Dat was voordat hij bevriend raakte met Tijn....die 2 waren bezig een vrij hechte vriendschap op te bouwen leek het. Dus begrijp echt wel dat Tijn ,zich voelt alsof tie in z'n rug gestoken is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef Sug4r het volgende:
Jeroen is vier keer op de bank gezet en heeft er nooit over zitten janken!!
Lariekoek. Ruud en Willem waren echte maatjes, tenminste, dat dacht Ruudquote:
Ik denk dat Tijn in het begin wel populair was inderdaad maar nu niet meer, hij zeikt teveel en dat hele gedoe met Mo is iedereen ook zat naar mijn mening.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Vreemd dat Jeroen Tijn heeft genomineerd. Heel vreemd. Misschien gaat hem dat stemmen kosten, want Tijn is vrij populair denk ik. Maar goed, Weer een 80/20 uitslag ofzo
Ik vind Jeroen in dit geval een held omdat hij de underdog is in dit verhaalquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:32 schreef itsme het volgende:
Wel grappig, als marlies of Semih dit had gedaan dan was hij de grote verrader, maar nu is jeroen de held?![]()
![]()
Jeroen Willem de tweede.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Tijn in het begin wel populair was inderdaad maar nu niet meer, hij zeikt teveel en dat hele gedoe met Mo is iedereen ook zat naar mijn mening.
Tijn heeft Jeroen vaak zat genomineerd, hij moet niet janken
Jeroen zei van de week ik wil met jou en de zusjes overblijven.. de band tussen hun was in het begin te verwaarlozen dus dat kon je Tijn toen niet kwalijk nemen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Tijn in het begin wel populair was inderdaad maar nu niet meer, hij zeikt teveel en dat hele gedoe met Mo is iedereen ook zat naar mijn mening.
Tijn heeft Jeroen vaak zat genomineerd, hij moet niet janken
Ik denk niet dat ze in de zelfde vijver vissen. Maar toch het kan Hummie nu Jeroen weer neerzetten als de strateeg .quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Vreemd dat Jeroen Tijn heeft genomineerd. Heel vreemd. Misschien gaat hem dat stemmen kosten, want Tijn is vrij populair denk ik. Maar goed, Weer een 80/20 uitslag ofzo
Niet mee eens. Jeroen en Tijn zijn best close. Jeroen heeft ook gezegd met Tijn over te blijven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lariekoek. Ruud en Willem waren echte maatjes, tenminste, dat dacht Ruud![]()
Kun je van Jeroen en Tijn niet zeggen.
Nee Jeroen is niet in dat geslijm van Tijn getrapt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jeroen zei van de week ik wil met jou en de zusjes overblijven.. de band tussen hun was in het begin te verwaarlozen dus dat kon je Tijn toen niet kwalijk nemen..
Jeroen aka verrader!![]()
Je treedt consequent in herhaling met je mening over Jeroen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jeroen zei van de week ik wil met jou en de zusjes overblijven.. de band tussen hun was in het begin te verwaarlozen dus dat kon je Tijn toen niet kwalijk nemen..
High five!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Jeroen is niet in dat geslijm van Tijn getrapt!
Lul niet Tijn heeft ook tegen Jeroen gezegd dat hij het liefst met Rik en Moniek en Marlies. Daar past Jeroen ook niet in.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Kan je lang wachten helaasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:36 schreef Snoet123 het volgende:
Mo je bent TRIEST !!!!!!!!!!
Beetje janken omdat Marcia jou nu dit x genomineerd heeft????????? Zerlf nomineerde je haar al 3x eerder om NIKS !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eruit met dit Nep Mens !!!![]()
Klopt. Als Semih eenmaal eruit is, had Tijn Jeroen ook netzo makkelijk genomineerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:38 schreef marky het volgende:
[..]
Lul niet Tijn heeft ook tegen Jeroen gezegd dat hij het liefst met Rik en Moniek en Marlies. Daar past Jeroen ook niet in.
Dat is dus het verschil. Tijn vertelde met wie hij ECHT wilde overblijven. jeroen loog.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:38 schreef marky het volgende:
[..]
Lul niet Tijn heeft ook tegen Jeroen gezegd dat hij het liefst met Rik en Moniek en Marlies. Daar past Jeroen ook niet in.
nuja dat was van de week. Tijn zei van de week ook iets van dat marcia die joker moest kopen van Jeroen en hem dan op de bank moest zetten. Kortom de vriendschap leek mss hechter maar achter andermans rug om leek dat niet echt zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dit is trouwns wel een intersante uitslagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen - Tijn
Semih - Tijn
Mo - Mars
Sa - Mars
Tijn - Semih
Rik - Jeroen
Mars - Mo
We levellen!quote:
En Tijn meent het echt met Jeroen, denk je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil. Tijn vertelde met wie hij ECHT wilde overblijven. jeroen loog.
Jeroen heeft nooit gezegd, dat hij Tijn nooit zou gaan nomineren. Hij had uitgesproken tegen Tijn dat hij de voorkeur had om samen met hem bij de laatste vier te zitten. Is dat een reden om iemand niet (strategisch) te mogen nomineren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan je lang wachten helaas![]()
Mon houdt je bekEn Jeroen is een verrader [afbeelding]
Sabrina pakt 't geld. Die wordt de Ingrid van BB6quote:
zoals die marlies ook door hadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:44 schreef Sug4r het volgende:
Marcia gaat dit ook winnen van Tijn, die gaat heel de week lopen zeiken totdat iedereen hem uitkotst aan het eind van de week.
Jeroen had geen zin om weer op de bank te zitten, hij heeft er vaak genoeg opgezeten. Ik vind het een hele goede zet van hem. Zulke goede maatjes zijn het niet, hij had Tijn gewoon door.
hij was echt wel oprecht tegen Jeroen.. voor iemand open staan is geen slijmen.. Jeroen stond net zo goed open voor Tijn maar heeft 'm als een baksteen laten vallenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
En Tijn meent het echt met Jeroen, denk je?
Dacht het niet! Hij begon pas met de vorige nominatie weer met Jeroen te slijmen, daarvoor had hij geen goed woord over hem te zegggen. Sterker nog, zelfs deze week maakte hij Jeroen nog een aantal keer belachelijk bij de rest.
RAUS MET DIE SLOME SLIJMBAL!!!!![]()
Tijn wou Semih eruit, maar helaas hapte zijn broertje niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:45 schreef itsme het volgende:
lol. ja ga maar allemaal voor jullie held opkomen.
Als Tijn Jeroen had gestemd, nou dan was het forum hier te klein geweest.![]()
Jeroen is helemaal mijn held nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:45 schreef itsme het volgende:
lol. ja ga maar allemaal voor jullie held opkomen.
Als Tijn Jeroen had gestemd, nou dan was het forum hier te klein geweest.![]()
Hij zei een paar dagen terug dat ie Tijn niet ging nomineren en tegen Semih een paar dagen geleden dat ie Rik zou nomineren. Mede naar aanleiding daarvan heeft Tijn niet Jeroen maar Semih genomineerd. Hij had ook met Rik mee kunnen gaan. Tijn is minder met het spel bezig dan Jeroen iig, wel slim van Jeroenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jeroen heeft nooit gezegd, dat hij Tijn nooit zou gaan nomineren. Hij had uitgesproken tegen Tijn dat hij de voorkeur had om samen met hem bij de laatste vier te zitten. Is dat een reden om iemand niet (strategisch) te mogen nomineren?
Daarnaast kan er in week veel gebeuren, dat je mening veranderd.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij was echt wel oprecht tegen Jeroen.. voor iemand open staan is geen slijmen.. Jeroen stond net zo goed open voor Tijn maar heeft 'm als een baksteen laten vallen
Jeroen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |