Volgens mij wiebelde hij ook onregelmatigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen zit ontspannen met zijn benen vooruit.
Semih zit met zijn benen over elkaar, en wiebelt regelmatig behoorlijk met zijn voet.
edit: inmiddels zit Semih niet meer met zijn benen over elkaar.
Ik google wel ff op "onregelmatig wiebelen" om deze lichaamstaal te kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij wiebelde hij ook onregelmatig![]()
Absurde pijnlijke vergelijking.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:01 schreef BB6kijker het volgende:
Ik ook niet, maar sluit niet uit dat zijn opa en oma dat wel waren. Toen het zuiden werd bevrijd in 1944 vluchtten veel; NSB'ers naar het Land van Heusden en Altena (jaja, daar ligt Werkendam) en de Bommelerwaard. Dus een potentiele NSB'er is hij denk ik wel.
Nee, alleen 1 bewoner mag niet 2 keer achter elkaar de lamp uitdrukken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:42 schreef Bluezz het volgende:
OT wie heeft de lamp de 1e keer uitgedrukt?
Iedereen mag toch maar 1 keer die lamp uitdrukken?
Het is tenminste nog enigzins onderboudquote:
Jeroen tekent zijn doodvonnis, dat is mijn invullingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 04:52 schreef neferhone het volgende:
jeroen strikes back; dat is mijn invulling
als hij arrogant blijft doen wel ja; maar op zich heeft hij gelijk de ene maat naait de andre. dat heeft tijn ook gedaan mo mo mo mo mo mo en tijn mo mo mo zuchtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jeroen tekent zijn doodvonnis, dat is mijn invulling
Buiten het feit dat ze hem in de uitzending als een Willem kunnen gaan neerzetten, denk ik dat deze nominatie van hem zeker gaat backfire'enquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:37 schreef neferhone het volgende:
[..]
als hij arrogant blijft doen wel ja; maar op zich heeft hij gelijk de ene maat naait de andre. dat heeft tijn ook gedaan mo mo mo mo mo mo en tijn mo mo mo zucht![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze hem in de uitzending als een Willem kunnen gaan neerzetten, denk ik dat deze nominatie van hem zeker gaat backfire'en
Ontopic, Jeroen en Semih bespreken de situatie van Jenna en of het niet schadelijk voor haar is.
Huh? ben ik nou zo moe, of ben jij zo wakker?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:54 schreef neferhone het volgende:
[..]
lijkt mij wel schadelijk voor het kind dus BB geloof ik niet (uitzending) en nu vind sem sa raar. jeroen voelt zich sterk: sem ook.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh? ben ik nou zo moe, of ben jij zo wakker?
Maar hij komt wel uit het nazi bolwerk werkendam he, vergeet dat nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:59 schreef neferhone het volgende:
jeroen zal het vast wel schaden wat hij nu gedaan heeft, maar vind het ook lef hebben.
ik heb geen voorkeur
Wie?quote:
wat heeft hij met zijn leeftijd daar nog mee te maken dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar hij komt wel uit het nazi bolwerk werkendam he, vergeet dat niet![]()
Dat deed hij bij Tijn ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:05 schreef neferhone het volgende:
jeroen gaat er in mee; jeroen .......hmmmmm hhmmm
ik ook maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie?![]()
I am losing you![]()
Ik moet nodig naar bed
ja heb het gezien (uitzending) maar tijn is alleen mo mo mo ectquote:
Met die smilies erachter probeer ik aan te geven dat het ironisch bedoelt is omdat ik het ook belachelijk vind, dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dat te vragenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:06 schreef neferhone het volgende:
[..]
wat heeft hij met zijn leeftijd daar nog mee te maken dan?
En op een briljante manier nog wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 04:52 schreef neferhone het volgende:
jeroen strikes back; dat is mijn invulling
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met die smilies erachter probeer ik aan te geven dat het ironisch bedoelt is omdat ik het ook belachelijk vind, dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dat te vragen
ik ben geen fan van wie dan ook maar ik vind dat jeroen gelijk heeft met zijn handelingen op dit moment; hoop alleen dat hij niet gaat overdrijven, voor hemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En op een briljante manier nog wel.
De tweede keer al. Vorige week met de joker was ook geweldig.
Wat kon hij doen?
Op Rik stemmen -> Zat hij zelf ook op de bank.
Met iemand meestemmen
Met Marcia -> Samen op een van de zusjes stemmen? Rrright.
Met Tijn -> Samen op Semih. Dat was zijn eerste idee, maar Tijn verprutste het door te zeggen dat hij Jeroen niet bij de laatste vier heeft.
Met Semih -> Samen op Tijn stemmen. Enige optie die over was.
Alle andere opties had hij niks aan want dan zou hij zichzelf op de bank zetten.
En BB kan altijd besluiten iemand zwart neer te zetten dus daar hoefde hij het ook niet voor te laten.
vooral halve zinnen maar ondertussen doen ze dat allemaal in BBquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:21 schreef NorthernStar het volgende:
Geweldige gesprek trouwens nu
Jeroen: "Ja dat logo, dat kun je overal voor gebruiken"
Semih: "Ja komt ook vanwege de ronde vormen"
Jeroen: "Ja je kunt er alles mee, met ronde dingen. Pingpongballen, tennisballen...
Je kunt eigenlijk alles rond maken"
Semih: "..."
Jeroen is mijn favo helemaal niet, maar ik heb gaandeweg wel steeds meer sympathie voor hem gekregen. En deze actie kan niemand iets van zeggen imo. Hij heeft met niemand afspraken gemaakt of afspraken geschonden. Er zitten nog twee koppels in dus geef hem groot gelijk dat hij tacktisch gaat doen. En dit was sowieso de laatste keer dat het kon. Vanaf volgende week is hij iedere keer de sjaak.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:19 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik ben geen fan van wie dan ook maar ik vind dat jeroen gelijk heeft met zijn handelingen op dit moment; hoop alleen dat hij niet gaat overdrijven, voor hem
kan niet anders zeggen als mee eensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jeroen is mijn favo helemaal niet, maar ik heb gaandeweg wel steeds meer sympathie voor hem gekregen. En deze actie kan niemand iets van zeggen imo. Hij heeft met niemand afspraken gemaakt of afspraken geschonden. Er zitten nog twee koppels in dus geef hem groot gelijk dat hij tacktisch gaat doen. En dit was sowieso de laatste keer dat het kon. Vanaf volgende week is hij iedere keer de sjaak.
Dat is denk ik een juiste analyse...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:04 schreef Verida het volgende:
Het is maar goed dat Semih vrijwillig deze shift heeft overgenomen, ik heb niet echt het gevoel dat er niemand anders met Jeroen daar wil zitten
Geloof dat Jeroen inderdaad niet helemaal goed ingeschat heeft hoe de rest van de groep naar deze actie zou kijken. Dat tie Tijn tegen zich zou krijgen, dat had tie vast wel kunnen verzinnen. Maar dat Mo, Marcia en Rik nu ook wel hun bedenkingen bij Jeroen krijgen...dat had tie blijkbaar niet helemaal aan zien komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:25 schreef Verida het volgende:
Jeroen spreekt ook al over Semih en hemzelf in volgende shifts en samen eten koken ed
Ik heb toch wel het vermoeden dat Jeroen volgende week op de bank zal zitten, wie er van de twee ook uitgaat.
heeeeeerlijk, zou Marlies zeggen.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:58 schreef Verida het volgende:
wat een luxe he, zelf mogen kiezen uit 4 streams
Nou moet je je hand niet overspelen hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:39 schreef D.Rose het volgende:
enne, doe die zusjes maar een sanctie nu
Hij weet natuurlijk niet hoe men thuis over hem denkt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:44 schreef schatje het volgende:
Rik is ook doodsbang om op de bank terecht te komen.
Waarom eigenlijk? Hij is aardig populair, zo dunkt me.
Bij een haan niet uit bed komen zou bestraft moeten worden. Komt bij dat Semih en Jeroen proberen te slapen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou moet je je hand niet overspelen hoor![]()
Die anderen hebben geloof ik allemaal een ander gekozen waardoor de rest maar met 1 stem zat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef arneaux het volgende:
Mooi werk dat Tijn nou eindelijk s op die bank zit.. t Bekend dus dat iedereen op Marcia heeft gestemd behalve Jeroen en Semih.
Trouwens Rik kan toch niet op haar gestemd hebben? Dat geloof ik niet.
Wat je zegt klopt ook nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef arneaux het volgende:
Mooi werk dat Tijn nou eindelijk s op die bank zit.. t Bekend dus dat iedereen op Marcia heeft gestemd behalve Jeroen en Semih.
Trouwens Rik kan toch niet op haar gestemd hebben? Dat geloof ik niet.
Ah, dan had ik t wel geinig gevonden als BB ze allemaal op de bank had gezet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die anderen hebben geloof ik allemaal een ander gekozen wardoor de rest maar met 1 stem zat.
Net wakker he.quote:
heeft hij niet altijd gewoon het toeval gehad met iemand op de bank te zitten die (nog) minder populair is/was?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:44 schreef schatje het volgende:
Rik is ook doodsbang om op de bank terecht te komen.
Waarom eigenlijk? Hij is aardig populair, zo dunkt me. En daarom verzekerd van een plekje bij de laatste vier.
en daarom vind ik dat Tijn in zijn eigen mes is gelopen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:58 schreef T-lex het volgende:
Rik heeft nogmaals Jeroen gestemd..en Tijn gewoon weer Semih.
Nee...hij heeft toch nog nooit op de bank gezeten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heeft hij niet altijd gewoon het toeval gehad met iemand op de bank te zitten die (nog) minder populair is/was?
Eensch isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daarom vind ik dat Tijn in zijn eigen mes is gelopen...
Jeroen had ik niet zo hoog, maar na deze actie heeft ie bij mij punten verdient. Heel slim luisteren naar wat iedereen gaat doen en je stem ook echt gebruiken.
Je bent daar niet om vrienden te maken. En als iemand die zegt "je vriend" te zijn je vervolgens niet bij de laatste vier wil hebben dan zou ik het ook wel weten.
Jeroen!
volgens mij had diegen het over jeroen ..in iedergeval heb ik het over jeroen edit ik had het verkeerde gecopieerd herkansing:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee...hij heeft toch nog nooit op de bank gezeten.![]()
"vrienden" zijn eerlijk tegen mekaar....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En als iemand die zegt "je vriend" te zijn je vervolgens niet bij de laatste vier wil hebben dan zou ik het ook wel weten.
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daarom vind ik dat Tijn in zijn eigen mes is gelopen...
Jeroen had ik niet zo hoog, maar na deze actie heeft ie bij mij punten verdient. Heel slim luisteren naar wat iedereen gaat doen en je stem ook echt gebruiken.
Je bent daar niet om vrienden te maken. En als iemand die zegt "je vriend" te zijn je vervolgens niet bij de laatste vier wil hebben dan zou ik het ook wel weten.
Jeroen!
Jeroen schat ik als héle hoge kanshebber in om BB te gaan winnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoals ik de stemming hier peil denk ik niet dat Jeroen hier door het publiek op wordt afgerekend.
Hij zorgt er tenminste voor dat er nog eens wat gebeurd. No more mister niceguy![]()
Nou, dan heeft Jeroen echt wel een vriendendienst geleverd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
"vrienden" zijn eerlijk tegen mekaar....![]()
Al ben ik van begin af aan geen fan geweest van Jeroen (had er gelijk uit mogen gaan) hoop ik voor het programma dat hij (en anders Semih) de laatste 4 gaat halen, een finale met alleen de broertjes en de zusjes lijkt mij nu ook niet DE ontknoping van BB6....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoals ik de stemming hier peil denk ik niet dat Jeroen hier door het publiek op wordt afgerekend.
Hij zorgt er tenminste voor dat er nog eens wat gebeurd. No more mister niceguy![]()
Jammer voor je dat Mo er niet bij zitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:21 schreef T-lex het volgende:
De zusjes, de broertjes en Marcia zitten gezellig te keuvelen aan de tafel met het lampje...hangt een aardige sfeer daar.![]()
Je bedoelt Semih of Jeroen op de nummers 1 en 2 en Tijn en Sabrina op 3 en 4. Of verwacht je echt zon groot verschil tussen de eventuele winnaar - verliezer?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
Al ben ik van begin af aan geen fan geweest van Jeroen (had er gelijk uit mogen gaan) hoop ik voor het programma dat hij (en anders Semih) de laatste 4 gaat halen, een finale met alleen de broertjes en de zusjes lijkt mij nu ook niet DE ontknoping van BB6....
Mijn laatste 4:
1. Semih of Jeroen
2. Tijn
3. Sabrina
4. Jeroen of Semih
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wie is die in dat roze truitje dan....juist ja...;)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:34 schreef T-lex het volgende:
Probeer ik over de streams te praten...ist weer niet goed.![]()
Natuurlijk is dat goed. Dat mag en doen velen toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:34 schreef T-lex het volgende:
Probeer ik over de streams te praten...ist weer niet goed.![]()
De manier waarop???!!! Stel je niet aan zeg.quote:
Oké T. We gaan gezellig verder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
De manier waarop???!!! Stel je niet aan zeg.![]()
Je doet net of we mekaar hier in de haren vliegen....![]()
Niks geen probleem hier hoor NS....![]()
oew.... Droomscenario!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:42 schreef kamper het volgende:
Ja een goede strategische zet van Jeroen, respect! Het is alleen voor hem te hopen dat Tijn er nu uit vliegt - Dit zou dan wel weer spijtig zijn de voor de kijker, Tijn is toch een van de dragende gasten van het programma - anders zitten ze de volgende keer beide op de bank.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:45 schreef buyukAbi het volgende:
gnagna, heb net alles terug gelezen, Jeroen is mijn held. Van mij mag hij winnen!!!!! Heb me nog niet eerder uitgelaten over Tijn, maar wat een misselijk mannetje vind ik het, al vanaf dag 1. "O ik voel me zo schuldig, dat ik heb gegeten" "O ik vind het zo rot dat door mij je man heel het huis wil verbouwen" blablablabla
bah
Dat is nogal onmogelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oew.... Droomscenario!!!![]()
En dan Jeroen winnen! Ikheb het met Tijn wel gehad hoor. dat semi-intellectuele dat beter dan de rest... bleeg...
maar die lamp lijkt me nu niet zo uitdagend. leuk wordt het pas als ze na een aantal uren opletten de lamp in één minuut 8 keer aan doen...![]()
als ze m maar snel genoeg uitdoen kan dat best...quote:
Hij heeft niets anders gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:01 schreef Peter6000 het volgende:
Rik geeft steekjes onder water aan Jeroen (die er niet bij zit).
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:03 schreef miraculeus het volgende:
6 nov. exit marcia
13 nov. exit Semih
20 nov. exit Jeroen
27 nov. finale met 4 personen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |