Beaker, ik heb met een week of 7 ook een waterig/slijmerig iets verloren. Dat zou een deelo van de slijmprop kunnen zijn, maar da's niet erg want die schijnt zich gewoon weer te herstellen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:15 schreef Beaker het volgende:
Miemeltje
Ik heb net iets waterigs-geligs verloren, kan dat kwaad? Heb verder geen last van mijn buik, maar toch ff voor de zekerheid
Vandaag 8 weken zwanger
Nee ik wist echt nog van niets haha. De verloskundige is geweest. Binnen 24 uur moeten de weeen wel beginnen anders moet ik naar het ziekenhuis. Mn temp was net iets te hoog dus de vk ging met de gyneacoloog bellen om te overleggen. Hoop niet de we naar het zkhs moeten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:42 schreef LadyS het volgende:
[..]
[..]
Nu wel heel dichtbij he
of wist je het toen stiekem al dat ze gebroken waren
Oke dank! Het is dus niet nodig om de vk te bellen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Beaker, ik heb met een week of 7 ook een waterig/slijmerig iets verloren. Dat zou een deelo van de slijmprop kunnen zijn, maar da's niet erg want die schijnt zich gewoon weer te herstellen...
Mijn batterijen zijn opquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:50 schreef lcicle het volgende:
Sex!
Kom op Neuk.. dat wist je toch wel?
De vraag is of dat werkt als je de slijmprops nog hebt. Weet je dat ook?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:58 schreef Neuk het volgende:
[..]
Mijn batterijen zijn op
[..]
De vraag is of dat werkt als je de slijmprops nog hebt. Weet je dat ook?
Dat had hier ook geen effect. Niets eigenlijk. En dan plots, als je het totaal niet meer verwacht, ineens kramp om de vijf minuten...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:14 schreef ik80 het volgende:
De prostadidingessen hebben hier ook geen resultaat gehad. En je moet idd een betje crea bea zijn om het effectief te laten zijn.
nee dat geloof ik niet, maar ik hoop wat te horen via Morpheus langs een andere weg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:21 schreef PM-girl het volgende:
Is er iemand sms-achterwacht voor meimeltje?
Waaat? Chocola!?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:27 schreef E.T. het volgende:
[..]dan werkt 't ook
enne.. met batterijen werkt 't niet he.. alleen 'the real thing'
In Engeland voeren ze op dit moment een campagne om juist alle zwangere vrouwen een griepprik te gevenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:47 schreef Beaker het volgende:
Oja, nog even dit
De HA geeft geen griepspuit omdat ik zwanger ben!verse baby's
Het gaat ook om de sperma, kussen onder je kont en van het hoppaquote:
Idd, dat is zo! En ook het 'gemak' van alleen maar zwanger zijn van je eerste kindje, met alle klachten die er bij horen. Nu is alles zoveel zwaarder, ingewikkelder en intenser, dat kon ik me zelfs op de laatste dag van mijn zwangerschap niet voorstellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:19 schreef Rottdog het volgende:
Meid een dikkeprobeer toch nog te genieten van de laatste dagen (raar gezegt maar je gaat het wel missen zo'n intiem contact met je kindje)
Wonderolie schijnt toch te helpenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef Neuk het volgende:
HeyIK WIL OOK!
![]()
Die goulash van gister had behalve dat het raam nu continu openstaat verder geen effect. Iemand tips?Kom me niet aan met die ananas please
![]()
Oja ik was bij de vk. Alles was wederom in ordnung. Hij heeft het volgens de vk prima naar zijn zin. Dat hij zo beweeglijk is nu zegt helaas helemaal niets. Hij voelt zich waarschijnlijk gewoon prettig (da's dan wel weer leuk) En verder is ie nu helemaal ingedaald. Dus... ik woon al een paar daagjes op het toilet!
![]()
Meimeltje zit samen met mij ook op een ander forum waar wel sms-contact is. Ik ben wel zo lief om het hier ook te komen verklappenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:21 schreef PM-girl het volgende:
Is er iemand sms-achterwacht voor meimeltje?
Yeps net als kinine...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:49 schreef Jelief het volgende:
NEEEEE!!! geen wonderolie! Dat werkt laxerend! en dat kan dus ook laxerend werken voor je baby met als gevolg dat het in het vruchtwater poept. toch?
zekers extra setje bij mij, gigabyte kaartje bij mijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:40 schreef lcicle het volgende:
Zet 'm op Meimeltje!! Spannend!
Batterijen opgeladen Morpheus?
we houden contactquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:49 schreef Belana het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet, maar ik hoop wat te horen via Morpheus langs een andere weg.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |