abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zaterdag 4 november 2006 @ 14:58:50 #51
2628 Karin
pi_43232974
Jeetje wat eng Ladybos, er zullen maar kinderen aan zo'n tafel zitten, je moet er niet aan denken.

En nu? Gaat die winkel nog wat vergoeden?
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:04:00 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_43233085
ladybos, dit mag toch niet! jezus wat erg!
stormy waters...
sailin'
pi_43233117
Reese.com wat erg sterkte

Ladybos sjeez nee daar moet je niet aan denken zeg als die 2 kleintjes daar aan tafel zouden zitten...
En de reactie van de winkel gebeurt wel vaker

We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43233158
Reese, wat verdrietig.

Ladybos wat eng zeg! Gelukkig zijn de hummeltjes niet gewond. Krijg je nog een vergoeding?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 november 2006 @ 15:08:34 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43233178
Jeetje hee! Ik zou gelijk de consumentenbond bellen. Dat kan toch niet zo'n reactie!

Edit: als de winkel zo reageert misschien maar eens even de fabrikant inlichten?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:11:35 #56
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43233249
jeutje wat moeten jullie geschrokken zijn .. hopenlijk wordt er wel een fikse voergoeding gedaan, wat een horkerige reactie van het bedrijf

Reese.com moeilijk en verdrietig hoor veel sterkte

maar even in het klein, het keukentje van de nutricia actie is vandaag binnengekomen , het is hartstikke leuk, maar ik zou er nooit 200 euro voor uitgeven, een deurtje brak al af tijdens het in elkaar plaatsen maar goed een gegeven paard niet in de bek kijken dus het keukentje staat hier lekker te pronken en Arwen kijkt er met grote oogjes naar
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43234134
Ik ga maandag even de consumentenbond bellen idd want ik vind toch dat dit echt niet mag kunnen. Volgens hun kon het al gebeuren door 'trillingen in huis', nou dat moet zo'n tafel toch echt wel kunnen hebben. Helaas was het ook nog een dure designerjeans van mijn vriendin die stuk was dus ik vind wel dat ik haar die schade moet vergoeden, ik zag net dat het leer van de roze stoel met die grote scherf erop ook beschadigd was. De vloer ligt er nog geen twee jaar in, hopelijk zijn er nog pakken laminaat te koop in dezelfde kleur. Deze tafel kost nu nieuw ruim 3000 euro Niet dat ik ooit weer een tafel wil met een glazen blad trouwens We gaan kijken of we de beschadigde marmeren poot kunnen bijwerken en dan misschien een houten blad op dezelfde poot vastmaken, dat moest wel kunnen volgens de mevrouw van de winkel.
  † In Memoriam † zaterdag 4 november 2006 @ 16:07:43 #58
81992 Githa
pi_43234598
Ladybos...wat iedereen al zegt, dat moet écht niet kunnen hoor! Ik vind de reactie dan ook ronduit belagelijk!
Ieder huis staat toch bloot aan bepaalde trillingen, kan me niet voorstellen dat het met zo'n risico van barsten gewoon verkocht mag worden.

Gelukkig met Myrthe alles goed zeg! ... je moet er niet aan denken.
pi_43235050
Wat zal je geschrokken zijn ladybos .
Getsie zeg...
Fake it till you make it...
pi_43235188
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:07 schreef Githa het volgende:
Ladybos...wat iedereen al zegt, dat moet écht niet kunnen hoor! Ik vind de reactie dan ook ronduit belagelijk!
Ieder huis staat toch bloot aan bepaalde trillingen, kan me niet voorstellen dat het met zo'n risico van barsten gewoon verkocht mag worden.

Gelukkig met Myrthe alles goed zeg! ... je moet er niet aan denken.
Ja precies, ze had het over dichtslaande deuren of langsrijdende vrachtwagens. Lijkt me niet normaal dat tafels daarvan plotseling exploderen..

We hebben echt verschrikkelijk veel geluk gehad. De meisjes waren helemaal in de andere hoek van de kamer, terwijl Myrthe eigenlijk altijd bij ons in de buurt speelt. Maar omdat het vriendinnetje er was zat ze in d'r speelhoek. MrBos heeft een flinke diepe wond in zijn hand, exact tussen twee pezen in. Had het er even naast gezeten dan was er een pees doorgesneden en als pianist is dat op zijn zachtst gezegd niet fijn Bovendien zat hij met blote voeten en als een van die punten op zijn voeten was gevallen dan lag waarschijnlijk zijn teen er nu af, gezien de diepe putten in het keiharde laminaat.
pi_43235231
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:46 schreef reese.com het volgende:
Ik weet niet zo goed in welk topic het moet plaatsen dus ik doe het hier maar op het bankje.

Mijn schoonzusje en hubbie hebben na flinke moeite een zoontje van drie jaar. Sinds hem waren ze weer flink aan het klussen en wederom ging het niet gemakkelijk. Nu was ze ongeveer 11 weken zwanger, gaat ze voor haar 2e echo, blijken het er twee te zijn maar zit er al 3 weken geen leven meer in.
Aan het verloop van het telefoongesprek dat mijn vriend met z'n zus voerde voelde ik al aan wat er aan de hand was. Ik heb echt gevloekt. Zoveel verdriet en zo oneerlijk. En probeer dan maar eens de woorden te vinden om wat tegen haar te zeggen. Alle woorden lijken zo'n groot verdriet geen recht te doen.
Wat verdrietig Reese.. daar zijn inderdaad geen woorden voor. Het is zo oneerlijk soms allemaal.
pi_43235249
Ik vind het raar dat een tafel waar zoiets mee kan gebeuren gewoon verkocht mag worden...
MrBos heeft nog aardig mazzel gehad zo te lezen, ik krijg gewoon bibbers van wat je verteld .
pi_43236070
reese, wat klote zeg!!!

Ladybos, dat was ff schrikken zeg!! en wat een rare reactie! Gelukkig maar dat de meisjes niet in de buurt waren!! Hoop dat de consumentenbond iets voor je kan doen..

Wij zouden toch een tegoedbon van 75 euro krijgen van de Beddenreus omdat we zoveel gelazer met het bed hadden gehad...... nou we hebben nog niets gekregen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 november 2006 @ 18:33:52 #64
13151 crew  Rewimo
pi_43238725
Zo, aan de ene kant hangt nieuwe vitrage. Het was zoveel werk (en we begonnen pas zó laat ) dat we de andere kant volgend weekend doen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43240166
Zooo sjonge mensen pas maar op ik heb mijn dag niet vandaag, loop alleen maar te mopperen, te huilen, te katten, en niets is goed.....

En nu is het zaterdagavond en heb niets te doen en verveel me
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:36:55 #66
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_43240530
Een echt baaldag ,Bar misschien helpt dit een heel klein beetje
pi_43240537
Ik kom ff snotteren van de huisstofallergie, we hebben vandaag het huis van opa en oma leeggeruimd. Veel stof, veel emo toch wel.

En nu ben ik nog even bij m'n ouders, moed aan het bijeenrapen om naar mijn eigen flat te rijden met een auto bomvol spulletjes en dingetjes die ik nog heb uitgezocht. Waaronder een gigantische nep-kerstboom die ik perse wilde hebben. En een enorm rood retro tapijt, en dan echt eentje uit de jaren 70 heh waar nog niemand over gelopen heeft want dat lag in de " goeie" kamer vroeger en daar mocht dus niemand komen.

En een Jesus-in-een-lijstje (Maria had ik al eerder meegenomen). Mooie oranje retro potten van opa. Retro eierdopjes Opa's vaste theemok. Een vest van oma. Zo heeft iedereen eigenlijk wel wat spulletjes uitgezocht.

De meubels wat nog over zijn gaan naar de Kringloop en de rest ging in een container die buiten op straat stond. Toen we weggingen stonden er drie opaatjes en twee omaatjes in rond te graaien en kwam er een man met een aanhanger aan voor het ijzer eruit te vissen dat er in lag. Ene omaatje had al een soepketel in d'r rollatormandje liggen ze was de deksel aan het zoeken geloof ik...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 november 2006 @ 19:49:44 #68
13151 crew  Rewimo
pi_43240947
Er is altijd wel iemand die weer wat kan gebruiken, Syrena Dat uitruimen valt niet mee, al die herinneringen... Ik heb ook allerlei dingetjes en troepjes van mijn vader hier, het zijn vaak kleine dingen die grote herinneringen bevatten
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:10:26 #69
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_43241655
Reese !

Ladybos ! Jeumig !!

Wat een leuke spulletjes Syrena, dat zoiets emo was kan ik goed begrijpen!
Hebben we ook gehad, bij het leegruimen van mijn opa's huis..

Nu draag ik zijn kruisje om mijn nek !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:12:59 #70
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43241750
Dikke voor Reese, wat verdrietig allemaal zeg..

Kolere Ladybos! Dat had uit kunnen lopen op een item in Hart Van Nederland als drama van de week! Ik zou het hier zeer zeker niet bij laten zitten en een flinke schadeclaim indienen én de cb op de hoogte brengen! Je moet er toch niet aan denken zeg!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Jubileum moderator zaterdag 4 november 2006 @ 20:20:36 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43242074
Ladybos het is echt te erg voor woorden zeg! Dat dat kan!
Die schade aan de broek van je vriendin kun je misschien verhalen op je WA verzekering, schrale troost maar het scheelt misschien.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 4 november 2006 @ 20:50:40 #72
81992 Githa
pi_43243075
Bar je moppert maar een eind weg hier, wij kunnen best wat hebben
pi_43243451
Ja dat van die tafel is echt niet normaal zeg Flink stampij maken in die winkel, je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren met die kindjes erbij. En er is trouwens al genoeg gebeurt met kapotte kleding en snijwonden Wat voor merk tafel was het?

Het retro-tapijt ligt al op de vloer het is VEEL te groot en heul lelijk zal eens kijken of ik er een foto van gemaakt krijg. Ik was net alles uit de auto aan het slepen in het pikkedonker en in mijn upje, de kruimeldief zat klem (pa heeft alles ingeladen ). Ik trek die met moeite los: BBBZZZTTTTTT... ah ah aAAAHHHHH hoe gaat dat ding UIT?!

Ik ben nu ook de gelukkige bezitster van twee (!) elektrische dekens zag ik

Ik heb de rest van de dozen maar dichtgelaten, ik zie morgen wel wat er nog meer ingepropt zit....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43243535
Ladybos ik zou t hele huis bij elkaar gillen van schrik denk ik Wat erg dat dat zomaar gebeurt!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43243564
Klinkt als leuke spulletjes Syrena
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43243640
Ik ben me aan het verdiepen in het zelfstandig ondernemersschap van gastouder
Iemand ervaring?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43244057
Geen ervaring mee Jessie! Mijn vriendin wilde ooit ook zoiets gaan doen, maar sinds ze Sten heeft niet meer Misschien als ie groter is.

Ik heb een foto! I present.... Shaggy!

Kleur is in het echt wat meer paarsig. Mijn vriend gaat gillen als ie het ziet *gniffel*

Shaggy stinkt overigens wel een beetje.....
pi_43244245
Niet mijn smaak maar te groot vind ik hem niet. Als je kleiner neemt is t net zo'n wc matje
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:22:57 #79
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43244289
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:06 schreef jessie het volgende:
Ik ben me aan het verdiepen in het zelfstandig ondernemersschap van gastouder
Iemand ervaring?
Via mijn werk kom ik er wel regelmatig mee in aanraking. Wil je het helemaal zelfstandig doen of via een overkoepelende organisatie? Wel eens gehoord van Maatpak?

Syrena, shaggie is cool!

Jeetje Ladybos, wat een schrik zeg. Inderdaad naar de Consumentenbond stappen hoor.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_43244400
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:21 schreef jessie het volgende:
Niet mijn smaak maar te groot vind ik hem niet. Als je kleiner neemt is t net zo'n wc matje
Ik dacht al, waar laat ie me aan denken Idd een ietwat grote badmat
Ik denk ook niet dat Shaggy meeverhuist als we gaan samenwonen, maar tot die tijd mag ie blijven liggen. Tenzij hij echt te erg gaat stinken.

Dan zet ik 'm in V&A
pi_43244489
Link doet het niet.
Via een overkoepeldende organisatie (gastouderburo zelf regelt dat dan)

Ik had namelijk gereageert op een oproep voor een gastkindje voor 3 dagen in de week.
Intresse van de andere kant was er wel. Maar toen ik voor mezelf een beetje alles had berekent schoot dat echt niet op. Heffingskorting vervalt nou ja lang verhaal kort maken ik kwam dan op netto 1,66 per uur
Als je zelfstandig bent behoud je wel je heffingskorting en heb je starterskorting en nog wat handige aftrekposten waardoor je uiteindelijk geen belasting betaal.
Zo word het dus wat gunstiger om gastouder te worden.
Want het jammere is dat het nu voor de vraagouder dan wel gunstiger word met de teruggave enzo. Maar voor de gastouder zelf is het vanaf 2006 juist veel minder positief geworden.
Gastouderburo 't speeltuinbankje klinkt best aardig toch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:29:02 #82
3142 m@x
pi_43244517
pi_43244568
He, stomme vraag waarschijnlijk, maar een wondje bij Kim, moet je toch wel ontsmetten met jodium oid?
Kim heeft met haar vingertje onder een plank klem gezeten en nu is het vel er een stukje afgegaan.
(heb het niet gezien, dus weet het niet precies)
Ze is (logisch) flink overstuur. (we zijn nu bij mijn ouders btw)
  Jubileum moderator zaterdag 4 november 2006 @ 21:34:12 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43244686
Eerst eventjes schoonspoelen onder de kraan Ingrid en dan inderdaad Betadine erop.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_43244705
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Lois het volgende:
Eerst eventjes schoonspoelen onder de kraan Ingrid en dan inderdaad Betadine erop.
K. Ook een pleister eik?
(duidelijk nog geen ervaring hiermee, gelukkig)
pi_43244730
Nee niet via zoiets M@x gewoon via gastoudercentrale zeg maar.
Ingrid wij deden altijd alleen afspoelen onder de kraan. En zo nodig dan een pleistertje. Dus als je een jodium ofzo heb is niet echt erg ofzo.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43244779
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:28 schreef jessie het volgende:
Gastouderburo 't speeltuinbankje klinkt best aardig toch
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_43244801
Tnx. Ga nu weer naar mn meissie. Hoor haar nog steeds krijsen.
pi_43244804
Komen jullie dan ook allemaal een dagje spelen
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:48:42 #90
3142 m@x
pi_43245052
Jaaaaaaaaa, zo ver hier vandaan is het niet.
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:51:04 #91
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43245129
ladybos Echt belachelijk dat zoiets kan gebeuren!

Jessie, ik hb geen ervaring met gastouderburo's e.d. Wel een leuk idee! (vind jou er ook wel een tiepje voor idd)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43245293
Maandag eerst het gastouderburo weer eens mailen. Aangezien ik had gemaild het jammer te vinden daar ik de vergoeding wel erg laag vond Maar nu dit gelezen te hebben allemaal ben ik helemaal enthousiast. Samen met Geer besproken natuurlijk. Die staat er ook niet afwijzend tegenover. Je moet wel genoeg uren erin stoppen en er zijn nog wel wat criteria voordat je als zelfstandig ondernemer bij de belastingsdienst gezien word, aan moet voldoen. Dus die volgende week ook maar eens bellen. Maar ik heb er al helemaal zin in.
Ook bij Bo en Jans een beetje gepolst in hoeverre dat mogelijk was. Bo leek t wel wat om kindjes thuis te hebben om mee te spelen. (en Jans natuurlijk ook, ik ooohooook)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43246892
Kan ik nog iemand blij maken met een paar AH parels?
  zondag 5 november 2006 @ 13:58:17 #94
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_43258025
Ik word TANTE ergens halverwege mei, voor de eerste keer
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  zondag 5 november 2006 @ 14:33:16 #95
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43258958
Gefeliciteerd Sjeekie_Beekie!
  zondag 5 november 2006 @ 14:35:02 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43259008
Gefeliciteerd Sjeekie_Beekie! Leuk!
  zondag 5 november 2006 @ 14:36:21 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43259050
Ik ga even heel ongegeneerd spammen!

De K&W 'Show je mooiste woon/slaapkamer'-wedstrijd

Een heuze wedstrijd in Klussen en Wonen! Met een echte prijs!

De wedstrijd:

We gaan de mooiste slaap- of woonkamer kiezen.

Hoe gaan we dat doen? Iedereen die mee wil doen stuurt minimaal 2 en maximaal 4 foto's in van zijn eigen woon- of slaapkamer in dit topic.

Per user kun je slechts met 1 kamer meedoen, bedenk dus goed of je met je woonkamer of met je slaapkamer meedoet. Ook crew van FOK! kan meedoen met deze wedstrijd.

Je kunt foto's insturen tot vrijdag 1 december 21:00 uur. Daarna gaat dit topic op slot.
Insturen kan naar 1 van onderstaande adressen::

Er wordt door 1 van de mods van K&W een puntentelling topic gestart waarin iedereen die wil stemmen zijn nummer 1, nummer 2 en nummer 3 bekend maakt. Nummer 1 krijgt 3 punten, nummer 2 krijgt er 2 en je raadt het al, nummer 3 krijgt slechts 1 punt. Gedurende 1 week, dus tot vrijdag 8 december 21:00 uur kun je je stem uitbrengen.

Zeer kort daarna wordt de winnaar bekend gemaakt, maar slimme FOK!kers hebben al mee zitten tellen

Praten over deze wedstrijd doen we in SC over de [WEDSTRIJD]. , hier alleen de foto's plaatsen!

Dan het belangrijkste, de prijs!

Er is door Decennia Design een waardebon beschikbaar gesteld van ? 50,00. Deze bon is te besteden bij deze leuke (online) retro-design winkel!

Dus ruim je kamer op en doe mee!
Op dit moment zijn er nog maar 3 inzendingen, dus kans genoeg!

[K&W WEDSTRIJD] Show je mooiste kamer!
pi_43260322
Sjeekie_Beekie, spannend! gefeliciteerd!!!!
pi_43263865
Sjeekie gaaaaf
pi_43264123
Sjeekie wat leuk, wat gaaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')