Nou ik ben weer terug...
Heeft even geduurd maar ik heb wel goed nieuws.
Mrgenochtend om 10 uur moeten we weer terug komen in het VU en wordt damien in de loop van de dag geholpen aan zijn arm
Hij wordt gesloten gezet ( dus geen messen oid) maar er komt wel een pennetje in zijn arm ter dikte van 2 mm en die blijft uitsteken... soort van nietje zeg maar om de botten op zijn plek te houden.
Dan krijgt ie gips en moet hij 1 nachtje blijven en ik mag bij hem blijven slapen.
Vrijdag mag ie dan als alles goed is gegaannaar huis.
Hij krijgt iig voor 5 a 6 weken gips en ergens daartussenin wordt dat pennetje weer verwijderd... dat gebeurd gewoon op de gipskamer zonder verdoving
![]()
maar goed dat maar even terzijde.
Ze kunnen geen garantie geven dat alles goed komt nu maar ze gaan wel hun uiterste best doen om de breuk en de hoeken bnnen de normale waarden te krijgen en dan blijft ie voorlopig de eerste twee jaar onder controle.
Mocht het niet lukken ( worst case scenario) dan wordt het afwachten tot hij uitgegroeid is en kunnen ze tegen die tijd pas gaan recht zetten ivm de groei van zijn arrm. Daar gaan we maar even niet vanuit.
Maar goed er wordt nu dus actie ondernomen en de arts heeft ook nog gezegd dat als de heel vorige week!!!!!! al in had gegerepen ( wat mijn streven dus was!!!! ) was dit hele gebeuren niet nodig geweest!!!!!!