Oh werk jij daarquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
tssss flauw hoor, zou zeggen kom even gezellig langs ziekenhuis terneuzen, in de kantine boven daar werk ik
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:20 schreef Leah het volgende:
[..]
Nee hoor. Bekertje choco doorschuift
.
Het was even zoeken voor je hequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je mag wel bij mijn kliekje! Of een kind met beginletter S.![]()
*houdt hondensloffen open* Je past er makkelijk bij hoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar schuift voorzichtig op het bankje.
brrrr wat is het hier koud zeg meiden, geef mij ook maar een borrel
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
*houdt hondensloffen open* Je past er makkelijk bij hoor!
Wat een leuk initiatief die blije fiets. Dat ga ik onthouden en misschien binnenkort ook wel doen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:20 schreef m@x het volgende:
Ik wil ook een mandje maar dan moet Kai eerst naar achteren verkassen en vanaf dit weekend hoor ik bij deze club
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef kozakken het volgende:
Jaaaa... ik wil ook een extra zusje![]()
-nog even en dan helemaal van enthousiasme doordraait en net als mijn zoon als een kip zonder kop door de kamer rondjes gaat rennen en heel hard 'schildpadjes' roept
![]()
![]()
Bar dat vind ik nou een reuze fijn bericht om te horenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mijn collega ging vandaag voor me op de knieeën ook wel grappig om te zien, was trouwens zoiezo giebelig op het werk vandaag
neh ik ben dip af en heerlijk vrolijk en zin in het leven
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef reese.com het volgende:
[..]
Is er ook een kliekje voor niet mama's die eigenwijs mee posten?
Ik ben niet dapper verre vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef reese.com het volgende:
[..]
Bar dat vind ik nou een reuze fijn bericht om te horenJij dappere dodo
![]()
Is er ook een kliekje voor niet mama's die eigenwijs mee posten?
Ik vroeg mijn vader om een zus, wat doet ie neemt een vriendin met 2 zoons...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Zussen zijn geweldig! Nou ja, de mijne in ieder geval!
Dat is niet handigquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn vader om een zus, wat doet ie neemt een vriendin met 2 zoons...ja dat was niet de afspraak
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |