Yeps!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:12 schreef Suzanna het volgende:
Enne...wow! 9 november is wel een populaire datum hier![]()
Dat ze wel even mag voelen en bepalen of er al nuttig wordt gerommeld......quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:43 schreef Neuk het volgende:
[..]
Yeps!
De tweeling was ook op de 9e uitgerekend.![]()
Ik moet zo naar de vk. Heb haar alleen niets nieuws te melden. Dus...
quote:
Is idd persoonlijk, ik vond het erg leuk om een beeld te hebben wie er nu precies in mijn buik zitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:11 schreef Suzanna het volgende:
Vivi, ik vind een 3D-echo heel apart (zou het zelf niet willen omdat het teveel verraadtmaar dat is persoonlijk he!) en het ziet er mooi uit! Lijkt me wel gaaf om te zien!
Je blijft een bakvis he vrouwke!quote:
Prijs je gelukkig!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:23 schreef ik80 het volgende:
hahaha, ja ik probeer elke dag eff uit te slapen, lukt niet altijd (meestal wel!)
Dan ga je toch zelf eerder eten? En dat janken....quote:Maar nog niks...
Alleen vreselijk emotioneel gevoel de hele tijd, vooral 's avonds. Kan de hele tijd wel janken om alles.
(en vriendlief die op het moment elke dag mag overwerken is wel heel lief hoor, maar mijn eetritme ligt daardoor een beetje in de war doordat hij pas om 19:30 thuiskomt en dan heb ik honger en ben niet meer te genieten)
En wederom, prijs je gelukkig!quote:Is wel fijn dat die kleine mijn ritme heeft, 's nachts is ze rustig en overdag beweegt ze lekker.
Zo en dan nu boekje lezen die ik net in de bus kreeg, heb ik weer eens wat te doen!
Bij de eerste twee heb ik alleen die termijnecho van rond 12 weken gehad, wilde verder niets weten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:13 schreef lcicle het volgende:
Bijzondere foto's Vivi! Wees er maar zuinig op
Toen ik nog zwanger was vond ik zulke foto's ook mooi om te zien, maar absoluut níet van mijn eigen kindjeIk denk dat ik er bij een eventuele volgende zwangerschap heel anders over denk en het misschien wél wil zien..
Zie je er zo tegenop dan meimeltje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:28 schreef Meimeltje het volgende:
Gelukkig ik ben een plaats gezakt, komt het iets minder dichtbij
we hebben bij de 20 weken echo idd vantevoren gezegd dat we het niet wilden weten!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef sweaty het volgende:
Karin, voor zover ik weet MOET je helemaal niets zien. Ik zou het in ieder geval van te voren even bij de echoscopiste aangeven, anders gaan ze er speciaal naar op zoek. Misschien als ze in de buurt komt van het geslacht dat ze jullie vraagt even weg te kijkenIk neem aan dat je bij de 20 weken echo dat ook hebt aangegeven?
In ieder geval veel plezier in december, ook al zagen we bij ons niets, het is toch bijzonder om zo'n kleintje weer te zien.
Vervelend van die schimmel![]()
Wij wisten al wat het werd n.a.v. de 20 weken echo, maar je hoeft het niet te zien hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kleintje gefeliciteerd!!
Mooie echo foto's vivi! Wij mogen in dec ook voor een 3d! Gelukkig ben jij er positief over, hoor wel vaak dat het tegenvalt.....kindje lijkt wel versteend??? Nou ja we zien het wel! Het lijkt mij wel erg speciaal!! Maar MOET je dan ook zien wat het wordt? Want dat willen wij niet weten....
Hier ook een schimmel gelokaliseerd! Yek
De HA gebeld, kan vanmiddag medicijnen ophalen
Een konijntje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:00 schreef snoopy het volgende:
Ik kan er geen chocola van maken Vivi. Als ze zeiden dat het een meisje was zou ik het ook geloven
Of een konijntje, of iets anders....
Uhm was er eigenlijk nog niet klaar voor, moest nog zoveel schoonmaakwerk gebeurenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:12 schreef renzell het volgende:
Wow, keukenkastje in 1 keer schoon!Lekker op tijd Meimeltje. Ben je er wel een beetje klaar voor, of voelt het als 'te vroeg'? Succes met bevallen!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:28 schreef Meimeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:05 schreef Meimeltje het volgende:
Nou hier zijn de vliezen vanmorgen gebroken!! Ik wist niet wat me overkwam tijdens het schoonmaken van de keukenkastjes haha. He4b nog geen weeen, maar de verloskundige komt zo wel even langs. Het begon net voordat ik naar de verloskundige moest, dus die afspraak kon niet doorgaan.
Jah idd gezakt water tot aan je knieenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:28 schreef Meimeltje het volgende:
Beaker, ik heb met een week of 7 ook een waterig/slijmerig iets verloren. Dat zou een deelo van de slijmprop kunnen zijn, maar da's niet erg want die schijnt zich gewoon weer te herstellen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:15 schreef Beaker het volgende:
Miemeltje
Ik heb net iets waterigs-geligs verloren, kan dat kwaad? Heb verder geen last van mijn buik, maar toch ff voor de zekerheid
Vandaag 8 weken zwanger
Nee ik wist echt nog van niets haha. De verloskundige is geweest. Binnen 24 uur moeten de weeen wel beginnen anders moet ik naar het ziekenhuis. Mn temp was net iets te hoog dus de vk ging met de gyneacoloog bellen om te overleggen. Hoop niet de we naar het zkhs moeten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:42 schreef LadyS het volgende:
[..]
[..]
Nu wel heel dichtbij he
of wist je het toen stiekem al dat ze gebroken waren
Oke dank! Het is dus niet nodig om de vk te bellen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Beaker, ik heb met een week of 7 ook een waterig/slijmerig iets verloren. Dat zou een deelo van de slijmprop kunnen zijn, maar da's niet erg want die schijnt zich gewoon weer te herstellen...
Mijn batterijen zijn opquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:50 schreef lcicle het volgende:
Sex!
Kom op Neuk.. dat wist je toch wel?
De vraag is of dat werkt als je de slijmprops nog hebt. Weet je dat ook?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:58 schreef Neuk het volgende:
[..]
Mijn batterijen zijn op
[..]
De vraag is of dat werkt als je de slijmprops nog hebt. Weet je dat ook?
Dat had hier ook geen effect. Niets eigenlijk. En dan plots, als je het totaal niet meer verwacht, ineens kramp om de vijf minuten...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:14 schreef ik80 het volgende:
De prostadidingessen hebben hier ook geen resultaat gehad. En je moet idd een betje crea bea zijn om het effectief te laten zijn.
nee dat geloof ik niet, maar ik hoop wat te horen via Morpheus langs een andere weg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:21 schreef PM-girl het volgende:
Is er iemand sms-achterwacht voor meimeltje?
Waaat? Chocola!?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:27 schreef E.T. het volgende:
[..]dan werkt 't ook
enne.. met batterijen werkt 't niet he.. alleen 'the real thing'
In Engeland voeren ze op dit moment een campagne om juist alle zwangere vrouwen een griepprik te gevenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:47 schreef Beaker het volgende:
Oja, nog even dit
De HA geeft geen griepspuit omdat ik zwanger ben!verse baby's
Het gaat ook om de sperma, kussen onder je kont en van het hoppaquote:
Idd, dat is zo! En ook het 'gemak' van alleen maar zwanger zijn van je eerste kindje, met alle klachten die er bij horen. Nu is alles zoveel zwaarder, ingewikkelder en intenser, dat kon ik me zelfs op de laatste dag van mijn zwangerschap niet voorstellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:19 schreef Rottdog het volgende:
Meid een dikkeprobeer toch nog te genieten van de laatste dagen (raar gezegt maar je gaat het wel missen zo'n intiem contact met je kindje)
Wonderolie schijnt toch te helpenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef Neuk het volgende:
HeyIK WIL OOK!
![]()
Die goulash van gister had behalve dat het raam nu continu openstaat verder geen effect. Iemand tips?Kom me niet aan met die ananas please
![]()
Oja ik was bij de vk. Alles was wederom in ordnung. Hij heeft het volgens de vk prima naar zijn zin. Dat hij zo beweeglijk is nu zegt helaas helemaal niets. Hij voelt zich waarschijnlijk gewoon prettig (da's dan wel weer leuk) En verder is ie nu helemaal ingedaald. Dus... ik woon al een paar daagjes op het toilet!
![]()
Meimeltje zit samen met mij ook op een ander forum waar wel sms-contact is. Ik ben wel zo lief om het hier ook te komen verklappenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:21 schreef PM-girl het volgende:
Is er iemand sms-achterwacht voor meimeltje?
Yeps net als kinine...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:49 schreef Jelief het volgende:
NEEEEE!!! geen wonderolie! Dat werkt laxerend! en dat kan dus ook laxerend werken voor je baby met als gevolg dat het in het vruchtwater poept. toch?
zekers extra setje bij mij, gigabyte kaartje bij mijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:40 schreef lcicle het volgende:
Zet 'm op Meimeltje!! Spannend!
Batterijen opgeladen Morpheus?
we houden contactquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:49 schreef Belana het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet, maar ik hoop wat te horen via Morpheus langs een andere weg.
quote:
dat mag dus niet meer als de vliezen gebroken zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:04 schreef Neuk het volgende:
Potjandikkes Meimel! Laat je je wel lekker verwennen!!? Prolangestdingessen enzo?![]()
Vriend stond hier ingelogd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef Ka-stone het volgende:
Meimeltje, sterkte !!!!
Kleintje van harte gefeliciteerd.
Kreeg vanmorgen een brief van de ziektekosten verzekering, volgende week krijg ik het kraampakket thuis bezorgt. Ik moet zeggen dat ik daar nog helemaal niet aantoe ben, ben dan 27 weken zwanger. Ik zei net tegen m'n man dat we toch maar eens wat dingen moeten gaan plannen want voordat we het weten is het alweer zover.
Appelsap hoe is het met je schimmel?
qua geest vrij rustig , qua lichaam iets meer gespannen dan normaal ,saampjes de periode tellen tussen de weeen , maar is allemaal zo onregelmatig , 4 minuten, 7 minuten , 10 minuten dan weer 3 minutenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Belana het volgende:
[..]
spannend voor jullie, ook zeker voor jou! hoe ben jij eronder? vast de rust zelve zoals je bent
veel succes samen!
Nee, jíj dan....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:37 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje Neuk!! Ga jij het ook spannend maken
Spannendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:34 schreef Neuk het volgende:
Ik heb net de vk gebeld omdat mijn inlegkruisjes toch wel erg bruinig aan het worden zijn. Ze komt straks langs om te kijken of het geen vruchtwater is.
Dat is fijn ET! Ik heb 8 donderdagen met een hummeltje met krampjes rond gelopen omdat hij nog geen plekje op het kdv had. Zijn mama blij dat ik flexibel was in mijn uren. Ik vond het jammer toen de 8x op waren trouwens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef E.T. het volgende:
Ikheb vandaag de bevestiging gekregen dat er plek is op het kdv voor 'Baby Swets' op de dagen dat Saskia er ook al zit.. Weer een zorg minder
Oh, ik dacht dat je het zelf ook wel spannend vondquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:12 schreef Neuk het volgende:
Hoezo ik!? Ik doe niks en ga nergens heen, hoor. Hier wordt gewoon te snel en teveel gespeculeerd. Het zou volgens de vk kunnen dat het doorzet. Maar ik geloof er nog niet in. Ik ben er nog niet aan toe
quote:Ik ben in elk geval hartstikke opgelucht dat het geen bruin vruchtwater was. Ik zat me al erge zorgen te maken. *pfew*
Tuulk! Lamakomme die 5kilohap!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het zelf ook wel spannend vond:
[..]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef Neuk het volgende:
Ja, ze zou om 8 uur komen maar was er om half 8 al. Ik heb me nog snel effe gedouched enzo![]()
Anyways, beetje loos alarm (mits dit alsnog doorzet). Het ging binnen een paar uurtjes van geel naar roze/bruin en toen bruinig. Nu leek het me net weer meer bloedie-kleurtje te worden (herfsttinten).
Beetje late reactie... Is niet nodig, maar mag natuurlijk altijdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:40 schreef Beaker het volgende:
[..]
Oke dank! Het is dus niet nodig om de vk te bellen?
Ik was gisteren jarig (34 alweerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:52 schreef kozakken het volgende:
Prosalangdinnes Neuk![]()
Hoe is het met SadKingBilly? Laat eens wat van je horen joh! Nu ben ik benieuwd hoe het gaat!
Kan op zwangerschapsvergiftiging duiden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:23 schreef Popples het volgende:
ben gisteren op controle geweest bij de vlos en bloeddruk was gestegen. kreeg instructies mee als ik hoofdpijn,misselijk enzo had/was dat ik moest bellen. dus ik vandaag misselijk. en ik had al zoveel gegeten en gedronken. dus na twijfelen gebeld en moest langs komen. bloeddruk was weer gestegen. moet morgen naar de gyn.
ben benieuwd wat die gaat doen. bah word er zo beroerd om.
maar met de kleine gaat het goed.
Ha, da's nog eens goed voorbereidenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef SadKingBilly het volgende:
Haha ja we gaan nergens van uit, vandaar ook het bed en ik wil deze week nog een keer met haar gaan kijken in de verloskamers hier in Zwolle zodat we overal op voorbereid zijn. We hebben geen nintendo maar wel een laptop geleend met internet en de Xbox heb ik laten modden hiervoor (nou ja, voornamelijk dan) zodat ze via dat ding films kan kijken via het netwerk en van een vriend iets van 140 spellen geleend als afleiding. Ik heb wat spelletjes klaargezet maar ik kan me zo voorstellen dat als je constant weeën hebt je geen zin hebt om rummicub te spelen
WTF! heb je weeën .. das kei spannend dus ?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:31 schreef Meimeltje het volgende:
En toen was het stil hier!!
Het schiet hier niet erg op, de weeen blijven heel onregelmatig komen. Heb nog veel rugweeen en het is niet echt een pretje. Morph ligt te slapen, dus ben maar weer naar zolder gekropen.
hehe ik dacht het al .. gebeurt vaker zo na het weekendquote:Op woensdag 1 november 2006 02:43 schreef Meimeltje het volgende:
Heyy Hobje!!
Ja lees maar terug hihi. Gisterochtend zijn de vliezen gebroken
Hihi dankjequote:Op woensdag 1 november 2006 02:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe ik dacht het al .. gebeurt vaker zo na het weekend![]()
cool women dem spannend joh ik ga duimen voor je![]()
Kan komende dag fok niet volgen helaas maar wens je veel toi toi en voor papsje Morpie
Dan heb ik wel een record met mn 12 testen ofzoquote:Kleintje, ik vond dat ook zo'n onzekere tijd, die eerste weken tot de echo. Dat lijkt zoooooooooo lang te duren. Ik heb geloof ik wel 4x een test gedaanHet komt vast goed allemaal
![]()
ze hebben wel mooie kraamsuites , hoop dat het nu wel snel gaat komen eventueel met het stimuleren van de weeen dat het wat sneller gaat , dit is gewoon zwaar vermoeiend al 16 uur weeen zonder dat het opschiet , kindje ligt goed , nu de rest nogquote:Op woensdag 1 november 2006 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Balen dat het niet echt heeft doorgezet vannacht Meimeltje...
Maar goed, ook in het ziekenhuis worden prachtige superlieve kindjes geboren.
Zet hem op!
veel geluk!!! zet 'm op!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
neuk zal even niet reageren en tussen de weeën door door zal de papa misschien af en toe verslag komen brengenals de mama dat goed vindt!
wens ons maar geluk
Hey wat goed! Jullie zijn ook echt begonnen!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
neuk zal even niet reageren en tussen de weeën door door zal de papa misschien af en toe verslag komen brengenals de mama dat goed vindt!
wens ons maar geluk
Succes!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
wens ons maar geluk
Dat snapt ze ook wel. Ze zou nu zondag langskomen, want de andere dagen had ze al dingen. Ik denk toch echt dat ze eerder langs gaat komen hihi.quote:Leugentje om bestwil... ze wordt oma!!!
Succesquote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
wens ons maar geluk
Mijnquote:Op woensdag 1 november 2006 11:05 schreef ik80 het volgende:
vandaag 2, en wij morgen? Dat vind ik ook wel een goede. Rugpijn, ja dat heb ik geloof ik ook ergens vaag onderin aan de achterkant bij mijn heupbotten.
Deal!
Ja ik wil ook wel, ben het goed zat. Mag morgen ook langs de vk. Maar ze doen hier niet zo snel iets, en sturen je volgens mij pas naar de gyn als je de 42 weken voorbij bent. Dat zou dan volgende week donderdag zijn. Beetje jammer, hoop dat dit kleintje eerder wil komen. Zowel mijn ouders als mijn schoonvader zijn dat weekend (volgende week) weg. dom dom dom, (maar ja dan moeten ze wachten tot maandag, en kan alleen schoonmoeder vast genieten, eigen schuld hahaha) zal je zien dat ze echt zo lang blijft zitten...
Maar morgen, ja doen we! En dan vandaag vast een beetje beginnen, mag mijn vrinedlief naar huis komen van zijn werk, zal hij ook wel fijn vinden!
Die past ook nog in het andere topic over uitspraken van mannenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:34 schreef sweaty het volgende:
[..]
Mijnzei vanmorgen. Het komt eigenlijk niet zo goed uit nu als je weeen krijgt, want het is super druk op het werk en ik moet iemand inwerken en eigenlijk kunnen ze me niet missen
alsof mij dat wat kan schelen! Ik zei dus ook pissig, "ik heb jou niet nodig, ik doe het allemaal wel alleen"
GGGrrrr mannen
![]()
Maar is goed, wij gaan morgen of vannacht beginnen zodat er op de 2e ook 2 verse baby's worden geboren![]()
Ik heb speciaal voor jou het lijstje uit een eerder topic opgevist.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:46 schreef Jelief het volgende:
Weten we trouwens al wat het wordt bij deze dames?
Laat Chacama het maar niet horen. Volgens haar waren er al te veel jongens geboren dit jaar en was het hoog tijd voor meiden.quote:
Moet ook wel. Er zijn al veel jongens geboren de laatste tijd!!quote:
Alsof je het uberhaupt kan plannen!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:34 schreef sweaty het volgende:
[..]
Mijnzei vanmorgen. Het komt eigenlijk niet zo goed uit nu als je weeen krijgt, want het is super druk op het werk en ik moet iemand inwerken en eigenlijk kunnen ze me niet missen
alsof mij dat wat kan schelen!
Ik heb geturfd aan de hand van het babietjes topic. Er zijn dit jaar 25quote:Op woensdag 1 november 2006 12:27 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Moet ook wel. Er zijn al veel jongens geboren de laatste tijd!!
Ik zou zeggen doe je bestquote:Op woensdag 1 november 2006 12:35 schreef Mibos het volgende:
Dus hoog tijd voor nieuwe damesbeebs in dit topic...
Die witte?????? Dan kan ik hem wel ff fotograferen, prenatal zit onder mijn huisquote:Op woensdag 1 november 2006 13:06 schreef Catootje het volgende:
...gaan juliie inenen allemaal kindjes poepen vandaagGezellig!
Ik kan geen fotookes maken van het berenjasje....maaaaaarrrr hijs zo zo zo leuk!
Test was negatief..quote:Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef Troel het volgende:
Tally
'k dacht dat jij kwam vertellen dat je twee streepjes gepiest had
ik heb canesten gekregen, een tablet die je moet inbrengenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef Ka-stone het volgende:
Jemig wat is het toch spannend hier!
Meimeltje en Neuk, sterkte![]()
Appelsap wat fijn dat de schimmel bijna weg is. Ben benieuwd wat je daarvoor hebt gekregen.
xxxKarinxxx ik las dat jij ook een schimmel had, wat heb jij van de HA gekregen (ben benieuwd omdat ikzelf al weken een schimmel heb die niet weg wil)
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Test was negatief..
Einde van de week krijg ik de uitslag van de bloedtest..
Ik heb de verpakking even niet bij de hand, maar ik heb 3 van die vaginaal capsules gekregen, dat zegt je vast wel iets. (ik geloof dat het Gyno Dakterin heet?)quote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef Ka-stone het volgende:
Appelsap wat fijn dat de schimmel bijna weg is. Ben benieuwd wat je daarvoor hebt gekregen.
xxxKarinxxx ik las dat jij ook een schimmel had, wat heb jij van de HA gekregen (ben benieuwd omdat ikzelf al weken een schimmel heb die niet weg wil)
Och gosh....quote:Op woensdag 1 november 2006 15:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
op dit moment ligt ze aan infuus om de weeën meer onder controle te krijgen , ontsluiting is nu 4 cm en ze heeft het zwaar met zware rugweeen die moeilijk op te vangen zijn.
We zijn niet aan het klussen hoor..quote:
Van die "eitjes", ja die heten Daktarin, ik heb ze ook gehad, had ook zo'n rotschimmelinfectie na een antibioticakuurtje, wat een jeuk! verschrikkelijk! maar die hielpen goed idd, was zo'n 3-daags kuurtje.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik heb de verpakking even niet bij de hand, maar ik heb 3 van die vaginaal capsules gekregen, dat zegt je vast wel iets. (ik geloof dat het Gyno Dakterin heet?)
Heb je die al een keer gehad?
Wat vreselijk dat het niet weg wil gaan zeg!![]()
Neuk toch ook bezig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor Meimeltje ook nog![]()
![]()
Beertjesbruin issie!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die witte?????? Dan kan ik hem wel ff fotograferen, prenatal zit onder mijn huis
Vanwaar die ommmezwaai van je huisarts???quote:Op woensdag 1 november 2006 15:51 schreef Beaker het volgende:
Ik heb een kuur gehad voor mijn griepik moet de griepprik halen en voor mijn rode uitslag heb ik niks gekregen
ik zit er nog steeds helemaal onder
ben net een tomaatje
Het zijn man en vrouw die het samen doen, hij vind van niet, zij vind van welquote:Op woensdag 1 november 2006 19:15 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Vanwaar die ommmezwaai van je huisarts???
Wanneer je in de risicogroep zit is het indirect wel gevaarlijk omdt je wanneer je in die risicogroep zit meer risico hebt om er hele slechte effecten van te krijgen tot zelfs dodelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 19:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Griep is toch niet gevaarlijk voor je baby?
Ik zou het persoonlijk uitzieken zonder griepprik. Hoe klote dat ook is....Onwijs veel sterkte en beterschap !
Dat zal het in mijn geval geweest zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef Rottdog het volgende:
Alleen vrouwen in de eerste drie maanden van de zwangerschap kunnen beter even wachten met de prik.
Er zijn vrouwen die er rustig na 36 uur uitgeput bij liggen en dan nog eens moeten gaan persen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:00 schreef Logician het volgende:
mijn eerste duurde 2 uur... ik vind bijna 10 uur wel erg lang
Tja dat weet ik dan weer niet. Heb er zelf namelijk nog helemaal geen bevalling op zitten. Maar het klinkt niet fijn in ieder geval.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef Leah het volgende:
Nou, weet ik niet hoor. Met een snelle bevalling krijg je vaak giga na weeen. Helemaal niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |