nou de schoenmaker had wel al gezegd dat het heel vreemd is, en die zooltjes zijn heel hard, dus ik moet het nog wel even in de gaten houden of ze geen drukplekken gaat krijgen....quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Ze zal wel snel wennen aan die zooltjes

quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:41 schreef Rewimo het volgende:
Christan is bezig met zijn verlanglijstje
Hij wil graag een skeebot met skeebotbesems

quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:44 schreef Ticootje het volgende:
met beschermers??

Nou dan zit je hier in OUD wel goed jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
ah, bedankt voor de tip
* lady-wrb koopt meteen aandelen gipsfabrieken

inderdaad, dat is ook een van de redenen dat ik ook ga, omdat ik wil weten hoe ze in de klas zijn, dat zie je nooit, je hoort wel de verhalen maar je ziet niet hoe je kindje in de klas is......leuk altijd hoor....quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Serissa, wat een mooi rapport joh!En Fachelle ook al
Christan krijgt 'm ook vandaag. En die gesprekjes krijg je niet alleen maar als het niet goed gaat hoor. Ik vind het juist leuk om wat te horen over hoe hij het in de klas doet. Want dat het goed gaat zie ik wel aan de werkjes die hij meeneemt. Maar hoe hij in de klas is, zie je zelf niet

Ze is wel getoetst , maar ze is nu net jongste kleuter ze is pas 4 fachelle zou zeggen alquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:44 schreef reese.com het volgende:
Misschien doet ze het zo goed dat ze dr tot oudste kleuter will promoveren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |