Dat is allemaal niet waar Jeroen was voor iedereen het grote ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij zei een paar dagen terug dat ie Tijn niet ging nomineren en tegen Semih een paar dagen geleden dat ie Rik zou nomineren. Mede naar aanleiding daarvan heeft Tijn niet Jeroen maar Semih genomineerd. Hij had ook met Rik mee kunnen gaan. Tijn is minder met het spel bezig dan Jeroen iig, wel slim van JeroenEn Tijn ligt er toch niet af, dus hij maakt zich druk om niks.
![]()
Eenschquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:54 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen is ook gewoon met het spel bezig en dat is zijn goedrecht het is gvd ook een spel. De andere zijn gewoon hypocriet als ze zeggen dat het niet zo is
Heerlijk die gereformeerden uit Werkendam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:25 schreef Gert het volgende:
het is toch een beetje een verraders-streek.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch![]()
Dat dramatische gedoe iedere week, je moet toch IEMAND nomineren?
Dit is het waard hoor, om Tijn de hele week te zien zwelgen in zelfmedelijden![]()
Ik denk serieus dat Jeroen eigenlijk niet door had wat hij deed met die joker, achteraf gezien was het allemaal perfect voor hem, maar hij deed het niet bewust...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef riri het volgende:
jeroen deed zich steeds onnozeler voor dan die is.....
tja...om nou als verrader gezien te worden is waarschijnlijk iets wat die niet bedacht had,dus echt slim is ie niet
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
En Monique overstuur... dit is gewoon leuk![]()
Tijn is nu gewoon leuk in de serre hoor, opstooksterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch![]()
Dat dramatische gedoe iedere week, je moet toch IEMAND nomineren?
Dit is het waard hoor, om Tijn de hele week te zien zwelgen in zelfmedelijden![]()
We hebben al een tijdje geleden vastgesteld dat dit niet de notulen van de Verenigde Naties zijn... eat your heart out!quote:
Zijn hachie redden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef Day het volgende:
Jeroen safet gewoon z'n hachie. En gelijk heeft ie!
O, maar ik vind het wel léuk hoor, dat ie het gedaan heeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Heerlijk die gereformeerden uit Werkendam.![]()
Kun je altijd op vertrouwen.![]()
Jeroen heeft gewoon zichzelf gered hij heeft van Tijn en zijn broer meerdere malen Jeroen genomineerd. Als hij dat terug doet dan moet je niet zeuren. Jeroen is nu alleen maar bezig de laatste 4 halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Heerlijk die gereformeerden uit Werkendam.![]()
Kun je altijd op vertrouwen.![]()
Jeroen overleeft wel weerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:58 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn hachie redden.
Tijn overleeft simpel deze bank.
En nomineerd samen met Rik, Jeroen
Hij heeft dat gezegd maar een nominatie wil nog niet zeggen dat je niet ermee over wil blijven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O, maar ik vind het wel léuk hoor, dat ie het gedaan heeft.
Goed voor het spel.![]()
Alleen waarom hij van de week in gódsnaam tegen Tijn heeft gezegd dat-ie met hem wilde overblijven..Het was taktisch gezien helemaal niet nodig om dat te zeggen, want Tijn ging tóch wel weer op Semih stemmen.
Jeroen heeft zichzelf onnodig tot de Willem van BB6 gemaakt.
Met zijn gulle lach.![]()
hij weet het goed te spelen dat je dat nog denkt ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Jeroen eigenlijk niet door had wat hij deed met die joker, achteraf gezien was het allemaal perfect voor hem, maar hij deed het niet bewust...
Ook al wil BB je dat heel erg laten doen geloven
Dan hij z'n bakkes moeten houden tegen Tijn over dat hij met hem over wilde blijven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:59 schreef marky het volgende:
[..]
Jeroen heeft gewoon zichzelf gered hij heeft van Tijn en zijn broer meerdere malen Jeroen genomineerd. Als hij dat terug doet dan moet je niet zeuren. Jeroen is nu alleen maar bezig de laatste 4 halen.
Tijn gaat er echt wel uit aankomende maandag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:58 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn hachie redden.
Nope, de sms'ende meisjes gaan zich helemaal arm dingussen voor hemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tijn gaat er echt wel uit aankomende maandag.
Kijkend NL is z'n gezever echt wel zat...
Keep on dreaming.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kijkend NL is heus niet vergeten met wie Marcia in bed lagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja daaaaaaahaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:00 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft dat gezegd maar een nominatie wil nog niet zeggen dat je niet ermee over wil blijven.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:59 schreef Day het volgende:
Het minst met iemand slaat nergens op na 10 weken!
Ga jij eens terug naar de Serre en ga Tijn waarderenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
En nu graag die lamp, tien keer achter elkaar in een minuut![]()
Hij was echt knetterstoned. En niet van de pep.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn God, die Floris, die zag ik vanavond voor het eerst! Wat een jodokus!![]()
Wat een sukkeltje was dat zeg! En volgens mij ook flink stoned.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijkend NL is heus niet vergeten met wie Marcia in bed lag![]()
zo is datquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef PID61 het volgende:
[..]
Dan hij z'n bakkes moeten houden tegen Tijn over dat hij met hem over wilde blijven.
Bij ons noemen ze dat backstabben, maten naaien, de nsb-er uithangen.
Kielhalen die rat
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij was echt knetterstoned. En niet van de pep.![]()
En dan nomineren Sem en Jeroen samen Tijn, denk niet dat Tijn dat aandurft om samen met Jeroen op de bank te zitten en tacties anders gaat stemmen danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:58 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn hachie redden.
Lol, die gast zit zéker nog aan de coke...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijkend NL is heus niet vergeten met wie Marcia in bed lag![]()
en zijn volle haardos om van het eelt op z'n ellebogen maar niet te spreken!quote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Wat een sukkeltje was dat zeg! En volgens mij ook flink stoned.
Ik vind het een slappe reden. Want laten we eerlijk zijn, hoe goed ken je mensen in dat huis? Het is gvd een spel! Hoe weet je of het gedrag van een ander oprecht is? Marlies heeft 10 weken die gasten voor de gek gehouden met haar geslijm.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hoezo niet
Jij hebt evenveel met iedereen om je heen dus?
Ja, en ik denk van wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:05 schreef mike72 het volgende:
[..]
En dan nomineren Sem en Jeroen samen Tijn, denk niet dat Tijn dat aandurft om samen met Jeroen op de bank te zitten en tacties anders gaat stemmen dan![]()
Hij zag er toch weldoorvoed uit. Had zelfs een buikje. Maar in Abbekerk ben je al snel een hasjspuiter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol, die gast zit zeker nog aan de coke...
Ik heb hem van heeeel dichtbij gezien vanavond.quote:
Om met Janine te spreken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef Snoet123 het volgende:
Leuke TT![]()
Jeroen heeft alleen zn eigen hachie gered en gelijk heeft hij![]()
Ik kon het er niet aan af zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hem van heeeel dichtbij gezien vanavond.![]()
Hebben jullie ook nog oud-bewoners gewerfd voor ons forumquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
dat is wat ik al zei iddquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef Snoet123 het volgende:
Leuke TT![]()
Ik zie Tijn nog zo zitten toen Marcia (nog) in de veronderstelling was dat ze misschien de Joker kon kopen van Jeroen. Wie opperde er toen heel sneaky : " dan zet je Jeroen er zelf toch mee op de bank" Precies..Tijn zelf !
Hij speelt net zo goed een spel, Jeroen ook zoals Iedereen daar! Jeroen heeft alleen zn eigen hachie gered en gelijk heeft hij![]()
dat was van Tijn een geintje. .Jeroen speelt het spel wel en Tijn luistert naar zn gevoel.. hoop dat het publiek dat kan waarderen..en dat BB de actie van Jeroen goed uitlichtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef Snoet123 het volgende:
Leuke TT![]()
Ik zie Tijn nog zo zitten toen Marcia (nog) in de veronderstelling was dat ze misschien de Joker kon kopen van Jeroen. Wie opperde er toen heel sneaky : " dan zet je Jeroen er zelf toch mee op de bank" Precies..Tijn zelf !
Hij speelt net zo goed een spel, Jeroen ook zoals Iedereen daar! Jeroen heeft alleen zn eigen hachie gered en gelijk heeft hij![]()
Ja. We willen Hilde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog oud-bewoners gewerfd voor ons forum
Omdat hij er vanaf was. MAar nu Marcia er 100 dagen niet is...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij zag er toch weldoorvoed uit. Had zelfs een buikje. Maar in Abbekerk ben je al snel een hasjspuiter.![]()
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat was van Tijn een geintje. .Jeroen speelt het spel wel en Tijn luistert naar zn gevoel.. hoop dat het publiek dat kan waarderen..en dat BB de actie van Jeroen goed uitlicht![]()
Precies en door met Jeroen 'vriendjes' te worden hoopte hij niet dat Jeroen hem zou nomineren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef Snoet123 het volgende:
Leuke TT![]()
Is dat dan niet knap ironisch dat je in de studio zat, als DGK-overloper?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zat aan een of andere downer.. kan ook valium zijn geweest, maar hij had wel wat achter z'n kiezen.![]()
lul niet man het is een spel dus dat kan je verwachten. Je gaat me niet wijs maken dat Tijn niet met het spel bezig is. Als je niet met het spel bezig bent ga je ook niet aan een programma als BB meedoen. Hechtere banden smeden kun je ook op een andere manier dan alleen via BB. Dus!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat was van Tijn een geintje. .Jeroen speelt het spel wel en Tijn luistert naar zn gevoel.. hoop dat het publiek dat kan waarderen..en dat BB de actie van Jeroen goed uitlicht![]()
Was toch wel lief ff...zowiezo ff Tijn bedanken dat tie zo leuk en goed is geweest al die tijd voor Mo. Ze wou het gewoon zowiezo ff verteld hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:10 schreef Bartoli het volgende:
sa slijmbal
quote:
Gert in de studio??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat dan niet knap ironisch dat je in de studio zat
ja wel lief dat ze het zegt maar ze hebben niet door dat het thuisfront het niet leuk vindquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Was toch wel lief ff...zowiezo ff Tijn bedanken dat tie zo leuk en goed is geweest al die tijd voor Mo. Ze wou het gewoon zowiezo ff verteld hebben.![]()
En gaf daarmee wat mij betreft Jeroen een reden om hem op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen heeft op Tijn gestemd???![]()
Ik zag hem laatst nog in de regulier tegen Tijn zeggen, dat hij zo graag wilde dat Tijn bij de laatste 4 zat.
En Tijn was toen zo eerlijk tegen Jeroen te zeggen dat die niet bij zijn laatste 4 zit.
Vast welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert in de studio??
Nee WA zo laag zinkt Gert niet.![]()
We waren met z'n vieren, waarvan drie DGK-overlopers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat dan niet knap ironisch dat je in de studio zat, als DGK-overloper?![]()
En als het per ongeluk wel zo was, zou hij dat wel stil proberen te houden ipv het in FB van de toren te schreeuwenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert in de studio??
Nee WA zo laag zinkt Gert niet.![]()
kzou hem ook voor dood laten....dikke doei.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Die "vriendschap" tussen Jeroen en Tijn is nu vermoedelijk wel voorbij.
als er al een vriendschap was. Ze gingen meer met elkaar om maar dat is niet per definitie een vriendschap. Je kan het vergelijken met school je gaat met die mensen om een heel jaar lang maar niet iedereen is per definitie dan een vriend van je. Zoals ook nu met Jeroen en Tinoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Die "vriendschap" tussen Jeroen en Tijn is nu vermoedelijk wel voorbij.
Als Tijn niet met het spel bezig is? Waarom heeft hij dan geprobeerd Rik over te halen samen op iemand (Semih) te stemmen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lul niet man het is een spel dus dat kan je verwachten. Je gaat me niet wijs maken dat Tijn niet met het spel bezig is. Als je niet met het spel bezig bent ga je ook niet aan een programma als BB meedoen. Hechtere banden smeden kun je ook op een andere manier dan alleen via BB. Dus!!!!!!!!!!
Haha wat doe jij jaloers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als het per ongeluk wel zo was, zou hij dat wel stil proberen te houden ipv het in FB van de toren te schreeuwen
WHAHAHAHA, smoesjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef Gert het volgende:
We waren met z'n vieren, waarvan drie DGK-overlopers.![]()
Maar we dachten dat het misschien live in de studio nog wél leuk zou zijn om BB te volgen.![]()
Plus door Tijn te nomineren komt hij zelf niet voor de VIJFDE keer op de bank. Ik vind het een hele goede zet van Jeroenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
En gaf daarmee wat mij betreft Jeroen een reden om hem op de bank te zetten.
Waarom zou je in dit stadium van het spel iemand sparen die je niet bij de laatste 4 wil?
En mag ik jullie er nog effe aan herinneren dat die jongen al VIER keer op de bank is gezet door de rest?
En dat hij continue belachelijk wordt gemaakt, ook door z'n 'goeie vriend' Tijn?
Dit gaat je wel punten kosten vriend.quote:
ja preciesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Als Tijn niet met het spel bezig is? Waarom heeft hij dan geprobeerd Rik over te halen samen op iemand (Semih) te stemmen?
Gewoon slim van Jeroen. In plaats van bijna iedereen op de bank gebruikt hij zijn stem goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
En gaf daarmee wat mij betreft Jeroen een reden om hem op de bank te zetten.
Waarom zou je in dit stadium van het spel iemand sparen die je niet bij de laatste 4 wil?
En mag ik jullie er nog effe aan herinneren dat die jongen al VIER keer op de bank is gezet door de rest?
En dat hij continue belachelijk wordt gemaakt, ook door z'n 'goeie vriend' Tijn?
iemand iets voorleggen is wat anders dan overhalen.. hij zei ook als het gevoelsmatig overeenkomtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Als Tijn niet met het spel bezig is? Waarom heeft hij dan geprobeerd Rik over te halen samen op iemand (Semih) te stemmen?
Ze hebben afgetast of ze er mee konden leven elkaars stem over te nemen. Het antwoord was dus nee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ik, die bedankte voor een uitnodiging voor de finale, omdat ik geen klapvee wilde zijn?quote:
En ook nog pochen in de FBquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als het per ongeluk wel zo was, zou hij dat wel stil proberen te houden ipv het in FB van de toren te schreeuwen
Hč wat vervelend nou.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit gaat je wel punten kosten vriend.![]()
![]()
Dat ze hem maar uitlachen "wie het laatst lacht , lacht het best"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gewoon slim van Jeroen. In plaats van bijna iedereen op de bank gebruikt hij zijn stem goed.
Een beetje vent had Hilda effe in de live uitgescholden. Of heb je maar niet tegen haar gezegd dat jij de Gert van Fok ben?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hč wat vervelend nou.![]()
Maar best leuk hoor, een keer achter de schermen kijken. Leuker dan naar een meeting gaan om leuk te kunnen praten met allerlei ex-BB'ers en mede-fans, COOS.![]()
Oh please!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
iemand iets voorleggen is wat anders dan overhalen.. hij zei ook als het gevoelsmatig overeenkomt
Oh nee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:22 schreef NorthernStar het volgende:
Marcia is even lekker aan het huichelen. Zij kan zichzelf nog wel in de spiegel aankijken.
Zeker vergeten dat ze tegen Sa zei dat ze niet op dr zou stemmen en het wel doen.
Jeroen heeft Tijn niks toegezegd.
Ik heb haar wel gezegd dat APK die Lekker Simpel van FOK! is , maar dat zei 'r niks helaas.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Een beetje vent had Hilda effe in de live uitgescholden. Of heb je maar niet tegen haar gezegd dat jij de Gert van Fok ben?![]()
Maar nu geloof ik je post ook wel dat je Floris van heel dichtbij gezien hebt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb haar wel gezegd dat APK die Lekker Simpel van FOK! is , maar dat zei 'r niks helaas.![]()
Maar goed, ik begrijp dat jullie jaloers zijn, maar genoeg over ons avontuur nu.![]()
dat is hoe jij 't ziet.. maar kijk naar de situatie ansich.. Jeroen is gewoon de verrader daar kan je niet omheenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please!![]()
Hij zei letterlijk tegen Rik: wij moeten ook op onze tellen gaan passen nu. Want als het aan hem (lees Semih) ligt, zit ik op die bank.
Ik vind dit om meerdere redenen leuk:
1) hij wou heel graag Semih op de bank en probeerde dat met Rik voor ellkaar te krijgen (niet gelukt, haha)
2) hij wou zich inlikken bij Jeroen, maar die had hem door en die heeft z'n slome reet op de bank gezet (nogmaals haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |