Mijn broers vroegen om een zussie .... ik heb nooit om broers gevraagdquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn vader om een zus, wat doet ie neemt een vriendin met 2 zoons...ja dat was niet de afspraak
![]()
Ja maar, ja maar, het is juist DE aanleiding voor rellen en geef toe we smullen allemaal van een rel op z'n tijdquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik doe niet aan kliekjes, daar krijg je alleen maar ellende van
Smerig is nog te schoon voor woordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Githa, wat smerig!
Je hebt trouwens een ultra coole avatar!
Huuuh wat vies!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
mijn kat heeft ook wel eens op het bed geplast.
klein detail was dat ik er nog in lag
o maar ik moet er achteraf ook om lachen hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef Spuuglokje het volgende:
En dieis niet om je uit te lachen hoor, maar hoe je het vertelt
Mijn zus moet pas in december bevallen (word ik wel doopmeter vanquote:Op woensdag 8 november 2006 12:57 schreef m@x het volgende:
Wij hadden ook geen bruidsmeisjes of jonkertjes toen wij gingen trouwen hoor Leonieke. De kindjes in onze omgeving waren daar destijds nog veels te klein voor.
Oke spuit elf hier, maar ik lees af en toe dat Kai (nog) niet loopt. Is hier een reden voor? Je mag me slaan als je de vraag niet kan waarderen.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:57 schreef m@x het volgende:
Haha, hupsend op z'n kont met een flinke sliert kwijl aan zijn kin en luid roepend "Busje!!!!!!!!!!!!!!" Dat zou me pas een spektakel geven op het stadhuis
Ik zit ook al te hopen dat het buurjongetje ze straks komt brengen. Maar ze zijn nu niet thuis.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:10 schreef melonovy het volgende:mijn kinderpostzegelsetjes zijn binnen
![]()
Ze zijn weer leuk dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |