quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
Lekker lullig dat ze Marcia dat laten halen.
Lulligheid is hardquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
BB is keihard dit jaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
Het is maar net hoe iemand het beleeftquote:
Ja, wij hebben druk msn-verkeer: welke post jij, en welke post jij dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
Die foto's van henk en WA sluiten mooi op elkaar aan
Mooie samenwerking![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:21 schreef Sug4r het volgende:
Nominaties zijn bekend. Marcia en Tijn
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:22 schreef T-lex het volgende:
Jeroen heeft Tijn genomineerd...Ow Ow....
![]()
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, wij hebben druk msn-verkeer: welke post jij, en welke post jij dan?![]()
Tijn krijgt hem gewoon terug. Hij heeft zichzelf gewoon gered.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:22 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen wou tog met de zusjes en Tijn overblijven? wat een verrader!!!![]()
zeg dan niet dat je met Tijn wilt overblijvenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:25 schreef marky het volgende:
[..]
Tijn krijgt hem gewoon terug. Hij heeft zichzelf gewoon gered.
Als je mijn oom was had ik je terug naar school gestuurdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:22 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen wou tog met de zusjes en Tijn overblijven? wat een verrader!!!![]()
Maar de kijkers niet, denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:26 schreef Sonique het volgende:
Dag Tijntje!
De bewoners zijn je gezeik zat...
lyrical content dudequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je mijn oom was had ik je terug naar school gestuurd
TOG![]()
Nee, helaasquote:
Dat gaat me dus weer punten kosten in de poulequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, helaas
Maar Semih zit er niet op!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |