abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43194696
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:57 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nou ik reageer gewoon op jou een paar posts terug Gewoon normale discussie over of het in 1 maand kan of dat er misschien 2 maanden nodig zijn voor dit onderwerp;. ik heb echt geen idee wat je bedoelt met eroverheen lullen...
sorry meisje maar dat doe je niet

ten eerste negeer je alles van wat ik post en je gaat in op wat anderen posten!!
dan geef ik daar commentaar op en reageer jij met : dan reageer ik wel ff!!

dus dat is niet normaal reageren en dat weet je zelf ook wel
Thank Drunk I'm a Goddess!
  vrijdag 3 november 2006 @ 02:06:52 #177
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_43194744
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 02:01 schreef prupke het volgende:

[..]

sorry meisje maar dat doe je niet

ten eerste negeer je alles van wat ik post en je gaat in op wat anderen posten!!
dan geef ik daar commentaar op en reageer jij met : dan reageer ik wel ff!!

dus dat is niet normaal reageren en dat weet je zelf ook wel
Nee dat is niet zo... Ik post ook vaak genoeg en dat er niet op gereageerd wordt dan... Jij brengt je eigen posts onder de aandacht en dan reageer ik daar op. Zonder te denken aan PK of wat dan ook. Ik ga gewoon de discussie aan met jou en jij vat het zo op, dat slaat nergens op. ik heb nergens tegen jou iets gezegd over Pk, ik heb gewoon gereageerd over jouw voorstel van 2 maanden, met mijn mening. Als ik dan volgens jouw 'fout reageer'... tja, das dan jouw probleem.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 3 november 2006 @ 02:07:59 #178
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_43194754
En die -smiley stond er niet voor niks.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 3 november 2006 @ 02:14:35 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_43194805
Prupke: Lees gewoon eens even terug en hoe je reageert op positieve feedback op je eigen posts, wat is het toch? Dat MB op je reageert is iets positiefs, dat ik PK negeer is mijn keuze.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_43194807
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 02:06 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo... Ik post ook vaak genoeg en dat er niet op gereageerd wordt dan... Jij brengt je eigen posts onder de aandacht en dan reageer ik daar op. Zonder te denken aan PK of wat dan ook. Ik ga gewoon de discussie aan met jou en jij vat het zo op, dat slaat nergens op. ik heb nergens tegen jou iets gezegd over Pk, ik heb gewoon gereageerd over jouw voorstel van 2 maanden, met mijn mening. Als ik dan volgens jouw 'fout reageer'... tja, das dan jouw probleem.
nee je hebt helemaal gelijk... je post met regelmaat....
ik moet (omdat ik weet dat ik uitgekotst word door velen waar ik me toch geen zak van aan trek) wel reageren.
om het fatsoen te trekken uit de volwassen mensen die hier rondlopen.

je gaat een discussie aan met mij , prima en ik reageer daarop en dat vind jij nergens op slaan , net zoals ik vind dat jij reageerd om maar positief over te komen (even simpel gezegd)
pi_43194820
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef Re het volgende:
Prupke: Lees gewoon eens even terug en hoe je reageert op positieve feedback op je eigen posts, wat is het toch? Dat MB op je reageert is iets positiefs, dat ik PK negeer is mijn keuze.
euh beste re : je hebt gezien dat er op 3 posts niet gereageerd is
dus wat de neuk moet ik terug lezen?

en waarom negeer jij pk eigenlijk?
  vrijdag 3 november 2006 @ 02:19:10 #182
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_43194844
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef prupke het volgende:

[..]

nee je hebt helemaal gelijk... je post met regelmaat....
ik moet (omdat ik weet dat ik uitgekotst word door velen waar ik me toch geen zak van aan trek) wel reageren.
om het fatsoen te trekken uit de volwassen mensen die hier rondlopen.

je gaat een discussie aan met mij , prima en ik reageer daarop en dat vind jij nergens op slaan , net zoals ik vind dat jij reageerd om maar positief over te komen (even simpel gezegd)
Weet je wat: jij zegt 'reageer op mijn posts, ik ben PK niet'... Dan doe ik dat en reageer ik op jouw post en dan is het nog niet goed, want ik heb in eerste instantie níet gereageerd... Best, ik heb het geprobeerd.

En ik heb je trouwens 2 keer gelijk gegeven in mijn reactie op jou maar dat is je kennelijk niet opgevallen

En verder: offtopic: wedstrijd: ja ik hoop dat het angst wordt, want ik heb een tof idee.
Ziggy played guitar
pi_43194892
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 02:19 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Weet je wat: jij zegt 'reageer op mijn posts, ik ben PK niet'... Dan doe ik dat en reageer ik op jouw post en dan is het nog niet goed, want ik heb in eerste instantie níet gereageerd... Best, ik heb het geprobeerd.

En ik heb je trouwens 2 keer gelijk gegeven in mijn reactie op jou maar dat is je kennelijk niet opgevallen

En verder: offtopic: wedstrijd: ja ik hoop dat het angst wordt, want ik heb een tof idee.
christus jij moet nog veel leren

1 ) je moet doen waar je zelf zin in hebt (en dus niet wat anderen van je verlangen0

2 iemand gelijk geven = prima (verwacht er geen complimenten voor)

3)ontopic : mij roest het aan me reet welk onderwerp gekozen word..ik doe wat ik wil
  vrijdag 3 november 2006 @ 02:28:41 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_43194950
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 02:16 schreef prupke het volgende:

[..]

euh beste re : je hebt gezien dat er op 3 posts niet gereageerd is
dus wat de neuk moet ik terug lezen?

en waarom negeer jij pk eigenlijk?
gewoon teruglezen dat je haast smeekt om een reactie op jouw suggesties en mening over een onderwerp wat Puckzzz aandraagt. MB trapt er blijkbaar in zodat je haar weer even lekker kan affikken, leuk geprobeerd (verbloemd onder een sausje van "ik weet dat er een vrede is maar...").

Dat ik niet op PK reageer lijkt me wel duidelijk, ik weet onderand wel waar de grens ligt tussen discussie en persoonlijke wroeging
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_43195166
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef Re het volgende:

[..]

gewoon teruglezen dat je haast smeekt om een reactie op jouw suggesties en mening over een onderwerp wat Puckzzz aandraagt. MB trapt er blijkbaar in zodat je haar weer even lekker kan affikken, leuk geprobeerd (verbloemd onder een sausje van "ik weet dat er een vrede is maar...").

Dat ik niet op PK reageer lijkt me wel duidelijk, ik weet onderand wel waar de grens ligt tussen discussie en persoonlijke wroeging
pe.. roest

ik dacht dat jij volwassen was?
schijnbaar niet dus...

cursus begrijpend lezen tegoedbon doneren gaat ...ff kijken of die bij REED te verkrijgen is
  FOK!fotograaf vrijdag 3 november 2006 @ 03:07:45 #186
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_43195256
altijd heerlijk als 2 stelletjes ruzie hebben.
Ik vraag me af wie de naiefste is
Ga vooral zo door. Ik ben benieuwd wie er als eerste hysterich begint te janken.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  vrijdag 3 november 2006 @ 03:07:59 #187
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43195258
Uhm Prupke, voor de onschuldige buitenstaander is je reaktie moeilijk te volgen. Je geeft aan dat je niet op prijs stelt dat er niet op je posts wordt gereageerd, maar als MissBliss er dan op reageert is het ook niet goed. Ik had die post hetzelfde geschreven als zij, inclusief , en ik denk niet dat je daar over was gevallen. Misschien een idee om die wapenstiltand/ignoorfunktie in praktijk te brengen?

Ontopic: ik ben juist hartstikke enthousiast over 'een dag uit je leven'. Bedacht net dat het misschien wel heel leuk zou zijn, om -onafhankelijk van de wedstrijd- een dergelijke serie voor al m'n gezinsleden te maken en in huis te hangen.

Snapshots hoeven het natuurlijk helemaal niet te worden, dat blijkt wel uit het inspiratietopic. Bovendien kun je het veel wijder gebruiken: je zou zelfs vier stillevens kunnen maken van voorwerpen die gebeurtenissen uit je leven symboliseren.

En die regels.... volgens mij zijn die er om iedereen eenzelfde kans te geven, toch? En als ze veranderd worden, geldt dat voor iedereen.
  vrijdag 3 november 2006 @ 08:53:58 #188
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_43196555
Kunnen jullie je persoonlijke vetes niet ergens anders uitvechten?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:18:25 #189
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_43196897
Ik bne het totaal eens met webspider, reacties die beginnen als: "hij moet homo worden, hij zuigt beter als menig vrouw" compleet van uit het niets. Waardoor het hele zooitje eigenlijk bagger wordt is te zot voor woorden.

Ik zie nog wel of ik wat ga verwijderen, denk het eigenlijk niet . Voor nieuwe mensen is het duidelijk zo. Doe alleen mee aan de wedstrijd als je zeeën van tijd heb en veel verstand van fotografie. Heb je dat niet, maak je dan maar op voor een afkrakings reeks omda je een snapshotje in levert en er te weinig moeite voor doet. En dat allemaal tussen een "vete" van een aantal personen die gewoon de dwangmatigheid hebben om op elkaar te reageren. Welkom op FOT

Het is trouwens best gezellig hoor, en als je een aantal personen negeert kan je er een hoop van opsteken. en ook foto's die in weinig tijd zijn genomen zijn voor mij gewoon prachtig.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:28:08 #190
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_43197049
Wat een kleinzielig gedoe zeg, en dan vraagt purke zich nog af waarom ze genegeerd wordt. Mijn complimenten voor de mensen de de moeite nemen om nog te reageren en dat ook nog netjes te blijven.

Purke doe niet zo kinderachtig
PK zit niet zo te zeuren.

Mijn zin om mee te doen met de wedstrijd is al weer bijna weg.

Ps. Ik heb mij voorgenomen om hier niet te discusieren dus verwacht geen antwoord
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:31:07 #191
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43197095
Goedemorgen!

hebben jullie fun gehad?

ik heb al een aantal keer aangegeven dat ik hier heel goed over heb nagedacht, er is wat e-mail verkeer geweest om het 1 en ander te bespreken, ik heb een tweede onderwerp aangedragen omdat ik eigenlijk dacht dat het er niet eens door zou komen. ik heb juist dit onderwerp ingestuurd om mensen te motiveren, na te laten denken hoe ze het uit willen gaan beelden etc. ik ben ook een druk mens dat 40 uur per week werkt, midden in een verbouwing zit dus elke avond en weekend met het stof in het haar zit. zoveel tijd heb ik zelf dus ook niet. ik vind het een leuke uitdaging, als mensen nou eens zo over de wedstrijd gaan denken in plaats van elk onderwerp moeilijk en een probleem vinden zou het een stuk gezelliger zijn.

dat pk mijn onderwerp bekritiseerd verrast me geen moment, ik had niet anders verwacht en leg al zijn pietluttige argumenten dan ook naast me neer.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:31:50 #192
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_43197106
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Doe alleen mee aan de wedstrijd als je zeeën van tijd heb en veel verstand van fotografie. Heb je dat niet, maak je dan maar op voor een afkrakings reeks omda je een snapshotje in levert en er te weinig moeite voor doet.
Het is trouwens best gezellig hoor, en als je een aantal personen negeert kan je er een hoop van opsteken. en ook foto's die in weinig tijd zijn genomen zijn voor mij gewoon prachtig.
Ik denk juist dat een snapshot heel goed past in dit onderwerp. Een snapshot is per definitie niet een slechte foto hoor. Er is alleen van te voren niet over nagedacht.

Dus kom maar op met die 4 snapshots :-) lekker spontaan
pi_43197346
Ik vind dit juist een heel cool idee en ik denk dat het ook te realiseren is als je weinig tijd hebt. Een beetje creativiteit is nooit weg eigenlijk en dit is toch een van de leukste onderwerpen die ik de laatste paar maanden voorbij zag komen in de wedstrijd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:51:10 #194
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43197451
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik bne het totaal eens met webspider, reacties die beginnen als: "hij moet homo worden, hij zuigt beter als menig vrouw" compleet van uit het niets. Waardoor het hele zooitje eigenlijk bagger wordt is te zot voor woorden.

Ik zie nog wel of ik wat ga verwijderen, denk het eigenlijk niet . Voor nieuwe mensen is het duidelijk zo. Doe alleen mee aan de wedstrijd als je zeeën van tijd heb en veel verstand van fotografie. Heb je dat niet, maak je dan maar op voor een afkrakings reeks omda je een snapshotje in levert en er te weinig moeite voor doet. En dat allemaal tussen een "vete" van een aantal personen die gewoon de dwangmatigheid hebben om op elkaar te reageren. Welkom op FOT

Niet zo negatief joh
De meesten zullen ws het net zoals ik lezen. Gewoon eroverheen.

De wedstrijd is voor de fun en het finaal afkraken van foto's heb ik in ieder geval nog niets van gemerkt. Wel het verschil in smaak en aanpak. Ik heb er in ieder geval zin in om het te proberen. Of het gaat lukken is een 2e.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_43197701
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:51 schreef Mukie het volgende:

[..]

Niet zo negatief joh
De meesten zullen ws het net zoals ik lezen. Gewoon eroverheen.

De wedstrijd is voor de fun en het finaal afkraken van foto's heb ik in ieder geval nog niets van gemerkt. Wel het verschil in smaak en aanpak. Ik heb er in ieder geval zin in om het te proberen. Of het gaat lukken is een 2e.
GMTA enzo en er was ook iets met 2x 1cent muntjes... Gewoon niet storen aan elkaar gestoord zijn we toch al..... Gewoon kijken wat het onderwerp wordt voor de komende maand en dan er vol tegen aan. Let's get ready to play

En wat die meningsverschillen tussen bepaalde users onderling betreft: voor vandaag heb ik daar een mening over.....

B.O.E.I.E. !!!!!
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:04:05 #196
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43197714
That's the spirit!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_43197776
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:03 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

GMTA enzo en er was ook iets met 2x 1cent muntjes... Gewoon niet storen aan elkaar gestoord zijn we toch al..... Gewoon kijken wat het onderwerp wordt voor de komende maand en dan er vol tegen aan. Let's get ready to play

En wat die meningsverschillen tussen bepaalde users onderling betreft: voor vandaag heb ik daar een mening over.....

B.O.E.I.E. !!!!!
Juist Playtime
Goedemorgen :W
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:09:59 #198
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43197811
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:31 schreef Puckzzz het volgende:....dus elke avond en weekend met het stof in het haar zit.
Ah, daar moet een leuk zelfportret uit te halen zijn
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 3 november 2006 @ 10:11:46 #199
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43197851
Ik vind het ook een tof idee en heb al ideetjes voor twee van de vier foto's
En dat zijn géén snapshotjes
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:13:07 #200
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43197871
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:09 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ah, daar moet een leuk zelfportret uit te halen zijn
ik zat wel te denken om de verbouwing erin te betrekken, weet alleen nog niet hoe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')