bron: Puckzzquote:1 dag uit je leven in 4 foto's
de bedoeling is dan (voor de wedstrijd iig) een collage te maken van 4 foto's die een dag uit je leven typeren. Hiermee hoop ik de mensen aan te sporen tot creatief denken en op deze manier zullen ze wel nieuwe foto's moeten maken voor de wedstrijd i.p.v. archief. niet dat er iets mis is met archief hoor, maar het is zo makkelijk.
de regels zullen dan aangepast moeten worden omdat twee foto's naast elkaar op 580 breed niet erg duidelijk zullen zijn. dus heb ik gevraagd of het voor deze keer op max. 800 breed mag. Ik hoop dat ie er door komt
Ga ik ook doen, ik heb genoeg gehoordquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef prupke het volgende:
Kunnen we niet gewoon dat onderwerp er bij zetten en dan stemmen en dan achteraf gaan bakkeleien over de rest? (indien nodig)
Ohoh, dat wordt rellenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, ik heb genoeg gehoord![]()
dat vind ik dus eigenlijk ook, ik draag een onderwerp aan, het is niet eens gezegd dat er op gestemd gaat wordenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef prupke het volgende:
Kunnen we niet gewoon dat onderwerp er bij zetten en dan stemmen en dan achteraf gaan bakkeleien over de rest? (indien nodig)
Pssstquote:Op woensdag 1 november 2006 21:41 schreef MissBliss het volgende:
Post je de onderwerpen vandaag nog, An?
gewoon net zoiets als HDR ?:Pquote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
voor de mensen die echt niet weten hoe het moet wil ik desnoods wel die foto's samenvoegen voor ze. maar het lijkt me toch dat dat niet zo moeilijk is?
Ohquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Pssst
[Stemtopic] Onderwerpen fotowedstrijd november
Ik moet er even over denkenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Pssst
Als het zover komt mag je een de "How to" postenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
voor de mensen die echt niet weten hoe het moet wil ik desnoods wel die foto's samenvoegen voor ze. maar het lijkt me toch dat dat niet zo moeilijk is?
Ik heb netjes gewacht tot tien uur met stemmenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Pssst
nope je bent niet alleenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef Ymke het volgende:
Dan ben ik dus de enige die echt niet weet hoe je 4 fotos in een plakt![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef Ymke het volgende:
Dan ben ik dus de enige die echt niet weet hoe je 4 fotos in een plakt![]()
hek als het onderwerp gekozen word hequote:Op woensdag 1 november 2006 22:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Maar puckzzz gaat het ons uitleggen
![]()
Ik heb echt geen idee , als men over canvas of lagen heeft haak ik al af , ik kan niet shoppenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef Re het volgende:
lijkt me niet echt moeilijk toch?
Bedenk gelijk wat voor dagje ik moet gaan doen...ik mag de camera de bajes niet in nemenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef prupke het volgende:
[..]
hek als het onderwerp gekozen word he
ws doe ik dan niet mee , kan nu al voorspellen dat het dan een heul saaie foto gaat worden ook al krijg ik ze bij elkaar gesoept
Ik mag op mn werk ook niet fotograferenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Bedenk gelijk wat voor dagje ik moet gaan doen...ik mag de camera de bajes niet in nemen![]()
weekendquote:Op woensdag 1 november 2006 22:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik mag op mn werk ook niet fotograferen
dat is dus secundair over hoe de foto's te presenteren, primair gewoon 4 foto's uit het typische leven van ymkequote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee , als men over canvas of lagen heeft haak ik al af , ik kan niet shoppen![]()
1 dag uit je leven in een collage van 4 foto's van bezigheden die jouw leven typerenquote:
kunnen wel 4 leuke foto's wordenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:25 schreef prupke het volgende:
[..]
1 dag uit je leven in een collage van 4 foto's van bezigheden die jouw leven typeren
typerend is mijn werk en mijn verdere dagelijkse bezig heden (weekend is om te lamzakken en andere dingen die niet typerend zijn)
jahquote:Op woensdag 1 november 2006 22:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
kunnen wel 4 leuke foto's worden
Dat zou wel erg op "Geen-leven-buiten-Fok!" betekenenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:39 schreef PKfotografie het volgende:
waarom voorspel ik screenshots van fok bij die opdracht![]()
dus je snapt mijn punt?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat zou wel erg op "Geen-leven-buiten-Fok!" betekenen![]()
RUK of KUT??quote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef blomst het volgende:
De andere onderwerpen vind ik trouwens ook ***onderwerpen.
Dat magquote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef blomst het volgende:
Nietwaar blomst , evenwicht is een heel mooi onderwerpquote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef blomst het volgende:
Ik kom niet verder als kinderen of voorwerpen balanceren op iets.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nietwaar blomst , evenwicht is een heel mooi onderwerp![]()
Wat? "dat mag" of "rukonderwerp"quote:Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mogen we dat ook als onderwerp stemmen?
zo ja dan pas ik mijn stem even aan![]()
ying yangquote:Op woensdag 1 november 2006 22:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik kom niet verder als kinderen of voorwerpen balanceren op iets.
Geef mij nog wat ideeen dan om me te overtuigen
Niks daarvan , ik hou mn ideeen lekker voor mequote:Op woensdag 1 november 2006 22:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon 4 spannende foto's uit iemand anders leven , wie kent jou nou om te weerleggen dat dat jou dag niet isquote:Op woensdag 1 november 2006 22:51 schreef blomst het volgende:
Ik vind de vier foto's wel leuk, maar als onderwerp eendag uit mijn leven weer niet.
Kan ook een werkdag nemen, worden allemaal donkere nachtfoto's.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:04 schreef Ymke het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon 4 spannende foto's uit iemand anders leven , wie kent jou nou om te weerleggen dat dat jou dag niet is![]()
pak een weegschaal en 2 vershillende mensen (gezet en minder gezet) en zet ze zo op de foto dat ze beide de voeten op de weegschaal hebben staan maar toch het zelfde gewicht aan gevenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Je wilt winnen natuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niks daarvan , ik hou mn ideeen lekker voor me![]()
Spannend , werkfotos in de nachtquote:Op woensdag 1 november 2006 23:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Kan ook een werkdag nemen, worden allemaal donkere nachtfoto's.
Ja want froosje gaat ook weer meedoenquote:
De heksenwaag is oudewaterquote:Op woensdag 1 november 2006 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
pak een weegschaal en 2 vershillende mensen (gezet en minder gezet) en zet ze zo op de foto dat ze beide de voeten op de weegschaal hebben staan maar toch het zelfde gewicht aan geven
op deze bv (maar dan zonder touwtjes)
[afbeelding]
Je kunt ze ook afdrukken, collage maken en foto maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee , als men over canvas of lagen heeft haak ik al af , ik kan niet shoppen![]()
koop je een paar stemmenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:08 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja want froosje gaat ook weer meedoen![]()
Slaap lekker blomstjequote:Op woensdag 1 november 2006 23:12 schreef blomst het volgende:
Ik ga er nog een paar nachtjes over nadenken voor dat ik stem.
daar mag ik niet op....quote:
als ik erop ga staan kan je je verwarmen aan een barbie qquote:Op woensdag 1 november 2006 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
daar mag ik niet op....
Slaat ie uit naar de Duistere kant![]()
huhquote:Op woensdag 1 november 2006 23:42 schreef An24 het volgende:
[..]
In twee topics komt het beter over..hoewel Vlieg er anders over denkt....![]()
DAT MAGquote:Op woensdag 1 november 2006 23:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
huh![]()
waarom denk jij dat ik alles volg?
ik heb geen idee waar dit over gaat.
geen zin in terug lezen enzo
ik vind het 3 foto's meer als wat is toegestaanquote:Op donderdag 2 november 2006 00:32 schreef snakelady het volgende:
Ik vindt het idee van de 4 foto's erg leuk!!
Maak je nou geen illusies.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
daar mag ik niet op....
Slaat ie uit naar de Duistere kant![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 06:48 schreef Ynske het volgende:
ben nog altijd van mening dat het tov de andere ingestuurde onderwerpen het niet eerlijk is dat er een al eerder bekend was, en dus meer aandacht op gevestigd is...
hmmmm welke ik ga kiezen... eerste even wakker worden ne dan nog eens nadenken
als het typerend is voor je leven welquote:Op woensdag 1 november 2006 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Even een vraagje over het onderwerp van Puckzzz. Als het erom gaat een collage van 4 foto's te maken die een dag uit je leven typeren, dan hoeven die foto's toch niet op dezelfde dag gemaakt te zijn? En dan zou toch ook gewoon archiefmateriaal gebruikt kunnen worden?
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:10 schreef Ymke het volgende:
Wordt dat trouwens niet heel klein om te zien, 4 foto's in 550 breed?
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
2 X2 is de makkelijkste optie natuurlijk, maar dan nog 1 foto op 290 is niet erg breed vind ik persoonlijk.
het ging mij er gewoon ff om, dat er 4 foto's in 1 plaatje geperst moeten worden en we hier met een 580 regel zitten. dus leek me 800 ietsje handiger om de foto goed te beoordelen.
zolang het maar 1 plaatje is maakt het mij niet uit of ze onder elkaar, naast elkaar of whatever staanwe kunnen iet van An verwachten dat ze 4 keer zoveel foto's gaat plaatsen straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |