quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:15 schreef m@x het volgende:
Tuurlijk Jessie en ik vergeet Spuug helemaal want ik zit met haar in dezelfde-veels-te dure-afzuigkap-met-afstandsbediening-en-een-koel-blauw-lampje-kliekje'Hè, nu voel ik me alweer een stuk beter.
Hahahaha ja alleen zit M@x nog in de ontkennende fasequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef snoopy het volgende:
Was het toch een zwangerschapsjurkje Jessie?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef easy-going het volgende:
En iedereen negeert gewoon dat ik niet in een kliekje zit![]()
Nou ik heb de hint begrepen hoor![]()
Boehoe![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef easy-going het volgende:
Boehoe![]()
Dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef easy-going het volgende:
Boehoe![]()
Nee hoor, mijn voor- en achterkant zijn even langquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef jessie het volgende:
[..]
Hahahaha ja alleen zit M@x nog in de ontkennende fase
Je mag wel bij mijn kliekje! Mits je fietstassen hebt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef easy-going het volgende:
Boehoe![]()
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn voor- en achterkant zijn even langIk heb het nu trouwens aan
![]()
Bar, dat klinkt heerlijk, jammer dat ik niet wat dichterbij zit anders zou ik even langs komen om te proevenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
50 broodjes (een donut van prokorn ofzoiets) belegd met speciale light boter, sla, light kaas,rookvlees,fetakaas,olijf, tomaat,komkommer) niets leuker dan dat lekker garneren op het bord en broodje.
Leidingevende komt eraanhij zo dat ziet er netjes uit, komt later me tegmoed gelopen en nogmaals ja het ziet er echt goed uit
(glunder glunder)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |