Mijnquote:Op woensdag 1 november 2006 11:05 schreef ik80 het volgende:
vandaag 2, en wij morgen? Dat vind ik ook wel een goede. Rugpijn, ja dat heb ik geloof ik ook ergens vaag onderin aan de achterkant bij mijn heupbotten.
Deal!
Ja ik wil ook wel, ben het goed zat. Mag morgen ook langs de vk. Maar ze doen hier niet zo snel iets, en sturen je volgens mij pas naar de gyn als je de 42 weken voorbij bent. Dat zou dan volgende week donderdag zijn. Beetje jammer, hoop dat dit kleintje eerder wil komen. Zowel mijn ouders als mijn schoonvader zijn dat weekend (volgende week) weg. dom dom dom, (maar ja dan moeten ze wachten tot maandag, en kan alleen schoonmoeder vast genieten, eigen schuld hahaha) zal je zien dat ze echt zo lang blijft zitten...
Maar morgen, ja doen we! En dan vandaag vast een beetje beginnen, mag mijn vrinedlief naar huis komen van zijn werk, zal hij ook wel fijn vinden!
Die past ook nog in het andere topic over uitspraken van mannenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:34 schreef sweaty het volgende:
[..]
Mijnzei vanmorgen. Het komt eigenlijk niet zo goed uit nu als je weeen krijgt, want het is super druk op het werk en ik moet iemand inwerken en eigenlijk kunnen ze me niet missen
alsof mij dat wat kan schelen! Ik zei dus ook pissig, "ik heb jou niet nodig, ik doe het allemaal wel alleen"
GGGrrrr mannen
![]()
Maar is goed, wij gaan morgen of vannacht beginnen zodat er op de 2e ook 2 verse baby's worden geboren![]()
Ik heb speciaal voor jou het lijstje uit een eerder topic opgevist.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:46 schreef Jelief het volgende:
Weten we trouwens al wat het wordt bij deze dames?
Laat Chacama het maar niet horen. Volgens haar waren er al te veel jongens geboren dit jaar en was het hoog tijd voor meiden.quote:
Moet ook wel. Er zijn al veel jongens geboren de laatste tijd!!quote:
Alsof je het uberhaupt kan plannen!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:34 schreef sweaty het volgende:
[..]
Mijnzei vanmorgen. Het komt eigenlijk niet zo goed uit nu als je weeen krijgt, want het is super druk op het werk en ik moet iemand inwerken en eigenlijk kunnen ze me niet missen
alsof mij dat wat kan schelen!
Ik heb geturfd aan de hand van het babietjes topic. Er zijn dit jaar 25quote:Op woensdag 1 november 2006 12:27 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Moet ook wel. Er zijn al veel jongens geboren de laatste tijd!!
Ik zou zeggen doe je bestquote:Op woensdag 1 november 2006 12:35 schreef Mibos het volgende:
Dus hoog tijd voor nieuwe damesbeebs in dit topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |