Vergeet de 70's niet...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:59 schreef AnneX het volgende:
en ik ben 6 maanden geleden daar geweest en het is - voor mij - één groot feest van 50-60's sfeer geweest.
De deense bank gaan we nog uitproberen met zijn tweeën op zit comfort.
Die lange moet er zijn benen op kwijt kunnen.
En ik red het niet met de woonkamer plus 40 dozen die maar blijven staan.
Succes voor iedereen.
leuk initiatief van de mod's.
Heb je [WEDSTRIJD] Show je mooiste kamer! uberhaupt gelezenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:14 schreef Solingjan het volgende:
Wanneer is de sluitingsdatum?
We krijgen nl over 3 weken een nieuw bed![]()
quote:Je kunt foto's insturen tot vrijdag 17 november 21:00 uur. Daarna gaat dit topic op slot.
Insturen kan naar 1 van onderstaande adressen::
Er wordt door 1 van de mods van K&W een puntentelling topic gestart waarin iedereen die wil stemmen zijn nummer 1, nummer 2 en nummer 3 bekend maakt. Nummer 1 krijgt 3 punten, nummer 2 krijgt er 2 en je raadt het al, nummer 3 krijgt slechts 1 punt. Gedurende 1 week, dus tot vrijdag 24 november 21:00 uur kun je je stem uitbrengen.
Zeer kort daarna wordt de winnaar bekend gemaakt, maar slimme FOK!kers hebben al mee zitten tellen
Doorwerkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:31 schreef HailStorm het volgende:
Grrr. dan ben ik nog niet klaar...
Sorry had ik niet gezien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heb je [K&W WEDSTRIJD] Show je mooiste kamer! uberhaupt gelezen![]()
[..]
Je hebt een open keuken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hee leuk! *keuken op gaat ruimen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |