quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:22 schreef poemojn het volgende:
Reken maar
Hier krijgen mensen die een kavel hebben gekregen vaak echt de vrije hand in het ontwerp van hun eigen huis.. Je wilt niet weten wat voor ontwerpen daar tussen zitten.Eentje helemaal in Versailles-stijl, de inrichting hebben ze ook in die stijl gehouden dus deze kast vinden sommigen ook vast wel mooi. Doe mij maar Ikea.
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:42 schreef poemojn het volgende:
Bedankt Nijna! Had even gemist dat ik 't vorige topic gesloten had
Hahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:44 schreef Ireth het volgende:
Waaaaaaaaaaaarom trap ik er toch elke keer weer in???
Bij Alladin had ik al beter moeten weten, alhoewel Suus toen nog te klein was om het concept te begrijpen, dus Alladin en consorten stonden ter decoratie op haar vensterbank.
Een jaar later kwam Assepoester en toen had ik moeten luisteren naar de innerlijke alarmbellen. Maar nee hoor, de muizen, Assepoester, de Prins, de goede fee en de boze stiefmoeder namen hun intrek in Huize Ireth. Zweethandjes tot gevolg, dagenlang zweethandjes en een zeurende Suus die niet alleen, maar samen met mama of papa met Assepoesje wou spelen.
En nu was daar De Kleine Zeemeermin. Als ik slim was geweest had ik de televisie uitgelaten de afgelopen weken, de reclame's gemeden, de boodschappenroute zo gepland dat ik er honderden meters bij uit de buurt zou blijven. Maar zo slim was ik dus niet. Bewust of onbewust laten we maar even in het midden. Mede dankzij vele lieve spaarders en gulle gevers zijn we Ariël, Prins Erik, Zeeheeks Ursula, Koning Triton, Botje en Sebastiaan rijker in ons huis.
En Suus heeft het helemaal door deze keer. Ze snapt wat de bedoeling er mee is en dus zit ondergetekende dit nu te typen met aan de linkerhand Koning Triton en aan de rechterhand Sebastiaan. Met bijbehorende kleffe zweethandjes uiteraard.
Ben nu al benieuw wat er volgend jaar komt. Sneeuwwitje en de zeven dwergen? Dat zijn dan dus 8 handpoppen. Of misschien wel Pinokkio, maar een houten handpop is ook weer zo zwaar.
Albert Heijn bedankt!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:43 schreef Nijna het volgende:
Wat een fijne verrassing Rewimo, heb je "de rest" ook al gevonden?
De leidingen die eruit gaan zijn van loodquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef PM-girl het volgende:
Koper doet het heel goed op de markt zeg maar, heb ik gehoord. Dus wie je ook de leidingen laat vervangen, diegene zal de leidingen wrs. mee willen nemen om er flink geld aan te verdienen. DIt kun je evt. meenemen in je onderhandelingen? Een speciekuip vol met koperen leidingen heeft bij iemand die ik ken 400 euro opgeleverd (hij werkt bij een brandstof bedrijf ofzo en komt er dus makkelijk aan).
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De leidingen die eruit gaan zijn van lood
Je hebt gelijk (zie Guustopic)quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:35 schreef Kleintje het volgende:
dat is apart. De meeste katten doden toch alleen maar uit instinct en niet om het vreten?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
gaat het daar niet van schiften PV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |