Das wel heel sneu zegquote:Op woensdag 1 november 2006 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er staan een paar bezig zijn te verdrinken omdat ze op een klein stukje land staan terwijl de rest er omheen aan het volstromen met water is... Zijn al een paar verdronken...
Nou ja, mishandeling... tis moord zelfs, of doodslag ofzoquote:Op woensdag 1 november 2006 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
dat ze die boer maar aanklagen voor dierenmishandelingalle andere boeren hadden wel hun paarden veilig gesteld.
Volgens mij is er wel een artikel over verwaarlozing met een zwaardere straf als dat tot de dood leidt. Maar geen idee hoe het precies zit en of dat hier bijvoorbeeld ook geldt,quote:Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
jamaar dat bestaat toch niet voor dieren?
Is het mooi geworden?quote:
Maak er eens een foto van , ik ben wel benieuwd eigenlijkquote:
Yep, van "Schaduw"...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Die van een paar wedstrijden terug?
Dan heeft dat wel lang geduurd![]()
das wel een leuke foto zegquote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef -Marjo- het volgende:
Het is geen fotografisch hoogstandje, maar gaat om het idee:
[afbeelding]
En het doek hangt nog niet op de juiste plek...
Weet ik niet, ik bedoelde alleen dat het nog erger is dan mishandeling.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
jamaar dat bestaat toch niet voor dieren?
Ben blij voor je Marjo...ok dat het goed is afgelopenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
Ik had een spannendere post verwacht daar, maar ik volgde de discussie ook niet meer helemaalquote:Op woensdag 1 november 2006 18:48 schreef An24 het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons, check het wedstrijddiscussietopic!
Gewoon ff mijn post lezen en commentaar geven that's allquote:Op woensdag 1 november 2006 18:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik had een spannendere post verwacht daar, maar ik volgde de discussie ook niet meer helemaal![]()
ik zal me ff inlezenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Gewoon ff mijn post lezen en commentaar geven that's all![]()
Leuk marjoquote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
en kun je er wijs uit worden want dan wil ik wel een samenvattingquote:Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef WurM het volgende:
[..]
ik zal me ff inlezen
in de rest van het topic that is
Jij, jij....quote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en kun je er wijs uit worden want dan wil ik wel een samenvatting![]()
Ja, pffquote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Ok, voor deze keer dan:quote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
over welke van de afgelopen SC's heb je het nuquote:Op donderdag 2 november 2006 00:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Ok, voor deze keer dan:
Puckzzz doet moeilijk.
garpje @ Puckzzz...
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:16 schreef Puckzzz het volgende:
ik hoorde net dat er al 10 paarden dood zijn, en dat ze nu veulentjes aan het redden zijn...
reageer jij eens in [KROEGMEET-FOT] koud weer, tijd voor binnen aan de drankquote:
*pets*quote:Op donderdag 2 november 2006 08:39 schreef umberrella het volgende:
*wrijft in ogen en vraagt of t licht weer uit mag*
GAAAAAAAAAAAAAAP
Zo dan...Xil wordt agressiefquote:
jaa maaaaar t is nog vroeg..quote:
Helemaal niet zeikerdquote:
Moguhquote:Op donderdag 2 november 2006 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog stuitert even door de SC heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |