Vriend stond hier ingelogd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef Ka-stone het volgende:
Meimeltje, sterkte !!!!
Kleintje van harte gefeliciteerd.
Kreeg vanmorgen een brief van de ziektekosten verzekering, volgende week krijg ik het kraampakket thuis bezorgt. Ik moet zeggen dat ik daar nog helemaal niet aantoe ben, ben dan 27 weken zwanger. Ik zei net tegen m'n man dat we toch maar eens wat dingen moeten gaan plannen want voordat we het weten is het alweer zover.
Appelsap hoe is het met je schimmel?
qua geest vrij rustig , qua lichaam iets meer gespannen dan normaal ,saampjes de periode tellen tussen de weeen , maar is allemaal zo onregelmatig , 4 minuten, 7 minuten , 10 minuten dan weer 3 minutenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Belana het volgende:
[..]
spannend voor jullie, ook zeker voor jou! hoe ben jij eronder? vast de rust zelve zoals je bent
veel succes samen!
Nee, jíj dan....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:37 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje Neuk!! Ga jij het ook spannend maken
Spannendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:34 schreef Neuk het volgende:
Ik heb net de vk gebeld omdat mijn inlegkruisjes toch wel erg bruinig aan het worden zijn. Ze komt straks langs om te kijken of het geen vruchtwater is.
Dat is fijn ET! Ik heb 8 donderdagen met een hummeltje met krampjes rond gelopen omdat hij nog geen plekje op het kdv had. Zijn mama blij dat ik flexibel was in mijn uren. Ik vond het jammer toen de 8x op waren trouwens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef E.T. het volgende:
Ikheb vandaag de bevestiging gekregen dat er plek is op het kdv voor 'Baby Swets' op de dagen dat Saskia er ook al zit.. Weer een zorg minder
Oh, ik dacht dat je het zelf ook wel spannend vondquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:12 schreef Neuk het volgende:
Hoezo ik!? Ik doe niks en ga nergens heen, hoor. Hier wordt gewoon te snel en teveel gespeculeerd. Het zou volgens de vk kunnen dat het doorzet. Maar ik geloof er nog niet in. Ik ben er nog niet aan toe
quote:Ik ben in elk geval hartstikke opgelucht dat het geen bruin vruchtwater was. Ik zat me al erge zorgen te maken. *pfew*
Tuulk! Lamakomme die 5kilohap!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het zelf ook wel spannend vond:
[..]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef Neuk het volgende:
Ja, ze zou om 8 uur komen maar was er om half 8 al. Ik heb me nog snel effe gedouched enzo![]()
Anyways, beetje loos alarm (mits dit alsnog doorzet). Het ging binnen een paar uurtjes van geel naar roze/bruin en toen bruinig. Nu leek het me net weer meer bloedie-kleurtje te worden (herfsttinten).
Beetje late reactie... Is niet nodig, maar mag natuurlijk altijdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:40 schreef Beaker het volgende:
[..]
Oke dank! Het is dus niet nodig om de vk te bellen?
Ik was gisteren jarig (34 alweerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:52 schreef kozakken het volgende:
Prosalangdinnes Neuk![]()
Hoe is het met SadKingBilly? Laat eens wat van je horen joh! Nu ben ik benieuwd hoe het gaat!
Kan op zwangerschapsvergiftiging duiden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:23 schreef Popples het volgende:
ben gisteren op controle geweest bij de vlos en bloeddruk was gestegen. kreeg instructies mee als ik hoofdpijn,misselijk enzo had/was dat ik moest bellen. dus ik vandaag misselijk. en ik had al zoveel gegeten en gedronken. dus na twijfelen gebeld en moest langs komen. bloeddruk was weer gestegen. moet morgen naar de gyn.
ben benieuwd wat die gaat doen. bah word er zo beroerd om.
maar met de kleine gaat het goed.
Ha, da's nog eens goed voorbereidenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef SadKingBilly het volgende:
Haha ja we gaan nergens van uit, vandaar ook het bed en ik wil deze week nog een keer met haar gaan kijken in de verloskamers hier in Zwolle zodat we overal op voorbereid zijn. We hebben geen nintendo maar wel een laptop geleend met internet en de Xbox heb ik laten modden hiervoor (nou ja, voornamelijk dan) zodat ze via dat ding films kan kijken via het netwerk en van een vriend iets van 140 spellen geleend als afleiding. Ik heb wat spelletjes klaargezet maar ik kan me zo voorstellen dat als je constant weeën hebt je geen zin hebt om rummicub te spelen
WTF! heb je weeën .. das kei spannend dus ?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:31 schreef Meimeltje het volgende:
En toen was het stil hier!!
Het schiet hier niet erg op, de weeen blijven heel onregelmatig komen. Heb nog veel rugweeen en het is niet echt een pretje. Morph ligt te slapen, dus ben maar weer naar zolder gekropen.
hehe ik dacht het al .. gebeurt vaker zo na het weekendquote:Op woensdag 1 november 2006 02:43 schreef Meimeltje het volgende:
Heyy Hobje!!
Ja lees maar terug hihi. Gisterochtend zijn de vliezen gebroken
Hihi dankjequote:Op woensdag 1 november 2006 02:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe ik dacht het al .. gebeurt vaker zo na het weekend![]()
cool women dem spannend joh ik ga duimen voor je![]()
Kan komende dag fok niet volgen helaas maar wens je veel toi toi en voor papsje Morpie
Dan heb ik wel een record met mn 12 testen ofzoquote:Kleintje, ik vond dat ook zo'n onzekere tijd, die eerste weken tot de echo. Dat lijkt zoooooooooo lang te duren. Ik heb geloof ik wel 4x een test gedaanHet komt vast goed allemaal
![]()
ze hebben wel mooie kraamsuites , hoop dat het nu wel snel gaat komen eventueel met het stimuleren van de weeen dat het wat sneller gaat , dit is gewoon zwaar vermoeiend al 16 uur weeen zonder dat het opschiet , kindje ligt goed , nu de rest nogquote:Op woensdag 1 november 2006 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Balen dat het niet echt heeft doorgezet vannacht Meimeltje...
Maar goed, ook in het ziekenhuis worden prachtige superlieve kindjes geboren.
Zet hem op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |