Dat is allemaal niet waar Jeroen was voor iedereen het grote ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij zei een paar dagen terug dat ie Tijn niet ging nomineren en tegen Semih een paar dagen geleden dat ie Rik zou nomineren. Mede naar aanleiding daarvan heeft Tijn niet Jeroen maar Semih genomineerd. Hij had ook met Rik mee kunnen gaan. Tijn is minder met het spel bezig dan Jeroen iig, wel slim van JeroenEn Tijn ligt er toch niet af, dus hij maakt zich druk om niks.
![]()
Eenschquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:54 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen is ook gewoon met het spel bezig en dat is zijn goedrecht het is gvd ook een spel. De andere zijn gewoon hypocriet als ze zeggen dat het niet zo is
Heerlijk die gereformeerden uit Werkendam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:25 schreef Gert het volgende:
het is toch een beetje een verraders-streek.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch![]()
Dat dramatische gedoe iedere week, je moet toch IEMAND nomineren?
Dit is het waard hoor, om Tijn de hele week te zien zwelgen in zelfmedelijden![]()
Ik denk serieus dat Jeroen eigenlijk niet door had wat hij deed met die joker, achteraf gezien was het allemaal perfect voor hem, maar hij deed het niet bewust...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef riri het volgende:
jeroen deed zich steeds onnozeler voor dan die is.....
tja...om nou als verrader gezien te worden is waarschijnlijk iets wat die niet bedacht had,dus echt slim is ie niet
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
En Monique overstuur... dit is gewoon leuk![]()
Tijn is nu gewoon leuk in de serre hoor, opstooksterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch![]()
Dat dramatische gedoe iedere week, je moet toch IEMAND nomineren?
Dit is het waard hoor, om Tijn de hele week te zien zwelgen in zelfmedelijden![]()
We hebben al een tijdje geleden vastgesteld dat dit niet de notulen van de Verenigde Naties zijn... eat your heart out!quote:
Zijn hachie redden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef Day het volgende:
Jeroen safet gewoon z'n hachie. En gelijk heeft ie!
O, maar ik vind het wel léuk hoor, dat ie het gedaan heeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Heerlijk die gereformeerden uit Werkendam.![]()
Kun je altijd op vertrouwen.![]()
Jeroen heeft gewoon zichzelf gered hij heeft van Tijn en zijn broer meerdere malen Jeroen genomineerd. Als hij dat terug doet dan moet je niet zeuren. Jeroen is nu alleen maar bezig de laatste 4 halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Heerlijk die gereformeerden uit Werkendam.![]()
Kun je altijd op vertrouwen.![]()
Jeroen overleeft wel weerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:58 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn hachie redden.
Tijn overleeft simpel deze bank.
En nomineerd samen met Rik, Jeroen
Hij heeft dat gezegd maar een nominatie wil nog niet zeggen dat je niet ermee over wil blijven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O, maar ik vind het wel léuk hoor, dat ie het gedaan heeft.
Goed voor het spel.![]()
Alleen waarom hij van de week in gódsnaam tegen Tijn heeft gezegd dat-ie met hem wilde overblijven..Het was taktisch gezien helemaal niet nodig om dat te zeggen, want Tijn ging tóch wel weer op Semih stemmen.
Jeroen heeft zichzelf onnodig tot de Willem van BB6 gemaakt.
Met zijn gulle lach.![]()
hij weet het goed te spelen dat je dat nog denkt ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Jeroen eigenlijk niet door had wat hij deed met die joker, achteraf gezien was het allemaal perfect voor hem, maar hij deed het niet bewust...
Ook al wil BB je dat heel erg laten doen geloven
Dan hij z'n bakkes moeten houden tegen Tijn over dat hij met hem over wilde blijven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:59 schreef marky het volgende:
[..]
Jeroen heeft gewoon zichzelf gered hij heeft van Tijn en zijn broer meerdere malen Jeroen genomineerd. Als hij dat terug doet dan moet je niet zeuren. Jeroen is nu alleen maar bezig de laatste 4 halen.
Tijn gaat er echt wel uit aankomende maandag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:58 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn hachie redden.
Nope, de sms'ende meisjes gaan zich helemaal arm dingussen voor hemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tijn gaat er echt wel uit aankomende maandag.
Kijkend NL is z'n gezever echt wel zat...
Keep on dreaming.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kijkend NL is heus niet vergeten met wie Marcia in bed lagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja daaaaaaahaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:00 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft dat gezegd maar een nominatie wil nog niet zeggen dat je niet ermee over wil blijven.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:59 schreef Day het volgende:
Het minst met iemand slaat nergens op na 10 weken!
Ga jij eens terug naar de Serre en ga Tijn waarderenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
En nu graag die lamp, tien keer achter elkaar in een minuut![]()
Hij was echt knetterstoned. En niet van de pep.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn God, die Floris, die zag ik vanavond voor het eerst! Wat een jodokus!![]()
Wat een sukkeltje was dat zeg! En volgens mij ook flink stoned.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijkend NL is heus niet vergeten met wie Marcia in bed lag![]()
zo is datquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef PID61 het volgende:
[..]
Dan hij z'n bakkes moeten houden tegen Tijn over dat hij met hem over wilde blijven.
Bij ons noemen ze dat backstabben, maten naaien, de nsb-er uithangen.
Kielhalen die rat
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij was echt knetterstoned. En niet van de pep.![]()
En dan nomineren Sem en Jeroen samen Tijn, denk niet dat Tijn dat aandurft om samen met Jeroen op de bank te zitten en tacties anders gaat stemmen danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:58 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn hachie redden.
Lol, die gast zit zéker nog aan de coke...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijkend NL is heus niet vergeten met wie Marcia in bed lag![]()
en zijn volle haardos om van het eelt op z'n ellebogen maar niet te spreken!quote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Wat een sukkeltje was dat zeg! En volgens mij ook flink stoned.
Ik vind het een slappe reden. Want laten we eerlijk zijn, hoe goed ken je mensen in dat huis? Het is gvd een spel! Hoe weet je of het gedrag van een ander oprecht is? Marlies heeft 10 weken die gasten voor de gek gehouden met haar geslijm.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hoezo niet
Jij hebt evenveel met iedereen om je heen dus?
Ja, en ik denk van wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:05 schreef mike72 het volgende:
[..]
En dan nomineren Sem en Jeroen samen Tijn, denk niet dat Tijn dat aandurft om samen met Jeroen op de bank te zitten en tacties anders gaat stemmen dan![]()
Hij zag er toch weldoorvoed uit. Had zelfs een buikje. Maar in Abbekerk ben je al snel een hasjspuiter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol, die gast zit zeker nog aan de coke...
Ik heb hem van heeeel dichtbij gezien vanavond.quote:
Om met Janine te spreken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef Snoet123 het volgende:
Leuke TT![]()
Jeroen heeft alleen zn eigen hachie gered en gelijk heeft hij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |