Hij weet natuurlijk niet hoe men thuis over hem denkt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:44 schreef schatje het volgende:
Rik is ook doodsbang om op de bank terecht te komen.
Waarom eigenlijk? Hij is aardig populair, zo dunkt me.
Bij een haan niet uit bed komen zou bestraft moeten worden. Komt bij dat Semih en Jeroen proberen te slapen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou moet je je hand niet overspelen hoor![]()
Die anderen hebben geloof ik allemaal een ander gekozen waardoor de rest maar met 1 stem zat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef arneaux het volgende:
Mooi werk dat Tijn nou eindelijk s op die bank zit.. t Bekend dus dat iedereen op Marcia heeft gestemd behalve Jeroen en Semih.
Trouwens Rik kan toch niet op haar gestemd hebben? Dat geloof ik niet.
Wat je zegt klopt ook nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef arneaux het volgende:
Mooi werk dat Tijn nou eindelijk s op die bank zit.. t Bekend dus dat iedereen op Marcia heeft gestemd behalve Jeroen en Semih.
Trouwens Rik kan toch niet op haar gestemd hebben? Dat geloof ik niet.
Ah, dan had ik t wel geinig gevonden als BB ze allemaal op de bank had gezet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die anderen hebben geloof ik allemaal een ander gekozen wardoor de rest maar met 1 stem zat.
Net wakker he.quote:
heeft hij niet altijd gewoon het toeval gehad met iemand op de bank te zitten die (nog) minder populair is/was?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:44 schreef schatje het volgende:
Rik is ook doodsbang om op de bank terecht te komen.
Waarom eigenlijk? Hij is aardig populair, zo dunkt me. En daarom verzekerd van een plekje bij de laatste vier.
en daarom vind ik dat Tijn in zijn eigen mes is gelopen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:58 schreef T-lex het volgende:
Rik heeft nogmaals Jeroen gestemd..en Tijn gewoon weer Semih.
Nee...hij heeft toch nog nooit op de bank gezeten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heeft hij niet altijd gewoon het toeval gehad met iemand op de bank te zitten die (nog) minder populair is/was?
Eensch isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daarom vind ik dat Tijn in zijn eigen mes is gelopen...
Jeroen had ik niet zo hoog, maar na deze actie heeft ie bij mij punten verdient. Heel slim luisteren naar wat iedereen gaat doen en je stem ook echt gebruiken.
Je bent daar niet om vrienden te maken. En als iemand die zegt "je vriend" te zijn je vervolgens niet bij de laatste vier wil hebben dan zou ik het ook wel weten.
Jeroen!
volgens mij had diegen het over jeroen ..in iedergeval heb ik het over jeroen edit ik had het verkeerde gecopieerd herkansing:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee...hij heeft toch nog nooit op de bank gezeten.![]()
"vrienden" zijn eerlijk tegen mekaar....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En als iemand die zegt "je vriend" te zijn je vervolgens niet bij de laatste vier wil hebben dan zou ik het ook wel weten.
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daarom vind ik dat Tijn in zijn eigen mes is gelopen...
Jeroen had ik niet zo hoog, maar na deze actie heeft ie bij mij punten verdient. Heel slim luisteren naar wat iedereen gaat doen en je stem ook echt gebruiken.
Je bent daar niet om vrienden te maken. En als iemand die zegt "je vriend" te zijn je vervolgens niet bij de laatste vier wil hebben dan zou ik het ook wel weten.
Jeroen!
Jeroen schat ik als héle hoge kanshebber in om BB te gaan winnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoals ik de stemming hier peil denk ik niet dat Jeroen hier door het publiek op wordt afgerekend.
Hij zorgt er tenminste voor dat er nog eens wat gebeurd. No more mister niceguy![]()
Nou, dan heeft Jeroen echt wel een vriendendienst geleverd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
"vrienden" zijn eerlijk tegen mekaar....![]()
Al ben ik van begin af aan geen fan geweest van Jeroen (had er gelijk uit mogen gaan) hoop ik voor het programma dat hij (en anders Semih) de laatste 4 gaat halen, een finale met alleen de broertjes en de zusjes lijkt mij nu ook niet DE ontknoping van BB6....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoals ik de stemming hier peil denk ik niet dat Jeroen hier door het publiek op wordt afgerekend.
Hij zorgt er tenminste voor dat er nog eens wat gebeurd. No more mister niceguy![]()
Jammer voor je dat Mo er niet bij zitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:21 schreef T-lex het volgende:
De zusjes, de broertjes en Marcia zitten gezellig te keuvelen aan de tafel met het lampje...hangt een aardige sfeer daar.![]()
Je bedoelt Semih of Jeroen op de nummers 1 en 2 en Tijn en Sabrina op 3 en 4. Of verwacht je echt zon groot verschil tussen de eventuele winnaar - verliezer?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
Al ben ik van begin af aan geen fan geweest van Jeroen (had er gelijk uit mogen gaan) hoop ik voor het programma dat hij (en anders Semih) de laatste 4 gaat halen, een finale met alleen de broertjes en de zusjes lijkt mij nu ook niet DE ontknoping van BB6....
Mijn laatste 4:
1. Semih of Jeroen
2. Tijn
3. Sabrina
4. Jeroen of Semih
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |