Dat is allemaal niet waar Jeroen was voor iedereen het grote ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij zei een paar dagen terug dat ie Tijn niet ging nomineren en tegen Semih een paar dagen geleden dat ie Rik zou nomineren. Mede naar aanleiding daarvan heeft Tijn niet Jeroen maar Semih genomineerd. Hij had ook met Rik mee kunnen gaan. Tijn is minder met het spel bezig dan Jeroen iig, wel slim van JeroenEn Tijn ligt er toch niet af, dus hij maakt zich druk om niks.
![]()
Eenschquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:54 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen is ook gewoon met het spel bezig en dat is zijn goedrecht het is gvd ook een spel. De andere zijn gewoon hypocriet als ze zeggen dat het niet zo is
Heerlijk die gereformeerden uit Werkendam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:25 schreef Gert het volgende:
het is toch een beetje een verraders-streek.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch![]()
Dat dramatische gedoe iedere week, je moet toch IEMAND nomineren?
Dit is het waard hoor, om Tijn de hele week te zien zwelgen in zelfmedelijden![]()
Ik denk serieus dat Jeroen eigenlijk niet door had wat hij deed met die joker, achteraf gezien was het allemaal perfect voor hem, maar hij deed het niet bewust...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef riri het volgende:
jeroen deed zich steeds onnozeler voor dan die is.....
tja...om nou als verrader gezien te worden is waarschijnlijk iets wat die niet bedacht had,dus echt slim is ie niet
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
En Monique overstuur... dit is gewoon leuk![]()
Tijn is nu gewoon leuk in de serre hoor, opstooksterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch![]()
Dat dramatische gedoe iedere week, je moet toch IEMAND nomineren?
Dit is het waard hoor, om Tijn de hele week te zien zwelgen in zelfmedelijden![]()
We hebben al een tijdje geleden vastgesteld dat dit niet de notulen van de Verenigde Naties zijn... eat your heart out!quote:
Zijn hachie redden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef Day het volgende:
Jeroen safet gewoon z'n hachie. En gelijk heeft ie!
O, maar ik vind het wel léuk hoor, dat ie het gedaan heeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Heerlijk die gereformeerden uit Werkendam.![]()
Kun je altijd op vertrouwen.![]()
Jeroen heeft gewoon zichzelf gered hij heeft van Tijn en zijn broer meerdere malen Jeroen genomineerd. Als hij dat terug doet dan moet je niet zeuren. Jeroen is nu alleen maar bezig de laatste 4 halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Heerlijk die gereformeerden uit Werkendam.![]()
Kun je altijd op vertrouwen.![]()
Jeroen overleeft wel weerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:58 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn hachie redden.
Tijn overleeft simpel deze bank.
En nomineerd samen met Rik, Jeroen
Hij heeft dat gezegd maar een nominatie wil nog niet zeggen dat je niet ermee over wil blijven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O, maar ik vind het wel léuk hoor, dat ie het gedaan heeft.
Goed voor het spel.![]()
Alleen waarom hij van de week in gódsnaam tegen Tijn heeft gezegd dat-ie met hem wilde overblijven..Het was taktisch gezien helemaal niet nodig om dat te zeggen, want Tijn ging tóch wel weer op Semih stemmen.
Jeroen heeft zichzelf onnodig tot de Willem van BB6 gemaakt.
Met zijn gulle lach.![]()
hij weet het goed te spelen dat je dat nog denkt ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Jeroen eigenlijk niet door had wat hij deed met die joker, achteraf gezien was het allemaal perfect voor hem, maar hij deed het niet bewust...
Ook al wil BB je dat heel erg laten doen geloven
Dan hij z'n bakkes moeten houden tegen Tijn over dat hij met hem over wilde blijven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:59 schreef marky het volgende:
[..]
Jeroen heeft gewoon zichzelf gered hij heeft van Tijn en zijn broer meerdere malen Jeroen genomineerd. Als hij dat terug doet dan moet je niet zeuren. Jeroen is nu alleen maar bezig de laatste 4 halen.
Tijn gaat er echt wel uit aankomende maandag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:58 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn hachie redden.
Nope, de sms'ende meisjes gaan zich helemaal arm dingussen voor hemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tijn gaat er echt wel uit aankomende maandag.
Kijkend NL is z'n gezever echt wel zat...
Keep on dreaming.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kijkend NL is heus niet vergeten met wie Marcia in bed lagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja daaaaaaahaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:00 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft dat gezegd maar een nominatie wil nog niet zeggen dat je niet ermee over wil blijven.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:59 schreef Day het volgende:
Het minst met iemand slaat nergens op na 10 weken!
Ga jij eens terug naar de Serre en ga Tijn waarderenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
En nu graag die lamp, tien keer achter elkaar in een minuut![]()
Hij was echt knetterstoned. En niet van de pep.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn God, die Floris, die zag ik vanavond voor het eerst! Wat een jodokus!![]()
Wat een sukkeltje was dat zeg! En volgens mij ook flink stoned.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijkend NL is heus niet vergeten met wie Marcia in bed lag![]()
zo is datquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef PID61 het volgende:
[..]
Dan hij z'n bakkes moeten houden tegen Tijn over dat hij met hem over wilde blijven.
Bij ons noemen ze dat backstabben, maten naaien, de nsb-er uithangen.
Kielhalen die rat
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij was echt knetterstoned. En niet van de pep.![]()
En dan nomineren Sem en Jeroen samen Tijn, denk niet dat Tijn dat aandurft om samen met Jeroen op de bank te zitten en tacties anders gaat stemmen danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:58 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn hachie redden.
Lol, die gast zit zéker nog aan de coke...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijkend NL is heus niet vergeten met wie Marcia in bed lag![]()
en zijn volle haardos om van het eelt op z'n ellebogen maar niet te spreken!quote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Wat een sukkeltje was dat zeg! En volgens mij ook flink stoned.
Ik vind het een slappe reden. Want laten we eerlijk zijn, hoe goed ken je mensen in dat huis? Het is gvd een spel! Hoe weet je of het gedrag van een ander oprecht is? Marlies heeft 10 weken die gasten voor de gek gehouden met haar geslijm.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hoezo niet
Jij hebt evenveel met iedereen om je heen dus?
Ja, en ik denk van wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:05 schreef mike72 het volgende:
[..]
En dan nomineren Sem en Jeroen samen Tijn, denk niet dat Tijn dat aandurft om samen met Jeroen op de bank te zitten en tacties anders gaat stemmen dan![]()
Hij zag er toch weldoorvoed uit. Had zelfs een buikje. Maar in Abbekerk ben je al snel een hasjspuiter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol, die gast zit zeker nog aan de coke...
Ik heb hem van heeeel dichtbij gezien vanavond.quote:
Om met Janine te spreken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef Snoet123 het volgende:
Leuke TT![]()
Jeroen heeft alleen zn eigen hachie gered en gelijk heeft hij![]()
Ik kon het er niet aan af zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hem van heeeel dichtbij gezien vanavond.![]()
Hebben jullie ook nog oud-bewoners gewerfd voor ons forumquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
dat is wat ik al zei iddquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef Snoet123 het volgende:
Leuke TT![]()
Ik zie Tijn nog zo zitten toen Marcia (nog) in de veronderstelling was dat ze misschien de Joker kon kopen van Jeroen. Wie opperde er toen heel sneaky : " dan zet je Jeroen er zelf toch mee op de bank" Precies..Tijn zelf !
Hij speelt net zo goed een spel, Jeroen ook zoals Iedereen daar! Jeroen heeft alleen zn eigen hachie gered en gelijk heeft hij![]()
dat was van Tijn een geintje. .Jeroen speelt het spel wel en Tijn luistert naar zn gevoel.. hoop dat het publiek dat kan waarderen..en dat BB de actie van Jeroen goed uitlichtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef Snoet123 het volgende:
Leuke TT![]()
Ik zie Tijn nog zo zitten toen Marcia (nog) in de veronderstelling was dat ze misschien de Joker kon kopen van Jeroen. Wie opperde er toen heel sneaky : " dan zet je Jeroen er zelf toch mee op de bank" Precies..Tijn zelf !
Hij speelt net zo goed een spel, Jeroen ook zoals Iedereen daar! Jeroen heeft alleen zn eigen hachie gered en gelijk heeft hij![]()
Ja. We willen Hilde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog oud-bewoners gewerfd voor ons forum
Omdat hij er vanaf was. MAar nu Marcia er 100 dagen niet is...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij zag er toch weldoorvoed uit. Had zelfs een buikje. Maar in Abbekerk ben je al snel een hasjspuiter.![]()
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat was van Tijn een geintje. .Jeroen speelt het spel wel en Tijn luistert naar zn gevoel.. hoop dat het publiek dat kan waarderen..en dat BB de actie van Jeroen goed uitlicht![]()
Precies en door met Jeroen 'vriendjes' te worden hoopte hij niet dat Jeroen hem zou nomineren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef Snoet123 het volgende:
Leuke TT![]()
Is dat dan niet knap ironisch dat je in de studio zat, als DGK-overloper?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zat aan een of andere downer.. kan ook valium zijn geweest, maar hij had wel wat achter z'n kiezen.![]()
lul niet man het is een spel dus dat kan je verwachten. Je gaat me niet wijs maken dat Tijn niet met het spel bezig is. Als je niet met het spel bezig bent ga je ook niet aan een programma als BB meedoen. Hechtere banden smeden kun je ook op een andere manier dan alleen via BB. Dus!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat was van Tijn een geintje. .Jeroen speelt het spel wel en Tijn luistert naar zn gevoel.. hoop dat het publiek dat kan waarderen..en dat BB de actie van Jeroen goed uitlicht![]()
Was toch wel lief ff...zowiezo ff Tijn bedanken dat tie zo leuk en goed is geweest al die tijd voor Mo. Ze wou het gewoon zowiezo ff verteld hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:10 schreef Bartoli het volgende:
sa slijmbal
quote:
Gert in de studio??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat dan niet knap ironisch dat je in de studio zat
ja wel lief dat ze het zegt maar ze hebben niet door dat het thuisfront het niet leuk vindquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Was toch wel lief ff...zowiezo ff Tijn bedanken dat tie zo leuk en goed is geweest al die tijd voor Mo. Ze wou het gewoon zowiezo ff verteld hebben.![]()
En gaf daarmee wat mij betreft Jeroen een reden om hem op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen heeft op Tijn gestemd???![]()
Ik zag hem laatst nog in de regulier tegen Tijn zeggen, dat hij zo graag wilde dat Tijn bij de laatste 4 zat.
En Tijn was toen zo eerlijk tegen Jeroen te zeggen dat die niet bij zijn laatste 4 zit.
Vast welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert in de studio??
Nee WA zo laag zinkt Gert niet.![]()
We waren met z'n vieren, waarvan drie DGK-overlopers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat dan niet knap ironisch dat je in de studio zat, als DGK-overloper?![]()
En als het per ongeluk wel zo was, zou hij dat wel stil proberen te houden ipv het in FB van de toren te schreeuwenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert in de studio??
Nee WA zo laag zinkt Gert niet.![]()
kzou hem ook voor dood laten....dikke doei.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Die "vriendschap" tussen Jeroen en Tijn is nu vermoedelijk wel voorbij.
als er al een vriendschap was. Ze gingen meer met elkaar om maar dat is niet per definitie een vriendschap. Je kan het vergelijken met school je gaat met die mensen om een heel jaar lang maar niet iedereen is per definitie dan een vriend van je. Zoals ook nu met Jeroen en Tinoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Die "vriendschap" tussen Jeroen en Tijn is nu vermoedelijk wel voorbij.
Als Tijn niet met het spel bezig is? Waarom heeft hij dan geprobeerd Rik over te halen samen op iemand (Semih) te stemmen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lul niet man het is een spel dus dat kan je verwachten. Je gaat me niet wijs maken dat Tijn niet met het spel bezig is. Als je niet met het spel bezig bent ga je ook niet aan een programma als BB meedoen. Hechtere banden smeden kun je ook op een andere manier dan alleen via BB. Dus!!!!!!!!!!
Haha wat doe jij jaloers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als het per ongeluk wel zo was, zou hij dat wel stil proberen te houden ipv het in FB van de toren te schreeuwen
WHAHAHAHA, smoesjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef Gert het volgende:
We waren met z'n vieren, waarvan drie DGK-overlopers.![]()
Maar we dachten dat het misschien live in de studio nog wél leuk zou zijn om BB te volgen.![]()
Plus door Tijn te nomineren komt hij zelf niet voor de VIJFDE keer op de bank. Ik vind het een hele goede zet van Jeroenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
En gaf daarmee wat mij betreft Jeroen een reden om hem op de bank te zetten.
Waarom zou je in dit stadium van het spel iemand sparen die je niet bij de laatste 4 wil?
En mag ik jullie er nog effe aan herinneren dat die jongen al VIER keer op de bank is gezet door de rest?
En dat hij continue belachelijk wordt gemaakt, ook door z'n 'goeie vriend' Tijn?
Dit gaat je wel punten kosten vriend.quote:
ja preciesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Als Tijn niet met het spel bezig is? Waarom heeft hij dan geprobeerd Rik over te halen samen op iemand (Semih) te stemmen?
Gewoon slim van Jeroen. In plaats van bijna iedereen op de bank gebruikt hij zijn stem goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
En gaf daarmee wat mij betreft Jeroen een reden om hem op de bank te zetten.
Waarom zou je in dit stadium van het spel iemand sparen die je niet bij de laatste 4 wil?
En mag ik jullie er nog effe aan herinneren dat die jongen al VIER keer op de bank is gezet door de rest?
En dat hij continue belachelijk wordt gemaakt, ook door z'n 'goeie vriend' Tijn?
iemand iets voorleggen is wat anders dan overhalen.. hij zei ook als het gevoelsmatig overeenkomtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Als Tijn niet met het spel bezig is? Waarom heeft hij dan geprobeerd Rik over te halen samen op iemand (Semih) te stemmen?
Ze hebben afgetast of ze er mee konden leven elkaars stem over te nemen. Het antwoord was dus nee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ik, die bedankte voor een uitnodiging voor de finale, omdat ik geen klapvee wilde zijn?quote:
En ook nog pochen in de FBquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als het per ongeluk wel zo was, zou hij dat wel stil proberen te houden ipv het in FB van de toren te schreeuwen
Hè wat vervelend nou.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit gaat je wel punten kosten vriend.![]()
![]()
Dat ze hem maar uitlachen "wie het laatst lacht , lacht het best"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gewoon slim van Jeroen. In plaats van bijna iedereen op de bank gebruikt hij zijn stem goed.
Een beetje vent had Hilda effe in de live uitgescholden. Of heb je maar niet tegen haar gezegd dat jij de Gert van Fok ben?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè wat vervelend nou.![]()
Maar best leuk hoor, een keer achter de schermen kijken. Leuker dan naar een meeting gaan om leuk te kunnen praten met allerlei ex-BB'ers en mede-fans, COOS.![]()
Oh please!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
iemand iets voorleggen is wat anders dan overhalen.. hij zei ook als het gevoelsmatig overeenkomt
Oh nee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:22 schreef NorthernStar het volgende:
Marcia is even lekker aan het huichelen. Zij kan zichzelf nog wel in de spiegel aankijken.
Zeker vergeten dat ze tegen Sa zei dat ze niet op dr zou stemmen en het wel doen.
Jeroen heeft Tijn niks toegezegd.
Ik heb haar wel gezegd dat APK die Lekker Simpel van FOK! is , maar dat zei 'r niks helaas.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Een beetje vent had Hilda effe in de live uitgescholden. Of heb je maar niet tegen haar gezegd dat jij de Gert van Fok ben?![]()
Maar nu geloof ik je post ook wel dat je Floris van heel dichtbij gezien hebt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb haar wel gezegd dat APK die Lekker Simpel van FOK! is , maar dat zei 'r niks helaas.![]()
Maar goed, ik begrijp dat jullie jaloers zijn, maar genoeg over ons avontuur nu.![]()
dat is hoe jij 't ziet.. maar kijk naar de situatie ansich.. Jeroen is gewoon de verrader daar kan je niet omheenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please!![]()
Hij zei letterlijk tegen Rik: wij moeten ook op onze tellen gaan passen nu. Want als het aan hem (lees Semih) ligt, zit ik op die bank.
Ik vind dit om meerdere redenen leuk:
1) hij wou heel graag Semih op de bank en probeerde dat met Rik voor ellkaar te krijgen (niet gelukt, haha)
2) hij wou zich inlikken bij Jeroen, maar die had hem door en die heeft z'n slome reet op de bank gezet (nogmaals haha)
Hoe verschillend mensen iets kunnen horen en zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please!![]()
Hij zei letterlijk tegen Rik: wij moeten ook op onze tellen gaan passen nu. Want als het aan hem (lees Semih) ligt, zit ik op die bank.
Ik vind dit om meerdere redenen leuk:
1) hij wou heel graag Semih op de bank en probeerde dat met Rik voor ellkaar te krijgen (niet gelukt, haha)
2) hij wou zich inlikken bij Jeroen, maar die had hem door en die heeft z'n slome reet op de bank gezet (nogmaals haha)
Jaaa... stikjaloersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:25 schreef Gert het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat jullie jaloers zijn
Idd, een hele onderneming, staat gelijk aan een poolexpeditiequote:maar genoeg over ons avontuur nu.![]()
So? Tijn omgekeerd niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:24 schreef PID61 het volgende:
[..]
Oh nee.
Het was zelfs in de reguliere uitzending.
Ik wil met jou overblijven.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaa... stikjaloers![]()
[..]
Idd, een hele onderneming, staat gelijk aan een poolexpeditie![]()
Dan is TIjn ook een verrader. Hij zou niks met de joker doen (zelf op de bank zitten) of hem aan zijn broer verkopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is hoe jij 't ziet.. maar kijk naar de situatie ansich.. Jeroen is gewoon de verrader daar kan je niet omheen
Waarom is Jeroen een verrader? Alleen omdat hij op Tijn gestemd heeft? Zo ken ik er dan nog wel een paar ( neem Semih en Mich die ooit zeiden niet op Tijn te stemmen) Neem vorige week Marlies en Marcia ( die zeiden de avond ervoor nog tegen Sabrina niet op haar te zullen gaan stemmen) Dan heb ik het nog niet over de totaal onverwachte nominatie van Tijn op Marlies enzo enzo.......quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is hoe jij 't ziet.. maar kijk naar de situatie ansich.. Jeroen is gewoon de verrader daar kan je niet omheen
ze hebben er toen tog ook nooit een geheim van gemaakt dat ze Jeroen toen het minst mochten.. het gaat er niet om dat Tijn op de bank zit maar het gaat er om wat Jeroen gezegd heeft en hoe ie met Tijn omging de laatste weken en dan deze actie.. hij is idd goed met het spel bezig...petje af voor Jeroen! maar hij vergeet dat het publiek het voor het zeggen heeftquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef Sug4r het volgende:
Het is ow ow ow wat zijn we toch oprecht, maar als het er op aan komt is en blijft het gewoon een spel. Iedereen doet eraan mee en manipuleert en bekokstooft van alles maar zodra het tegen hun is, is het BBhuis te klein.
Ik heb niemand in dat huis de nominatie zo goed zien opnemen als Jeroen, hij begint niet te janken als hij voor de 4e keer genomineerd wordt. Ze hadden het zelfs over Semih dat hij voor de 4e keer op de bank zat en vergaten dat Jeroen dat op dat moment ook voor de 4e keer opzat.
Vandaar dat ie nu nog zo hyper is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Idd, een hele onderneming, staat gelijk aan een poolexpeditie![]()
Ik haal daarmee aan dat Jeroen hem wel wat heeft toegezegd. Iets wat jij ontkendequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
So? Tijn omgekeerd niet.
Logisch dat je dan een ander zoekt om een 'packt' mee te sluiten. Semih in dit geval.
Deal!quote:
hear hearquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze hebben er toen tog ook nooit een geheim van gemaakt dat ze Jeroen toen het minst mochten.. het gaat er niet om dat Tijn op de bank zit maar het gaat er om wat Jeroen gezegd heeft en hoe ie met Tijn omging de laatste weken en dan deze actie.. hij is idd goed met het spel bezig...petje af voor Jeroen! maar hij vergeet dat het publiek het voor het zeggen heeft
Haat, haat. Niet zo overdreven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:27 schreef PID61 het volgende:
[..]
Hoe verschillend mensen iets kunnen horen en zien.
Ik ben geen waanzinnige fan van Tijn.
Jij haat hem met elke vezel.
Ik schat in dat ik het objectief beoordeel als ik Jeroen (die van mij BB had mogen winnen) een NSB-er vind. En daarvoor afgestraft mag worden.
Ja want hij heeft niks toegezegd. Hij heeft niet tegen Tijn gezegd dat hij niet op hem zou stemmen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:30 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik haal daarmee aan dat Jeroen hem wel wat heeft toegezegd. Iets wat jij ontkende
dit is totaal niet aan de orde en je kan het totaal niet onderbouwen.. Tijn si oprecht geweest tegenover Jeroen en andersom blijkbaar niet..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:33 schreef Day het volgende:
Tijn heeft weken op Jeroen afgegeven en ineens 2 weken terug zocht hij toenadering (maar bleef hem wel bij de rest voor lul zetten).
was geen voorstel maar iets wat Jeroen meende.. zeg dan gewoon dat je met Semih over wilt blijven maar dit was gewoon schijnheiligquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja want hij heeft niks toegezegd. Hij heeft niet tegen Tijn gezegd dat hij niet op hem zou stemmen.
Als Tijn vervolgens gewoon zegt dat Jeroen niet bij zijn laaste vier zit is het toch duidelijk? Jeroen deed een voorstel en Tijn wijst het af. Anders had hij samen met Tijn meegestemd op Semih.
Jeroen wilde zijn stem niet verloren laten gaan. De stem van Tijn, Rik en Marcia is wel verloren gegaan. Dat is dom.
Niet iedereen is op DIE MANIER met het spel bezig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lul niet man het is een spel dus dat kan je verwachten. Je gaat me niet wijs maken dat Tijn niet met het spel bezig is. Als je niet met het spel bezig bent ga je ook niet aan een programma als BB meedoen. Hechtere banden smeden kun je ook op een andere manier dan alleen via BB. Dus!!!!!!!!!!
Uit alle posts die je over hem plaatst blijkt de haat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Haat, haat. Niet zo overdreven.
Ik vond hem in het begin de leukste bewoner. Tot hij als een hondje achter een getrouwde vrouw begon te kwijlen, vervolgens viel over het woord bek, terwijl er in bijna elke zin van hem een vloek zit, zijn gejank bij elke exit EN zijn moraliserende, ik ga jullie wel even vertellen hoe het allemaal hoort-gezeik.
Ik haat hem niet, maar vind het een zeikerd.
En nee, ik vind Jeroen geen NSB-er. Tijn heeft weken op Jeroen afgegeven en ineens 2 weken terug zocht hij toenadering (maar bleef hem wel bij de rest voor lul zetten). DAT vind ik pas eng gedrag.
Jeroen is alleen, heeft heel vaak onterecht op die bank gezeten (mede door Tijn) en redt hiermee gewoon z'n hachie. Dat is gewoon het spel!
Ja gek he.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:35 schreef Day het volgende:
Precies Semih.
Hij was of jij op de bank of Jeroen op de bank, als de broers samen hadden gestemd. En de volgende keer gaan ze ook met elkaar mee.
Ja wat kunnen ze Jeroen allemaal veel verwijten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
was geen voorstel maar iets wat Jeroen meende.. zeg dan gewoon dat je met Semih over wilt blijven maar dit was gewoon schijnheilig
Fijn dat jij mij zo goed kent dat je weet wat mijn gevoelens zijn, maar goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:38 schreef PID61 het volgende:
[..]
Uit alle posts die je over hem plaatst blijkt de haat.
2 weken is al wat langer. En toen Tijn op hem stemde hadden ze geen enkel contact. Laat staan een vriendschappelijke band. Door de situatie groeien ze naar elkaar toe. Tijn moet Semih niet en dus was Jeroen de enige kerel in huis. Nix taktiesch. Gewoon naar elkaar toegroeien.
De rest is bekend.
Dat maakt voor mij Jeroen van gegunde winnaar tot NSB-er.
Ik schrijf niet voor niets "kerel". had er misschien een smiley bij moeten plaatsen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:42 schreef Day het volgende:
[..]
Fijn dat jij mij zo goed kent dat je weet wat mijn gevoelens zijn, maar goed
De enige kerel in dat huis? Wat about z'n eigen broer? Misschien had hij daar wel iets meer energie in moeten steken, in plaats van achter Monique aan te lopen. Wie weet had hij dat wel zijn zin gehad en was Semih nu genomineerd.
Net zoals jij je mening over Jeroen niet onder stoelen of banken steekt, toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:44 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik schrijf niet voor niets "kerel". had er misschien een smiley bij moeten plaatsen.
En nee ik ken jou niet. Maar wel jouw mening over Tijn.
Net als iedereen die hier mee leest.
Je steekt het nou niet bepaald onder stoelen of banken.
Zei hij echt schurft?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:50 schreef Bartoli het volgende:
tijn heeft het over tv geile mensen waar die een schurft aan heeft. Wat is die lul zelf dan?
Zelfreflectiequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee maar hij heeft het er wel niet zo op
Ik steek vanavond mijn mening over Jeroen zeker nergens onder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Net zoals jij je mening over Jeroen niet onder stoelen of banken steekt, toch?
Ik kan nu ook gaan zeggen dat je Jeroen haat met je 'nsb-er'.
En of Rik nou homo is of niet, hij blijft een man. En ik meen me toch echt te herinneren dat de reden waarom de broers meedoen aan BB was om hun band te verstevigen. Heb daar tot nu toe vrij weinig van gemerkt. Hadden ze dat meer gedaan, had nu misschien een ander op de bank gezeten. Nu is het Tijn, pech voor hem, maar ik heb er geen medelijden mee, nee. Net zoals ik geen medelijden had met Marlies.
Grappig om te zien dat je in discussie bent met een mod en dat je dat dan zelf aan moet gevenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:56 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik steek vanavond mijn mening over Jeroen zeker nergens onder.
Dit zijn streken waardoor ik mensen idd ga haten.
Spel of niet, een mes steek je van voren en niet van achteren.
En ja, NSB-er is een zwaar woord. Maar dat is het dichste bij het gevoel wat ik nu voor hem heb.
Gisteren had je me hooguit horen zeggen dat hij wat saai was. Maar desondanks had hij, Sa of Rik van mij mogen winnen. Vanaf nu niet meer.
En volgens mij is de band tussen Rik en Tijn best wel beter geworden. Ze hebben al meerdere keren gezegd dat ze zich verbazen over hoe wein ig ruzie ze hebben. Tijn praat altijd goed over Rik.
Net nog om het een beetje on topic te houdentegen Mo. "als jij ons Rik nomineerd dan ben je nog niet klaar met me"
LOLquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat je in discussie bent met een mod en dat dan zelf aan moet geven
Ik ook niet, maar sluit niet uit dat zijn opa en oma dat wel waren. Toen het zuiden werd bevrijd in 1944 vluchtten veel; NSB'ers naar het Land van Heusden en Altena (jaja, daar ligt Werkendam) en de Bommelerwaard. Dus een potentiele NSB'er is hij denk ik wel.quote:
Ver-schrk-ke-lijk. Zichzelf omhooghemelen heet dat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een melo-dramatisch gelul van Tijn.
Dat hij weinig water gebruikt met het tandenpoetsen, en zich schuldig voelt als hij alleen in bad zit (omdat hij dan in zijn eentje zoveel water verspild).
![]()
![]()
![]()
Je weet er zelf iig genoeg vanaf zo te lezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:01 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar sluit niet uit dat zijn opa en oma dat wel waren. Toen het zuiden werd bevrijd in 1944 vluchtten veel; NSB'ers naar het Land van Heusden en Altena (jaja, daar ligt Werkendam) en de Bommelerwaard. Dus een potentiele NSB'er is hij denk ik wel.
Als mijn uitspraak deze lading gaat meekrijgen dan ik wil het woord graag inruilen voor "Smerige rat" of "backstabber".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:01 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar sluit niet uit dat zijn opa en oma dat wel waren. Toen het zuiden werd bevrijd in 1944 vluchtten veel; NSB'ers naar het Land van Heusden en Altena (jaja, daar ligt Werkendam) en de Bommelerwaard. Dus een potentiele NSB'er is hij denk ik wel.
O jee, je bent allergisch voor kennis. Jammer. Familie van de zusjes?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je weet er zelf iig genoeg vanaf zo te lezen.
Volgens mij ging onze discussie nog steeds over iets wat er de afgelopen uren op de streams heeft afgespeeld en waar tot nu toe nog steeds over wordt gesproken OP de streams.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat je in discussie bent met een mod en dat je dat dan zelf aan moet geven
Mee eens, laten we het voortaan een NSBB'er noemen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:04 schreef kleinzusje het volgende:
Even buiten de discussie over Jeroen en Tijn. Ik vind het echt niet kunnen om NSB er te gebruiken als het gaat om een spel, genaamd BB.
vandaar mijn reactie hieronderquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:04 schreef kleinzusje het volgende:
Even buiten de discussie over Jeroen en Tijn. Ik vind het echt niet kunnen om NSB er te gebruiken als het gaat om een spel, genaamd BB.
Tijn begint ook door te draven. Tijn was meer iemand voor Expeditie Robinson met zijn verhalen dan voor BBquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn heeft "een zo sterk ontwikkeld rechtsgevoel" dat hij uit balans raakt als mensen midden in de nacht kaas gaan eten.
Want andere mensen kunnen dat misschien wel helemaal niet.
![]()
potje schaken is ook aan de gangquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef Lady-night het volgende:
God ik haak af kan die Tijn niet meer horen
Kan best zijn, maar het blijft NSBB.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:08 schreef kleinzusje het volgende:
Iedreen heeft Jeroen zwart gemaakt, Jeroen is voor veel mensen op gekomen, heeft nooit gezegd dat hij niet op iemand gaat stemmen en het vervolgens wel gedaan. Hij wordt steeds voor schut gezet, al zn acties worden gezien als berekenend. Hij is daar alleen en gaat voor de overwinning. DE rest ook, maar geeft het alleen in de slaapkamer toe, of stiekem in een hoekje.
Hij heeft al het recht om dit te doen en liegt voor geen meter.
Dank je ( ook al deel ik je mening in de discussie niet)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef PID61 het volgende:
[..]
vandaar mijn reactie hieronder
[COS # 477] Jeroen is oké olé olé
Ik vind die naam echt niet kunnen ! triestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:12 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar het blijft NSBB.
Ik ook niet meer van jouquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Maar kom maar lekker stoken, Eend. Daar ben je goed in.
Dat is op zich wel genuanceerd, maar je kan moeilijk met elke gek rekening gaan houdenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef PID61 het volgende:
[..]
vandaar mijn reactie hieronder
[COS # 477] Jeroen is oké olé olé
Ik vind dat het nu ook wel mag stoppen. Grapje is nu wel leuk genoeg geweest!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind die naam echt niet kunnen ! triest
heldere analysequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:22 schreef T-lex het volgende:
Mo en Tijn hebben het over hun ding en gevoel..........
- Mo twijfeld aan d'r gevoel bij Jeroen na de nominatie van Tijn. Tijn uiteraard ook.
- Mo schopt soms tegen Tijn aan om te kijken of het echt is.(hebben ze wat gemeen)
- Het zou voor haar soms makkelijker zijn als ze naar huis ging.
- Wat ze voelt voor Tijn is echt. En andersom ook
- Tijn wou soms dat hij het niet zo voelde, zou het een stuk makkelijker maken.
Komt er min of meer op neer dat ze mekaar leuk vinden...duhhh zou jeroen zeggen.![]()
Nog ff en ze gaan touwen...![]()
Thx voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:22 schreef T-lex het volgende:
Mo en Tijn hebben het over hun ding en gevoel..........
- Mo twijfeld aan d'r gevoel bij Jeroen na de nominatie van Tijn. Tijn uiteraard ook.
- Mo schopt soms tegen Tijn aan om te kijken of het echt is.(hebben ze wat gemeen)
- Het zou voor haar soms makkelijker zijn als ze naar huis ging.
- Wat ze voelt voor Tijn is echt. En andersom ook
- Tijn wou soms dat hij het niet zo voelde, zou het een stuk makkelijker maken.
Komt er min of meer op neer dat ze mekaar leuk vinden...duhhh zou jeroen zeggen.![]()
Nog ff en ze gaan trouwen...![]()
Ze kunnen in de war raken wie het laatst op het knopje heeft gedrukt, of door vermoeidheid in een reflex op het knopje drukken terwijl ze niet aan de beurt zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:25 schreef Day het volgende:
Eigenlijk is de WO dus geen drol aan, gewoon schaken en af en toe op een knopje drukken.
Net zo spannend als Animal planetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kunnen in de war raken wie het laatst op het knopje heeft gedrukt, of door vermoeidheid in een reflex op het knopje drukken terwijl ze niet aan de beurt zijn.
Behoorlijk spannend, wel.
Staat naast het schaakbord heh, slinger die streams eens aan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Is de opdracht al begonnen? Wie let er op de lamp dan? Tijdens schaken zie je toch niet of de lamp opeens aangaat?
Al een paar dagen...dus weet niet of je dat bedoeld..maar kan dus kloppenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Heb jij nou en andere avatar of word ik gek?
Ik zat ook al te speuren naar die lampquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Is de opdracht al begonnen? Wie let er op de lamp dan? Tijdens schaken zie je toch niet of de lamp opeens aangaat?
Te zielig om naar te kijken, echt erg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn en Monique besluiten hun gesprek met een stoeipartij.
Tja, als je in jeroens schoenen had gestaan had je hetzelfde gedaan. Tja, wie niet eigenlijk? Iedereen zou dat doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:39 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen adviseert Tijn naar bed te gaan, en niet op de bank (bij hun) te gaan slapen.
Jaja, jij hebt een positief punt over Tijn... hij krijgt een harde knop van Monique. Dat is een prestatie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
Zow, Tijn zit weer met een harde knop en Mon gaat slapen![]()
Het ging in een keurige beleefde sfeer, terwijl zowel Semih/ Jeroen als Tijn liever niet bij elkaar in één ruimte wilden zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:42 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Tja, als je in jeroens schoenen had gestaan had je hetzelfde gedaan. Tja, wie niet eigenlijk? Iedereen zou dat doen.
En een retespannende weekopdrachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:05 schreef Morwen het volgende:
Wat een feest dat de streams het weer doen![]()
Volgens mij wiebelde hij ook onregelmatigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen zit ontspannen met zijn benen vooruit.
Semih zit met zijn benen over elkaar, en wiebelt regelmatig behoorlijk met zijn voet.
edit: inmiddels zit Semih niet meer met zijn benen over elkaar.
Ik google wel ff op "onregelmatig wiebelen" om deze lichaamstaal te kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij wiebelde hij ook onregelmatig![]()
Absurde pijnlijke vergelijking.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:01 schreef BB6kijker het volgende:
Nee, alleen 1 bewoner mag niet 2 keer achter elkaar de lamp uitdrukken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:42 schreef Bluezz het volgende:
OT wie heeft de lamp de 1e keer uitgedrukt?
Iedereen mag toch maar 1 keer die lamp uitdrukken?
Het is tenminste nog enigzins onderboudquote:
Jeroen tekent zijn doodvonnis, dat is mijn invullingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 04:52 schreef neferhone het volgende:
jeroen strikes back; dat is mijn invulling
als hij arrogant blijft doen wel ja; maar op zich heeft hij gelijk de ene maat naait de andre. dat heeft tijn ook gedaan mo mo mo mo mo mo en tijn mo mo mo zuchtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jeroen tekent zijn doodvonnis, dat is mijn invulling
Buiten het feit dat ze hem in de uitzending als een Willem kunnen gaan neerzetten, denk ik dat deze nominatie van hem zeker gaat backfire'enquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:37 schreef neferhone het volgende:
[..]
als hij arrogant blijft doen wel ja; maar op zich heeft hij gelijk de ene maat naait de andre. dat heeft tijn ook gedaan mo mo mo mo mo mo en tijn mo mo mo zucht![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze hem in de uitzending als een Willem kunnen gaan neerzetten, denk ik dat deze nominatie van hem zeker gaat backfire'en
Ontopic, Jeroen en Semih bespreken de situatie van Jenna en of het niet schadelijk voor haar is.
Huh? ben ik nou zo moe, of ben jij zo wakker?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:54 schreef neferhone het volgende:
[..]
lijkt mij wel schadelijk voor het kind dus BB geloof ik niet (uitzending) en nu vind sem sa raar. jeroen voelt zich sterk: sem ook.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh? ben ik nou zo moe, of ben jij zo wakker?
Maar hij komt wel uit het nazi bolwerk werkendam he, vergeet dat nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:59 schreef neferhone het volgende:
jeroen zal het vast wel schaden wat hij nu gedaan heeft, maar vind het ook lef hebben.
ik heb geen voorkeur
Wie?quote:
wat heeft hij met zijn leeftijd daar nog mee te maken dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar hij komt wel uit het nazi bolwerk werkendam he, vergeet dat niet![]()
Dat deed hij bij Tijn ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:05 schreef neferhone het volgende:
jeroen gaat er in mee; jeroen .......hmmmmm hhmmm
ik ook maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie?![]()
I am losing you![]()
Ik moet nodig naar bed
ja heb het gezien (uitzending) maar tijn is alleen mo mo mo ectquote:
Met die smilies erachter probeer ik aan te geven dat het ironisch bedoelt is omdat ik het ook belachelijk vind, dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dat te vragenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:06 schreef neferhone het volgende:
[..]
wat heeft hij met zijn leeftijd daar nog mee te maken dan?
En op een briljante manier nog wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 04:52 schreef neferhone het volgende:
jeroen strikes back; dat is mijn invulling
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met die smilies erachter probeer ik aan te geven dat het ironisch bedoelt is omdat ik het ook belachelijk vind, dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dat te vragen
ik ben geen fan van wie dan ook maar ik vind dat jeroen gelijk heeft met zijn handelingen op dit moment; hoop alleen dat hij niet gaat overdrijven, voor hemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En op een briljante manier nog wel.
De tweede keer al. Vorige week met de joker was ook geweldig.
Wat kon hij doen?
Op Rik stemmen -> Zat hij zelf ook op de bank.
Met iemand meestemmen
Met Marcia -> Samen op een van de zusjes stemmen? Rrright.
Met Tijn -> Samen op Semih. Dat was zijn eerste idee, maar Tijn verprutste het door te zeggen dat hij Jeroen niet bij de laatste vier heeft.
Met Semih -> Samen op Tijn stemmen. Enige optie die over was.
Alle andere opties had hij niks aan want dan zou hij zichzelf op de bank zetten.
En BB kan altijd besluiten iemand zwart neer te zetten dus daar hoefde hij het ook niet voor te laten.
vooral halve zinnen maar ondertussen doen ze dat allemaal in BBquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:21 schreef NorthernStar het volgende:
Geweldige gesprek trouwens nu
Jeroen: "Ja dat logo, dat kun je overal voor gebruiken"
Semih: "Ja komt ook vanwege de ronde vormen"
Jeroen: "Ja je kunt er alles mee, met ronde dingen. Pingpongballen, tennisballen...
Je kunt eigenlijk alles rond maken"
Semih: "..."
Jeroen is mijn favo helemaal niet, maar ik heb gaandeweg wel steeds meer sympathie voor hem gekregen. En deze actie kan niemand iets van zeggen imo. Hij heeft met niemand afspraken gemaakt of afspraken geschonden. Er zitten nog twee koppels in dus geef hem groot gelijk dat hij tacktisch gaat doen. En dit was sowieso de laatste keer dat het kon. Vanaf volgende week is hij iedere keer de sjaak.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:19 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik ben geen fan van wie dan ook maar ik vind dat jeroen gelijk heeft met zijn handelingen op dit moment; hoop alleen dat hij niet gaat overdrijven, voor hem
kan niet anders zeggen als mee eensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jeroen is mijn favo helemaal niet, maar ik heb gaandeweg wel steeds meer sympathie voor hem gekregen. En deze actie kan niemand iets van zeggen imo. Hij heeft met niemand afspraken gemaakt of afspraken geschonden. Er zitten nog twee koppels in dus geef hem groot gelijk dat hij tacktisch gaat doen. En dit was sowieso de laatste keer dat het kon. Vanaf volgende week is hij iedere keer de sjaak.
Dat is denk ik een juiste analyse...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:04 schreef Verida het volgende:
Het is maar goed dat Semih vrijwillig deze shift heeft overgenomen, ik heb niet echt het gevoel dat er niemand anders met Jeroen daar wil zitten
Geloof dat Jeroen inderdaad niet helemaal goed ingeschat heeft hoe de rest van de groep naar deze actie zou kijken. Dat tie Tijn tegen zich zou krijgen, dat had tie vast wel kunnen verzinnen. Maar dat Mo, Marcia en Rik nu ook wel hun bedenkingen bij Jeroen krijgen...dat had tie blijkbaar niet helemaal aan zien komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:25 schreef Verida het volgende:
Jeroen spreekt ook al over Semih en hemzelf in volgende shifts en samen eten koken ed
Ik heb toch wel het vermoeden dat Jeroen volgende week op de bank zal zitten, wie er van de twee ook uitgaat.
heeeeeerlijk, zou Marlies zeggen.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:58 schreef Verida het volgende:
wat een luxe he, zelf mogen kiezen uit 4 streams
Nou moet je je hand niet overspelen hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:39 schreef D.Rose het volgende:
enne, doe die zusjes maar een sanctie nu
Hij weet natuurlijk niet hoe men thuis over hem denkt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:44 schreef schatje het volgende:
Rik is ook doodsbang om op de bank terecht te komen.
Waarom eigenlijk? Hij is aardig populair, zo dunkt me.
Bij een haan niet uit bed komen zou bestraft moeten worden. Komt bij dat Semih en Jeroen proberen te slapen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou moet je je hand niet overspelen hoor![]()
Die anderen hebben geloof ik allemaal een ander gekozen waardoor de rest maar met 1 stem zat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef arneaux het volgende:
Mooi werk dat Tijn nou eindelijk s op die bank zit.. t Bekend dus dat iedereen op Marcia heeft gestemd behalve Jeroen en Semih.
Trouwens Rik kan toch niet op haar gestemd hebben? Dat geloof ik niet.
Wat je zegt klopt ook nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef arneaux het volgende:
Mooi werk dat Tijn nou eindelijk s op die bank zit.. t Bekend dus dat iedereen op Marcia heeft gestemd behalve Jeroen en Semih.
Trouwens Rik kan toch niet op haar gestemd hebben? Dat geloof ik niet.
Ah, dan had ik t wel geinig gevonden als BB ze allemaal op de bank had gezet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die anderen hebben geloof ik allemaal een ander gekozen wardoor de rest maar met 1 stem zat.
Net wakker he.quote:
heeft hij niet altijd gewoon het toeval gehad met iemand op de bank te zitten die (nog) minder populair is/was?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:44 schreef schatje het volgende:
Rik is ook doodsbang om op de bank terecht te komen.
Waarom eigenlijk? Hij is aardig populair, zo dunkt me. En daarom verzekerd van een plekje bij de laatste vier.
en daarom vind ik dat Tijn in zijn eigen mes is gelopen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:58 schreef T-lex het volgende:
Rik heeft nogmaals Jeroen gestemd..en Tijn gewoon weer Semih.
Nee...hij heeft toch nog nooit op de bank gezeten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heeft hij niet altijd gewoon het toeval gehad met iemand op de bank te zitten die (nog) minder populair is/was?
Eensch isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daarom vind ik dat Tijn in zijn eigen mes is gelopen...
Jeroen had ik niet zo hoog, maar na deze actie heeft ie bij mij punten verdient. Heel slim luisteren naar wat iedereen gaat doen en je stem ook echt gebruiken.
Je bent daar niet om vrienden te maken. En als iemand die zegt "je vriend" te zijn je vervolgens niet bij de laatste vier wil hebben dan zou ik het ook wel weten.
Jeroen!
volgens mij had diegen het over jeroen ..in iedergeval heb ik het over jeroen edit ik had het verkeerde gecopieerd herkansing:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee...hij heeft toch nog nooit op de bank gezeten.![]()
"vrienden" zijn eerlijk tegen mekaar....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En als iemand die zegt "je vriend" te zijn je vervolgens niet bij de laatste vier wil hebben dan zou ik het ook wel weten.
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daarom vind ik dat Tijn in zijn eigen mes is gelopen...
Jeroen had ik niet zo hoog, maar na deze actie heeft ie bij mij punten verdient. Heel slim luisteren naar wat iedereen gaat doen en je stem ook echt gebruiken.
Je bent daar niet om vrienden te maken. En als iemand die zegt "je vriend" te zijn je vervolgens niet bij de laatste vier wil hebben dan zou ik het ook wel weten.
Jeroen!
Jeroen schat ik als héle hoge kanshebber in om BB te gaan winnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoals ik de stemming hier peil denk ik niet dat Jeroen hier door het publiek op wordt afgerekend.
Hij zorgt er tenminste voor dat er nog eens wat gebeurd. No more mister niceguy![]()
Nou, dan heeft Jeroen echt wel een vriendendienst geleverd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
"vrienden" zijn eerlijk tegen mekaar....![]()
Al ben ik van begin af aan geen fan geweest van Jeroen (had er gelijk uit mogen gaan) hoop ik voor het programma dat hij (en anders Semih) de laatste 4 gaat halen, een finale met alleen de broertjes en de zusjes lijkt mij nu ook niet DE ontknoping van BB6....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoals ik de stemming hier peil denk ik niet dat Jeroen hier door het publiek op wordt afgerekend.
Hij zorgt er tenminste voor dat er nog eens wat gebeurd. No more mister niceguy![]()
Jammer voor je dat Mo er niet bij zitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:21 schreef T-lex het volgende:
De zusjes, de broertjes en Marcia zitten gezellig te keuvelen aan de tafel met het lampje...hangt een aardige sfeer daar.![]()
Je bedoelt Semih of Jeroen op de nummers 1 en 2 en Tijn en Sabrina op 3 en 4. Of verwacht je echt zon groot verschil tussen de eventuele winnaar - verliezer?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
Al ben ik van begin af aan geen fan geweest van Jeroen (had er gelijk uit mogen gaan) hoop ik voor het programma dat hij (en anders Semih) de laatste 4 gaat halen, een finale met alleen de broertjes en de zusjes lijkt mij nu ook niet DE ontknoping van BB6....
Mijn laatste 4:
1. Semih of Jeroen
2. Tijn
3. Sabrina
4. Jeroen of Semih
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wie is die in dat roze truitje dan....juist ja...;)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:34 schreef T-lex het volgende:
Probeer ik over de streams te praten...ist weer niet goed.![]()
Natuurlijk is dat goed. Dat mag en doen velen toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:34 schreef T-lex het volgende:
Probeer ik over de streams te praten...ist weer niet goed.![]()
De manier waarop???!!! Stel je niet aan zeg.quote:
Oké T. We gaan gezellig verder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
De manier waarop???!!! Stel je niet aan zeg.![]()
Je doet net of we mekaar hier in de haren vliegen....![]()
Niks geen probleem hier hoor NS....![]()
oew.... Droomscenario!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:42 schreef kamper het volgende:
Ja een goede strategische zet van Jeroen, respect! Het is alleen voor hem te hopen dat Tijn er nu uit vliegt - Dit zou dan wel weer spijtig zijn de voor de kijker, Tijn is toch een van de dragende gasten van het programma - anders zitten ze de volgende keer beide op de bank.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:45 schreef buyukAbi het volgende:
gnagna, heb net alles terug gelezen, Jeroen is mijn held. Van mij mag hij winnen!!!!! Heb me nog niet eerder uitgelaten over Tijn, maar wat een misselijk mannetje vind ik het, al vanaf dag 1. "O ik voel me zo schuldig, dat ik heb gegeten" "O ik vind het zo rot dat door mij je man heel het huis wil verbouwen" blablablabla
bah
Dat is nogal onmogelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oew.... Droomscenario!!!![]()
En dan Jeroen winnen! Ikheb het met Tijn wel gehad hoor. dat semi-intellectuele dat beter dan de rest... bleeg...
maar die lamp lijkt me nu niet zo uitdagend. leuk wordt het pas als ze na een aantal uren opletten de lamp in één minuut 8 keer aan doen...![]()
als ze m maar snel genoeg uitdoen kan dat best...quote:
Hij heeft niets anders gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:01 schreef Peter6000 het volgende:
Rik geeft steekjes onder water aan Jeroen (die er niet bij zit).
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:03 schreef miraculeus het volgende:
6 nov. exit marcia
13 nov. exit Semih
20 nov. exit Jeroen
27 nov. finale met 4 personen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |