferclausule: Dit gaat keiharde euro's opleveren .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43407574
Al op voorsprong, goede zaak
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  FOK!fotograaf donderdag 9 november 2006 @ 20:26:21 #268
842 Zorro
Z
pi_43407638
En de tweede ligt erin, Culina deze keer
0-2 dus, eerste PSV goal voor Culina
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_43407646
lekker talpa, gewoon al het eerste doelpunt gemist Nu al op 3 verschillende pc's geprobeerd, en ca een half uur voor de wedstrijd had ik nog gewoon beeld.

Zeker dat ik mn geld terug ga krijgen

editL en de tweede ook al gemist

nu op de site:

Wegens onderhoudswerkzaamheden is de website tijdelijk niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

pi_43407787
Het wordt een makkelijk avondje zo, is mooi met het oog op zondag.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43408737
Ik had al om 5 uur betaald want wist dat er problemen zouden komen. Heb gewoon nog gekeken tot nu toe zonder enige storing
pi_43409115
lekker dan... ik had me echt verheugd (ook al is het maar bekervoetbal) om na een weekje werken + tentamens gehad te hebben lekker voetbal te gaan kijken... maar nee...
pi_43410616
0-3 inmiddels, dit wordt een regelmatige 0-4 .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43410837
Met dank aan Purrel Fränkel, 0-4
pi_43410898
whehehe 0-4
Welke radiozender wordt dit uitgezonden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')