Die witte?????? Dan kan ik hem wel ff fotograferen, prenatal zit onder mijn huisquote:Op woensdag 1 november 2006 13:06 schreef Catootje het volgende:
...gaan juliie inenen allemaal kindjes poepen vandaagGezellig!
Ik kan geen fotookes maken van het berenjasje....maaaaaarrrr hijs zo zo zo leuk!
Test was negatief..quote:Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef Troel het volgende:
Tally
'k dacht dat jij kwam vertellen dat je twee streepjes gepiest had
ik heb canesten gekregen, een tablet die je moet inbrengenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef Ka-stone het volgende:
Jemig wat is het toch spannend hier!
Meimeltje en Neuk, sterkte![]()
Appelsap wat fijn dat de schimmel bijna weg is. Ben benieuwd wat je daarvoor hebt gekregen.
xxxKarinxxx ik las dat jij ook een schimmel had, wat heb jij van de HA gekregen (ben benieuwd omdat ikzelf al weken een schimmel heb die niet weg wil)
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Test was negatief..
Einde van de week krijg ik de uitslag van de bloedtest..
Ik heb de verpakking even niet bij de hand, maar ik heb 3 van die vaginaal capsules gekregen, dat zegt je vast wel iets. (ik geloof dat het Gyno Dakterin heet?)quote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef Ka-stone het volgende:
Appelsap wat fijn dat de schimmel bijna weg is. Ben benieuwd wat je daarvoor hebt gekregen.
xxxKarinxxx ik las dat jij ook een schimmel had, wat heb jij van de HA gekregen (ben benieuwd omdat ikzelf al weken een schimmel heb die niet weg wil)
Och gosh....quote:Op woensdag 1 november 2006 15:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
op dit moment ligt ze aan infuus om de weeën meer onder controle te krijgen , ontsluiting is nu 4 cm en ze heeft het zwaar met zware rugweeen die moeilijk op te vangen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |