ja maar jij hebt met christan pas 5 x sinterklaasfeest gedaan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn geniet ik er nog heel erg van hoorMaar ook met in mijn achterhoofd dat het best voor het laatst kan zijn dit jaar... Ik hoop dat we er nog 1 jaartje aan kunnen plakken
Ik vind het nu ook nog steeds zoo leuk! En dan heb ik nog het geluk dat mijn veeeeeel jongere broertje dit jaar voor het eerst echt niet meer geloofd. En nu heb ik zelf een dochter, dus ik komt gelukkig nooit van Sinterklaas afquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik stop er niet mee hoor, veel te leuk
ik was een grote mazzelaar vroeger, wij vierden vroeger met de hele familie sinterklaas bij mijn oma thuis. ik was de oudste van alle kleinkinderen en heb net zolang bergen kado's gehad tot de jongste niet meer geloofde. (toen was ik 18 geloof ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef owlet het volgende:
[..]
Zo sneu altijd, als mensen per direct stoppen met vieren zodra het jongste kind niet meer geloofd.
leuke anecdote, toen de jongste van mijn twee nichtjes er per ongeuk achter kwam heeft ze samen met haar oudere zusje afgesproken nog heel lang te doen alsof ze nog geloofde. Want anders zouden ze misschien wel geen cadeautjes krijgen!
En de ouders maar vertederd praten over hun goedgelovige dochter![]()
![]()
Het is een "tussendoortje" en is in verhalend opgesteld.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:06 schreef livelink het volgende:
(..)
Grijs, ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar die spelfout. Wat was het precies? Lekker dat het nu zo goed gaat met Daan. (..)
Nee, hij praat er nauwelijks meer over. En we zijn heel blij met deze school ja, ook omdat hij hier wel naar groep 3 mocht, maar vooral omdat het gewoon een hele fijne school is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:13 schreef livelink het volgende:
Wat leuk dat Christan het zo goed doet. Dat is dus een goede beslissing geweest om hem naar die andere school te laten gaanHeeft hij het ooit nog over zijn oude school en oude vriendjes, of is hij al helemaal gewend?
Oei, dat zijn wel hele slordige foutenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:12 schreef Grijs het volgende:
Het is een "tussendoortje" en is in verhalend opgesteld.
... hoe hij het op school vind ... (een 't' vergeten)
[Persoonsnaam] ondersteund Daan bij het lezen en rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |