Dat was vorige maandquote:
psies, en ik heb de zweep al teruggebrachtquote:
Hahahahaha en dat moeten wij geloven?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
psies, en ik heb de zweep al teruggebracht
[K&W mode] ja we kunnen het ook uitfrezen, maar dat is gewoon lelijk, we willen dezelfde bakstenen er terug in hebben en geen nieuwe [/K&W mode]quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:48 schreef Mukie het volgende:
Damn Puckzzz, dat wordt nog een hele klus
Geen probleem in mijn gevalquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
dan gaan mensen weer klagen dat ze ineens hun huis moeten verbouwen voor de wedstrijd en dat dat buiten de regels valt
Moeten we nu onder de indruk zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:47 schreef An24 het volgende:
Tis gezellig geweest hier![]()
Jongens het is een fotowedstrijd, eentje waar je plezier van kunt hebben. Als je denkt er geen plezier van te kunnen hebben, doe je gewoon niet mee! Volgende maand nieuwe ronde en nieuwe kansen. En denk erom....PLEZIER...anders lk krijg ik MOD neigingen![]()
![]()
Uhuh...weet ik...maar het voelde zo zwaar op mijn hart dat ik het alsnog kwijt wildequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Moeten we nu onder de indruk zijn![]()
Dacht dat de storm alweer geluwd was
Mooi zo , hop insturen die foto's en laat het gezeur een afgelopen zijn. Foto's roeleren, hoe ze ook zij gemaakt. het gaat om de gedacht/indrukt die bij een foto krijgt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:31 schreef fr.oosje het volgende:
Ik denk juist dat een snapshot heel goed past in dit onderwerp. Een snapshot is per definitie niet een slechte foto hoor. Er is alleen van te voren niet over nagedacht.
Dus kom maar op met die 4 snapshots :-) lekker spontaan![]()
foto van de plastische chirurg misschien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zat wel te denken om de verbouwing erin te betrekken, weet alleen nog niet hoe
WHZquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:31 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ik denk juist dat een snapshot heel goed past in dit onderwerp. Een snapshot is per definitie niet een slechte foto hoor. Er is alleen van te voren niet over nagedacht.
Dus kom maar op met die 4 snapshots :-) lekker spontaan![]()
WHZquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind dit juist een heel cool idee en ik denk dat het ook te realiseren is als je weinig tijd hebt. Een beetje creativiteit is nooit weg eigenlijk en dit is toch een van de leukste onderwerpen die ik de laatste paar maanden voorbij zag komen in de wedstrijd
WZZquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet zo negatief joh
De meesten zullen ws het net zoals ik lezen. Gewoon eroverheen.
IJsland stinkt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef k_man het volgende:
Ik ga deze maand naar IJsland. Dat moet vier leuke foto's op kunnen leveren.
Al krijg je dan vast weer gezeur over wel of geen archiefwerk ("ja hoor, alsof jij speciaal voor de wedsrijd naar IJsland bent gegaan").
Daarvan (het land danquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef k_man het volgende:
Al krijg je dan vast weer gezeur over wel of geen archiefwerk ("ja hoor, alsof jij speciaal voor de wedsrijd naar IJsland bent gegaan").
nu dus niet meerquote:Op woensdag 1 november 2006 22:39 schreef PKfotografie het volgende:
waarom voorspel ik screenshots van fok bij die opdracht![]()
* PdeHoog insert een over-bolletje-aai-smileyquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:29 schreef Vliegvrager het volgende:
En ms dat er iemand alvast kan gaan klagen dat het niet eerlijk is dat er over het ene onderwerp meer gedoe is dan over het andere, zodat dat onderwerp meer kans maakt dan de andere en zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk boehoooeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb -geheel tegen mijn gewoonte in- ook gestemd. Als er zo'n gedoe over een onderwerp is, moet dat onderwerp het maar worden ook
En ms dat er iemand alvast kan gaan klagen dat het niet eerlijk is dat er over het ene onderwerp meer gedoe is dan over het andere, zodat dat onderwerp meer kans maakt dan de andere en zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk boehoooeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
astuquote:Op donderdag 2 november 2006 06:48 schreef Ynske het volgende:
ben nog altijd van mening dat het tov de andere ingestuurde onderwerpen het niet eerlijk is dat er een al eerder bekend was, en dus meer aandacht op gevestigd is...
't heeft in het verleden uitgewezen dat het niet zoveel toegevoegde waarde biedt omdat men in het discussie-topic al een en ander laat zien.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:52 schreef laBaguette het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom de deelnemende foto's met naam en niet anoniem geplaatst worden? Of open ik nu een oude rel wond? (ben hier nog niet zo lang)
Maar dan kan je je wel afvragen hoe typerend dat is voor jouw leven, IJsland.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef k_man het volgende:
Zie sig...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:15 schreef Schanulleke het volgende:
Maar dan kan je je wel afvragen hoe typerend dat is voor jouw leven, IJsland.
Je zou eens kunnen beginnen met het maken van foto'squote:Op vrijdag 3 november 2006 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik maak dan weliswaar geen foto's maar ben wel heel benieuwd naar de uitwerkingen van dit onderwerp.![]()
Doe nie zo DramaQueenerig....quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Nou weet ik straks helemaal niet meer wat ik moet stemmen!! Want nu zal zo ongeveer alles wel geensceneerd worden.
Dankjewel hoor Puckzzz![]()
Hé die klok had ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef k_man het volgende:
Ik had trouwens al meteen een idee, alleen niet representatief voor mijn leven; vier exact dezelfde foto's van een persoon in een ziekenhuisbed. Waarbij dan alleen de klok aan de muur steeds een andere tijd aangeeft.
jij hebt dan toch al één foto die niet enorm saai isquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:22 schreef WurM het volgende:
Zo, de eerste foto is klaar... Moet m nog wel ff op de hdd zetten enzo, maar hij is gemaaktDe volgende drie wordt een groter probleem
Ik dacht : laat ik eens een leuke discussie opzettenquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:05 schreef Gaoxing het volgende:
Nee joh, toch? Ze moeten het verhaal vertellen over een dag uit je leven, maar je hebt er toch gewoon een maand voor?
Puckzzz maakt nog een uitlegje over het hoe te doen , ik kan het zelf ook nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:18 schreef SunChaser het volgende:
Kan iemand een voorbeeld hier neerzetten van hoe een foto dan ingestuurd moet worden, heb geen idee. Ook niet hoe ik dat moet doen. Ik verklein namelijk altijd met Paint.
Ach, sorryquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:12 schreef Ymke het volgende:
Ik dacht : laat ik eens een leuke discussie opzetten
Wat een bullshit. Omdat iemand een snapshot maakt, dus even op de knop drukt en dan een geweldige plaat maakt, is de foto minder dan iemand die 3 uur lang technisch aan t pielen is? Het getuigt juist van meer talent en inzicht als je een snapshotmoment weet te herkennen en die goed op de foto weet te zetten, dan iemand die met allerlei trucjes tot een technisch mooie foto komt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:45 schreef Ymke het volgende:
Dat is ook waarom ik soms pissig word / werd als mensen maar gewoon wat snapshotjes insturen of er nog duidelijk bij vermelden dat ze er geen moeite voor hebben gedaan.
Kom op het is een wedstrijd , doe je aller allerbestEn dan NOG een beetje meer
![]()
En DAN als je met je tong op je knieeen hangt van creatieve uitputting DAN doe je een inzending![]()
Het is U vergevenquote:
Vast wel!quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ik ga mijn best ook maar eens doeneens kijken wat ik ervan bak
Ik gebruik Paintquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
welke programma's worden er voornamelijk door jullie gebruikt?
Ik gebruik Photoshop , nederlandse versie , kan je een hele simpele uitleg maken , Puckzzz .? Ik struikel vaak al bij ; maak een nieuwe laag ....quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
okee, ik zal es ff een uitlegje in elkaar knutselen. welke programma's worden er voornamelijk door jullie gebruikt?
en k-man, jij hebt het makkelijk, jij schiet analoog. gewoon 4 foto's op de scannert en scannen maar
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
natuurlijk kan dat, het mag ook groot en klein, diagonaal, whatever tickles your fancy
Ik zal kijken of ik er wat screenshotjes bij kan plakken, en Jip en Janneke taal spreek ik vloeiend
Ik kan ze hier horen mafketenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
De gedachtenradertjes zijn al druk aan het draaien.
Wow, goeie tipquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Bij Primo PDF kun je gratis een PDF-converter downloaden. Is reuzemakkelijk te doen: downloaden, installeren en als je een word-document om wilt zetten naar pdf, dan gebruik je gewoon 'print'.
okee, dat heb ik geprobeerd, maar ik kan alleen een 64 bit dinges downloaden en dan krijg ik van mijn pc een melding dat ik een 32 bit dinges hebquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Bij Primo PDF kun je gratis een PDF-converter downloaden. Is reuzemakkelijk te doen: downloaden, installeren en als je een word-document om wilt zetten naar pdf, dan gebruik je gewoon 'print'.
toch niet naar het mailadres in mijn profiel he? die is namelijk niet meer actiefquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:22 schreef robbedoeseos300d het volgende:
puckzzz je hebt mail
Nee hier gewoon dat envelopje op FOK boven in de balkquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toch niet naar het mailadres in mijn profiel he? die is namelijk niet meer actief
puckzz@home.nl is je beste optie
OMG....quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:48 schreef SunChaser het volgende:
Mag je je ook vrijheden permiteren? BV: je ligt op bed, met een fles drank in je mik en naast je liggen drie foto's of poloroids van de afgelopen dag?
Het maakt mij ook niets uit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind m wel passen in vierluik. Het blijft een soort van collage. Als je zag wat iedereen mocht bij Playtime, dan lijkt t me hier ook geen probleem wat af te wijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |