kroeg is gevondenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:35 schreef fraubitch het volgende:
tvp
ik heb nu werk in het weekeind hemaar ik wil wel
anders kom naar mijn werktap ik wel voor jullie
en ben ik er ook bij
![]()
Komen we wel naar jouquote:Op donderdag 2 november 2006 00:35 schreef fraubitch het volgende:
tvp
ik heb nu werk in het weekeind hemaar ik wil wel
anders kom naar mijn werktap ik wel voor jullie
en ben ik er ook bij
![]()
Dat jij in je eigen wereldje leeft, dat weten we allemaal. Maar daarbuiten is het echt heel leukquote:Op donderdag 2 november 2006 00:39 schreef Re het volgende:
is tof
beter dan dat paupergehucht van jou
ik vind amsterdam ook niet leuk !!quote:
boeren, meer vind je er nietquote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat jij in je eigen wereldje leeft, dat weten we allemaal. Maar daarbuiten is het echt heel leuk
Hahahahahahhahhaahaquote:Op donderdag 2 november 2006 00:42 schreef Re het volgende:
boeren, meer vind je er niet
ow ja en gierputten
Utrecht is centraal zoals altijd dus saaiquote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef prupke het volgende:
[..]
ik vind amsterdam ook niet leuk !!
En het is niet centraal
(limland ook niet maar is beter te pruimen)
moet jij zeggen meneer de -knip-!!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:42 schreef Re het volgende:
[..]
boeren, meer vind je er niet
ow ja en gierputten
Dus centraal, dus Utrecht!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef prupke het volgende:
[..]
ik vind amsterdam ook niet leuk !!
En het is niet centraal
(limland ook niet maar is beter te pruimen)
heulemaal niet openquote:Op donderdag 2 november 2006 00:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hahahahahahhahhaaha
Amsterdam met z'n open rioolsysteem![]()
uhmm nee maar ok, wat wordt de locatie dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
moet jij zeggen meneer de -knip-!!
je weet waar ik het over heb![]()
toeristenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
D'r varen zelfs boten vol met touristen doorheen
ja und?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:44 schreef Re het volgende:
[..]
Utrecht is centraal zoals altijd dus saai
En Amsterdam1600 kroegen, 230 nationaliteiten
Je bent duidelijk in de verkeerde kroegen geweest.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:48 schreef prupke het volgende:
[..]
ja und?
waar ik woon heb je meer kroegen in verhouding tot bewoners
vind ik interessanter dan die paar kroegen waar ze dommelsch schenken in amsterdam (waar ze je ook nog eens stom aan staan te kijken als je een rondje geeft )
ws gewoon in de verkeerde stadquote:Op donderdag 2 november 2006 00:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bent duidelijk in de verkeerde kroegen geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |