veel geluk!!! zet 'm op!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
neuk zal even niet reageren en tussen de weeën door door zal de papa misschien af en toe verslag komen brengenals de mama dat goed vindt!
wens ons maar geluk
Hey wat goed! Jullie zijn ook echt begonnen!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
neuk zal even niet reageren en tussen de weeën door door zal de papa misschien af en toe verslag komen brengenals de mama dat goed vindt!
wens ons maar geluk
Succes!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
wens ons maar geluk
Dat snapt ze ook wel. Ze zou nu zondag langskomen, want de andere dagen had ze al dingen. Ik denk toch echt dat ze eerder langs gaat komen hihi.quote:Leugentje om bestwil... ze wordt oma!!!
Succesquote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
wens ons maar geluk
Mijnquote:Op woensdag 1 november 2006 11:05 schreef ik80 het volgende:
vandaag 2, en wij morgen? Dat vind ik ook wel een goede. Rugpijn, ja dat heb ik geloof ik ook ergens vaag onderin aan de achterkant bij mijn heupbotten.
Deal!
Ja ik wil ook wel, ben het goed zat. Mag morgen ook langs de vk. Maar ze doen hier niet zo snel iets, en sturen je volgens mij pas naar de gyn als je de 42 weken voorbij bent. Dat zou dan volgende week donderdag zijn. Beetje jammer, hoop dat dit kleintje eerder wil komen. Zowel mijn ouders als mijn schoonvader zijn dat weekend (volgende week) weg. dom dom dom, (maar ja dan moeten ze wachten tot maandag, en kan alleen schoonmoeder vast genieten, eigen schuld hahaha) zal je zien dat ze echt zo lang blijft zitten...
Maar morgen, ja doen we! En dan vandaag vast een beetje beginnen, mag mijn vrinedlief naar huis komen van zijn werk, zal hij ook wel fijn vinden!
Die past ook nog in het andere topic over uitspraken van mannenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:34 schreef sweaty het volgende:
[..]
Mijnzei vanmorgen. Het komt eigenlijk niet zo goed uit nu als je weeen krijgt, want het is super druk op het werk en ik moet iemand inwerken en eigenlijk kunnen ze me niet missen
alsof mij dat wat kan schelen! Ik zei dus ook pissig, "ik heb jou niet nodig, ik doe het allemaal wel alleen"
GGGrrrr mannen
![]()
Maar is goed, wij gaan morgen of vannacht beginnen zodat er op de 2e ook 2 verse baby's worden geboren![]()
Ik heb speciaal voor jou het lijstje uit een eerder topic opgevist.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:46 schreef Jelief het volgende:
Weten we trouwens al wat het wordt bij deze dames?
Laat Chacama het maar niet horen. Volgens haar waren er al te veel jongens geboren dit jaar en was het hoog tijd voor meiden.quote:
Moet ook wel. Er zijn al veel jongens geboren de laatste tijd!!quote:
Alsof je het uberhaupt kan plannen!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:34 schreef sweaty het volgende:
[..]
Mijnzei vanmorgen. Het komt eigenlijk niet zo goed uit nu als je weeen krijgt, want het is super druk op het werk en ik moet iemand inwerken en eigenlijk kunnen ze me niet missen
alsof mij dat wat kan schelen!
Ik heb geturfd aan de hand van het babietjes topic. Er zijn dit jaar 25quote:Op woensdag 1 november 2006 12:27 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Moet ook wel. Er zijn al veel jongens geboren de laatste tijd!!
Ik zou zeggen doe je bestquote:Op woensdag 1 november 2006 12:35 schreef Mibos het volgende:
Dus hoog tijd voor nieuwe damesbeebs in dit topic...
Die witte?????? Dan kan ik hem wel ff fotograferen, prenatal zit onder mijn huisquote:Op woensdag 1 november 2006 13:06 schreef Catootje het volgende:
...gaan juliie inenen allemaal kindjes poepen vandaagGezellig!
Ik kan geen fotookes maken van het berenjasje....maaaaaarrrr hijs zo zo zo leuk!
Test was negatief..quote:Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef Troel het volgende:
Tally
'k dacht dat jij kwam vertellen dat je twee streepjes gepiest had
ik heb canesten gekregen, een tablet die je moet inbrengenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef Ka-stone het volgende:
Jemig wat is het toch spannend hier!
Meimeltje en Neuk, sterkte![]()
Appelsap wat fijn dat de schimmel bijna weg is. Ben benieuwd wat je daarvoor hebt gekregen.
xxxKarinxxx ik las dat jij ook een schimmel had, wat heb jij van de HA gekregen (ben benieuwd omdat ikzelf al weken een schimmel heb die niet weg wil)
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Test was negatief..
Einde van de week krijg ik de uitslag van de bloedtest..
Ik heb de verpakking even niet bij de hand, maar ik heb 3 van die vaginaal capsules gekregen, dat zegt je vast wel iets. (ik geloof dat het Gyno Dakterin heet?)quote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef Ka-stone het volgende:
Appelsap wat fijn dat de schimmel bijna weg is. Ben benieuwd wat je daarvoor hebt gekregen.
xxxKarinxxx ik las dat jij ook een schimmel had, wat heb jij van de HA gekregen (ben benieuwd omdat ikzelf al weken een schimmel heb die niet weg wil)
Och gosh....quote:Op woensdag 1 november 2006 15:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
op dit moment ligt ze aan infuus om de weeën meer onder controle te krijgen , ontsluiting is nu 4 cm en ze heeft het zwaar met zware rugweeen die moeilijk op te vangen zijn.
We zijn niet aan het klussen hoor..quote:
Van die "eitjes", ja die heten Daktarin, ik heb ze ook gehad, had ook zo'n rotschimmelinfectie na een antibioticakuurtje, wat een jeuk! verschrikkelijk! maar die hielpen goed idd, was zo'n 3-daags kuurtje.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik heb de verpakking even niet bij de hand, maar ik heb 3 van die vaginaal capsules gekregen, dat zegt je vast wel iets. (ik geloof dat het Gyno Dakterin heet?)
Heb je die al een keer gehad?
Wat vreselijk dat het niet weg wil gaan zeg!![]()
Neuk toch ook bezig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor Meimeltje ook nog![]()
![]()
Beertjesbruin issie!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die witte?????? Dan kan ik hem wel ff fotograferen, prenatal zit onder mijn huis
Vanwaar die ommmezwaai van je huisarts???quote:Op woensdag 1 november 2006 15:51 schreef Beaker het volgende:
Ik heb een kuur gehad voor mijn griepik moet de griepprik halen en voor mijn rode uitslag heb ik niks gekregen
ik zit er nog steeds helemaal onder
ben net een tomaatje
Het zijn man en vrouw die het samen doen, hij vind van niet, zij vind van welquote:Op woensdag 1 november 2006 19:15 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Vanwaar die ommmezwaai van je huisarts???
Wanneer je in de risicogroep zit is het indirect wel gevaarlijk omdt je wanneer je in die risicogroep zit meer risico hebt om er hele slechte effecten van te krijgen tot zelfs dodelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 19:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Griep is toch niet gevaarlijk voor je baby?
Ik zou het persoonlijk uitzieken zonder griepprik. Hoe klote dat ook is....Onwijs veel sterkte en beterschap !
Dat zal het in mijn geval geweest zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef Rottdog het volgende:
Alleen vrouwen in de eerste drie maanden van de zwangerschap kunnen beter even wachten met de prik.
Er zijn vrouwen die er rustig na 36 uur uitgeput bij liggen en dan nog eens moeten gaan persen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:00 schreef Logician het volgende:
mijn eerste duurde 2 uur... ik vind bijna 10 uur wel erg lang
Tja dat weet ik dan weer niet. Heb er zelf namelijk nog helemaal geen bevalling op zitten. Maar het klinkt niet fijn in ieder geval.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef Leah het volgende:
Nou, weet ik niet hoor. Met een snelle bevalling krijg je vaak giga na weeen. Helemaal niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |