Ik bewaar echt niet alles. Als ik nu terugkijk aan wat ik nog heb van vroeger vind ik dat ook wel genoeg. Een plakboek van de kleuterschool ofzo. Dat pak je ook makkelijk. En het leukste vond ik die dingen van mezelf te bekijken toen ik zelf zwanger was.
Morgen Bo dr kidnerfeestje. Ze heeft er zo'n zin in en neemt het zo serieus
![]()
Ik had op de uitnodigingen gezet dat de kindjes kleding aan moesten trekken die vies mag worden (dit omdat we gaan verven en kinderen vaak naar een feestje toch mooie kleding aan willen of krijgen en sommige ouders dit misschien niet fijn vinden als dit onder de verf komt)
Vanavond ging ik met Bo kleding uitzoeken. Nee mam dat niet, dat is niet oud genoeg, nee mam die vind ik ook nog leuk, nee die is ook nog mooi. Bo zoek zelf eens mee dan. Maar Bo kon niks vinden wat oud genoeg was. En ik maar zeggen, het mag toch vies worden, het geeft niet als het niet oud is enz. Maar nee nee mam, dan moet je het ook niet op de uitnodigingen zetten
![]()
Morgen als alle kindjes komen (gelijk uit school, 5 meiden mee) gaan we lekker picknicken op de grond
![]()
Groot kleed neer. En allemaal hapjes. Ik ga kleine sanwiches maken van bruin en wit brood. Morgenochtend pannenkoeken bakken en dan allemaal kleine stukjes. Komkommer tomaat peen. Stukje kaas, augurk. Pakje appelsap of yoki.
Daarna kadootjes uitpakken.
Dan verven op een echt doekje (zo'n schilderijen doek)
En daarna cake versieren met snoep en slagroom.
Als er nog tijd over is lekker spelen op dr kamer.
Om half 4 worden ze weer opgehaald. En dan krijgen ze een leuke boekenlegger mee (xenos echt leuk met een soort van knuffeldier) met een bedankkaartje eraan.
Ik heb mijn moeder gevraagd te komen helpen aangezien Geer om 2 uur weg moet om te werken. Had er helemaal niet aan gedacht, maar lijkt me toch wel lekker. Ze belt morgen terug want had last van dr benen ofzo, als het mrogen midner is komt ze helpen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!