bron: Puckzzquote:1 dag uit je leven in 4 foto's
de bedoeling is dan (voor de wedstrijd iig) een collage te maken van 4 foto's die een dag uit je leven typeren. Hiermee hoop ik de mensen aan te sporen tot creatief denken en op deze manier zullen ze wel nieuwe foto's moeten maken voor de wedstrijd i.p.v. archief. niet dat er iets mis is met archief hoor, maar het is zo makkelijk.
de regels zullen dan aangepast moeten worden omdat twee foto's naast elkaar op 580 breed niet erg duidelijk zullen zijn. dus heb ik gevraagd of het voor deze keer op max. 800 breed mag. Ik hoop dat ie er door komt
Ga ik ook doen, ik heb genoeg gehoordquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef prupke het volgende:
Kunnen we niet gewoon dat onderwerp er bij zetten en dan stemmen en dan achteraf gaan bakkeleien over de rest? (indien nodig)
Ohoh, dat wordt rellenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, ik heb genoeg gehoord![]()
dat vind ik dus eigenlijk ook, ik draag een onderwerp aan, het is niet eens gezegd dat er op gestemd gaat wordenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef prupke het volgende:
Kunnen we niet gewoon dat onderwerp er bij zetten en dan stemmen en dan achteraf gaan bakkeleien over de rest? (indien nodig)
Pssstquote:Op woensdag 1 november 2006 21:41 schreef MissBliss het volgende:
Post je de onderwerpen vandaag nog, An?
gewoon net zoiets als HDR ?:Pquote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
voor de mensen die echt niet weten hoe het moet wil ik desnoods wel die foto's samenvoegen voor ze. maar het lijkt me toch dat dat niet zo moeilijk is?
Ohquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Pssst
[Stemtopic] Onderwerpen fotowedstrijd november
Ik moet er even over denkenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Pssst
Als het zover komt mag je een de "How to" postenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
voor de mensen die echt niet weten hoe het moet wil ik desnoods wel die foto's samenvoegen voor ze. maar het lijkt me toch dat dat niet zo moeilijk is?
Ik heb netjes gewacht tot tien uur met stemmenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Pssst
nope je bent niet alleenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef Ymke het volgende:
Dan ben ik dus de enige die echt niet weet hoe je 4 fotos in een plakt![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef Ymke het volgende:
Dan ben ik dus de enige die echt niet weet hoe je 4 fotos in een plakt![]()
hek als het onderwerp gekozen word hequote:Op woensdag 1 november 2006 22:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Maar puckzzz gaat het ons uitleggen
![]()
Ik heb echt geen idee , als men over canvas of lagen heeft haak ik al af , ik kan niet shoppenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef Re het volgende:
lijkt me niet echt moeilijk toch?
Bedenk gelijk wat voor dagje ik moet gaan doen...ik mag de camera de bajes niet in nemenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef prupke het volgende:
[..]
hek als het onderwerp gekozen word he
ws doe ik dan niet mee , kan nu al voorspellen dat het dan een heul saaie foto gaat worden ook al krijg ik ze bij elkaar gesoept
Ik mag op mn werk ook niet fotograferenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Bedenk gelijk wat voor dagje ik moet gaan doen...ik mag de camera de bajes niet in nemen![]()
weekendquote:Op woensdag 1 november 2006 22:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik mag op mn werk ook niet fotograferen
dat is dus secundair over hoe de foto's te presenteren, primair gewoon 4 foto's uit het typische leven van ymkequote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee , als men over canvas of lagen heeft haak ik al af , ik kan niet shoppen![]()
1 dag uit je leven in een collage van 4 foto's van bezigheden die jouw leven typerenquote:
kunnen wel 4 leuke foto's wordenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:25 schreef prupke het volgende:
[..]
1 dag uit je leven in een collage van 4 foto's van bezigheden die jouw leven typeren
typerend is mijn werk en mijn verdere dagelijkse bezig heden (weekend is om te lamzakken en andere dingen die niet typerend zijn)
jahquote:Op woensdag 1 november 2006 22:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
kunnen wel 4 leuke foto's worden
Dat zou wel erg op "Geen-leven-buiten-Fok!" betekenenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:39 schreef PKfotografie het volgende:
waarom voorspel ik screenshots van fok bij die opdracht![]()
dus je snapt mijn punt?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat zou wel erg op "Geen-leven-buiten-Fok!" betekenen![]()
RUK of KUT??quote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef blomst het volgende:
De andere onderwerpen vind ik trouwens ook ***onderwerpen.
Dat magquote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef blomst het volgende:
Nietwaar blomst , evenwicht is een heel mooi onderwerpquote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef blomst het volgende:
Ik kom niet verder als kinderen of voorwerpen balanceren op iets.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nietwaar blomst , evenwicht is een heel mooi onderwerp![]()
Wat? "dat mag" of "rukonderwerp"quote:Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mogen we dat ook als onderwerp stemmen?
zo ja dan pas ik mijn stem even aan![]()
ying yangquote:Op woensdag 1 november 2006 22:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik kom niet verder als kinderen of voorwerpen balanceren op iets.
Geef mij nog wat ideeen dan om me te overtuigen
Niks daarvan , ik hou mn ideeen lekker voor mequote:Op woensdag 1 november 2006 22:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon 4 spannende foto's uit iemand anders leven , wie kent jou nou om te weerleggen dat dat jou dag niet isquote:Op woensdag 1 november 2006 22:51 schreef blomst het volgende:
Ik vind de vier foto's wel leuk, maar als onderwerp eendag uit mijn leven weer niet.
Kan ook een werkdag nemen, worden allemaal donkere nachtfoto's.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:04 schreef Ymke het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon 4 spannende foto's uit iemand anders leven , wie kent jou nou om te weerleggen dat dat jou dag niet is![]()
pak een weegschaal en 2 vershillende mensen (gezet en minder gezet) en zet ze zo op de foto dat ze beide de voeten op de weegschaal hebben staan maar toch het zelfde gewicht aan gevenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Je wilt winnen natuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niks daarvan , ik hou mn ideeen lekker voor me![]()
Spannend , werkfotos in de nachtquote:Op woensdag 1 november 2006 23:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Kan ook een werkdag nemen, worden allemaal donkere nachtfoto's.
Ja want froosje gaat ook weer meedoenquote:
De heksenwaag is oudewaterquote:Op woensdag 1 november 2006 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
pak een weegschaal en 2 vershillende mensen (gezet en minder gezet) en zet ze zo op de foto dat ze beide de voeten op de weegschaal hebben staan maar toch het zelfde gewicht aan geven
op deze bv (maar dan zonder touwtjes)
[afbeelding]
Je kunt ze ook afdrukken, collage maken en foto maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee , als men over canvas of lagen heeft haak ik al af , ik kan niet shoppen![]()
koop je een paar stemmenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:08 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja want froosje gaat ook weer meedoen![]()
Slaap lekker blomstjequote:Op woensdag 1 november 2006 23:12 schreef blomst het volgende:
Ik ga er nog een paar nachtjes over nadenken voor dat ik stem.
daar mag ik niet op....quote:
als ik erop ga staan kan je je verwarmen aan een barbie qquote:Op woensdag 1 november 2006 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
daar mag ik niet op....
Slaat ie uit naar de Duistere kant![]()
huhquote:Op woensdag 1 november 2006 23:42 schreef An24 het volgende:
[..]
In twee topics komt het beter over..hoewel Vlieg er anders over denkt....![]()
DAT MAGquote:Op woensdag 1 november 2006 23:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
huh![]()
waarom denk jij dat ik alles volg?
ik heb geen idee waar dit over gaat.
geen zin in terug lezen enzo
ik vind het 3 foto's meer als wat is toegestaanquote:Op donderdag 2 november 2006 00:32 schreef snakelady het volgende:
Ik vindt het idee van de 4 foto's erg leuk!!
Maak je nou geen illusies.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
daar mag ik niet op....
Slaat ie uit naar de Duistere kant![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 06:48 schreef Ynske het volgende:
ben nog altijd van mening dat het tov de andere ingestuurde onderwerpen het niet eerlijk is dat er een al eerder bekend was, en dus meer aandacht op gevestigd is...
hmmmm welke ik ga kiezen... eerste even wakker worden ne dan nog eens nadenken
als het typerend is voor je leven welquote:Op woensdag 1 november 2006 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Even een vraagje over het onderwerp van Puckzzz. Als het erom gaat een collage van 4 foto's te maken die een dag uit je leven typeren, dan hoeven die foto's toch niet op dezelfde dag gemaakt te zijn? En dan zou toch ook gewoon archiefmateriaal gebruikt kunnen worden?
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:10 schreef Ymke het volgende:
Wordt dat trouwens niet heel klein om te zien, 4 foto's in 550 breed?
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
2 X2 is de makkelijkste optie natuurlijk, maar dan nog 1 foto op 290 is niet erg breed vind ik persoonlijk.
het ging mij er gewoon ff om, dat er 4 foto's in 1 plaatje geperst moeten worden en we hier met een 580 regel zitten. dus leek me 800 ietsje handiger om de foto goed te beoordelen.
zolang het maar 1 plaatje is maakt het mij niet uit of ze onder elkaar, naast elkaar of whatever staanwe kunnen iet van An verwachten dat ze 4 keer zoveel foto's gaat plaatsen straks.
Je bent echt een vrouw he?? Leest alleen wat ze lezen wilquote:Op donderdag 2 november 2006 10:10 schreef Ymke het volgende:
Wordt dat trouwens niet heel klein om te zien, 4 foto's in 550 breed?
Ja net of ik alle topics door ga lezenquote:Op donderdag 2 november 2006 10:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je bent echt een vrouw he?? Leest alleen wat ze lezen wilEr is al meerdere malen gegild dat voor dit onderwerp 800 pix breedte zou worden toegestaan.
![]()
Geeft niet dat je een vrouwtje bent hoor is je vergeven..![]()
:edit: WPZ (Wat Puckzzz zegt)![]()
Hoog he zo'n kast... Je laat je er wel makkelijk opjagen..quote:Op donderdag 2 november 2006 10:16 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja net of ik alle topics door ga lezen![]()
dank voor mijn nieuwe sigquote:Op donderdag 2 november 2006 10:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je bent echt een vrouw he?? Leest alleen wat ze lezen wilEr is al meerdere malen gegild dat voor dit onderwerp 800 pix breedte zou worden toegestaan.
![]()
Geeft niet dat je een vrouwtje bent hoor is je vergeven..![]()
:edit: WPZ (Wat Puckzzz zegt)![]()
Ik ben bang voor je van nietquote:Op donderdag 2 november 2006 13:49 schreef fr.oosje het volgende:
Ik hoop dat het angst wordt, ik heb daar al een tijdje een goed idee voor liggen, wat nog uitgewerkt moet worden.
doe gewoon net of je een angstig leven hebtquote:Op donderdag 2 november 2006 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook angst als onderwerp.
ik ben het wel beetje met ynske eens... zelfs in de topic titel wordt er al vanuit gegaan dat dat het onderwerp wordt (wat het ook wel gaat worden als ik het zo bekijk)quote:Op donderdag 2 november 2006 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]wat een vreemde redenering....
ik vond het juis goed van An om het even naar voren te brengen zodat de users ook een input hadden. Betekend echt niet dat het daarom dat onderwerp gaat worden, misschien zelfs wel niet juist om die reden.
Niet echt een overtuigend argument hoor, eentje uit de categorie "dat doen we al jaren zo", en de smiley erachter typeert imho heel treffend waarom An daar eens een keertje van af wou wijken. Terecht, als je het mij vraagt. Anders was de discussie zeker tijdens de stemming gekomen, niet erna.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:15 schreef Astridj0h het volgende:
Eerst stemmen, dan pas mogelijke bezwaren discussieren... zo werkt dat toch altijd hier
des te meer win kansquote:Op donderdag 2 november 2006 15:20 schreef Ymke het volgende:
Ik denk niet dat mensen hun stemming laten beinvloeden door erover van te voren te praten. je stemt toch op het onderwerp wat je het leukst lijkt.
Ik ben alleen bang dat als het Puckzzz onderwerp wordt er maar weinig inzendingen komen , want het is een hoop werk , 4 superfotos in een maand te maken.
Ik heb hier niets aan toe te voegen, WHZ dusquote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Niet echt een overtuigend argument hoor, eentje uit de categorie "dat doen we al jaren zo", en de smiley erachter typeert imho heel treffend waarom An daar eens een keertje van af wou wijken. Terecht, als je het mij vraagt. Anders was de discussie zeker tijdens de stemming gekomen, niet erna.
En wat de topic-titel betreft: die laat netjes in het middenhoe veel luiken het gaan worden![]()
![]()
tsja dan kan ik daar alleen maar uit concluderen dat de mensen die wél iets ingestuurd hebben toch iets meer met fotografie hebben en dat stapje verder willen gaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:20 schreef Ymke het volgende:
Ik denk niet dat mensen hun stemming laten beinvloeden door erover van te voren te praten. je stemt toch op het onderwerp wat je het leukst lijkt.
Ik ben alleen bang dat als het Puckzzz onderwerp wordt er maar weinig inzendingen komen , want het is een hoop werk , 4 superfotos in een maand te maken.
dit vind ik dus echt totaal een conclusie die nog kant nog wal raaktquote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsja dan kan ik daar alleen maar uit concluderen dat de mensen die wél iets ingestuurd hebben toch iets meer met fotografie hebben en dat stapje verder willen gaan.
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
dit was mijn inspiratiebron voor dit onderwerp
Zie je, je kan alsnog winnenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:48 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oke oke ik lig er weer uit.......
![]()
daar kan ik het niet van winnen..dat zijn nog eens mooie goeie foto's
ach of gewoon wat anders verzinnen
Trouwens we doen net of de uitslag al bekend is![]()
hebben nog 30 uur te stemmen
't is ook maar een inspiratiebron he?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:48 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oke oke ik lig er weer uit.......
![]()
daar kan ik het niet van winnen..dat zijn nog eens mooie goeie foto's
ach of gewoon wat anders verzinnen
Trouwens we doen net of de uitslag al bekend is![]()
hebben nog 30 uur te stemmen
Ik heb ergens nog zo'n lomo camera liggen met 4 lenzen waarmee je met 1 druk op de knop vier foto's maakt. Klik klaar, lenen?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:20 schreef Ymke het volgende:
Jaquote:Op donderdag 2 november 2006 16:47 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog zo'n lomo camera liggen met 4 lenzen waarmee je met 1 druk op de knop vier foto's maakt. Klik klaar, lenen?
Ah, zoeen heb ik er ook nog. Alleen als je 4 verschillende momenten vn je dag wil zul je knap hard moeten lopen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:47 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog zo'n lomo camera liggen met 4 lenzen waarmee je met 1 druk op de knop vier foto's maakt. Klik klaar, lenen?
Sorry Puckzz, maar dit kan ik simpelweg niet met je eens zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
tsja dan kan ik daar alleen maar uit concluderen dat de mensen die wél iets ingestuurd hebben toch iets meer met fotografie of de wedstrijd hebben en dat stapje verder willen gaan.
het is inderdaad een onderwerp die wat meer werk is. als men dat er niet voor over heeft, of geen zin in heeft dan ontbreekt er toch wat motivatie om mee te doen?
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb mn stem veranderdomdat ik ineens een briljant idee kreeg voor angst
Jaaa, en ik ben benieuwd naar jouw lugubere onder de grond-ideequote:
Nou, ik weet niet of dat in het thema "Angst" past, maar dat wordt een ander projectje. Ik heb in ieder geval twee projectjes dus in mijn hoofd alweer (inclusief deze dus).quote:Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaa, en ik ben benieuwd naar jouw lugubere onder de grond-idee
Die is bijna niet te overtreffenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
dit was mijn inspiratiebron voor dit onderwerp
Anders maak je die foto toch gewoon zelfs al wordt het géén angst als onderwerp?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:22 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben benieuwd
Als het wonder zich voordoet dat het angst wordt.. Ik heb zó'n tof idee
Dat was ik van plan ja, het is gewoon zó leuk! Als het lukt danquote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders maak je die foto toch gewoon zelfs al wordt het géén angst als onderwerp?
Ik ben zéér benieuwd!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was ik van plan ja, het is gewoon zó leuk! Als het lukt dan
Je ziet het vanzelf welquote:
het is een opdracht die niet binnen de normen van de wedstrijd past.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsja dan kan ik daar alleen maar uit concluderen dat de mensen die wél iets ingestuurd hebben toch iets meer met fotografie hebben en dat stapje verder willen gaan.
die 4 foto's in 1 document plakken heb ik al aangegeven dat ik wel een how-to wil maken of zelfs het voor de mensen wel ff wil doen. dat zit in een paar tellen in elkaar, dat kan het struikelblok niet zijn.
bij drieluik laat je mensen na denken over een foto. of mini serie.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Pff, er is toch wel over dit onderwerp nagedacht? En Drieluik is toch ook als valide onderwerp naar voren gekomen? Waarom een 4delige serie dan niet?
maar waarom dan 4 foto's ?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals ik het zie hoeven het niet per se snapshots te zijn, zolang de vier foto's maar jouw dagelijks leven uitbeelden. Dat kan je letterlijk doen, maar je kan ook figuurlijk gaan denken. Of je kan geënsceneerd de gebeurtenis naspelen. Het zijn niet zomaar foto's die je even snel maakt (tenzij je daarvoor kiest), je kan er zo diep en ver mee gaan als dat je zelf wilt.
Als dat zo was, zou An het niet toegelaten hebben aan de onderwerpenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
het is een opdracht die niet binnen de normen van de wedstrijd past.
# Wat NIET mag:quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als dat zo was, zou An het niet toegelaten hebben aan de onderwerpenZij bepaalt de regels.
Nou ja, An bepaalt nog altijd de regels he? En zij heeft het onderwerp toegelaten dusss...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
# Wat NIET mag:
# (delen van) andere foto's/plaatjes in je foto verwerken!
Wat betreft het wegklonen van storende delen- Ieders interpretatie van wat een storend deel en wat een essentieel deel van de foto is, is anders, en kan ook moeilijk concreet afgebakend worden. Hou het in ieder geval beperkt tot kleine dingetjes. Het is geen bewerkwedstrijd.
dus als je hier aan mee wil doen met je met een lomo-camera schieten anders is de foto niet geldig![]()
hoe je het ook buigt of draaid.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
An maakt die regels, dus zij is ook degene die ze mag verbuigen en misschien wel voor een tijdje wat opzij schuiven. En je verwerkt niet andere delen van foto's in één foto, het blijven vier foto's (die samen één collage vormen).
Dan moet je An aanspreken, aangezien zij deze beslissing gemaakt heeftquote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoe je het ook buigt of draaid.
je maakt 1 foto voor de foto wedstrijd.
(bij deze opdracht moet je foto uit 4 foto's bestaan)
over een HDR-foto word al moeilijk gedaan ookal is dat een paar keer dezelfde foto.
ik vind het raar dat er op een onderwerp gestemd kan worden wat een serie is en niet een los onderwerp.
waarom een aantal er bij?
Maakte je er bij "drieluik" als onderwerp ook zo'n probleem van? En HDR zijn verschilende foto's die samen één foto maken (of verschillende afdrukken van één foto), niet vier afzonderlijke foto's.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoe je het ook buigt of draaid.
je maakt 1 foto voor de foto wedstrijd.
(bij deze opdracht moet je foto uit 4 foto's bestaan)
over een HDR-foto word al moeilijk gedaan ookal is dat een paar keer dezelfde foto.
ik vind het raar dat er op een onderwerp gestemd kan worden wat een serie is en niet een los onderwerp.
waarom een aantal er bij?
Hij maakt overal een probleem van, hij moet homo worden, hij zuigt beter als menig vrouw.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakte je er bij "drieluik" als onderwerp ook zo'n probleem van? En HDR zijn verschilende foto's die samen één foto maken (of verschillende afdrukken van één foto), niet vier afzonderlijke foto's.
Ik ben homoquote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hij maakt overal een probleem van, hij moet homo worden, hij zuigt beter als menig vrouw.
Nou pk ziet er best redelijk uit (beetje babyface maar dat zal maar net je smaak zijn) misschien is het iets voor jequote:
Anyway, bedtijd...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou pk ziet er best redelijk uit (beetje babyface maar dat zal maar net je smaak zijn) misschien is het iets voor je
Zuig jij ook zo goed??quote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben homo. Maar dat terzijde.
Ik blaas beter.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Re het volgende:
ik zie niemand moeilijk doen eigenlijk
Compliment voor het links laten liggen.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Re het volgende:
ik zie niemand moeilijk doen eigenlijk
drieluik is al een twijfel geval voor me. maar das een onderwerp. met een redelijk vrije interpetatie.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakte je er bij "drieluik" als onderwerp ook zo'n probleem van? En HDR zijn verschilende foto's die samen één foto maken (of verschillende afdrukken van één foto), niet vier afzonderlijke foto's.
Dan reageer ik wel effequote:Op vrijdag 3 november 2006 00:43 schreef prupke het volgende:
Ok ik wil ff iets kwijt als het mag (en als jullie het willen lezen )
Nou heb ik begrepen dat er een soortement van "wapenstilstand" is op fot.
ik weet het ff niet anders te zeggen.
Prima en daar werk ik aan mee hoor![]()
Maar kunnen we dat dan ook verder even doortrekken? Ik heb daar net 3 dingen gezegd.
die naar mijn inzien toch echt niet negatief waren...
Maar er word niet op gereageerd.
Er word alleen gereageerd op PK die een opmerking /discussiepunt aanvoert.
Vervolgens moet hij maar homo worden omdat hij zuigt (omdat iemand een vraag steld aan hem?)
Negeer pk dan als je vind dat hij moeilijk doet!
Sterker nog als je hem niet begrijpt vraag dan eens een keer aan hem wat hij bedoelt ?
of is dat te moeilijk?
EN als pk iets zegt wil niet zeggen dat ik zijn mening deel.
ps als je dit gelezen hebt en je wil niet reageren zeg het dan gewoon ffdan weet ik ook wie me allemaal in de negermode heeft staan
Ik ben het met je eens dat het ingewikkelder is dan 1 foto.. Nu moet je 4 foto's maken die origineel, mooi en fotografisch verantwoord zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 23:47 schreef prupke het volgende:
Maar wat ik me dus afvroeg : kunnen we, mocht er nog een keer een onderwerp komen wat iets ingewikkelder ligt dan gewoon 1 foto, daar dan niet bv 2 maanden voor uittrekken?
Het is natuurlijk wel een uitdaging en zal er ook uitleg gegeven moeten worden door iemand (wat puckzzz zelf al voorstelde) hoe je de fotos bij elkaar krijgt. (meteen een halve soeptut)
origineel fototechnisch en mooi hoeft het niet te zijn ... dit is fot en een geen dpz! (of zoom of weet ik veel )quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan reageer ik wel effe
[..]
Ik ben het met je eens dat het ingewikkelder is dan 1 foto.. Nu moet je 4 foto's maken die origineel, mooi en fotografisch verantwoord zijnMaar toch denk ik niet dat 2 maanden de oplossing is.. Ik bedoel: niemand is een hele maand bezig met 1 foto (ik niet in ieder geval)...
Maar je hebt gelijk, dit is een veel moeilijkere opdracht dan 'normaal', als hij gekozen wordt dan.
Nou ja,l ik bedoel om te winnen moet de uiteindelijke foto toch wel mooi, fototechnisch oke etc zijn... En nee, ik ben niet alleen, maar goed ik denk dat het wel in 1 maand te proppen is, 4 foto's. Het is misschien moeilijker, maar ook meer een uitdagingquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:47 schreef prupke het volgende:
[..]
origineel fototechnisch en mooi hoeft het niet te zijn ... dit is fot en een geen dpz! (of zoom of weet ik veel )
En jij bent misschien met vele anderen geen maand bezig voor een opdracht . maar jullie zijn nu eenmaal niet alleen
ik weet dat jij je onderwerp veranderd hebtquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja,l ik bedoel om te winnen moet de uiteindelijke foto toch wel mooi, fototechnisch oke etc zijn... En nee, ik ben niet alleen, maar goed ik denk dat het wel in 1 maand te proppen is, 4 foto's. Het is misschien moeilijker, maar ook meer een uitdagingEn of je nu beginner bent of niet, iedereen kan dit onderwerp wel doen heb ik het idee
Hoewel ik op een ander onderwerp gestemd heb..
Nou ik reageer gewoon op jou een paar posts terugquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:54 schreef prupke het volgende:
[..]
ik weet dat jij je onderwerp veranderd hebt
en het gaat me ook niet over het fuckiing onderwerp ip
dat heb ik al aangegeven
maar jij begint als eerste met erover heen lullen
sorry meisje maar dat doe je nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ik reageer gewoon op jou een paar posts terugGewoon normale discussie over of het in 1 maand kan of dat er misschien 2 maanden nodig zijn voor dit onderwerp;. ik heb echt geen idee wat je bedoelt met eroverheen lullen...
Nee dat is niet zo... Ik post ook vaak genoeg en dat er niet op gereageerd wordt dan... Jij brengt je eigen posts onder de aandacht en dan reageer ik daar op. Zonder te denken aan PK of wat dan ook. Ik ga gewoon de discussie aan met jou en jij vat het zo op, dat slaat nergens op. ik heb nergens tegen jou iets gezegd over Pk, ik heb gewoon gereageerd over jouw voorstel van 2 maanden, met mijn mening. Als ik dan volgens jouw 'fout reageer'... tja, das dan jouw probleem.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:01 schreef prupke het volgende:
[..]
sorry meisje maar dat doe je niet
ten eerste negeer je alles van wat ik post en je gaat in op wat anderen posten!!
dan geef ik daar commentaar op en reageer jij met : dan reageer ik wel ff!!
dus dat is niet normaal reageren en dat weet je zelf ook wel
nee je hebt helemaal gelijk... je post met regelmaat....quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo... Ik post ook vaak genoeg en dat er niet op gereageerd wordt dan... Jij brengt je eigen posts onder de aandacht en dan reageer ik daar op. Zonder te denken aan PK of wat dan ook. Ik ga gewoon de discussie aan met jou en jij vat het zo op, dat slaat nergens op. ik heb nergens tegen jou iets gezegd over Pk, ik heb gewoon gereageerd over jouw voorstel van 2 maanden, met mijn mening. Als ik dan volgens jouw 'fout reageer'... tja, das dan jouw probleem.
euh beste re : je hebt gezien dat er op 3 posts niet gereageerd isquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef Re het volgende:
Prupke: Lees gewoon eens even terug en hoe je reageert op positieve feedback op je eigen posts, wat is het toch? Dat MB op je reageert is iets positiefs, dat ik PK negeer is mijn keuze.
Weet je wat: jij zegt 'reageer op mijn posts, ik ben PK niet'... Dan doe ik dat en reageer ik op jouw post en dan is het nog niet goed, want ik heb in eerste instantie níet gereageerd... Best, ik heb het geprobeerd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef prupke het volgende:
[..]
nee je hebt helemaal gelijk... je post met regelmaat....
ik moet (omdat ik weet dat ik uitgekotst word door velen waar ik me toch geen zak van aan trek) wel reageren.
om het fatsoen te trekken uit de volwassen mensen die hier rondlopen.
je gaat een discussie aan met mij , prima en ik reageer daarop en dat vind jij nergens op slaan , net zoals ik vind dat jij reageerd om maar positief over te komen (even simpel gezegd)
christus jij moet nog veel lerenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Weet je wat: jij zegt 'reageer op mijn posts, ik ben PK niet'... Dan doe ik dat en reageer ik op jouw post en dan is het nog niet goed, want ik heb in eerste instantie níet gereageerd... Best, ik heb het geprobeerd.
En ik heb je trouwens 2 keer gelijk gegeven in mijn reactie op jou maar dat is je kennelijk niet opgevallen
En verder: offtopic: wedstrijd: ja ik hoop dat het angst wordt, want ik heb een tof idee.
gewoon teruglezen dat je haast smeekt om een reactie op jouw suggesties en mening over een onderwerp wat Puckzzz aandraagt. MB trapt er blijkbaar in zodat je haar weer even lekker kan affikken, leuk geprobeerd (verbloemd onder een sausje van "ik weet dat er een vrede is maar...").quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:16 schreef prupke het volgende:
[..]
euh beste re : je hebt gezien dat er op 3 posts niet gereageerd is
dus wat de neuk moet ik terug lezen?
en waarom negeer jij pk eigenlijk?
pe.. roestquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon teruglezen dat je haast smeekt om een reactie op jouw suggesties en mening over een onderwerp wat Puckzzz aandraagt. MB trapt er blijkbaar in zodat je haar weer even lekker kan affikken, leuk geprobeerd (verbloemd onder een sausje van "ik weet dat er een vrede is maar...").
Dat ik niet op PK reageer lijkt me wel duidelijk, ik weet onderand wel waar de grens ligt tussen discussie en persoonlijke wroeging
Ik denk juist dat een snapshot heel goed past in dit onderwerp. Een snapshot is per definitie niet een slechte foto hoor. Er is alleen van te voren niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Doe alleen mee aan de wedstrijd als je zeeën van tijd heb en veel verstand van fotografie. Heb je dat niet, maak je dan maar op voor een afkrakings reeks omda je een snapshotje in levert en er te weinig moeite voor doet.
Het is trouwens best gezellig hoor, en als je een aantal personen negeert kan je er een hoop van opsteken. en ook foto's die in weinig tijd zijn genomen zijn voor mij gewoon prachtig.
Niet zo negatief johquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik bne het totaal eens met webspider, reacties die beginnen als: "hij moet homo worden, hij zuigt beter als menig vrouw" compleet van uit het niets. Waardoor het hele zooitje eigenlijk bagger wordt is te zot voor woorden.
Ik zie nog wel of ik wat ga verwijderen, denk het eigenlijk niet . Voor nieuwe mensen is het duidelijk zo. Doe alleen mee aan de wedstrijd als je zeeën van tijd heb en veel verstand van fotografie. Heb je dat niet, maak je dan maar op voor een afkrakings reeks omda je een snapshotje in levert en er te weinig moeite voor doet. En dat allemaal tussen een "vete" van een aantal personen die gewoon de dwangmatigheid hebben om op elkaar te reageren. Welkom op FOT![]()
Het is trouwens best gezellig hoor, en als je een aantal personen negeert kan je er een hoop van opsteken. en ook foto's die in weinig tijd zijn genomen zijn voor mij gewoon prachtig.
GMTA enzo en er was ook iets met 2x 1cent muntjes... Gewoon niet storen aan elkaar gestoord zijn we toch al..... Gewoon kijken wat het onderwerp wordt voor de komende maand en dan er vol tegen aan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet zo negatief joh
De meesten zullen ws het net zoals ik lezen. Gewoon eroverheen.
De wedstrijd is voor de fun en het finaal afkraken van foto's heb ik in ieder geval nog niets van gemerkt. Wel het verschil in smaak en aanpak. Ik heb er in ieder geval zin in om het te proberen. Of het gaat lukken is een 2e.
Juist Playtimequote:Op vrijdag 3 november 2006 10:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
GMTA enzo en er was ook iets met 2x 1cent muntjes... Gewoon niet storen aan elkaar gestoord zijn we toch al..... Gewoon kijken wat het onderwerp wordt voor de komende maand en dan er vol tegen aan.![]()
Let's get ready to play
![]()
En wat die meningsverschillen tussen bepaalde users onderling betreft: voor vandaag heb ik daar een mening over.....
B.O.E.I.E. !!!!!![]()
Ah, daar moet een leuk zelfportret uit te halen zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:31 schreef Puckzzz het volgende:....dus elke avond en weekend met het stof in het haar zit.
ik zat wel te denken om de verbouwing erin te betrekken, weet alleen nog niet hoequote:Op vrijdag 3 november 2006 10:09 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ah, daar moet een leuk zelfportret uit te halen zijn
Dat was vorige maandquote:
psies, en ik heb de zweep al teruggebrachtquote:
Hahahahaha en dat moeten wij geloven?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
psies, en ik heb de zweep al teruggebracht
[K&W mode] ja we kunnen het ook uitfrezen, maar dat is gewoon lelijk, we willen dezelfde bakstenen er terug in hebben en geen nieuwe [/K&W mode]quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:48 schreef Mukie het volgende:
Damn Puckzzz, dat wordt nog een hele klus
Geen probleem in mijn gevalquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
dan gaan mensen weer klagen dat ze ineens hun huis moeten verbouwen voor de wedstrijd en dat dat buiten de regels valt
Moeten we nu onder de indruk zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:47 schreef An24 het volgende:
Tis gezellig geweest hier![]()
Jongens het is een fotowedstrijd, eentje waar je plezier van kunt hebben. Als je denkt er geen plezier van te kunnen hebben, doe je gewoon niet mee! Volgende maand nieuwe ronde en nieuwe kansen. En denk erom....PLEZIER...anders lk krijg ik MOD neigingen![]()
![]()
Uhuh...weet ik...maar het voelde zo zwaar op mijn hart dat ik het alsnog kwijt wildequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Moeten we nu onder de indruk zijn![]()
Dacht dat de storm alweer geluwd was
Mooi zo , hop insturen die foto's en laat het gezeur een afgelopen zijn. Foto's roeleren, hoe ze ook zij gemaakt. het gaat om de gedacht/indrukt die bij een foto krijgt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:31 schreef fr.oosje het volgende:
Ik denk juist dat een snapshot heel goed past in dit onderwerp. Een snapshot is per definitie niet een slechte foto hoor. Er is alleen van te voren niet over nagedacht.
Dus kom maar op met die 4 snapshots :-) lekker spontaan![]()
foto van de plastische chirurg misschien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zat wel te denken om de verbouwing erin te betrekken, weet alleen nog niet hoe
WHZquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:31 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ik denk juist dat een snapshot heel goed past in dit onderwerp. Een snapshot is per definitie niet een slechte foto hoor. Er is alleen van te voren niet over nagedacht.
Dus kom maar op met die 4 snapshots :-) lekker spontaan![]()
WHZquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind dit juist een heel cool idee en ik denk dat het ook te realiseren is als je weinig tijd hebt. Een beetje creativiteit is nooit weg eigenlijk en dit is toch een van de leukste onderwerpen die ik de laatste paar maanden voorbij zag komen in de wedstrijd
WZZquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet zo negatief joh
De meesten zullen ws het net zoals ik lezen. Gewoon eroverheen.
IJsland stinkt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef k_man het volgende:
Ik ga deze maand naar IJsland. Dat moet vier leuke foto's op kunnen leveren.
Al krijg je dan vast weer gezeur over wel of geen archiefwerk ("ja hoor, alsof jij speciaal voor de wedsrijd naar IJsland bent gegaan").
Daarvan (het land danquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef k_man het volgende:
Al krijg je dan vast weer gezeur over wel of geen archiefwerk ("ja hoor, alsof jij speciaal voor de wedsrijd naar IJsland bent gegaan").
nu dus niet meerquote:Op woensdag 1 november 2006 22:39 schreef PKfotografie het volgende:
waarom voorspel ik screenshots van fok bij die opdracht![]()
* PdeHoog insert een over-bolletje-aai-smileyquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:29 schreef Vliegvrager het volgende:
En ms dat er iemand alvast kan gaan klagen dat het niet eerlijk is dat er over het ene onderwerp meer gedoe is dan over het andere, zodat dat onderwerp meer kans maakt dan de andere en zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk boehoooeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb -geheel tegen mijn gewoonte in- ook gestemd. Als er zo'n gedoe over een onderwerp is, moet dat onderwerp het maar worden ook
En ms dat er iemand alvast kan gaan klagen dat het niet eerlijk is dat er over het ene onderwerp meer gedoe is dan over het andere, zodat dat onderwerp meer kans maakt dan de andere en zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk boehoooeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
astuquote:Op donderdag 2 november 2006 06:48 schreef Ynske het volgende:
ben nog altijd van mening dat het tov de andere ingestuurde onderwerpen het niet eerlijk is dat er een al eerder bekend was, en dus meer aandacht op gevestigd is...
't heeft in het verleden uitgewezen dat het niet zoveel toegevoegde waarde biedt omdat men in het discussie-topic al een en ander laat zien.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:52 schreef laBaguette het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom de deelnemende foto's met naam en niet anoniem geplaatst worden? Of open ik nu een oude rel wond? (ben hier nog niet zo lang)
Maar dan kan je je wel afvragen hoe typerend dat is voor jouw leven, IJsland.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef k_man het volgende:
Zie sig...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:15 schreef Schanulleke het volgende:
Maar dan kan je je wel afvragen hoe typerend dat is voor jouw leven, IJsland.
Je zou eens kunnen beginnen met het maken van foto'squote:Op vrijdag 3 november 2006 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik maak dan weliswaar geen foto's maar ben wel heel benieuwd naar de uitwerkingen van dit onderwerp.![]()
Doe nie zo DramaQueenerig....quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Nou weet ik straks helemaal niet meer wat ik moet stemmen!! Want nu zal zo ongeveer alles wel geensceneerd worden.
Dankjewel hoor Puckzzz![]()
Hé die klok had ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef k_man het volgende:
Ik had trouwens al meteen een idee, alleen niet representatief voor mijn leven; vier exact dezelfde foto's van een persoon in een ziekenhuisbed. Waarbij dan alleen de klok aan de muur steeds een andere tijd aangeeft.
jij hebt dan toch al één foto die niet enorm saai isquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:22 schreef WurM het volgende:
Zo, de eerste foto is klaar... Moet m nog wel ff op de hdd zetten enzo, maar hij is gemaaktDe volgende drie wordt een groter probleem
Ik dacht : laat ik eens een leuke discussie opzettenquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:05 schreef Gaoxing het volgende:
Nee joh, toch? Ze moeten het verhaal vertellen over een dag uit je leven, maar je hebt er toch gewoon een maand voor?
Puckzzz maakt nog een uitlegje over het hoe te doen , ik kan het zelf ook nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:18 schreef SunChaser het volgende:
Kan iemand een voorbeeld hier neerzetten van hoe een foto dan ingestuurd moet worden, heb geen idee. Ook niet hoe ik dat moet doen. Ik verklein namelijk altijd met Paint.
Ach, sorryquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:12 schreef Ymke het volgende:
Ik dacht : laat ik eens een leuke discussie opzetten
Wat een bullshit. Omdat iemand een snapshot maakt, dus even op de knop drukt en dan een geweldige plaat maakt, is de foto minder dan iemand die 3 uur lang technisch aan t pielen is? Het getuigt juist van meer talent en inzicht als je een snapshotmoment weet te herkennen en die goed op de foto weet te zetten, dan iemand die met allerlei trucjes tot een technisch mooie foto komt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:45 schreef Ymke het volgende:
Dat is ook waarom ik soms pissig word / werd als mensen maar gewoon wat snapshotjes insturen of er nog duidelijk bij vermelden dat ze er geen moeite voor hebben gedaan.
Kom op het is een wedstrijd , doe je aller allerbestEn dan NOG een beetje meer
![]()
En DAN als je met je tong op je knieeen hangt van creatieve uitputting DAN doe je een inzending![]()
Het is U vergevenquote:
Vast wel!quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ik ga mijn best ook maar eens doeneens kijken wat ik ervan bak
Ik gebruik Paintquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
welke programma's worden er voornamelijk door jullie gebruikt?
Ik gebruik Photoshop , nederlandse versie , kan je een hele simpele uitleg maken , Puckzzz .? Ik struikel vaak al bij ; maak een nieuwe laag ....quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
okee, ik zal es ff een uitlegje in elkaar knutselen. welke programma's worden er voornamelijk door jullie gebruikt?
en k-man, jij hebt het makkelijk, jij schiet analoog. gewoon 4 foto's op de scannert en scannen maar
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
natuurlijk kan dat, het mag ook groot en klein, diagonaal, whatever tickles your fancy
Ik zal kijken of ik er wat screenshotjes bij kan plakken, en Jip en Janneke taal spreek ik vloeiend
Ik kan ze hier horen mafketenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
De gedachtenradertjes zijn al druk aan het draaien.
Wow, goeie tipquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Bij Primo PDF kun je gratis een PDF-converter downloaden. Is reuzemakkelijk te doen: downloaden, installeren en als je een word-document om wilt zetten naar pdf, dan gebruik je gewoon 'print'.
okee, dat heb ik geprobeerd, maar ik kan alleen een 64 bit dinges downloaden en dan krijg ik van mijn pc een melding dat ik een 32 bit dinges hebquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Bij Primo PDF kun je gratis een PDF-converter downloaden. Is reuzemakkelijk te doen: downloaden, installeren en als je een word-document om wilt zetten naar pdf, dan gebruik je gewoon 'print'.
toch niet naar het mailadres in mijn profiel he? die is namelijk niet meer actiefquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:22 schreef robbedoeseos300d het volgende:
puckzzz je hebt mail
Nee hier gewoon dat envelopje op FOK boven in de balkquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toch niet naar het mailadres in mijn profiel he? die is namelijk niet meer actief
puckzz@home.nl is je beste optie
OMG....quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:48 schreef SunChaser het volgende:
Mag je je ook vrijheden permiteren? BV: je ligt op bed, met een fles drank in je mik en naast je liggen drie foto's of poloroids van de afgelopen dag?
Het maakt mij ook niets uit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind m wel passen in vierluik. Het blijft een soort van collage. Als je zag wat iedereen mocht bij Playtime, dan lijkt t me hier ook geen probleem wat af te wijken
Ja, de mijne is ook net een uur bezigquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:23 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Lekker zo'n dag die 'smiddags begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |