quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:22 schreef poemojn het volgende:
Reken maar
Hier krijgen mensen die een kavel hebben gekregen vaak echt de vrije hand in het ontwerp van hun eigen huis.. Je wilt niet weten wat voor ontwerpen daar tussen zitten.Eentje helemaal in Versailles-stijl, de inrichting hebben ze ook in die stijl gehouden dus deze kast vinden sommigen ook vast wel mooi. Doe mij maar Ikea.
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:42 schreef poemojn het volgende:
Bedankt Nijna! Had even gemist dat ik 't vorige topic gesloten had
Hahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:44 schreef Ireth het volgende:
Waaaaaaaaaaaarom trap ik er toch elke keer weer in???
Bij Alladin had ik al beter moeten weten, alhoewel Suus toen nog te klein was om het concept te begrijpen, dus Alladin en consorten stonden ter decoratie op haar vensterbank.
Een jaar later kwam Assepoester en toen had ik moeten luisteren naar de innerlijke alarmbellen. Maar nee hoor, de muizen, Assepoester, de Prins, de goede fee en de boze stiefmoeder namen hun intrek in Huize Ireth. Zweethandjes tot gevolg, dagenlang zweethandjes en een zeurende Suus die niet alleen, maar samen met mama of papa met Assepoesje wou spelen.
En nu was daar De Kleine Zeemeermin. Als ik slim was geweest had ik de televisie uitgelaten de afgelopen weken, de reclame's gemeden, de boodschappenroute zo gepland dat ik er honderden meters bij uit de buurt zou blijven. Maar zo slim was ik dus niet. Bewust of onbewust laten we maar even in het midden. Mede dankzij vele lieve spaarders en gulle gevers zijn we Ariël, Prins Erik, Zeeheeks Ursula, Koning Triton, Botje en Sebastiaan rijker in ons huis.
En Suus heeft het helemaal door deze keer. Ze snapt wat de bedoeling er mee is en dus zit ondergetekende dit nu te typen met aan de linkerhand Koning Triton en aan de rechterhand Sebastiaan. Met bijbehorende kleffe zweethandjes uiteraard.
Ben nu al benieuw wat er volgend jaar komt. Sneeuwwitje en de zeven dwergen? Dat zijn dan dus 8 handpoppen. Of misschien wel Pinokkio, maar een houten handpop is ook weer zo zwaar.
Albert Heijn bedankt!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:43 schreef Nijna het volgende:
Wat een fijne verrassing Rewimo, heb je "de rest" ook al gevonden?
De leidingen die eruit gaan zijn van loodquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef PM-girl het volgende:
Koper doet het heel goed op de markt zeg maar, heb ik gehoord. Dus wie je ook de leidingen laat vervangen, diegene zal de leidingen wrs. mee willen nemen om er flink geld aan te verdienen. DIt kun je evt. meenemen in je onderhandelingen? Een speciekuip vol met koperen leidingen heeft bij iemand die ik ken 400 euro opgeleverd (hij werkt bij een brandstof bedrijf ofzo en komt er dus makkelijk aan).
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De leidingen die eruit gaan zijn van lood
Je hebt gelijk (zie Guustopic)quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:35 schreef Kleintje het volgende:
dat is apart. De meeste katten doden toch alleen maar uit instinct en niet om het vreten?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
gaat het daar niet van schiften PV?
Ja precies, ze had het over dichtslaande deuren of langsrijdende vrachtwagens. Lijkt me niet normaal dat tafels daarvan plotseling exploderen..quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:07 schreef Githa het volgende:Ladybos...wat iedereen al zegt, dat moet écht niet kunnen hoor! Ik vind de reactie dan ook ronduit belagelijk!
Ieder huis staat toch bloot aan bepaalde trillingen, kan me niet voorstellen dat het met zo'n risico van barsten gewoon verkocht mag worden.
Gelukkig met Myrthe alles goed zeg! ... je moet er niet aan denken.
Wat verdrietig Reese.. daar zijn inderdaad geen woorden voor. Het is zo oneerlijk soms allemaal.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:46 schreef reese.com het volgende:
Ik weet niet zo goed in welk topic het moet plaatsen dus ik doe het hier maar op het bankje.
Mijn schoonzusje en hubbie hebben na flinke moeite een zoontje van drie jaar. Sinds hem waren ze weer flink aan het klussen en wederom ging het niet gemakkelijk. Nu was ze ongeveer 11 weken zwanger, gaat ze voor haar 2e echo, blijken het er twee te zijn maar zit er al 3 weken geen leven meer in.
Aan het verloop van het telefoongesprek dat mijn vriend met z'n zus voerde voelde ik al aan wat er aan de hand was. Ik heb echt gevloekt. Zoveel verdriet en zo oneerlijk. En probeer dan maar eens de woorden te vinden om wat tegen haar te zeggen. Alle woorden lijken zo'n groot verdriet geen recht te doen.![]()
Via mijn werk kom ik er wel regelmatig mee in aanraking. Wil je het helemaal zelfstandig doen of via een overkoepelende organisatie? Wel eens gehoord van Maatpak?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:06 schreef jessie het volgende:
Ik ben me aan het verdiepen in het zelfstandig ondernemersschap van gastouder
Iemand ervaring?
Ik dacht al, waar laat ie me aan denkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:21 schreef jessie het volgende:
Niet mijn smaak maar te groot vind ik hem niet. Als je kleiner neemt is t net zo'n wc matje
K. Ook een pleister eik?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Lois het volgende:
Eerst eventjes schoonspoelen onder de kraan Ingrid en dan inderdaad Betadine erop.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:28 schreef jessie het volgende:
Gastouderburo 't speeltuinbankje klinkt best aardig toch
Die doet volgens mij niet mee, het was nog niet af.quote:Op zondag 5 november 2006 20:43 schreef Syrena het volgende:
BE> Die wedstrijd gaat MMach op zijn "sloefkes" winnen wed ik![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 20:51 schreef snoopy het volgende:
Ik mag ook een heel klein beetje meedoen Leah![]()
![]()
Morgen wordt de electriciteit hier van 10.00 tot 16.00 uur afgesloten wegens werkzaamheden van de Nuon![]()
Ik vlucht dus maar een dagje naar mijn schoonmoeder.
*vingerhoedje rosè doorgeeft aan Snoopquote:Op zondag 5 november 2006 20:51 schreef snoopy het volgende:
Ik mag ook een heel klein beetje meedoen Leah![]()
![]()
Of wij mee kunnen dingen naar de mooiste weet ik niet, maar met alle kaarsjes aan zijn we in ieder geval kanshebber voor de gezelligste (en ook voor de kamer met het meeste speelgoed erinquote:Op zondag 5 november 2006 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die doet volgens mij niet mee, het was nog niet af.
En het gaat hier niet om vakmanschap maar gewoon de mooist een de leukste, dus dat zegt verder niet zo veel.
Ik vind...dat je je slaapkamer moet insturen!
Echt niet, die winnen wijquote:Op zondag 5 november 2006 20:58 schreef m@x het volgende:
(en ook voor de kamer met het meeste speelgoed erin)
Bij de Drogist (DA ofzo) hebben ze wel van die speciale vlekkenverwijderaars Tex. Je hebt verschillende varianten daarvan, bv. voor bloed en dus ook voor inkt. Gewoon daar even vragen, dan kunnen zij je vast wel verder helpenquote:Op maandag 6 november 2006 11:30 schreef texelonia het volgende:
*help*
Noah heeft een (gloednieuw) t-shirt waar nu pen/inkt op zit
Iemand een briljante tip om dat eruit te krijgen? M'n moeder had het over iets wat er speciaal voor is om inkt uit je kleren te krijgen, weet iemand wat dat is?
quote:Op maandag 6 november 2006 07:21 schreef lady-wrb het volgende:
wat staat er in je icoontje noli?
Leuk!!! BEn benieuwd of we de folder krijgen, soms komt hij hier niet.quote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef Suzziieee het volgende:
Voor alle HEMA fans
Bij de aankomende folder zit een sinterklaaszak... Nu kan je op vrijdag 17 en zaterdag 18 november met deze zak gaan winkelen...én op alles wat in deze zak past en kan krijg je bij de kassa 15 % korting![]()
En.... je mag de zak meerdere malen gebruiken![]()
Dat word zweten bij de kassa voor de Hema-meisjes
Bedankt voor de felicitaties! Een hoop mensen die Z&G niet lezen zie ikquote:Op maandag 6 november 2006 07:24 schreef lady-wrb het volgende:
gefeliciteerd karin!
ik had ook mijn vermoedens die kant op (vanwege die verbouwing van brams kamer)
heb je nog bdb spullen nodig? ik heb hier nog een bdb verfschort, een bdb spel een bdb dekbedovertrek een een bdb badhanddoek liggen.
Wil niet eens weten wat mij baby denktquote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Het is zelfs 'babyfluisteraar'. Brrrr...
Ik krijg de Kruidvatreclame wel op tijd, maar ik heb me ook op hun nieuwsbrief geabonneerd. Dan krijg je op zondag al alle aanbiedingenquote:Op maandag 6 november 2006 18:36 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Leuk!!! BEn benieuwd of we de folder krijgen, soms komt hij hier niet.
FOlderbezorging sowieso raar hier, de kruidvatfolder komt dinsdagavond.... als alles op is dus. Al eens over gebeld, maar het mag zo.
Hey, goed plan!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik krijg de Kruidvatreclame wel op tijd, maar ik heb me ook op hun nieuwsbrief geabonneerd. Dan krijg je op zondag al alle aanbiedingenAls het magazine uitkomt (1x per 2 weken) dan kun je dat via de nieuwsbiref al doorbladeren. Echt handig.
Zo wist ik al twee dagen van de NS-treinkaartjes actie
Oh? dan is het hier blijkbaar snel uitverkocht!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:26 schreef Jambo het volgende:
Ingrid19, Megablocks zijn in elke speelgoedwinkel verkrijgbaar. Soms ook bij het Kruidvat, Trekpleister e.d.
je kan ook op marktplaats of ebay kijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Hey, goed plan!
Wij krijgen de reclame meestal pas woensdagavond. Vaak is dan het leuke spul al weg.
Wie weet waar je megabloks kunt kopen? We hebben het ooit eens bij trekpleister gekocht. En afgelopen zaterdag losse blokken op de speelgoedbeurs!
Kim vind het leuk en wil dat wel graag voor haar verjaardag hebben.
Ik krijg er honger vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:ik kom even heerlijk vrolijk binnenstormen
Heb een heerlijke werkdag achter de rug, echt super gewoon.
We hebben een nieuw broodje en dat is vrij bewerkelijk, en ik vind zoiets leuk om te doen, en het was vandaag mijn taak
50 broodjes (een donut van prokorn ofzoiets) belegd met speciale light boter, sla, light kaas,rookvlees,fetakaas,olijf, tomaat,komkommer) niets leuker dan dat lekker garneren op het bord en broodje.
Leidingevende komt eraanhij zo dat ziet er netjes uit, komt later me tegmoed gelopen en nogmaals ja het ziet er echt goed uit
(glunder glunder)
Worden ze alle 50 gewoon verkocht![]()
Morgen mag ik er 60 makendeze keer met tonijnsalade
Heb er nu al zin in
Ja wrijf het er nog maar even in. Ik mag natuurlijk nooooooit bij Leah in haar kliekjequote:Op dinsdag 7 november 2006 20:10 schreef Lois het volgende:
Ik kruip wel bij Leah in hetkliekje, ik kan wel een borrel gebruiken nl.
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ireth en al lekker warm?
Ikke wel, ikke welquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog maar even in. Ik mag natuurlijk nooooooit bij Leah in haar kliekjeIn ieder geval dit jaar nog niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel voor eigen kliekjeseten. Overgebleven zuurkool of een kom gloeiend hete erwtensoep. Die zijn gekliekt nog veeeeel lekkerder![]()
hey.. maar ik heb ook een kliekje van mij alleenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
kozakkenwelkom in mijn kliekje. Ik zit er nog wel alleen (nou ja, nu met jou erbij), maar het zal vast snel drukker worden
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef snoopy het volgende:
Is er geen vertrut kliekje M@x?
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:15 schreef m@x het volgende:
Tuurlijk Jessie en ik vergeet Spuug helemaal want ik zit met haar in dezelfde-veels-te dure-afzuigkap-met-afstandsbediening-en-een-koel-blauw-lampje-kliekje'Hè, nu voel ik me alweer een stuk beter.
Hahahaha ja alleen zit M@x nog in de ontkennende fasequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef snoopy het volgende:
Was het toch een zwangerschapsjurkje Jessie?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef easy-going het volgende:
En iedereen negeert gewoon dat ik niet in een kliekje zit![]()
Nou ik heb de hint begrepen hoor![]()
Boehoe![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef easy-going het volgende:
Boehoe![]()
Dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef easy-going het volgende:
Boehoe![]()
Nee hoor, mijn voor- en achterkant zijn even langquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef jessie het volgende:
[..]
Hahahaha ja alleen zit M@x nog in de ontkennende fase
Je mag wel bij mijn kliekje! Mits je fietstassen hebt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef easy-going het volgende:
Boehoe![]()
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn voor- en achterkant zijn even langIk heb het nu trouwens aan
![]()
Bar, dat klinkt heerlijk, jammer dat ik niet wat dichterbij zit anders zou ik even langs komen om te proevenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
50 broodjes (een donut van prokorn ofzoiets) belegd met speciale light boter, sla, light kaas,rookvlees,fetakaas,olijf, tomaat,komkommer) niets leuker dan dat lekker garneren op het bord en broodje.
Leidingevende komt eraanhij zo dat ziet er netjes uit, komt later me tegmoed gelopen en nogmaals ja het ziet er echt goed uit
(glunder glunder)
quote:
Oh werk jij daarquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
tssss flauw hoor, zou zeggen kom even gezellig langs ziekenhuis terneuzen, in de kantine boven daar werk ik
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:20 schreef Leah het volgende:
[..]
Nee hoor. Bekertje choco doorschuift
.
Het was even zoeken voor je hequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je mag wel bij mijn kliekje! Of een kind met beginletter S.![]()
*houdt hondensloffen open* Je past er makkelijk bij hoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar schuift voorzichtig op het bankje.
brrrr wat is het hier koud zeg meiden, geef mij ook maar een borrel
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
*houdt hondensloffen open* Je past er makkelijk bij hoor!
Wat een leuk initiatief die blije fiets. Dat ga ik onthouden en misschien binnenkort ook wel doen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:20 schreef m@x het volgende:
Ik wil ook een mandje maar dan moet Kai eerst naar achteren verkassen en vanaf dit weekend hoor ik bij deze club
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef kozakken het volgende:
Jaaaa... ik wil ook een extra zusje![]()
-nog even en dan helemaal van enthousiasme doordraait en net als mijn zoon als een kip zonder kop door de kamer rondjes gaat rennen en heel hard 'schildpadjes' roept
![]()
![]()
Bar dat vind ik nou een reuze fijn bericht om te horenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mijn collega ging vandaag voor me op de knieeën ook wel grappig om te zien, was trouwens zoiezo giebelig op het werk vandaag
neh ik ben dip af en heerlijk vrolijk en zin in het leven
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef reese.com het volgende:
[..]
Is er ook een kliekje voor niet mama's die eigenwijs mee posten?
Ik ben niet dapper verre vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef reese.com het volgende:
[..]
Bar dat vind ik nou een reuze fijn bericht om te horenJij dappere dodo
![]()
Is er ook een kliekje voor niet mama's die eigenwijs mee posten?
Ik vroeg mijn vader om een zus, wat doet ie neemt een vriendin met 2 zoons...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Zussen zijn geweldig! Nou ja, de mijne in ieder geval!
Dat is niet handigquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn vader om een zus, wat doet ie neemt een vriendin met 2 zoons...ja dat was niet de afspraak
![]()
Mijn broers vroegen om een zussie .... ik heb nooit om broers gevraagdquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn vader om een zus, wat doet ie neemt een vriendin met 2 zoons...ja dat was niet de afspraak
![]()
Ja maar, ja maar, het is juist DE aanleiding voor rellen en geef toe we smullen allemaal van een rel op z'n tijdquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik doe niet aan kliekjes, daar krijg je alleen maar ellende van
Smerig is nog te schoon voor woordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Githa, wat smerig!
Je hebt trouwens een ultra coole avatar!
Huuuh wat vies!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
mijn kat heeft ook wel eens op het bed geplast.
klein detail was dat ik er nog in lag
o maar ik moet er achteraf ook om lachen hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef Spuuglokje het volgende:
En dieis niet om je uit te lachen hoor, maar hoe je het vertelt
Mijn zus moet pas in december bevallen (word ik wel doopmeter vanquote:Op woensdag 8 november 2006 12:57 schreef m@x het volgende:
Wij hadden ook geen bruidsmeisjes of jonkertjes toen wij gingen trouwen hoor Leonieke. De kindjes in onze omgeving waren daar destijds nog veels te klein voor.
Oke spuit elf hier, maar ik lees af en toe dat Kai (nog) niet loopt. Is hier een reden voor? Je mag me slaan als je de vraag niet kan waarderen.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:57 schreef m@x het volgende:
Haha, hupsend op z'n kont met een flinke sliert kwijl aan zijn kin en luid roepend "Busje!!!!!!!!!!!!!!" Dat zou me pas een spektakel geven op het stadhuis
Ik zit ook al te hopen dat het buurjongetje ze straks komt brengen. Maar ze zijn nu niet thuis.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:10 schreef melonovy het volgende:mijn kinderpostzegelsetjes zijn binnen
![]()
Ze zijn weer leuk dit jaar.
ik hang uit het kliekjequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef melonovy het volgende:
Over kliekjes gesproken, waar hangt Moussy uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |