dat mag dus niet meer als de vliezen gebroken zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:04 schreef Neuk het volgende:
Potjandikkes Meimel! Laat je je wel lekker verwennen!!? Prolangestdingessen enzo?![]()
Vriend stond hier ingelogd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef Ka-stone het volgende:
Meimeltje, sterkte !!!!
Kleintje van harte gefeliciteerd.
Kreeg vanmorgen een brief van de ziektekosten verzekering, volgende week krijg ik het kraampakket thuis bezorgt. Ik moet zeggen dat ik daar nog helemaal niet aantoe ben, ben dan 27 weken zwanger. Ik zei net tegen m'n man dat we toch maar eens wat dingen moeten gaan plannen want voordat we het weten is het alweer zover.
Appelsap hoe is het met je schimmel?
qua geest vrij rustig , qua lichaam iets meer gespannen dan normaal ,saampjes de periode tellen tussen de weeen , maar is allemaal zo onregelmatig , 4 minuten, 7 minuten , 10 minuten dan weer 3 minutenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Belana het volgende:
[..]
spannend voor jullie, ook zeker voor jou! hoe ben jij eronder? vast de rust zelve zoals je bent
veel succes samen!
Nee, jíj dan....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:37 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje Neuk!! Ga jij het ook spannend maken
Spannendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:34 schreef Neuk het volgende:
Ik heb net de vk gebeld omdat mijn inlegkruisjes toch wel erg bruinig aan het worden zijn. Ze komt straks langs om te kijken of het geen vruchtwater is.
Dat is fijn ET! Ik heb 8 donderdagen met een hummeltje met krampjes rond gelopen omdat hij nog geen plekje op het kdv had. Zijn mama blij dat ik flexibel was in mijn uren. Ik vond het jammer toen de 8x op waren trouwens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef E.T. het volgende:
Ikheb vandaag de bevestiging gekregen dat er plek is op het kdv voor 'Baby Swets' op de dagen dat Saskia er ook al zit.. Weer een zorg minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |