abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43341002
* Bar_en_Mar slaat een arm om Githa heen en zegt die stoere knul van jou, het komt wel goed
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43341101
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

Ik vroeg mijn vader om een zus, wat doet ie neemt een vriendin met 2 zoons... ja dat was niet de afspraak
Mijn broers vroegen om een zussie .... ik heb nooit om broers gevraagd
En nu hebben zij wel een zus (en nog een leuke ook ) en ik niet
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_43341209
Ik had al een broertje, en nu heb ik er 2 bij gekregen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 22:17:36 #254
81992 Githa
pi_43341250
Stoer is hij zeker! ... wat ben ik trots....

en omdat we rond uitlaat tijd van de hond snel snel naar het ziekenhuis moesten heeft die uit kwaadheid op ons bed zitten zeiken normaal is boven alles dicht en zou ze uberhaupt niet binnen plassen maar uitgerekend nu ...GRRRRR!
pi_43341276
honden grrrrr
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:18:54 #256
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43341299
Githa, wat smerig!
Je hebt trouwens een ultra coole avatar!
pi_43341688
Ik wil ook klieken

Bij wie mag ik in het kliekje?!

Pff heb het warm! Net even lekker gesport en een HEERLIJKE douche genomen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43341734
ik doe niet aan kliekjes, daar krijg je alleen maar ellende van
pi_43341853
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik doe niet aan kliekjes, daar krijg je alleen maar ellende van
Ja maar, ja maar, het is juist DE aanleiding voor rellen en geef toe we smullen allemaal van een rel op z'n tijd
Syllables govern the world
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:35:00 #260
34891 melonovy
La Kutschie
pi_43342080
Over kliekjes gesproken, waar hangt Moussy uit?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 22:38:35 #261
81992 Githa
pi_43342238
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Githa, wat smerig!
Je hebt trouwens een ultra coole avatar!
Smerig is nog te schoon voor woorden Ik snap wel dat die hond zich door alles wat achter gesteld voelt enzo, maar dit heeft ze eerder nog niet in haar hoofd durven halen. Ik weet zeker dat het een soort roep om aandacht dan wel wraak actie was.

Bah bah bah!...
pi_43342400
Rustig ademhalen Githa. Bedenk je dat een hond geen rede heeft gelijk aan de onze en je zo'n beestje niet uit kan leggen wat er gaande is maar het wel aanvoelt dat er iets gaande is.
Neemt niet weg dat het ronduit smerig is en jij wel de klos bent om het op te ruimen.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 22:47:32 #263
81992 Githa
pi_43342724
Ik zal haar ook niks doen hoor, op de gebruikelijke huisarest in haar mand na dan
Zal haar straks wat extra aandacht geven, want schijnbaar heeft ze dat gewoon nodig, maar soms kan het gewoon even niet.
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:48:26 #264
34891 melonovy
La Kutschie
pi_43342775
M@X die fietsen zijn zo leuk!
Ik denk dat ik het ook ga doen, en dan wil Chiara ook meteen, uiteraard. Leuk plan!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 22:48:57 #265
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43342809
mijn kat heeft ook wel eens op het bed geplast.
klein detail was dat ik er nog in lag
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 22:51:22 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43342956
hier in zaanstad zie je best veel van die fietsen met bloemslingers.
ik begreep al niet waar dat op sloeg, maar nu is het me helemaal duidelijk
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:52:25 #267
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43343011
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
mijn kat heeft ook wel eens op het bed geplast.
klein detail was dat ik er nog in lag
Huuuh wat vies!
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:52:48 #268
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43343036
En die is niet om je uit te lachen hoor, maar hoe je het vertelt
pi_43343064
@ Githa. Soms is zo'n mand best handig. Het bevel mand wordt ook gewoon opgevolgd en is voldoende straf.
Werkte het met kinderen maar net zo makkelijk
Kan me voorstellen dat je nu gewoon even geen tijd hebt. Hond haalt de schade wel weer in, hoeft ze niet te pushen door je bed als uitlaatplek te gebruiken.

Ben het trouwens met spuuglokje eens, your icon rocks!
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 22:55:41 #270
81992 Githa
pi_43343203
Thnx, heb een foto van de meet Jordy met de bril van Noah een beetje gephotoshoped.
pi_43344360
Heb wel weer genoeg mijn mening gegeven voor vanavond Ik ga naar bed. Welterusten allemaal
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 06:39:41 #272
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43349137
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef Spuuglokje het volgende:
En die is niet om je uit te lachen hoor, maar hoe je het vertelt
o maar ik moet er achteraf ook om lachen hoor.
alleen op dat moment had ik een ieeeeeuw gevoel.

maar t arme beest had een fikse blaasontsteking, dus eigenlijk vond ik het nog zielig ook.
pi_43349838
Ik geloof dat ik er vandaag verstandig aan heb gedaan gelijk met m'n lief mn bed uit te gaan. De buren zijn aan het verbouwen of iets dergelijks, dus lekker slapen had er vast niet meer ingezeten .
Fake it till you make it...
pi_43350366
Morris ging vanochtend naar de creche, en is weer terug. Studiedag
Beetje vergeten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 09:22:37 #275
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43350412
Oeps
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 8 november 2006 @ 09:24:36 #276
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43350445
Nou, lekker kunnen blijven liggen ook al slaap je niet meer is toch ook wel fijn vind ik. Vandaag zijn de kinderen vrij ivm een studiedag voor het personeel, dus ze waren wel wakker en springen af en toe op bed, doen het licht aan uit aan uit aan uit, maar dat ik er niet meteen uit hoefde en nog bijna een uur heb gelegen was wel een cadeautje.
  woensdag 8 november 2006 @ 09:25:21 #277
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43350465
Hee Morris dus ook thuis ivm een studiedag!
pi_43350819
Hier ook al studiedag
Jans hebben we maar thuis gehouden want die wilde ook niet. En aangezien we vanmiddag weer naar t theater gaan heb ik zo meer kans dat ze er nog iets van meemaakt
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel woensdag 8 november 2006 @ 09:53:07 #279
2628 Karin
pi_43350975
En deze moeder heeft lekker een dagje vrij Eindelijk kan ik weer eens vrij nemen en heb zoveel dagen nog dat ik lekker een luierdagje heb ingesteld. Straks eens uitgebreid douchen, kom ik anders ook niet aan toe. Wel bij de buurman (onze badkamer is nog laaaaaaaaaaaaaang niet klaar) maar die is niet thuis. Als hij 's avonds thuis is ga je ook niet uitgebreid je benen scheren en 's ochtends heb ik daar geen tijd voor. Dan nog even lekker een middagdutje en vanmiddag even in mijn uppie het dorp in. Alvast wat Sint inkopen doen. Heerlijk in mijn uppie

Veel plezier straks in het theater Jessie! Wat leuk!
Mijn moeder had kaarten voor kabouter Plop hier in het theater voor Bram en Iris maar dat is op dezelfde zondagmiddag als Sint in het dorp aankomt. We hebben ze maar teruggebracht. Bram en Iris zijn al helemaal in Sinterklaas stemming door de film "het paard van Sinterklaas". Trouwens een enorme aanrader, echt hele leuke film.
pi_43352886
Oh lekker Karin,
HIer zijn de kindjes beiden snotje verkouden, dus ik breng ze maar niet naar de creche om zelf te kunnen sporten, op zulke dagen kunnen ze maar beter 'gezellig' thuis blijven, lekker een beetje spelen en dieeeeeeeeejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegooooow kijken.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 8 november 2006 @ 12:38:04 #281
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43355054
Go, Diego, Gogogogogo. WIj hebben er inmiddels al 6 afleveringen van "groot gijtje Kaja" (kleine bijtje Maja) op zitten

Karin ik ben jaloers

Wij kregen gisteravond laat trouwens wel een heel leuk telefoontje. Mijn schoonmoeder gaat trouwen. We kunnen niet aaltijd door één deur (meer mijn probleem dan het hare ), maar dit is wel iets om vrolijk over te worden.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 12:43:11 #282
81992 Githa
pi_43355206
Leuk m@x dat is weer een feestje in het vooruitzicht
Is kai dan bruidsjonker?
  woensdag 8 november 2006 @ 12:48:15 #283
3142 m@x
pi_43355342
Ik weet niet of Kai daar echt gelukkiger van wordt Githa. Het is niet echt een kereltje wat netjes in het gareel blijft lopen. Lijkt me trouwens wel grappig hoor. Bruidsjonker zijn bij je eigen oma
pi_43355508
Wij hebben geen bruidsmeisjes of bruidsjonkers op ons huwelijk

Vind ik stiekem wel een beetje jammer
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 12:54:42 #285
81992 Githa
pi_43355524
Wie zegt dat je als bruidsjonker netjes in het gareel moet lopen Laat Kai lekker Kai zijn, prachtig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 12:57:00 #286
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43355591
Christan wordt ook bruidsjonker volgend jaar Troel moest hem wel omkopen met twee Happy Meals
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 8 november 2006 @ 12:57:10 #287
3142 m@x
pi_43355597
Haha, hupsend op z'n kont met een flinke sliert kwijl aan zijn kin en luid roepend "Busje!!!!!!!!!!!!!!" Dat zou me pas een spektakel geven op het stadhuis

Wij hadden ook geen bruidsmeisjes of jonkertjes toen wij gingen trouwen hoor Leonieke. De kindjes in onze omgeving waren daar destijds nog veels te klein voor.
pi_43355755
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:57 schreef m@x het volgende:
Wij hadden ook geen bruidsmeisjes of jonkertjes toen wij gingen trouwen hoor Leonieke. De kindjes in onze omgeving waren daar destijds nog veels te klein voor.
Mijn zus moet pas in december bevallen (word ik wel doopmeter van dus eigenlijk wel jammer dat mijn metekind nog te klein zal zijn) en mijn schoonzus eind maart.

Te klein dus.

En ik wil ook geen kindjes van neven of nichten want die zijn ofwel te groot of ik heb er praktisch geen contact mee.
pi_43356249
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:57 schreef m@x het volgende:
Haha, hupsend op z'n kont met een flinke sliert kwijl aan zijn kin en luid roepend "Busje!!!!!!!!!!!!!!" Dat zou me pas een spektakel geven op het stadhuis
Oke spuit elf hier, maar ik lees af en toe dat Kai (nog) niet loopt. Is hier een reden voor? Je mag me slaan als je de vraag niet kan waarderen.
  woensdag 8 november 2006 @ 13:27:44 #290
3142 m@x
pi_43356566
Dat mag je best vragen hoor Liever dat dan mensen die gewoon gelijk roepen dat hij lui is en hun kind al met een jaar liep. Kai is hypermobiel waardoor het wat langer duurt voordat hij gaat lopen en staan. Op zich niks ernstigs behalve dat het voor hem en voor ons af en toe rete-irritant is dat bepaalde dingen gewoon nog niet kunnen. Hij heeft fysiotherapie en er is wel wat vooruitgang maar ik denk dat het nog wel een tijd gaat duren voordat hij met andere kinderen mee kan komen.
pi_43356955
Ik heb je linkje gelezen en het gaat dus gewoon allemaal goed komen. Die achterstand loopt ie gewoon vanzelf in. Dat is fijn!
Kan me voorstellen dat je soms opmerkingen krijgt en die mensen dan wel kan schieten. Waar bemoeien vreemden zich toch altijd mee.
voor jou en Kai
pi_43357877
mijn kinderpostzegelsetjes zijn binnen
Ze zijn weer leuk dit jaar.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 8 november 2006 @ 14:13:45 #293
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43357992
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:10 schreef melonovy het volgende:
mijn kinderpostzegelsetjes zijn binnen
Ze zijn weer leuk dit jaar.
Ik zit ook al te hopen dat het buurjongetje ze straks komt brengen. Maar ze zijn nu niet thuis. Oh wacht, ik denk dat ik tot morgen moet wachten door die studiedag.
pi_43359755
Ik zag hier net wel kindjes lopen, maar niet de kindjes die mij de kinderzegels hebben aangesmeerd . Nou ze komen vast wel deze week ergens .
Fake it till you make it...
  woensdag 8 november 2006 @ 16:10:16 #295
3142 m@x
pi_43361956
Ze zijn bij ons niet eens langsgeweest.
pi_43362381
bij mij wel. nog een genante vergissing bij gemaakt: het was het overbuurmeisje dat ze bij me kwam verkopen maar die herkende ik niet, ze was ineens zo de lengte in geschoten en had echt een pubergezicht gekregen. bovendien zie ik haar meestal van een afstandje en niet van zo dichtbij. ik zag haar van de overkant komen en dachtnog: die lijkt echt veel op onze overbuurmeisjes. dus ik vroeg aan haar 'ben jij een nichtje van onze overburen?'(ik weet dat ze veel familie in de buurt hebben wonen). 'nee hoor' zegt 't meisje. 'ok, dan niet' dacht ik. en ik bestelde mijn kinderpostzegels zonder er verder over na te denken. een uurtje later kom ik haar weer tegen op straat, maar toen stond ze aan de overkant met haar moeder en op die afstand herkende ik haar wel als zijnde het overbuurmeisje. . ze had haar kinderpostzegelbestelformulieren nog in dr hand. ik riep 'hey hoi chantal, sorry maar ik heb m'n kinderpostzegels net al bij iemand anders besteld!'. en toen ze antwoordde 'nee hoor, dat was bij mij' drong pas tot me door dat zij hetzelfde meisje was als ik aan de deur gehad had. idioot he. we hebben er hartelijk om gelachen allemaal maar ik voelde me wel echt een sufkop hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door bixister op 08-11-2006 16:56:07 ]
pi_43365093
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43365253
Getver ik voel me gewoon zieker worden, ik heb wat verhoging, Chiara koorts en Yoram zit te piepen van de asma. Ik had net de TV aangezet voor de kinderen en ben zelf een klein dutje op de bank gaan doen. Nu net wat gegeten, dat deed me ook wel weer goed, maar voor hoe lang nog...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43365923
kinderpostzegels heb ik ook niet gezien
pi_43370092
Beterschap Mel.

O t theater was zo leuk. Echt een superaanrader om naar deze voorstelling toe te gaan.
Ageeth de haan en de voorstelling heet maan.
We zaten op de voorste rij en Jans vond het voordat t ging beginnen weer even spannend en ging met dr handjes voor de ogen zitten. Maar toen ze begonnen was het over.
Veel liedjes werden er gezongen en de vrouw had een hele mooie rusitge stem. Op eeng egeven moment ging het over sterren en toen paktte ze er 1tje (nep) van Janneke's hoofd vandaan. Jans zat helemaal te zwijmelen ervan, zo schattig. En aan Bo vroeg ze of ze pling plang wilde meezingen (die 2 woordjes dus)maar Bo zei dat ze het niet kon, maar toen vond ze Bo toch nog een sterretje. Ook al zo lief, Bo straalde.
Nou in mei is er weer een andere show van haar dan gaan we weer.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')