Misschien een bordje pap ofzo? of zo een drinkontbijtje? het lijkt me dat je van vla alleen zo flauwwordt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:52 schreef reni het volgende:
fachelle heeft veel pijn in dr mondje ziet er nu uit of ze wel 10x op dr wang heeft gebeten zometeen maar even wat vla halen ofzo,iets anders krijg ik dr nu ook niet in .
Morgen even naar de huisarts.
de juf heeft wel gevraags of ik morgen even wil laten weten hoe of wat , ze had er nog nooit van gehoord.
Die moeder van dat jongetje blijft vol houden dat het niet zo ernstig is , nee ernstig misschien niet ,maar wel heel vervelend
ik had de datums ook nog niet doorgegeven... zat je te stangen.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:58 schreef reni het volgende:
ik zal wel iets niet goed hebben gedaan dan ,sorry
ik dacht al dat ik iets fout had gedaan , wat net zo goed had gekund hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef patje30 het volgende:
[..]
ik had de datums ook nog niet doorgegeven... zat je te stangen.....![]()
2 oktober 1999 Tony, zoon van Patje30
28 juni 2001 Alyssa, dochter van Patje30
nee maar ik kan me voorstellen dat het erg pijnlijk is om te eten!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:01 schreef reni het volgende:
is ook alleen voor vanavond , even kijken wat de dokter morgen zegt , hopelijk krijgt ze dr iets voor en als ze wil eten mag ze dat ook gewoon hoor .
ze wil alleen niks warms hebben.
Hier over is gepost op het bankje maar het is besmettelijk en kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:08 schreef patje30 het volgende:
[..]
nee maar ik kan me voorstellen dat het erg pijnlijk is om te eten!
zolang ze maar goed blijft drinken is het niet zo heel erg als ze een keer niet of niet zo goed eet!
en die andere moeder zegt dat het wel meevalt?? maar is het dan wel besmettelijk??
Tja in principe hoeft het dus niet maar niemand zit te wachten op een klas vol besmette kinderen. Vele ouders zullen je kunnen schieten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:25 schreef patje30 het volgende:
ik vind de hele reactie een beetje laks! het is besmettelijk maar kan geen kwaad!
Sorry reese.com is niet direct tegen jou gericht hoor, maar als moeder zijnt hou je je kind toch thuis als hij/zij iets besmettelijks heeft of zie ik dat verkeerd???
ja inderdaad, kijk je hebt natuurlijk altijd situaties waarbij je het niet kan voorkomen (bv waterpokken) maar als je het kan voorkomen dat andere kinderen besmet worden dan doe je dat toch!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:30 schreef reese.com het volgende:
[..]
Tja in principe hoeft het dus niet maar niemand zit te wachten op een klas vol besmette kinderen. Vele ouders zullen je kunnen schieten.
dat bedoel ik ook met sommige situaties ontkom je niet aan!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:33 schreef L-E-A het volgende:
Sorry dat ik me er even mee bemoeiMaar met waterpokken mag een kind in principe gewoon naar school. Of het moet er echt harstikke ziek van zijn natuurlijk. Voordat de waterpokken zijn uitgebroken, zijn er vaak ook al andere kinderen besmet. Besmettingsgevaar is in elk geval geen reden om het kind thuis te houden.
En nu ga ik snel weer lurken...
ik heb zo ook liever thuis! haha ze terroriseren de hele boel als ze samen thuis zijn, maar als ze er niet zijn is het zooooo stil!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:41 schreef reni het volgende:
ik zou me dr zelf ook niet prettig bijvoelen hoor ,als ik weet dat er weet ik veel hoeveel kinderen ziek zijn geworden omdat ik mijn kind zonnodig naar school wil hebben niet dat ik ze op school wil hebben hoor ik heb ze liever thuis![]()
en?? wat zei de dokter??????quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:00 schreef reni het volgende:
Nu heb ik geluk dat ze de komende 3 dagen toch niet naar school hoefde , want de school is aan het verhuizen nu dus.....
maar fijn is anders nu heeft ze dr ook al koorts bij gekregenvind t zo zielig voor dr
Op de peuterscholen waar mijn kinderen op zaten was de regel dat je kind pas weer naar school mocht als de blaasjes ingedroogd waren. Dus je moest ze wel thuis houden als dat nog niet het geval was. Ik weet niet of het beleid op de basisschool anders is (ze hebben alledrie al waterpokken gehad, dus daar heb ik geen ervaring mee).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:33 schreef L-E-A het volgende:
Sorry dat ik me er even mee bemoeiMaar met waterpokken mag een kind in principe gewoon naar school. Of het moet er echt harstikke ziek van zijn natuurlijk. Voordat de waterpokken zijn uitgebroken, zijn er vaak ook al andere kinderen besmet. Besmettingsgevaar is in elk geval geen reden om het kind thuis te houden.
En nu ga ik snel weer lurken...
Ik ben dan Reni wel niet, maar de dokter zei dat het idd mond, hand en voetzeer was.quote:
Ohw, je was er al snel, had ik nou maar even gewacht héquote:Op donderdag 2 november 2006 09:05 schreef reni het volgende:
Nou, het is dus idd hand,voet en mond ziekte![]()
er zitten nu zulke blazen op haar tong en wang dat ze bijna niet eet van de pijn, zo zielig.![]()
Met haar handen en voetjes is nog niks aan de hand en volgens de dokter hoeft dat ook niet, blijkbaar verloopt bij iedereen het ziektebeeld anders.
fachelle heeft flinke koorts en hoofd en buik pijn gehad , Het lijkt op de griep ,maar dan met die blazen dus.
Hoelang het kan gaan duren, ook nog geen idee. Van enkele dagen tot in het ergste geval 3 weken.
Heel besmettelijk maar niet gevaarlijk ,maar goed dat wisten we al.
Ben gisteren nog naar school geweest om met de juf te overleggen hoe ze dit gaan aanpakken.
Nu gaan ze een brief opstellen , met wat het is en hetzelfde beleid als met de waterpokken idd. pas naar school als de blaren weg zijn.
jeetje arme Fachelle!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:05 schreef reni het volgende:
Nou, het is dus idd hand,voet en mond ziekte![]()
er zitten nu zulke blazen op haar tong en wang dat ze bijna niet eet van de pijn, zo zielig.![]()
Met haar handen en voetjes is nog niks aan de hand en volgens de dokter hoeft dat ook niet, blijkbaar verloopt bij iedereen het ziektebeeld anders. bij iedereen is eigenlijk niet helemaal goed gezegd , want het is heel zeldzaam hij heeft in 15 jaar praktijk pas 2x eerder dit gezien.
fachelle heeft flinke koorts en hoofd en buik pijn gehad , Het lijkt op de griep ,maar dan met die blazen dus.
Hoelang het kan gaan duren, ook nog geen idee. Van enkele dagen tot in het ergste geval 3 weken.
Heel besmettelijk maar niet gevaarlijk ,maar goed dat wisten we al.
Ben gisteren nog naar school geweest om met de juf te overleggen hoe ze dit gaan aanpakken.
Nu gaan ze een brief opstellen , met wat het is en hetzelfde beleid als met de waterpokken idd. pas naar school als de blaren weg zijn.
nou ik zou inderdaad ook erg blij zijn als ik in zo een geval een telefoontje zou krijgen met een uitleg en waar ik op moet letten!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:17 schreef reni het volgende:
De meeste waren er wel heel blij mee dat ik even belde , weet je in elk geval waar je op moet letten.
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:59 schreef reni het volgende:
Ach , dan ben ik ook niet helemaal........![]()
Weet je waar ik me nou misschien nog het meest aan stoor.
Haar zoontje heeft waarschijnlijk astma vind ik heel erg voor hem hoor dat je t niet verkeerd bergrijpt
En nu moet van haar wel iedere ... weken de klas helemaal gepoets gaan worden anders krijgt hij t benauwd.
En dan word er aan de ouders gevraagd of ze willen helpen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:42 schreef poemojn het volgende:
Hand- voet- mondziekte gaat nu rond (iig in N-Holland en Flevoland), werd bij ons op de psz pas voor gewaarschuwd omdat een jongetje dat had. Maar vaak krijgt een kind ook verder geen of nauwelijks symptomen ervan, dat scheelt. Jammer dat het bij jullie wel zo hard toeslaat, beterschap voor haar!
Lief dat je daar naar vraagt! Hij vindt het heel leuk op school, maar het afscheid nemen vindt hij wel moeilijk. Dan moet hij even huilen, maar ik heb met juf afgesproken dat zij hem overneemt, even op schoot en dat ik na een kus gewoon wegga. Als ik om de hoek sta hoor ik al dat hij ophoudt met huilen. Als hij uit school komt is hij heel opgewekt, hij vertelt wat ie allemaal gedaan heeft, een spin geknutseld, geverfd etc. Dus hij heeft het er erg naar zijn zin.quote:Op zondag 5 november 2006 16:41 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje hoe gaat het met Tristan op school?
tot nu toe heeft serissa er geen last van, maar de incubatietijd is 3 tot 9 dagen dus we wachen het nog even af.quote:Op zondag 5 november 2006 10:00 schreef livelink het volgende:
Bah, wat een enge ziekte![]()
Arme Fachelle. Hopelijk gaat het nu snel beter. Heeft Serissa er geen last van?
gelukkig Fachelle!!!!!!!quote:Op maandag 6 november 2006 11:15 schreef reni het volgende:
[..]
tot nu toe heeft serissa er geen last van, maar de incubatietijd is 3 tot 9 dagen dus we wachen het nog even af.
Hopelijk heeft al mijn geroep van niet kussen ,eigen bekers ,handjes wassen geholpen en blijft het hierbij.
Fachelle is nu gelukkig weer helemaal beter![]()
![]()
ik weet nog dat mijn zoon helemaal in paniek naar beneden kwam (hij lag al in bed) mam, ik heb zo een vieze smaak in mijn mond, dus ik ging ff naar de badkamer... en ik heb allemaal bloed in mijn mond!!!!!!!!quote:Op maandag 6 november 2006 14:23 schreef reni het volgende:
serissa vond dat ook zo vreselijk leuk, alleen kreeg man lief er vreselijk de kriebels van. Hij was denk ik nog blijer dan serissa toen ze dr uit waren.![]()
Ach arme Damien. Beterschap jongen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Angel22 het volgende:
Ben ik weer... kom hier echt alleen maar met ellende geloof ik....
jeetje Angel, wat een ellende voor damien! Ben blij om te horen dat het nu wel wat beter gaat met hem (ondanks alles)quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Angel22 het volgende:
Ben ik weer... kom hier echt alleen maar met ellende geloof ik....
Damien mocht zijn gips eraf vorige week.... helemaal blij en toppie want deze week mocht hij weer alles doen.... tja niet goed dus...
Meneer ging gymmen vanmorgen.... is gevallen op zijn net geheelde pols en je raad het al......
WEER GEBROKEN... maar nu niet netjes.... twee delen en verschoven dus meneer is vandaag onder narcose geweest om de boel te laten zetten....
We hebben van 11 uur vanmorgen tot 7 uur vanavond in het ziekenhuis gezeten....
Maar hij is wel thuis nu... hele arm in het gips.. joepie....
Het schijnt dat het bij kleine kinderen vaker voorkomt... het heeft een naam maar die kan ik niet uitspreken, laat staan in tikken...quote:Op donderdag 9 november 2006 10:45 schreef Githa het volgende:
Patje, wat vervelend voor Alyssa....6 weken gips en dan nog niet mogen doen wat je graag zou willen, dat is gewoon vreselijk moeilijk!
Fijn dat ze iig even kijken waar de pijnklachten nu vandaan komen, want op die leeftijd horen ze gewoon geen pijn te hebben![]()
Sterktevoor jullie, hopelijk is het allemaal snel in orde.
Waar kwam eigenlijk die slechte doorbloeding vandaan dan en wat doen ze daaraan waardoor ze in het gips zit? ....
Nee daar heb j gelijk in Angel, met gips neemt ze ook geen rust, en hangt madam gewoon boven in het klimrekquote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef Angel22 het volgende:
Met gips nemen ze ook geen rust hoorgeloof me... al is een arm wel iets anders dan een voet en been....
Damien is nu redelijk immobiel doordat zijn hele arm in het gips zit ( spalk) en niet alleen zijn onderarm.
Maar evensgoed domme acties uithalen op dingen klimmen enzo terwijl hij nu helemaal geen evenwicht heeft...
waarschuwen heeft geen zin... straf geven werkt niet... uitleggen heeft totaal geen invloed... hij weet het nl ook wel maar heeft er schijt aan....
Ik weet het zelf u ook even niet meer hoor.
Patje wat een ellende zeg sterkte ermee!!!!
Arme schatjes allemaal!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Alyssa, Damien, Julius, Jordy... beetje veel wel
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef reni het volgende:
Met Fachelle is alles weer.
Serissa is de dans mooi ontsprongennergens last van of gehad
![]()
Ben blij dat ik zo stellig ben blijven roepen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef reni het volgende:
Met Fachelle is alles weer.
Serissa is de dans mooi ontsprongennergens last van of gehad
![]()
Ben blij dat ik zo stellig ben blijven roepen
als het niet gebroken is wel waarschijnlijk....quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:43 schreef patje30 het volgende:
[..]
Nee daar heb j gelijk in Angel, met gips neemt ze ook geen rust, en hangt madam gewoon boven in het klimrek.... maar doordat haar voet helemaal "vast" zit, krijgt het botje toch de benodigde rust (tenminste dat zegt de arts....)
Ik ben dus gistermiddag alsnog terug naar het ziekenhuis geweest, en ze hebben haar opnieuw in het gips gezet. De orthopeed was nog even komen kijken naar haar, en vond het toch voor nu even de beste oplossing. De orthopedisch schoenmaker is er ook bij geroepen, die heeft voordat ze haar ingegipst hebben een afdruk van haar voetje gemaakt zodat hij een steunzooltje voor haar kan maken.
We moeten nu aankomende dinsdag terugkomen, als alles gaat zoals ze me gister verteld hebben, is haar zooltje klaar dan, en mag het gips er weer af. (dit natuurlijk allemaal alleen als er geen rare dingen gebeuren in de tussentijd)
dus we hebben nu een mooi rood gipspootje! (vorige was roze)
duimen dat alles goed gaat en het er dinsdag weer af mag!![]()
haha die katja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:53 schreef livelink het volgende:
Sint Maarten is trouwens de reden dat ik al vanaf 04.00wakker ben. Katja is ineens helemaal vol van Sint Maarten
en maakte me om 04.00 al wakker om te vragen of ze al mocht gaan lopen.
OOooow spannend!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 november 2006 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Vanmiddag heb ik mijn eerste rapportgesprek
Bij tony & Alyssa op school kan je ook kiezen of s'middags of 's avonds, helaas hebben ze sinds vorige week ofzo een nieuw systeem, je krijgt een briefje met een tijd, en als je dan niet kan, moet je dat op de lijst die in de klas hangt doorstrepen, en jezelf op een ander tijdstip inplannen.......quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het in elk geval handig dat je op Christans school ook 's middags kunt afspreken voor zo'n gesprek. Bij zijn vorige school was het altijd 's avonds en dan moest ik weer oppas regelen of Christan bij oma laten slapen. Hier kon ik zelf aangeven op wat voor dag en wat voor tijdstip (na schooltijd, woensdagmiddag, een avond)
jeetje, dat is me nogal niet en verschil! en zeker bij zo een klein kinderarmpje!!!!quote:Op maandag 13 november 2006 19:22 schreef Angel22 het volgende:
Hardstikkegoed !!!!!!!!!!!!1
Hier gaat het iets minder helaas...
Zijn vandaag op controle geweest bij de chirurg met damien zijn arm en alles staat nog op zijn plek maar er zit wel een knik in zjin arm. Dat staat in een hoek van 25 graden en deze "fijne"chirurg vond het niet nodig om daar iets aan te doen want "dat groeit vanzelf eruit " ja sorry maar daar neem ik dus geen genoegen mee.
Ik heb meerdere ziekenhuizen afgebeld en overal krijg ik dus te horen dat de maximum acceptabele hoek 15 graden is. Dat is dus GEEN 25 GRADEN!!!!
Ik de chirurg weer gebeld om uitleg maar ze doen er gewoon nix aan...![]()
![]()
![]()
Dus ik heb weer wat ziekenhuizen afgebeld en nu kan ik morgen al terecht bij het slotervaart voor een second opinion.
Kijken wat die arts zegt erover.
Mocht die nu wel met hetzelfde verhaal aankomen ( dat me onwaarschijnlijk lijkt hoor) dan leg ik me der wel bij neer maar ik wil dit gewoon zeker weten.
Morgen kan ik de papieren en de foto's ophalen en meenemen.
Morge dus weer een update.
Goed zo Christan!!!!!quote:Op maandag 13 november 2006 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben trotsChristan doet het echt prima
Nog een paar kleine dingetjes die wisselend waren (tempo, pen vasthouden en spelen met anderen - hij wordt nogal snel boos als iets niet naar zijn zin gaat) en de rest allemaal voldoende
Hij doet het goed in de klas en zit lekker in zijn vel. Juf wilde nog wel even weten hoe dat nou zat met zijn papa en mij
Dat snapte ze niet helemaal
ben net terug van de controle bij de orthopeed! helaas mag haar gips er nog niet vanaf, maar donderdag wel!!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:31 schreef patje30 het volgende:
[..]
Het schijnt dat het bij kleine kinderen vaker voorkomt... het heeft een naam maar die kan ik niet uitspreken, laat staan in tikken...![]()
de "oplossing" die ze daarvoor hebben, is zorgen dat haar middenvoetsbeentje zoveel mogelijk rust krijgt door haar in te gipsen vanaf haar tenen tot net onder haar knietje..
Jeetje Angel..... dat is me inderdaad nog niet een beslissing.......quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:36 schreef Angel22 het volgende:en toen was ik nog niet eens geweest.... Had om 14.20 uur een afspraak
Maar goed mijn verhaal
Het komt herop neer... Ze hebben GEEN idee wat de afwijking in damien zijn arm is want het oude ziekenhuis had de verkeerde foto's meegegeven... We haddden de foto's van vorige week dinsdag ipv die van gisterendus toen was de arm net gezet en was er een "kkleine"afwijking van ongeveer 10 graden. Dit komt doordat het nieuwe bot met de vorige breuk wat is gaan woekeren en ze die arm dus niet helemaal recht konden zetten.
Als de afwijking idd zo groot is dan kunnen we twee dingen doen... Afwachten en over een jaar controle en kijken in hoeverre het weggetrokken is en dan eventyueel opereren of meteen aan de slag met opereren.
Dat houdt dus in dat ze zijn arm open gaan maken, de arm stuk zagen en met rechte vlakken tegen elkaar aan vast maken met een ijzeren pin.
Klinkt heel erg luguber... ik weet het.
Ik moet nu iig afwachten tot maandag. Dan heeft damien de gipswissel en weer een controle foto. Met die foto moet ik dan weer naar het slotervaart toe en gaat de arts aldaar die beoordelen over het hoe en wat met de knik en dan moeten we een beslissing gaan nemen van wat we gaan doen.
Aan de ene kant zeg ik van DOEN. Aan de andere kant... wie weet wat het lichaam zelf opknapt in een jaar tijd maar als het niet het geval is dan zit ie volgend jaar weer in de ellende en nu heeft ie toch al zoveel inmiddels dat dit er ook nog wel bij kan.
Dus dat is nog even wikken en wegen.
Ik wilde even komen zeggen dat mijn nichtje, met behulp van deze tip, gewoon op de wc poeptquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:47 schreef jessie het volgende:
Ja zou ik doen LadyS. Ik ben geen ervaringsdeskundige wat dat betreft, maar lijkt mij een optie. Dus als ze om een luier vraagt zeggen, nee hoor je weet waar je zijn moet als je moet poepen. En dan verder gaan met waar je mee bezig was. Het zullen misschien eens ongelukjes worden, maar dat is ook wel te overzien.
Hoe gaat dat op school dan eigenlijk?
nou de schoenmaker had wel al gezegd dat het heel vreemd is, en die zooltjes zijn heel hard, dus ik moet het nog wel even in de gaten houden of ze geen drukplekken gaat krijgen....quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Ze zal wel snel wennen aan die zooltjes
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:41 schreef Rewimo het volgende:
Christan is bezig met zijn verlanglijstje
Hij wil graag een skeebot met skeebotbesems
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:44 schreef Ticootje het volgende:
met beschermers??
Nou dan zit je hier in OUD wel goed jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
ah, bedankt voor de tip
* lady-wrb koopt meteen aandelen gipsfabrieken
inderdaad, dat is ook een van de redenen dat ik ook ga, omdat ik wil weten hoe ze in de klas zijn, dat zie je nooit, je hoort wel de verhalen maar je ziet niet hoe je kindje in de klas is......leuk altijd hoor....quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Serissa, wat een mooi rapport joh!En Fachelle ook al
Christan krijgt 'm ook vandaag. En die gesprekjes krijg je niet alleen maar als het niet goed gaat hoor. Ik vind het juist leuk om wat te horen over hoe hij het in de klas doet. Want dat het goed gaat zie ik wel aan de werkjes die hij meeneemt. Maar hoe hij in de klas is, zie je zelf niet
Ze is wel getoetst , maar ze is nu net jongste kleuter ze is pas 4 fachelle zou zeggen alquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:44 schreef reese.com het volgende:
Misschien doet ze het zo goed dat ze dr tot oudste kleuter will promoveren![]()
zeker als je hoort dat ze zo netjes zijn en goed de regels kunnen hanteren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:47 schreef patje30 het volgende:
[..]
inderdaad, dat is ook een van de redenen dat ik ook ga, omdat ik wil weten hoe ze in de klas zijn, dat zie je nooit, je hoort wel de verhalen maar je ziet niet hoe je kindje in de klas is......leuk altijd hoor....
Opvoedobstakel nummer 3: Meegaan met de tijdquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:51 schreef reni het volgende:
zeker als je hoort dat ze zo netjes zijn en goed de regels kunnen hanteren.
vraag me dan wel is af waarom dat thuis toch vaak niet gebeurt , maar ach ze weten hoe het hoort
haha daar verbaas ik me inderdaad altijd over, ze kunnen goed samen spelen, samen delen.... (thuis niet hoor, delen?? wat isdat?)quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:51 schreef reni het volgende:
[..]
zeker als je hoort dat ze zo netjes zijn en goed de regels kunnen hanteren.
vraag me dan wel is af waarom dat thuis toch vaak niet gebeurt , maar ach ze weten hoe het hoort
zo, daar wordt echt even een paar punten aangesproken waarvan ik dacht, dit komt alleen in mijn gezin voor!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Opvoedobstakel nummer 3: Meegaan met de tijd
Tony is nu een grens geval, hij "gelooft" nog wel, maar hij begint nu echt zijn vraagtekens erbij te zetten....quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:10 schreef reni het volgende:
Hier niet hoor , het leven word nu 2 weken top spanning.![]()
Hele lange tenen van de zenuwe en nu dus echt niks meer van elkaar kunnen hebben , net zolang tot die "goede "man langs is geweest en ze weten wat voor kadootjes ze hebben gehad.
Want "bang '" zijn ze dr helemaal niet van.maar oh oh oh wat zouden we krijgen en weet hij echt wat wij leuk vinden.Ja schat ik weet heel zeker dat hij weet wat jullie leuk vinden
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:40 schreef reni het volgende:
Hier staat al een schoen![]()
Fachelle had hem al zovast gezet , want ja je weet maar nooit![]()
Zo kwam vanmorgen de uitspraak "misschien is hij dr al wel , want misschien had hij ook wel stoom mee"
als wij met de boot weg zijn hoort ze ons natuurlijk ook wel eens zeggen dat het opschiet omdat we stroom mee hebben , alleen vertaalt zij het in stoom
ja inderdaad, ze komen met de meest wilde verhalen....quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef reni het volgende:
oh, hou op.![]()
Fantasie van kinderen en zeker in de sinterklaas tijdeindeloos
en oh zo leuk
dit is echt verschrikkelijk!!!!!!!!quote:Op maandag 20 november 2006 18:59 schreef Angel22 het volgende:
Weer vandaag in het ziekenhuis geweest met Damien... Gipswissel en controle foto gehad...
Daaruit blijkt dus dat die arm van damien in een S- Bocht... de ene kant op in een hoek van 10 graden en de andere kant op in een hoek van 22 graden.
Das dus niet goed.
Morgen ovhtend vanaf 8 uur is de OK afdelinig weer aanwezig en wordt ik gebeld of Damien morgen nog terecht kan om de arm weer opnieuw te zetten...
IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit hadden ze vorige week ook al kunen bedenken en niet dat kind nog eenw eek onnodig laten lopen met een scheve arm.
Ik zal niet veel reageren vanavond want ik ga zo me frusties er even uit rammen op de bokszak....
ik zou het ook tegen de juf zeggen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:12 schreef Grijs het volgende:
Och arme Damien... wens hem maar veel sterkte!
Even iets heel anders... Daan heeft vorige week zijn rapport gekregen, heel herkenbaar en positief, dus inhoudelijk heel mooi, maar wat mij stoort is dat er tenminste 2 spelfouten in staan... eigenlijk wil ik daar wel wat van zeggen, maar ik weet niet goed hoe en tegen wie. Hebben jullie tips?
Ja, nu je het zegt. Ik zou inderdaad niet meer naar dit ziekenhuis gaanquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:12 schreef patje30 het volgende:
dit is echt verschrikkelijk!!!!!!!!![]()
en ga je nu weer naar hetzelfde ziekenhuis? waarom laat je je niet doorsturen naar (slotervaart was je daar niet van de week?)
wat erg voor damien!
ik zit me hier gewoon helemaal kwaad te maken, wat een stelletje ^(alle kindjes oortjes dicht!) ***@(*^%#&!(!)_!_)@
![]()
Het is allemaal heel erg chaotisch verlopen als ik het zo teruglees, maar kinderarmpjes zijn reuzeflexiblel en ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat het nu helemaal goed gaat komenquote:Op woensdag 22 november 2006 06:34 schreef Angel22 het volgende:
Dank je stout... komt wel goed... heb meer vertrouwen in het VU dan in de Heel ( volksmond hier in de zaanstreek... de Hel...) ze hebben niet voor niets een naamsverandering onder gaan naar zaans medisch centrum....
Ben jij een kloon van Leah?quote:
wie zegt nou dat ik m net opengetrokken heb?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kwart voor drie gepost, dan ben je er al vroeg bij!
Heel bijdand jaquote:Op maandag 27 november 2006 17:28 schreef YPPY het volgende:
Christan is nog steeds zo'n leuk bijdand jochie.En prima opgevoed Rewimo.
ja maar jij hebt met christan pas 5 x sinterklaasfeest gedaan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn geniet ik er nog heel erg van hoorMaar ook met in mijn achterhoofd dat het best voor het laatst kan zijn dit jaar... Ik hoop dat we er nog 1 jaartje aan kunnen plakken
Ik vind het nu ook nog steeds zoo leuk! En dan heb ik nog het geluk dat mijn veeeeeel jongere broertje dit jaar voor het eerst echt niet meer geloofd. En nu heb ik zelf een dochter, dus ik komt gelukkig nooit van Sinterklaas afquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik stop er niet mee hoor, veel te leuk
ik was een grote mazzelaar vroeger, wij vierden vroeger met de hele familie sinterklaas bij mijn oma thuis. ik was de oudste van alle kleinkinderen en heb net zolang bergen kado's gehad tot de jongste niet meer geloofde. (toen was ik 18 geloof ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef owlet het volgende:
[..]
Zo sneu altijd, als mensen per direct stoppen met vieren zodra het jongste kind niet meer geloofd.
leuke anecdote, toen de jongste van mijn twee nichtjes er per ongeuk achter kwam heeft ze samen met haar oudere zusje afgesproken nog heel lang te doen alsof ze nog geloofde. Want anders zouden ze misschien wel geen cadeautjes krijgen!
En de ouders maar vertederd praten over hun goedgelovige dochter![]()
![]()
Het is een "tussendoortje" en is in verhalend opgesteld.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:06 schreef livelink het volgende:
(..)
Grijs, ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar die spelfout. Wat was het precies? Lekker dat het nu zo goed gaat met Daan. (..)
Nee, hij praat er nauwelijks meer over. En we zijn heel blij met deze school ja, ook omdat hij hier wel naar groep 3 mocht, maar vooral omdat het gewoon een hele fijne school is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:13 schreef livelink het volgende:
Wat leuk dat Christan het zo goed doet. Dat is dus een goede beslissing geweest om hem naar die andere school te laten gaanHeeft hij het ooit nog over zijn oude school en oude vriendjes, of is hij al helemaal gewend?
Oei, dat zijn wel hele slordige foutenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:12 schreef Grijs het volgende:
Het is een "tussendoortje" en is in verhalend opgesteld.
... hoe hij het op school vind ... (een 't' vergeten)
[Persoonsnaam] ondersteund Daan bij het lezen en rekenen.
Flushed Away is een animatiefilm van Disneyquote:Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef livelink het volgende:
Nog nooit van die film gehoord, is het een tekenfilm of een 'echte' film. Ik zag Christans fietsenrekje in het Sinterklaastopic. Was nog een bescheiden fietsenrekje, hoor.
Wij vierden gisteren de verjaardag van mijn nichtje in een cafe waar voor de kinderen de mogelijkheid tot knutselen en schminken was. Katja is gek op knutselen, maar wilde toen we net binnen waren even helemaal niks. Ze was overweldigd door de drukte en wilde alleen maar tegen mij aan hangen.
Helaas miste ze daarmee het knutselen. Een tijd later was ik haar helemaal kwijt en toen ik haar ging zoeken vond ik haar bij een ander kinderfeestje waar ze gewoon bij aangeschoven was. Ze zat lekker te knutselen en ook gewoon pannekoeken te eten daar![]()
Ik heb haar maar snel meegenomen, ik zag niet direct een volwassene in de buurt waaraan ik het uit kon leggen, maar kennelijk was ze gewoon geaccepteerd bij het feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |