abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43984028
Ja dat hoop ik ook, ik wordt een beetje gek van mezelf... en ik ken het gevoel zo goed, en daar wordt ik alleen maar nog banger van. Even naar de huisarts is geen optie omdat ik weet wat er dan gaat gebeuren en dat gooit weer roet in het eten voor andere plannen. (zie "als zwanger worden niet zo makkelijk gaat")

Het is dus gewoon even proberen rustig aan te doen, en ik probeer gewoon bepaalde situaties te mijden en zo weinig mogelijk thuis te zijn....(dat klinkt erg, maar we zitten heel vaak bij mijn pappa en mamma)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 december 2006 @ 18:28:50 #277
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44084298
Gaat het alweer wat beter, Ticootje?

*trots komt melden dat we er hier een nieuwe fietsenstalling bij hebben*

Vanmorgen in de auto op weg naar Sinterklaas op papa's werk kwam ineens de mededeling dat zijn tand nu wel erg los zat en vervolgens kreeg ik een tandje in mijn handen gedrukt Dat was natuurlijk wel een mooi verhaal om mee te scoren bij Zwarte Piet.

Foto's van de fietsenstalling en verslag van het Sintgebeuren morgenavond als we weer thuis zijn

Verder zijn we vanmiddag naar Flushed Away (Doorgespoeld) geweest, een aanrader! Echt een hele leuke film, niet alleen voor de kids maar zeker ook voor oudere jongeren als papa en mama
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 4 december 2006 @ 14:00:11 #278
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44130813
Nog nooit van die film gehoord, is het een tekenfilm of een 'echte' film. Ik zag Christans fietsenrekje in het Sinterklaastopic. Was nog een bescheiden fietsenrekje, hoor.

Wij vierden gisteren de verjaardag van mijn nichtje in een cafe waar voor de kinderen de mogelijkheid tot knutselen en schminken was. Katja is gek op knutselen, maar wilde toen we net binnen waren even helemaal niks. Ze was overweldigd door de drukte en wilde alleen maar tegen mij aan hangen.
Helaas miste ze daarmee het knutselen. Een tijd later was ik haar helemaal kwijt en toen ik haar ging zoeken vond ik haar bij een ander kinderfeestje waar ze gewoon bij aangeschoven was. Ze zat lekker te knutselen en ook gewoon pannekoeken te eten daar
Ik heb haar maar snel meegenomen, ik zag niet direct een volwassene in de buurt waaraan ik het uit kon leggen, maar kennelijk was ze gewoon geaccepteerd bij het feest.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 14:06:55 #279
13151 crew  Rewimo
pi_44131010
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef livelink het volgende:
Nog nooit van die film gehoord, is het een tekenfilm of een 'echte' film. Ik zag Christans fietsenrekje in het Sinterklaastopic. Was nog een bescheiden fietsenrekje, hoor.

Wij vierden gisteren de verjaardag van mijn nichtje in een cafe waar voor de kinderen de mogelijkheid tot knutselen en schminken was. Katja is gek op knutselen, maar wilde toen we net binnen waren even helemaal niks. Ze was overweldigd door de drukte en wilde alleen maar tegen mij aan hangen.
Helaas miste ze daarmee het knutselen. Een tijd later was ik haar helemaal kwijt en toen ik haar ging zoeken vond ik haar bij een ander kinderfeestje waar ze gewoon bij aangeschoven was. Ze zat lekker te knutselen en ook gewoon pannekoeken te eten daar
Ik heb haar maar snel meegenomen, ik zag niet direct een volwassene in de buurt waaraan ik het uit kon leggen, maar kennelijk was ze gewoon geaccepteerd bij het feest.
Flushed Away is een animatiefilm van Disney

Die Katja Gewoon bij een ander feestje aanschuiven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 4 december 2006 @ 14:18:29 #280
37150 livelink
pi_44131323
Katja houdt alleen maar van echte films, dus ik denk dat ze dit nog niet leuk zal vinden.

Ik was trouwens in eerste instantie wel een beetje boos op Katja dat ze zomaar bij een ander feestje was gaan zitten, maar later bedacht ik me dat ze van het feestje waar zij wel bij hoorde ook alleen maar mijn nichtje kent en verder helemaal geen kindjes. Dus waarschijnlijk heeft zij niet eens doorgehad dat ze er niet bij hoorde.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 14:30:41 #281
13151 crew  Rewimo
pi_44131673
Als het ook nog allemaal in een ruimte was is die kans best groot natuurlijk
pi_44160899
Livelink wat een grappig verhaal

Bo heeft vanmorgen sinterklaas gevierd op school. Ze zag er best een beetje tegenop. Maar ze heeft het zo leuk gehad. In de klas werden een paar kindjes bij sinterklaas geroepen waaronder Bo met dr vriendinnetje Jade. En ze is gewoon gegaan heeft samen met vriendin zelfs nog een liedje gezongen. En mama sinterklaas wist alles joh, dat jij in het ziekenhuis gelegen heb en dat Jade en ik beste vriendinnetjes zijn
Ze heeft een puzzeltje gehad en is hier helemaal blij mee.
Nu is Jans naar school om het te vieren (daar komt nog geen sint, gelukkig)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:46:40 #283
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44164706
Dapper van Bo dat ze toch durfde samen met haar vriendinnetje! En Christan zijn tand eruit! Hahahah Livelink ik vind dat toch wel heel grappig, dat dat zo ongemerkt ging. Prima toch als niemand het doorhad?
Sterre en tristan hebben het ook heel leuk gehad op school. Sterre schreef erover in haar gekregen boekje toen ze thuis kwam: "Het was een leuke dag geweest. We hebben gedanst en gezinkt." En verder schreef ze: "Wat zal ik nog meer krijgen van de Sint en zijn Pieten? Seeker iets leuks zoals een auto of een auto-kleed of iets wat ik wil zoals een uiltje of een boxbal. Wat maakt het uit." Hihi ik ben benieuwd wat ze vanavond van haar cadeautjes vindt. Niets van alles wat ze opnoemde, maar wel dingetjes uit een eerder verlanglijstje van haar. Ze krijgt onder andere een nepslang.
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:50:07 #284
37150 livelink
pi_44164812
Wat goed van Bo dat ze naar Sinterklaas toe durfde. En wat leuk dat ze al een echte beste vriendin heeft. Bij Katja zijn de vriendinnen nog in wisselende samenstellingen. Je kent het wel, 2 weken beste vriendinnen en daarna zijn ze ineens stom

Bij Katja was Sinterklaas vandaag ook op school, ik ging er vanuit dat ze er eigenlijk wel bang voor zou zijn, maar 'tuurlijk was ik niet bang mama, want deze Sinterklaas had geen bril'
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:51:55 #285
37150 livelink
pi_44164861
Sterre
Zo'n briefje moet je eigenlijk voor altijd bewaren (met daarbij hetgeen ze werkelijk gekregen heeft). Ze heeft wel een originele cadeaukeuze, moet ik zeggen
pi_44165469
haha Katja de partycrasher. en wat een grappig lijstje van Sterre. dappere Bo!
  woensdag 6 december 2006 @ 21:53:24 #287
37150 livelink
pi_44207966
En, was Sterre niet teleurgesteld dat ze niks van haar lijstje had?

Ik ben gezegend met een knutselkind met een geheugen als een olifant. Ze knutselt de hele dag; op school, op de BSO en thuis. Elke dag komt ze met een tas vol knutsels thuis en het huis staat zo langzamerhand helemaal vol. Tekeningen en schilderijen zijn geen probleem, die gaan mooi in een map. Maar je hebt ook al die grotere 3-d knutsels en ik weet echt niet meer waar ik ze moet laten. Het hele huis staat er vol mee en weggooien gaat me aan mijn hart en bovendien kan Katja nog maanden later ineens om een knutselding vragen wat ze ooit heeft gemaakt.

Wat doen jullie met al die knutselwerkjes?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 21:55:35 #288
13151 crew  Rewimo
pi_44208062
Ik bewaar uiteindelijk alleen de leukste. Maar Christan vraagt er niet echt naar, zoals Katja. De mooiste/meest recente tekeningen hangen aan de deur. Na een tijdje vervang ik die en dan gaan de allerleukste in de bewaarmand.
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 22:13:44 #289
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44208870
de hele mooie tekeningen (en dat zijn er helaas weinig) hang ik op
de rest bekijk ik en na een paar dagen gaan ze de bak in.
de knutselwerkjes hebben zo'n kwaliteit dat ze bijna altijd al gesloopt zijn voor ze thuis aankomen.
eigenlijk kan ik dat niet uitstaan. het is altijd van dat amateuristisch gedoe dat snel snel in elkaar moet zitten. wat is er mis met er wat langer over doen?
ze hebben af en toe een creatief circuit. dan wordt er een hele ochtend lang van groepje naar groepje gegaan en iedere keer wat in elkaar geflansd. maar eigenlijk is de helft nooit af en de andere helft ziet er gezocht of in elkaar getrapt uit.
dat vind ik een gemiste kans. maar ja, ik heb geen inspraak want ik zit niet in een van die vreselijke commissies.

natuurlijk kom ik nu vast weer negatief over, maar dat is echt niet zo bedoeld hoor. maar ik ben meer van de kwaliteit dan de kwantiteit, terwijl de hulpmoedermaffia liefst de club door 20 aktiviteiten per ochtend heenjaagt.
  woensdag 6 december 2006 @ 22:27:15 #290
37150 livelink
pi_44209299
De meeste knutselwerkjes die Katja maakt, maakt ze thuis of op de BSO en dan is het volledig eigen creativiteit en werk. De knutselwerkjes van school zijn ver in de minderheid en wel altijd erg mooi, moet ik zeggen.

Op het kdv werden we ook overspoeld met knutsels, maar daar zag je vaak heel duidelijk aan dat het voornamelijk door de leidsters geknutseld was, dus dat ging me ook minder aan het hart om die weg te doen na een tijdje. Ik heb lange tijd beneden zo'n lijn gehad met van die kleine knijpertjes waar ik van alles aan hing. Maar die heb ik een paar weken geleden toch maar weggehaald. Mensen dacht dat er bij ons continue iemand jarig was omdat het net leek of we slingers in het huis hadden.
pi_44210129
livelink als ik het echt niet kan bewaren omdat het gewoon te groot is om op te slaan of nergens een plekkie kan vinden, waar dan ook in huis (dan mooie foto ervan (evt samen met katja ? ) maken en die in de bewaardoos/map
  woensdag 6 december 2006 @ 23:16:58 #292
37150 livelink
pi_44210197
Ja, dat is wel een heel goed idee. Ik ga binnenkort eens een hoop foto's maken, denk ik
pi_44371881
Ik bewaar echt niet alles. Als ik nu terugkijk aan wat ik nog heb van vroeger vind ik dat ook wel genoeg. Een plakboek van de kleuterschool ofzo. Dat pak je ook makkelijk. En het leukste vond ik die dingen van mezelf te bekijken toen ik zelf zwanger was.

Morgen Bo dr kidnerfeestje. Ze heeft er zo'n zin in en neemt het zo serieus
Ik had op de uitnodigingen gezet dat de kindjes kleding aan moesten trekken die vies mag worden (dit omdat we gaan verven en kinderen vaak naar een feestje toch mooie kleding aan willen of krijgen en sommige ouders dit misschien niet fijn vinden als dit onder de verf komt)
Vanavond ging ik met Bo kleding uitzoeken. Nee mam dat niet, dat is niet oud genoeg, nee mam die vind ik ook nog leuk, nee die is ook nog mooi. Bo zoek zelf eens mee dan. Maar Bo kon niks vinden wat oud genoeg was. En ik maar zeggen, het mag toch vies worden, het geeft niet als het niet oud is enz. Maar nee nee mam, dan moet je het ook niet op de uitnodigingen zetten
Morgen als alle kindjes komen (gelijk uit school, 5 meiden mee) gaan we lekker picknicken op de grond
Groot kleed neer. En allemaal hapjes. Ik ga kleine sanwiches maken van bruin en wit brood. Morgenochtend pannenkoeken bakken en dan allemaal kleine stukjes. Komkommer tomaat peen. Stukje kaas, augurk. Pakje appelsap of yoki.
Daarna kadootjes uitpakken.
Dan verven op een echt doekje (zo'n schilderijen doek)
En daarna cake versieren met snoep en slagroom.
Als er nog tijd over is lekker spelen op dr kamer.
Om half 4 worden ze weer opgehaald. En dan krijgen ze een leuke boekenlegger mee (xenos echt leuk met een soort van knuffeldier) met een bedankkaartje eraan.
Ik heb mijn moeder gevraagd te komen helpen aangezien Geer om 2 uur weg moet om te werken. Had er helemaal niet aan gedacht, maar lijkt me toch wel lekker. Ze belt morgen terug want had last van dr benen ofzo, als het mrogen midner is komt ze helpen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:24:33 #294
37150 livelink
pi_44374073
Spannend en leuk, Jessie!! Ik krijg wel een beetje buikpijn van jouw post, want ik moet er zelf binnenkort ook aan geloven voor Katja. En ik zie er zo tegenop. Maar jouw idee van een picknick vind ik wel hardstikke leuk, dat is misschien ook wel leuk voor hier.
pi_44416412
Alles is weer wat rustiger hier.
Alles gaat ook gewoon goed, geen spannende verhalen dus.

Ohh ja over 12 dagen gaan we naar parijs!!! Heerlijk, Priscil gaat naar disney en mijn man en ik zijn echt even toe aan een paar daagjes rust en romantiek!! Dat gaat vaak niet samen maar we doen ons best.

Met sinterklaas is Priscil ook weer veel te veel verwent, ze vond het weer prachtig zoveel kadoos...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44418004
Parijs

Dat lijkt me zo leuk die kinderfeestjes straks. Spelletjes, speurtochten, megapuzzels, thema's, knutselen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 12:59:04 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44422452
dat is ook heel erg leuk yppy.
leuk maar best vermoeiend.
hoewel, t is jouw vak toch een beetje?
dus dat moet een eitje zijn voor jou
pi_44422935
Het was mijn werk inderdaad lady-wrb. Ik heb jarenlang als vakantie- en weekendbaantje op een camping gewerkt. Had ik 30-40 kinderen in mijn eetje om bezig te houden. Ik ben dus wel wat gewend. Nu ben ik er zijdelings bij betrokken.
Als je het niet leuk vind, lijkt het me echt erg. Het kost best veel energie zoiets, zeker als je het niet vaak doet. Misschien iemand in je omgeving die het wel leuk vindt?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 14 december 2006 @ 19:11:43 #299
37150 livelink
pi_44433921
Kan ik jou inhuren voor Katja's feestje, Yppy? Anna is vanzelfsprekend ook van harte welkom

Nee, serieus. Dit is dus echt iets waar ik tegenop zie. Maar achteraf gezien zal het best wel meevallen, toch?
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 20:25:35 #300
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44436514
ik vind het ook heel leuk, maar ook heel moeilijk om te doen.
bij jou is het je vak geweest dus je hebt sowieso ideeën en ervaring zat.
luca's 5 e verjaardag was zijn eerste echte kinderfeestje. maanden van tevoren was ik al bezig met zoeken naar spelletjes enzo.
en wat zat ik in de stress vlak voorhet begon.
het was een enorm geslaagd partijtje maar daarna was ik dan ook helemaal op.
volgend jaar gaan we bowlen waarschijnlijk.

en livelink, als je er zo tegenop ziet, gooi het hier in de groep ofzo. kunnen we allemaal meedenken.
wie weet hoe het helpt.
ik vond het ook hartstikke eng, maar achteraf geeft het zo'n kick als het een geslaagd feest is geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')