als er al een vriendschap was. Ze gingen meer met elkaar om maar dat is niet per definitie een vriendschap. Je kan het vergelijken met school je gaat met die mensen om een heel jaar lang maar niet iedereen is per definitie dan een vriend van je. Zoals ook nu met Jeroen en Tinoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Die "vriendschap" tussen Jeroen en Tijn is nu vermoedelijk wel voorbij.
Als Tijn niet met het spel bezig is? Waarom heeft hij dan geprobeerd Rik over te halen samen op iemand (Semih) te stemmen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lul niet man het is een spel dus dat kan je verwachten. Je gaat me niet wijs maken dat Tijn niet met het spel bezig is. Als je niet met het spel bezig bent ga je ook niet aan een programma als BB meedoen. Hechtere banden smeden kun je ook op een andere manier dan alleen via BB. Dus!!!!!!!!!!
Haha wat doe jij jaloers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als het per ongeluk wel zo was, zou hij dat wel stil proberen te houden ipv het in FB van de toren te schreeuwen
WHAHAHAHA, smoesjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef Gert het volgende:
We waren met z'n vieren, waarvan drie DGK-overlopers.![]()
Maar we dachten dat het misschien live in de studio nog wél leuk zou zijn om BB te volgen.![]()
Plus door Tijn te nomineren komt hij zelf niet voor de VIJFDE keer op de bank. Ik vind het een hele goede zet van Jeroenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
En gaf daarmee wat mij betreft Jeroen een reden om hem op de bank te zetten.
Waarom zou je in dit stadium van het spel iemand sparen die je niet bij de laatste 4 wil?
En mag ik jullie er nog effe aan herinneren dat die jongen al VIER keer op de bank is gezet door de rest?
En dat hij continue belachelijk wordt gemaakt, ook door z'n 'goeie vriend' Tijn?
Dit gaat je wel punten kosten vriend.quote:
ja preciesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Als Tijn niet met het spel bezig is? Waarom heeft hij dan geprobeerd Rik over te halen samen op iemand (Semih) te stemmen?
Gewoon slim van Jeroen. In plaats van bijna iedereen op de bank gebruikt hij zijn stem goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
En gaf daarmee wat mij betreft Jeroen een reden om hem op de bank te zetten.
Waarom zou je in dit stadium van het spel iemand sparen die je niet bij de laatste 4 wil?
En mag ik jullie er nog effe aan herinneren dat die jongen al VIER keer op de bank is gezet door de rest?
En dat hij continue belachelijk wordt gemaakt, ook door z'n 'goeie vriend' Tijn?
iemand iets voorleggen is wat anders dan overhalen.. hij zei ook als het gevoelsmatig overeenkomtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Als Tijn niet met het spel bezig is? Waarom heeft hij dan geprobeerd Rik over te halen samen op iemand (Semih) te stemmen?
Ze hebben afgetast of ze er mee konden leven elkaars stem over te nemen. Het antwoord was dus nee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ik, die bedankte voor een uitnodiging voor de finale, omdat ik geen klapvee wilde zijn?quote:
En ook nog pochen in de FBquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als het per ongeluk wel zo was, zou hij dat wel stil proberen te houden ipv het in FB van de toren te schreeuwen
Hè wat vervelend nou.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit gaat je wel punten kosten vriend.![]()
![]()
Dat ze hem maar uitlachen "wie het laatst lacht , lacht het best"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gewoon slim van Jeroen. In plaats van bijna iedereen op de bank gebruikt hij zijn stem goed.
Een beetje vent had Hilda effe in de live uitgescholden. Of heb je maar niet tegen haar gezegd dat jij de Gert van Fok ben?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè wat vervelend nou.![]()
Maar best leuk hoor, een keer achter de schermen kijken. Leuker dan naar een meeting gaan om leuk te kunnen praten met allerlei ex-BB'ers en mede-fans, COOS.![]()
Oh please!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
iemand iets voorleggen is wat anders dan overhalen.. hij zei ook als het gevoelsmatig overeenkomt
Oh nee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:22 schreef NorthernStar het volgende:
Marcia is even lekker aan het huichelen. Zij kan zichzelf nog wel in de spiegel aankijken.
Zeker vergeten dat ze tegen Sa zei dat ze niet op dr zou stemmen en het wel doen.
Jeroen heeft Tijn niks toegezegd.
Ik heb haar wel gezegd dat APK die Lekker Simpel van FOK! is , maar dat zei 'r niks helaas.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Een beetje vent had Hilda effe in de live uitgescholden. Of heb je maar niet tegen haar gezegd dat jij de Gert van Fok ben?![]()
Maar nu geloof ik je post ook wel dat je Floris van heel dichtbij gezien hebt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb haar wel gezegd dat APK die Lekker Simpel van FOK! is , maar dat zei 'r niks helaas.![]()
Maar goed, ik begrijp dat jullie jaloers zijn, maar genoeg over ons avontuur nu.![]()
dat is hoe jij 't ziet.. maar kijk naar de situatie ansich.. Jeroen is gewoon de verrader daar kan je niet omheenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please!![]()
Hij zei letterlijk tegen Rik: wij moeten ook op onze tellen gaan passen nu. Want als het aan hem (lees Semih) ligt, zit ik op die bank.
Ik vind dit om meerdere redenen leuk:
1) hij wou heel graag Semih op de bank en probeerde dat met Rik voor ellkaar te krijgen (niet gelukt, haha)
2) hij wou zich inlikken bij Jeroen, maar die had hem door en die heeft z'n slome reet op de bank gezet (nogmaals haha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |