Hoe verschillend mensen iets kunnen horen en zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please!![]()
Hij zei letterlijk tegen Rik: wij moeten ook op onze tellen gaan passen nu. Want als het aan hem (lees Semih) ligt, zit ik op die bank.
Ik vind dit om meerdere redenen leuk:
1) hij wou heel graag Semih op de bank en probeerde dat met Rik voor ellkaar te krijgen (niet gelukt, haha)
2) hij wou zich inlikken bij Jeroen, maar die had hem door en die heeft z'n slome reet op de bank gezet (nogmaals haha)
Jaaa... stikjaloersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:25 schreef Gert het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat jullie jaloers zijn
Idd, een hele onderneming, staat gelijk aan een poolexpeditiequote:maar genoeg over ons avontuur nu.![]()
So? Tijn omgekeerd niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:24 schreef PID61 het volgende:
[..]
Oh nee.
Het was zelfs in de reguliere uitzending.
Ik wil met jou overblijven.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaa... stikjaloers![]()
[..]
Idd, een hele onderneming, staat gelijk aan een poolexpeditie![]()
Dan is TIjn ook een verrader. Hij zou niks met de joker doen (zelf op de bank zitten) of hem aan zijn broer verkopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is hoe jij 't ziet.. maar kijk naar de situatie ansich.. Jeroen is gewoon de verrader daar kan je niet omheen
Waarom is Jeroen een verrader? Alleen omdat hij op Tijn gestemd heeft? Zo ken ik er dan nog wel een paar ( neem Semih en Mich die ooit zeiden niet op Tijn te stemmen) Neem vorige week Marlies en Marcia ( die zeiden de avond ervoor nog tegen Sabrina niet op haar te zullen gaan stemmen) Dan heb ik het nog niet over de totaal onverwachte nominatie van Tijn op Marlies enzo enzo.......quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is hoe jij 't ziet.. maar kijk naar de situatie ansich.. Jeroen is gewoon de verrader daar kan je niet omheen
ze hebben er toen tog ook nooit een geheim van gemaakt dat ze Jeroen toen het minst mochten.. het gaat er niet om dat Tijn op de bank zit maar het gaat er om wat Jeroen gezegd heeft en hoe ie met Tijn omging de laatste weken en dan deze actie.. hij is idd goed met het spel bezig...petje af voor Jeroen! maar hij vergeet dat het publiek het voor het zeggen heeftquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef Sug4r het volgende:
Het is ow ow ow wat zijn we toch oprecht, maar als het er op aan komt is en blijft het gewoon een spel. Iedereen doet eraan mee en manipuleert en bekokstooft van alles maar zodra het tegen hun is, is het BBhuis te klein.
Ik heb niemand in dat huis de nominatie zo goed zien opnemen als Jeroen, hij begint niet te janken als hij voor de 4e keer genomineerd wordt. Ze hadden het zelfs over Semih dat hij voor de 4e keer op de bank zat en vergaten dat Jeroen dat op dat moment ook voor de 4e keer opzat.
Vandaar dat ie nu nog zo hyper is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Idd, een hele onderneming, staat gelijk aan een poolexpeditie![]()
Ik haal daarmee aan dat Jeroen hem wel wat heeft toegezegd. Iets wat jij ontkendequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
So? Tijn omgekeerd niet.
Logisch dat je dan een ander zoekt om een 'packt' mee te sluiten. Semih in dit geval.
Deal!quote:
hear hearquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze hebben er toen tog ook nooit een geheim van gemaakt dat ze Jeroen toen het minst mochten.. het gaat er niet om dat Tijn op de bank zit maar het gaat er om wat Jeroen gezegd heeft en hoe ie met Tijn omging de laatste weken en dan deze actie.. hij is idd goed met het spel bezig...petje af voor Jeroen! maar hij vergeet dat het publiek het voor het zeggen heeft
Haat, haat. Niet zo overdreven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:27 schreef PID61 het volgende:
[..]
Hoe verschillend mensen iets kunnen horen en zien.
Ik ben geen waanzinnige fan van Tijn.
Jij haat hem met elke vezel.
Ik schat in dat ik het objectief beoordeel als ik Jeroen (die van mij BB had mogen winnen) een NSB-er vind. En daarvoor afgestraft mag worden.
Ja want hij heeft niks toegezegd. Hij heeft niet tegen Tijn gezegd dat hij niet op hem zou stemmen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:30 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik haal daarmee aan dat Jeroen hem wel wat heeft toegezegd. Iets wat jij ontkende
dit is totaal niet aan de orde en je kan het totaal niet onderbouwen.. Tijn si oprecht geweest tegenover Jeroen en andersom blijkbaar niet..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:33 schreef Day het volgende:
Tijn heeft weken op Jeroen afgegeven en ineens 2 weken terug zocht hij toenadering (maar bleef hem wel bij de rest voor lul zetten).
was geen voorstel maar iets wat Jeroen meende.. zeg dan gewoon dat je met Semih over wilt blijven maar dit was gewoon schijnheiligquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja want hij heeft niks toegezegd. Hij heeft niet tegen Tijn gezegd dat hij niet op hem zou stemmen.
Als Tijn vervolgens gewoon zegt dat Jeroen niet bij zijn laaste vier zit is het toch duidelijk? Jeroen deed een voorstel en Tijn wijst het af. Anders had hij samen met Tijn meegestemd op Semih.
Jeroen wilde zijn stem niet verloren laten gaan. De stem van Tijn, Rik en Marcia is wel verloren gegaan. Dat is dom.
Niet iedereen is op DIE MANIER met het spel bezig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lul niet man het is een spel dus dat kan je verwachten. Je gaat me niet wijs maken dat Tijn niet met het spel bezig is. Als je niet met het spel bezig bent ga je ook niet aan een programma als BB meedoen. Hechtere banden smeden kun je ook op een andere manier dan alleen via BB. Dus!!!!!!!!!!
Uit alle posts die je over hem plaatst blijkt de haat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Haat, haat. Niet zo overdreven.
Ik vond hem in het begin de leukste bewoner. Tot hij als een hondje achter een getrouwde vrouw begon te kwijlen, vervolgens viel over het woord bek, terwijl er in bijna elke zin van hem een vloek zit, zijn gejank bij elke exit EN zijn moraliserende, ik ga jullie wel even vertellen hoe het allemaal hoort-gezeik.
Ik haat hem niet, maar vind het een zeikerd.
En nee, ik vind Jeroen geen NSB-er. Tijn heeft weken op Jeroen afgegeven en ineens 2 weken terug zocht hij toenadering (maar bleef hem wel bij de rest voor lul zetten). DAT vind ik pas eng gedrag.
Jeroen is alleen, heeft heel vaak onterecht op die bank gezeten (mede door Tijn) en redt hiermee gewoon z'n hachie. Dat is gewoon het spel!
Ja gek he.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:35 schreef Day het volgende:
Precies Semih.
Hij was of jij op de bank of Jeroen op de bank, als de broers samen hadden gestemd. En de volgende keer gaan ze ook met elkaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |