abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43092357
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:05 schreef neferhone het volgende:
jeroen gaat er in mee; jeroen .......hmmmmm hhmmm
Dat deed hij bij Tijn ook
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43092358
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wie?
I am losing you

Ik moet nodig naar bed
ik ook maar heb geen zin
pi_43092367
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat deed hij bij Tijn ook
ja heb het gezien (uitzending) maar tijn is alleen mo mo mo ect mag van mij maar tijn praat zo sloom
pi_43092368
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:06 schreef neferhone het volgende:

[..]

wat heeft hij met zijn leeftijd daar nog mee te maken dan?
Met die smilies erachter probeer ik aan te geven dat het ironisch bedoelt is omdat ik het ook belachelijk vind, dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dat te vragen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 06:13:43 #230
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_43092374
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 04:52 schreef neferhone het volgende:
jeroen strikes back; dat is mijn invulling
En op een briljante manier nog wel.

De tweede keer al. Vorige week met de joker was ook geweldig.

Wat kon hij doen?

Op Rik stemmen -> Zat hij zelf ook op de bank.

Met iemand meestemmen

Met Marcia -> Samen op een van de zusjes stemmen? Rrright.

Met Tijn -> Samen op Semih. Dat was zijn eerste idee, maar Tijn verprutste het door te zeggen dat hij Jeroen niet bij de laatste vier heeft.

Met Semih -> Samen op Tijn stemmen. Enige optie die over was.

Alle andere opties had hij niks aan want dan zou hij zichzelf op de bank zetten.

En BB kan altijd besluiten iemand zwart neer te zetten dus daar hoefde hij het ook niet voor te laten.
pi_43092379
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

Met die smilies erachter probeer ik aan te geven dat het ironisch bedoelt is omdat ik het ook belachelijk vind, dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dat te vragen
jammer......................... het is een belachelijke vergelijking en die gene die dat wel doen moeten ff na gaan denken............ lijkt mij
pi_43092387
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:13 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En op een briljante manier nog wel.

De tweede keer al. Vorige week met de joker was ook geweldig.

Wat kon hij doen?

Op Rik stemmen -> Zat hij zelf ook op de bank.

Met iemand meestemmen

Met Marcia -> Samen op een van de zusjes stemmen? Rrright.

Met Tijn -> Samen op Semih. Dat was zijn eerste idee, maar Tijn verprutste het door te zeggen dat hij Jeroen niet bij de laatste vier heeft.

Met Semih -> Samen op Tijn stemmen. Enige optie die over was.

Alle andere opties had hij niks aan want dan zou hij zichzelf op de bank zetten.

En BB kan altijd besluiten iemand zwart neer te zetten dus daar hoefde hij het ook niet voor te laten.
ik ben geen fan van wie dan ook maar ik vind dat jeroen gelijk heeft met zijn handelingen op dit moment; hoop alleen dat hij niet gaat overdrijven, voor hem
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 06:21:07 #233
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_43092389
Geweldige gesprek trouwens nu

Jeroen: "Ja dat logo, dat kun je overal voor gebruiken"
Semih: "Ja komt ook vanwege de ronde vormen"
Jeroen: "Ja je kunt er alles mee, met ronde dingen. Pingpongballen, tennisballen...
Je kunt eigenlijk alles rond maken"
Semih: "..."

pi_43092393
jeroen voetbalt in het weekend
pi_43092394
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:21 schreef NorthernStar het volgende:
Geweldige gesprek trouwens nu

Jeroen: "Ja dat logo, dat kun je overal voor gebruiken"
Semih: "Ja komt ook vanwege de ronde vormen"
Jeroen: "Ja je kunt er alles mee, met ronde dingen. Pingpongballen, tennisballen...
Je kunt eigenlijk alles rond maken"
Semih: "..."

vooral halve zinnen maar ondertussen doen ze dat allemaal in BB
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 06:25:31 #236
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_43092397
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:19 schreef neferhone het volgende:

[..]

ik ben geen fan van wie dan ook maar ik vind dat jeroen gelijk heeft met zijn handelingen op dit moment; hoop alleen dat hij niet gaat overdrijven, voor hem
Jeroen is mijn favo helemaal niet, maar ik heb gaandeweg wel steeds meer sympathie voor hem gekregen. En deze actie kan niemand iets van zeggen imo. Hij heeft met niemand afspraken gemaakt of afspraken geschonden. Er zitten nog twee koppels in dus geef hem groot gelijk dat hij tacktisch gaat doen. En dit was sowieso de laatste keer dat het kon. Vanaf volgende week is hij iedere keer de sjaak.
pi_43092411
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:25 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Jeroen is mijn favo helemaal niet, maar ik heb gaandeweg wel steeds meer sympathie voor hem gekregen. En deze actie kan niemand iets van zeggen imo. Hij heeft met niemand afspraken gemaakt of afspraken geschonden. Er zitten nog twee koppels in dus geef hem groot gelijk dat hij tacktisch gaat doen. En dit was sowieso de laatste keer dat het kon. Vanaf volgende week is hij iedere keer de sjaak.
kan niet anders zeggen als mee eens
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 06:49:15 #238
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43092455
Ach Jeroen wordt voor dom versleten en in het huis nemen ze hem vaak ook niet serieus alleen Semih heeft het in de gaten volgens mij.
pi_43092747
De heren Semih en Jeroen zitten wel duidelijk een pact te smeden over het geld. Ze hebben uitgerekend hoeveel er nog in de kluisjes zit enz.
Het is maar goed dat Semih vrijwillig deze shift heeft overgenomen, ik heb niet echt het gevoel dat er iemand anders met Jeroen daar wil zitten
pi_43092875
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 08:04 schreef Verida het volgende:
Het is maar goed dat Semih vrijwillig deze shift heeft overgenomen, ik heb niet echt het gevoel dat er niemand anders met Jeroen daar wil zitten
Dat is denk ik een juiste analyse...
(misschien Sa wel...maarja die is te goed voor deze wereld.)
pi_43092948
Jeroen spreekt ook al over Semih en hemzelf in volgende shifts en samen eten koken ed
Ik heb toch wel het vermoeden dat Jeroen volgende week op de bank zal zitten, wie er van de twee ook uitgaat.
pi_43093096
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 08:25 schreef Verida het volgende:
Jeroen spreekt ook al over Semih en hemzelf in volgende shifts en samen eten koken ed
Ik heb toch wel het vermoeden dat Jeroen volgende week op de bank zal zitten, wie er van de twee ook uitgaat.
Geloof dat Jeroen inderdaad niet helemaal goed ingeschat heeft hoe de rest van de groep naar deze actie zou kijken. Dat tie Tijn tegen zich zou krijgen, dat had tie vast wel kunnen verzinnen. Maar dat Mo, Marcia en Rik nu ook wel hun bedenkingen bij Jeroen krijgen...dat had tie blijkbaar niet helemaal aan zien komen.
En nou een beetje bij Semih z'n wonden gaan zitten likken...bah bah.

Hoop echt dat Tijn er in blijft...dan krijgt deze nominatie vast nog wel een staartjuh
pi_43093124
Kzie marcia bij de lampenmannen....die is er vroeg bij.
pi_43093301
De tuin is open....Jeroen en Semih lopen buiten.
Marcia en Rik zitten bij de lamp.
pi_43093356
wat een luxe he, zelf mogen kiezen uit 4 streams
pi_43093598
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 08:58 schreef Verida het volgende:
wat een luxe he, zelf mogen kiezen uit 4 streams
heeeeeerlijk, zou Marlies zeggen.....
pi_43093859
Tijn's plannetje is natuurlijk geweest om te slijmen bij Jeroen om hem proberen mee te krijgen om samen op Semih te stemmen. Indien dat gelukt zou zijn zou hij hem alsnog op de bank zetten want hij wilde niet met hem overblijven bij de laatste vier.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:39:50 #248
18653 crew  D.
pi_43093994
Gisteren al gezegd dat Jeroen Tijn op zou nomineren, vandaag blijkt het nog waarheid ook

Tijn naar huis heb ik ook gezegd

enne, doe die zusjes maar een sanctie nu
pi_43094078
Rik is ook doodsbang om op de bank terecht te komen.

Waarom eigenlijk? Hij is aardig populair, zo dunkt me. En daarom verzekerd van een plekje bij de laatste vier.
pi_43094097
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:39 schreef D.Rose het volgende:
enne, doe die zusjes maar een sanctie nu
Nou moet je je hand niet overspelen hoor
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')