bron: Puckzzquote:1 dag uit je leven in 4 foto's
de bedoeling is dan (voor de wedstrijd iig) een collage te maken van 4 foto's die een dag uit je leven typeren. Hiermee hoop ik de mensen aan te sporen tot creatief denken en op deze manier zullen ze wel nieuwe foto's moeten maken voor de wedstrijd i.p.v. archief. niet dat er iets mis is met archief hoor, maar het is zo makkelijk.
de regels zullen dan aangepast moeten worden omdat twee foto's naast elkaar op 580 breed niet erg duidelijk zullen zijn. dus heb ik gevraagd of het voor deze keer op max. 800 breed mag. Ik hoop dat ie er door komt
Ga ik ook doen, ik heb genoeg gehoordquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef prupke het volgende:
Kunnen we niet gewoon dat onderwerp er bij zetten en dan stemmen en dan achteraf gaan bakkeleien over de rest? (indien nodig)
Ohoh, dat wordt rellenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, ik heb genoeg gehoord![]()
dat vind ik dus eigenlijk ook, ik draag een onderwerp aan, het is niet eens gezegd dat er op gestemd gaat wordenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef prupke het volgende:
Kunnen we niet gewoon dat onderwerp er bij zetten en dan stemmen en dan achteraf gaan bakkeleien over de rest? (indien nodig)
Pssstquote:Op woensdag 1 november 2006 21:41 schreef MissBliss het volgende:
Post je de onderwerpen vandaag nog, An?
gewoon net zoiets als HDR ?:Pquote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
voor de mensen die echt niet weten hoe het moet wil ik desnoods wel die foto's samenvoegen voor ze. maar het lijkt me toch dat dat niet zo moeilijk is?
Ohquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Pssst
[Stemtopic] Onderwerpen fotowedstrijd november
Ik moet er even over denkenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Pssst
Als het zover komt mag je een de "How to" postenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
voor de mensen die echt niet weten hoe het moet wil ik desnoods wel die foto's samenvoegen voor ze. maar het lijkt me toch dat dat niet zo moeilijk is?
Ik heb netjes gewacht tot tien uur met stemmenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Pssst
nope je bent niet alleenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef Ymke het volgende:
Dan ben ik dus de enige die echt niet weet hoe je 4 fotos in een plakt![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef Ymke het volgende:
Dan ben ik dus de enige die echt niet weet hoe je 4 fotos in een plakt![]()
hek als het onderwerp gekozen word hequote:Op woensdag 1 november 2006 22:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Maar puckzzz gaat het ons uitleggen
![]()
Ik heb echt geen idee , als men over canvas of lagen heeft haak ik al af , ik kan niet shoppenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef Re het volgende:
lijkt me niet echt moeilijk toch?
Bedenk gelijk wat voor dagje ik moet gaan doen...ik mag de camera de bajes niet in nemenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef prupke het volgende:
[..]
hek als het onderwerp gekozen word he
ws doe ik dan niet mee , kan nu al voorspellen dat het dan een heul saaie foto gaat worden ook al krijg ik ze bij elkaar gesoept
Ik mag op mn werk ook niet fotograferenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Bedenk gelijk wat voor dagje ik moet gaan doen...ik mag de camera de bajes niet in nemen![]()
weekendquote:Op woensdag 1 november 2006 22:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik mag op mn werk ook niet fotograferen
dat is dus secundair over hoe de foto's te presenteren, primair gewoon 4 foto's uit het typische leven van ymkequote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee , als men over canvas of lagen heeft haak ik al af , ik kan niet shoppen![]()
1 dag uit je leven in een collage van 4 foto's van bezigheden die jouw leven typerenquote:
kunnen wel 4 leuke foto's wordenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:25 schreef prupke het volgende:
[..]
1 dag uit je leven in een collage van 4 foto's van bezigheden die jouw leven typeren
typerend is mijn werk en mijn verdere dagelijkse bezig heden (weekend is om te lamzakken en andere dingen die niet typerend zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |