Doe nie zo DramaQueenerig....quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Nou weet ik straks helemaal niet meer wat ik moet stemmen!! Want nu zal zo ongeveer alles wel geensceneerd worden.
Dankjewel hoor Puckzzz![]()
Hé die klok had ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef k_man het volgende:
Ik had trouwens al meteen een idee, alleen niet representatief voor mijn leven; vier exact dezelfde foto's van een persoon in een ziekenhuisbed. Waarbij dan alleen de klok aan de muur steeds een andere tijd aangeeft.
jij hebt dan toch al één foto die niet enorm saai isquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:22 schreef WurM het volgende:
Zo, de eerste foto is klaar... Moet m nog wel ff op de hdd zetten enzo, maar hij is gemaaktDe volgende drie wordt een groter probleem
Ik dacht : laat ik eens een leuke discussie opzettenquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:05 schreef Gaoxing het volgende:
Nee joh, toch? Ze moeten het verhaal vertellen over een dag uit je leven, maar je hebt er toch gewoon een maand voor?
Puckzzz maakt nog een uitlegje over het hoe te doen , ik kan het zelf ook nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:18 schreef SunChaser het volgende:
Kan iemand een voorbeeld hier neerzetten van hoe een foto dan ingestuurd moet worden, heb geen idee. Ook niet hoe ik dat moet doen. Ik verklein namelijk altijd met Paint.
Ach, sorryquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:12 schreef Ymke het volgende:
Ik dacht : laat ik eens een leuke discussie opzetten
Wat een bullshit. Omdat iemand een snapshot maakt, dus even op de knop drukt en dan een geweldige plaat maakt, is de foto minder dan iemand die 3 uur lang technisch aan t pielen is? Het getuigt juist van meer talent en inzicht als je een snapshotmoment weet te herkennen en die goed op de foto weet te zetten, dan iemand die met allerlei trucjes tot een technisch mooie foto komt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:45 schreef Ymke het volgende:
Dat is ook waarom ik soms pissig word / werd als mensen maar gewoon wat snapshotjes insturen of er nog duidelijk bij vermelden dat ze er geen moeite voor hebben gedaan.
Kom op het is een wedstrijd , doe je aller allerbestEn dan NOG een beetje meer
![]()
En DAN als je met je tong op je knieeen hangt van creatieve uitputting DAN doe je een inzending![]()
Het is U vergevenquote:
Vast wel!quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ik ga mijn best ook maar eens doeneens kijken wat ik ervan bak
Ik gebruik Paintquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
welke programma's worden er voornamelijk door jullie gebruikt?
Ik gebruik Photoshop , nederlandse versie , kan je een hele simpele uitleg maken , Puckzzz .? Ik struikel vaak al bij ; maak een nieuwe laag ....quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
okee, ik zal es ff een uitlegje in elkaar knutselen. welke programma's worden er voornamelijk door jullie gebruikt?
en k-man, jij hebt het makkelijk, jij schiet analoog. gewoon 4 foto's op de scannert en scannen maar
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
natuurlijk kan dat, het mag ook groot en klein, diagonaal, whatever tickles your fancy
Ik zal kijken of ik er wat screenshotjes bij kan plakken, en Jip en Janneke taal spreek ik vloeiend
Ik kan ze hier horen mafketenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
De gedachtenradertjes zijn al druk aan het draaien.
Wow, goeie tipquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Bij Primo PDF kun je gratis een PDF-converter downloaden. Is reuzemakkelijk te doen: downloaden, installeren en als je een word-document om wilt zetten naar pdf, dan gebruik je gewoon 'print'.
okee, dat heb ik geprobeerd, maar ik kan alleen een 64 bit dinges downloaden en dan krijg ik van mijn pc een melding dat ik een 32 bit dinges hebquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Bij Primo PDF kun je gratis een PDF-converter downloaden. Is reuzemakkelijk te doen: downloaden, installeren en als je een word-document om wilt zetten naar pdf, dan gebruik je gewoon 'print'.
toch niet naar het mailadres in mijn profiel he? die is namelijk niet meer actiefquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:22 schreef robbedoeseos300d het volgende:
puckzzz je hebt mail
Nee hier gewoon dat envelopje op FOK boven in de balkquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toch niet naar het mailadres in mijn profiel he? die is namelijk niet meer actief
puckzz@home.nl is je beste optie
OMG....quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:48 schreef SunChaser het volgende:
Mag je je ook vrijheden permiteren? BV: je ligt op bed, met een fles drank in je mik en naast je liggen drie foto's of poloroids van de afgelopen dag?
Het maakt mij ook niets uit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind m wel passen in vierluik. Het blijft een soort van collage. Als je zag wat iedereen mocht bij Playtime, dan lijkt t me hier ook geen probleem wat af te wijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |