Die doet volgens mij niet mee, het was nog niet af.quote:Op zondag 5 november 2006 20:43 schreef Syrena het volgende:
BE> Die wedstrijd gaat MMach op zijn "sloefkes" winnen wed ik![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 20:51 schreef snoopy het volgende:
Ik mag ook een heel klein beetje meedoen Leah![]()
![]()
Morgen wordt de electriciteit hier van 10.00 tot 16.00 uur afgesloten wegens werkzaamheden van de Nuon![]()
Ik vlucht dus maar een dagje naar mijn schoonmoeder.
*vingerhoedje rosè doorgeeft aan Snoopquote:Op zondag 5 november 2006 20:51 schreef snoopy het volgende:
Ik mag ook een heel klein beetje meedoen Leah![]()
![]()
Of wij mee kunnen dingen naar de mooiste weet ik niet, maar met alle kaarsjes aan zijn we in ieder geval kanshebber voor de gezelligste (en ook voor de kamer met het meeste speelgoed erinquote:Op zondag 5 november 2006 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die doet volgens mij niet mee, het was nog niet af.
En het gaat hier niet om vakmanschap maar gewoon de mooist een de leukste, dus dat zegt verder niet zo veel.
Ik vind...dat je je slaapkamer moet insturen!
Echt niet, die winnen wijquote:Op zondag 5 november 2006 20:58 schreef m@x het volgende:
(en ook voor de kamer met het meeste speelgoed erin)
Bij de Drogist (DA ofzo) hebben ze wel van die speciale vlekkenverwijderaars Tex. Je hebt verschillende varianten daarvan, bv. voor bloed en dus ook voor inkt. Gewoon daar even vragen, dan kunnen zij je vast wel verder helpenquote:Op maandag 6 november 2006 11:30 schreef texelonia het volgende:
*help*
Noah heeft een (gloednieuw) t-shirt waar nu pen/inkt op zit
Iemand een briljante tip om dat eruit te krijgen? M'n moeder had het over iets wat er speciaal voor is om inkt uit je kleren te krijgen, weet iemand wat dat is?
quote:Op maandag 6 november 2006 07:21 schreef lady-wrb het volgende:
wat staat er in je icoontje noli?
Leuk!!! BEn benieuwd of we de folder krijgen, soms komt hij hier niet.quote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef Suzziieee het volgende:
Voor alle HEMA fans
Bij de aankomende folder zit een sinterklaaszak... Nu kan je op vrijdag 17 en zaterdag 18 november met deze zak gaan winkelen...én op alles wat in deze zak past en kan krijg je bij de kassa 15 % korting![]()
En.... je mag de zak meerdere malen gebruiken![]()
Dat word zweten bij de kassa voor de Hema-meisjes
Bedankt voor de felicitaties! Een hoop mensen die Z&G niet lezen zie ikquote:Op maandag 6 november 2006 07:24 schreef lady-wrb het volgende:
gefeliciteerd karin!
ik had ook mijn vermoedens die kant op (vanwege die verbouwing van brams kamer)
heb je nog bdb spullen nodig? ik heb hier nog een bdb verfschort, een bdb spel een bdb dekbedovertrek een een bdb badhanddoek liggen.
Wil niet eens weten wat mij baby denktquote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Het is zelfs 'babyfluisteraar'. Brrrr...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |