bron: Puckzzquote:1 dag uit je leven in 4 foto's
de bedoeling is dan (voor de wedstrijd iig) een collage te maken van 4 foto's die een dag uit je leven typeren. Hiermee hoop ik de mensen aan te sporen tot creatief denken en op deze manier zullen ze wel nieuwe foto's moeten maken voor de wedstrijd i.p.v. archief. niet dat er iets mis is met archief hoor, maar het is zo makkelijk.
de regels zullen dan aangepast moeten worden omdat twee foto's naast elkaar op 580 breed niet erg duidelijk zullen zijn. dus heb ik gevraagd of het voor deze keer op max. 800 breed mag. Ik hoop dat ie er door komt
Ga ik ook doen, ik heb genoeg gehoordquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef prupke het volgende:
Kunnen we niet gewoon dat onderwerp er bij zetten en dan stemmen en dan achteraf gaan bakkeleien over de rest? (indien nodig)
Ohoh, dat wordt rellenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, ik heb genoeg gehoord![]()
dat vind ik dus eigenlijk ook, ik draag een onderwerp aan, het is niet eens gezegd dat er op gestemd gaat wordenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef prupke het volgende:
Kunnen we niet gewoon dat onderwerp er bij zetten en dan stemmen en dan achteraf gaan bakkeleien over de rest? (indien nodig)
Pssstquote:Op woensdag 1 november 2006 21:41 schreef MissBliss het volgende:
Post je de onderwerpen vandaag nog, An?
gewoon net zoiets als HDR ?:Pquote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
voor de mensen die echt niet weten hoe het moet wil ik desnoods wel die foto's samenvoegen voor ze. maar het lijkt me toch dat dat niet zo moeilijk is?
Ohquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Pssst
[Stemtopic] Onderwerpen fotowedstrijd november
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |