Jezus..wat denk je nou zelfquote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef Coastertommm het volgende:
Die man is echt raar. Ik vraag me af of ie "echt" is.
aan wanhopige mensen verdien je t meeste geld. triest maar waar. en een kut tv programma waar wij net naar keken, ook triest maar waar,quote:Op zondag 5 november 2006 23:21 schreef 7eVeNL het volgende:
die kerel is echt lachwekkend, volgens mij is hier gewoon sprake van iemand met genoeg mensenkennis die gewoon opvoedtips door speelt aan die wanhopige mensen, standaard bedtijden, normaal eten, etc,niets boeiends lijkt mij
veel erger, mja, wij kijken met leedvermaak, onzekinderendoendit niet, aanelkaar. blij dat die van ons 1.90 m zijnquote:Op zondag 5 november 2006 23:32 schreef E.T. het volgende:
Shit, dat had ik willen zien
had willen zien of het echte zulke onzin is, als de promo doet vermoeden
de uitzendtijd is te kort, je ziet hem niet als hij dat kind neemt, bedoel meeneemt in een persoonlijk gesprek . en nee, t is zijn broer aan de engelse kant van zijn moeder, en dan haar oma haar zus en daar weer de zoon van. vandaar dat spleetje tussen de voortandenden. die AD! dacht al, die ken ikquote:Op zondag 5 november 2006 23:38 schreef ThE_ED het volgende:
Is dat die Ad vd Berg?
Eensquote:Op zondag 5 november 2006 23:45 schreef Zuignapje het volgende:
1 medicijn doet het hem: aandacht
dat is meestal t probleem, de ouders zelf, en hun bagage, en t zijn Amerikanen of Engelsen, dat zegt genoeg in die TV shit. de Nederlandse make over komt ook . talpa.quote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens
Je had enkele weken geleden een aflevering van "Jouw vrouw, mijn vrouw" waarbij het ene gezin een super-irritant kind had. De hele tijd doordrammen, zanikken, jeuken, zeiken, grote bek geven.
Het enige wat doe moeder deed was schreeuwen en aan zichzelf denken.
Komt dus die vervangmoeder(een soort hippie+ ) en die begint met dat kind te spelen en rustig te praten. Laat dat kind het verhaal doen. De hele week geen kind meer aan gehad. Geen ongetogen woord gevallen. Puur omdat het kind aandacht kreeg.
De nederlandse versie is al LANG op RTL4 geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 00:40 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat is meestal t probleem, de ouders zelf, en hun bagage, en t zijn Amerikanen of Engelsen, dat zegt genoeg in die TV shit. de Nederlandse make over komt ook . talpa.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |