abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 november 2006 @ 19:48:05 #251
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_43938642
Goed gedaan hoor Eva, best heel knap van je...en ondanks de niet fijne momenten denk ik dat ze er toch veel plezier van heeft gehad. Wij proberen ook vaak de grote drukte te ontlopen, maar soms ontkom je er niet aan. En ik merk bij Storm dat het toch iedere keer een beetje beter gaat. Het zal een stukje leeftijd zijn en toch ook een stukje groei denk ik. Ze overal bij weghouden maakt het op latere leeftijd natuurlijk ook steeds moeilijker is mijn gedachte tenminste. En zo ervaar ik het ook een beetje bij Storm, soms gaan dingen moeizaam, maar dan zie ik een volgende keer wel vooruitgang.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 11:03:33 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43955708
jaaaa! we zijn dr weer. twee dagen om een of andere rare reden niet op fok gekund
toppie dat eva het op haar manier zo leuk gehad heeft
zo zie je maar dat als je denkt je kind door te hebben, ze je altijd weer voor verrassingen kunnen zetten
trein is leuk he, eva?
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:03:02 #253
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_43957035
Wat fijn dat het allemaal meeviel met Eva, volgens mij is het toch altijd weer een verrassing hoe iets uitpakt, als ik het zo lees.

Daan gelooft niet meer in Sinterklaas. Hij had gisteren zoveel vragen, dat ik er niet meer omheen wilde draaien en hem verteld heb hoe het nou zit. Hij was helemaal niet teleurgesteld, want hij wist het al, een jongetje waarmee hij naar school rijdt had dat ook al gezegd... Ik geloof dat ik het vervelender vind dan hij...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 13:02:34 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43958429
dat is iets waar ik ook zo tegenaan zit te hikken. wanneer vertel ik het en hoe vertel ik het?
ik heb voor mezelf uitgemaakt dat hij volgend jaar ingelicht gaat worden hoe het werkelijk zit.
maar het gaat me aan mijn hart, hij is echt zo'n diepgelovige nog.
volgend jaar gaatie naar de bovenbouw en daar wordt geen sinterklaas meer gevierd, alleen surprises. vandaar dat ik het zo ga doen.
ik ben er zelf trouwens ook wel aan toe om van dat sinterklaasgedoe af te zijn. ik ben het eerlijk gezegd ook een beetje zat en heb dit jaar echt zoiets van : hehe, gelukkig is dit jaar voor het laatst.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 14:08:45 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43960251
Nou, om eerlijk te zijn geniet ik er nog heel erg van hoor Maar ook met in mijn achterhoofd dat het best voor het laatst kan zijn dit jaar... Ik hoop dat we er nog 1 jaartje aan kunnen plakken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43960337
Ik denk dat het voor mij wat tony betreft ook het laatste jaar is, hij gaat er inderdaad steeds meer zijn vraagtekens bij zetten... dan heb ik alyssa nog, dus ik heb nog zeker 2 jaar te gaan...denk ik...
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 14:43:40 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43961311
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn geniet ik er nog heel erg van hoor Maar ook met in mijn achterhoofd dat het best voor het laatst kan zijn dit jaar... Ik hoop dat we er nog 1 jaartje aan kunnen plakken
ja maar jij hebt met christan pas 5 x sinterklaasfeest gedaan.
ik heb er al 12 opzitten
misschien zijn er mensen die het echt altijd leuk blijven vinden, maar ik heb nu zoiets van ik heb het nu wel eens gehad.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 14:46:17 #258
13151 crew  Rewimo
pi_43961392
Na 12 jaar word je het misschien wel zat ja Maar ik ben sowieso wel een feestdagenmens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43965371
en zijn jullie dan van plan om er helemaal mee te stoppen of om het feest alleen in een ander jasje te steken?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 18:29:51 #260
13151 crew  Rewimo
pi_43968607
Nee, ik stop er niet mee hoor, veel te leuk
pi_43968785
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik stop er niet mee hoor, veel te leuk
Ik vind het nu ook nog steeds zoo leuk! En dan heb ik nog het geluk dat mijn veeeeeel jongere broertje dit jaar voor het eerst echt niet meer geloofd. En nu heb ik zelf een dochter, dus ik komt gelukkig nooit van Sinterklaas af

Zo sneu altijd, als mensen per direct stoppen met vieren zodra het jongste kind niet meer geloofd.

leuke anecdote, toen de jongste van mijn twee nichtjes er per ongeuk achter kwam heeft ze samen met haar oudere zusje afgesproken nog heel lang te doen alsof ze nog geloofde. Want anders zouden ze misschien wel geen cadeautjes krijgen!
En de ouders maar vertederd praten over hun goedgelovige dochter
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 19:28:05 #262
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43970579
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef owlet het volgende:

[..]

Zo sneu altijd, als mensen per direct stoppen met vieren zodra het jongste kind niet meer geloofd.

leuke anecdote, toen de jongste van mijn twee nichtjes er per ongeuk achter kwam heeft ze samen met haar oudere zusje afgesproken nog heel lang te doen alsof ze nog geloofde. Want anders zouden ze misschien wel geen cadeautjes krijgen!
En de ouders maar vertederd praten over hun goedgelovige dochter
ik was een grote mazzelaar vroeger, wij vierden vroeger met de hele familie sinterklaas bij mijn oma thuis. ik was de oudste van alle kleinkinderen en heb net zolang bergen kado's gehad tot de jongste niet meer geloofde. (toen was ik 18 geloof ik )

nee, ik vind al dat kadogedoe wel aardig maar te makkelijk. ik ben van de surprises. surprises die verder gaan dan een paar aan elkaar geplakte dozen en lange gedichten met speldenprikken en pesterijtjes.
we hebben dat vroeger 2 x gedaan. in de herfstvakantie kwam de hele familie dan bij elkaar om lootjes te trekken. en vanaf dat moment was je niet meer veilig. iedere blunder die je beging kon je in je gedicht of surprise verwachten.
zo was ik ineens mijn roze panty kwijt en kwam dat ding ineens vanuit een surprise weer tevoorschijn, kompleet met de botuitsteeksels die ik dat jaar had laten verwijderen .zoiets dus. DAT is voor mij sinterklaasavond.
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:34:36 #263
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43970815
Maar kun je dan niet volgend jaar surprises gaan doen? Luca kan dan geholpen worden en je stiefdochter en je vriend en misschien wat meer mensen kunnen zelfstandig leuke surprises maken.

Zo vierden wij het ook jarenlang met ons gezin en dat vond ik erg leuk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 20:50:07 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43973287
ik ben bang van niet.
vriendje en dochter zijn niet zo van de surprises. luca is nog te klein, dus dan ben ik in mijn eentje bezig de boel draaiende te houden.
helaas helaas ik zal het moeten doen met mijn herinneringen
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:06:28 #265
37150 livelink
pi_43976239
Jammer, maar wie weet als Luca nog groter is krijgt de rest van de familie misschien ook de geest.

Grijs, ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar die spelfout. Wat was het precies? Lekker dat het nu zo goed gaat met Daan. En Rewimo, jij had toch rapportbespreking gehad? Wat is daar uitgekomen?

En hoe gaat het met ons nieuwste kleutertje Tristan? En met Kyllian?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 22:08:54 #266
13151 crew  Rewimo
pi_43976301
Rapportbespreking was helemaal livelink Hij doet het prima in de klas, is soms nog wel snel afgeleid maar pikt alles verder uitstekend op. Als ik ook zie hoe snel hij vooruit gaat met lezen, we lezen elkaar elke avond voor en het gaat steeds vlotter. Hij wil ook elke avond meer verhaaltjes voorlezen
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:13:13 #267
37150 livelink
pi_43976453
Wat leuk dat Christan het zo goed doet. Dat is dus een goede beslissing geweest om hem naar die andere school te laten gaan Heeft hij het ooit nog over zijn oude school en oude vriendjes, of is hij al helemaal gewend?
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:16:15 #268
37150 livelink
pi_43976555
En ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met René gaat na al die ellende met die juffrouw van vorig jaar. Heeft ze het nu weer goed naar haar zin op school of ben je nog steeds aan het twijfelen over een andere school, Moussy?
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:12:17 #269
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_43978332
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:06 schreef livelink het volgende:
(..)
Grijs, ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar die spelfout. Wat was het precies? Lekker dat het nu zo goed gaat met Daan. (..)
Het is een "tussendoortje" en is in verhalend opgesteld.
... hoe hij het op school vind ... (een 't' vergeten)
[Persoonsnaam] ondersteund Daan bij het lezen en rekenen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:18:34 #270
37150 livelink
pi_43978472
Ooh, ik had zo gehoopt dat het niet zulke fouten waren. Erg jammer, dat soort fouten. En dat iedereen daar dan kennelijk overheen leest voordat het gedrukt wordt, dat begrijp ik niet.
pi_43982469
oke, effe in de juiste volgorde :

Eva !! Wat ben je stoer meid ! Supergoed !!

Rewimo : geweldig dat Christian zo lekker gaat ! Hier was de rapportbespreking ook erg leuk en goed ! En dat lezen is geweldig he ! Merijn leest nu AVI 3 boekjes, echte leuke verhaaltjes al.

Grijs : wat erg die fouten !! Ik zou me als docent de ogen uit de kop schamen

Sinterklaas ? Merijn is niet meer echt gelovig, hij vraagt net als Daan zulke vragen dat ik echt denk : jij weet het al maar voor zijn jongere broertje wil ik t nog effe zo houden, na sinterklaas vertellen we het hem.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 07:05:42 #272
13151 crew  Rewimo
pi_43982519
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:13 schreef livelink het volgende:
Wat leuk dat Christan het zo goed doet. Dat is dus een goede beslissing geweest om hem naar die andere school te laten gaan Heeft hij het ooit nog over zijn oude school en oude vriendjes, of is hij al helemaal gewend?
Nee, hij praat er nauwelijks meer over. En we zijn heel blij met deze school ja, ook omdat hij hier wel naar groep 3 mocht, maar vooral omdat het gewoon een hele fijne school is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 07:06:32 #273
13151 crew  Rewimo
pi_43982521
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:12 schreef Grijs het volgende:
Het is een "tussendoortje" en is in verhalend opgesteld.
... hoe hij het op school vind ... (een 't' vergeten)
[Persoonsnaam] ondersteund Daan bij het lezen en rekenen.
Oei, dat zijn wel hele slordige fouten
pi_43982982
Vorige week rapportbespreking gehad, en wat blijkt... het gaat helemaal super!!! Natuurlijk blijft Priscil wel een meiske wat veel moet doen aan school en de nodige begeleiding nodig blijft hebben, maar we zien resultaat. De juf was ook erg positief. Sommige punten lopen nog ietsje achter, maar dat kan ook het toetsmoment zijn. We moeten nog steeds kijhard werken, maar we zien nu dat het heel goed is geweesd dat Priscil een jaartje overdoet.

Ik had nog even niet gepost, want op dezelfde avond als de rapportbespreking is er een drama gebeurd bij ons thuis....het komt er kort op neer dat een voorval ervoor heeft gezorgd dat we nu 2 huisdieren kwijt zijn.
Ik heb daar een behoorlijke klap van meegekregen en loop een soort van angstig door het huis 's avonds... ik doe heel erg mn best om alles een beetje te verbergen omdat ik niet wil dat Priscil iets van mn angst overneemt.... Maar zeg maar dat ik wel goed gestresst ben, dus op dit moment is het lontje ook erg kort.

Priscil heeft overigens ook vorige week een weekje straf gehad, ze had zoveel moeite met luisteren.(groot worden is zo zwaar) Ik was het echt flink zat, en mn man gelukkig ook. Dus ze lag een week lang erg vroeg op bed. Maar ja, "ze was toch al moe". (Pubertje!!)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 08:37:35 #275
13151 crew  Rewimo
pi_43983127
Ticootje, fijn dat ze het goed doet op school en dat jullie een goed gevoel hebben over een jaartje extra

Voor de rest klinkt het allemaal minder leuk. Ik hoop dat je je gauw beter in je vel gaat voelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')