Kan op zwangerschapsvergiftiging duiden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:23 schreef Popples het volgende:
ben gisteren op controle geweest bij de vlos en bloeddruk was gestegen. kreeg instructies mee als ik hoofdpijn,misselijk enzo had/was dat ik moest bellen. dus ik vandaag misselijk. en ik had al zoveel gegeten en gedronken. dus na twijfelen gebeld en moest langs komen. bloeddruk was weer gestegen. moet morgen naar de gyn.
ben benieuwd wat die gaat doen. bah word er zo beroerd om.
maar met de kleine gaat het goed.
Ha, da's nog eens goed voorbereidenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef SadKingBilly het volgende:
Haha ja we gaan nergens van uit, vandaar ook het bed en ik wil deze week nog een keer met haar gaan kijken in de verloskamers hier in Zwolle zodat we overal op voorbereid zijn. We hebben geen nintendo maar wel een laptop geleend met internet en de Xbox heb ik laten modden hiervoor (nou ja, voornamelijk dan) zodat ze via dat ding films kan kijken via het netwerk en van een vriend iets van 140 spellen geleend als afleiding. Ik heb wat spelletjes klaargezet maar ik kan me zo voorstellen dat als je constant weeën hebt je geen zin hebt om rummicub te spelen
WTF! heb je weeën .. das kei spannend dus ?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:31 schreef Meimeltje het volgende:
En toen was het stil hier!!
Het schiet hier niet erg op, de weeen blijven heel onregelmatig komen. Heb nog veel rugweeen en het is niet echt een pretje. Morph ligt te slapen, dus ben maar weer naar zolder gekropen.
hehe ik dacht het al .. gebeurt vaker zo na het weekendquote:Op woensdag 1 november 2006 02:43 schreef Meimeltje het volgende:
Heyy Hobje!!
Ja lees maar terug hihi. Gisterochtend zijn de vliezen gebroken
Hihi dankjequote:Op woensdag 1 november 2006 02:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe ik dacht het al .. gebeurt vaker zo na het weekend![]()
cool women dem spannend joh ik ga duimen voor je![]()
Kan komende dag fok niet volgen helaas maar wens je veel toi toi en voor papsje Morpie
Dan heb ik wel een record met mn 12 testen ofzoquote:Kleintje, ik vond dat ook zo'n onzekere tijd, die eerste weken tot de echo. Dat lijkt zoooooooooo lang te duren. Ik heb geloof ik wel 4x een test gedaanHet komt vast goed allemaal
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |