wel komt wel op Tele 2quote:Op donderdag 9 november 2006 16:33 schreef BillyBeflap het volgende:
nee komt volgens mij niet op tele2
Echt waar? SHKK, nu hebben we al afgezegd om naar de kroeg te gaan en ga ik sporten. Als je dit heel zeker weet, dan ga ik maar weer wat regelen. Maar ik heb op tele2 site gekeken en daar is niks te vindenquote:
Dat is natuurlijk krankzinnig gesteld. Iedereen met iets van economie in het opleidingspakket beseft dat clubs met een veel groter bedieningsgebied -Ajax en ADO Den Haag- zo'n SMS verkiezing "wint". Als Vitesse-PSV voor dinsdag geprogrammeerd had gestaan, was er een reëlere kans op uitzending geweest.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan het op internet zien voor 2 euro's en 95 eurocenten of je had moeten SMS'en een maand terug.
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens bijquote:De Spaanse sportkrant Sport meldt dat scouts van PSV op de tribune hebben gezeten voor Dani Fragoso. De 24-jarige middenvelder komt nu uit voor Barcá B en is twee weken geleden bekeken tijdens een duel tegen stadsgenoot Espanyol B.
Fragoso maakt elke zomer in de voorbereiding weer deel uit van de A-selectie. Vooralsnog kwam hij slechts zeven maal in actie in de hoofdmacht van de Catalanen. Zijn contract loopt medio 2007 af, maar volgens Sport zou hij in januari al kunnen vertrekken.
Ook Vitesse zou interesse hebben getoond in de Spanjaard en zelfs een proefstage hebben aangeboden. Fragoso is hier niet op ingegaan. Verscheidene clubs uit de Primera- en Segunda División zouden de middenvelder volgen.
Dat scheelt flink in de opbrengst en kostenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef PyTh het volgende:
Snap niet waarom ze niet de 1e helft van PSV uitzenden.
Die wedstrijd in amsterdam begint pas om 20.45
Matig? Hij heeft een langdurig contract aan z'n reet zonder transferclausule: Dit gaat keiharde euro's opleverenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:21 schreef Bombardier het volgende:
Manuel da Costa officieel A-international van Portugal.
Matige ontwikkeling voor PSV. Hij is nog maar pas in dienst en raakt nu al in de picture van de Europese top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |