Yeps!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:12 schreef Suzanna het volgende:
Enne...wow! 9 november is wel een populaire datum hier![]()
Dat ze wel even mag voelen en bepalen of er al nuttig wordt gerommeld......quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:43 schreef Neuk het volgende:
[..]
Yeps!
De tweeling was ook op de 9e uitgerekend.![]()
Ik moet zo naar de vk. Heb haar alleen niets nieuws te melden. Dus...
quote:
Is idd persoonlijk, ik vond het erg leuk om een beeld te hebben wie er nu precies in mijn buik zitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:11 schreef Suzanna het volgende:
Vivi, ik vind een 3D-echo heel apart (zou het zelf niet willen omdat het teveel verraadtmaar dat is persoonlijk he!) en het ziet er mooi uit! Lijkt me wel gaaf om te zien!
Je blijft een bakvis he vrouwke!quote:
Prijs je gelukkig!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:23 schreef ik80 het volgende:
hahaha, ja ik probeer elke dag eff uit te slapen, lukt niet altijd (meestal wel!)
Dan ga je toch zelf eerder eten? En dat janken....quote:Maar nog niks...
Alleen vreselijk emotioneel gevoel de hele tijd, vooral 's avonds. Kan de hele tijd wel janken om alles.
(en vriendlief die op het moment elke dag mag overwerken is wel heel lief hoor, maar mijn eetritme ligt daardoor een beetje in de war doordat hij pas om 19:30 thuiskomt en dan heb ik honger en ben niet meer te genieten)
En wederom, prijs je gelukkig!quote:Is wel fijn dat die kleine mijn ritme heeft, 's nachts is ze rustig en overdag beweegt ze lekker.
Zo en dan nu boekje lezen die ik net in de bus kreeg, heb ik weer eens wat te doen!
Bij de eerste twee heb ik alleen die termijnecho van rond 12 weken gehad, wilde verder niets weten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:13 schreef lcicle het volgende:
Bijzondere foto's Vivi! Wees er maar zuinig op
Toen ik nog zwanger was vond ik zulke foto's ook mooi om te zien, maar absoluut níet van mijn eigen kindjeIk denk dat ik er bij een eventuele volgende zwangerschap heel anders over denk en het misschien wél wil zien..
Zie je er zo tegenop dan meimeltje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:28 schreef Meimeltje het volgende:
Gelukkig ik ben een plaats gezakt, komt het iets minder dichtbij
we hebben bij de 20 weken echo idd vantevoren gezegd dat we het niet wilden weten!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef sweaty het volgende:
Karin, voor zover ik weet MOET je helemaal niets zien. Ik zou het in ieder geval van te voren even bij de echoscopiste aangeven, anders gaan ze er speciaal naar op zoek. Misschien als ze in de buurt komt van het geslacht dat ze jullie vraagt even weg te kijkenIk neem aan dat je bij de 20 weken echo dat ook hebt aangegeven?
In ieder geval veel plezier in december, ook al zagen we bij ons niets, het is toch bijzonder om zo'n kleintje weer te zien.
Vervelend van die schimmel![]()
Wij wisten al wat het werd n.a.v. de 20 weken echo, maar je hoeft het niet te zien hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kleintje gefeliciteerd!!
Mooie echo foto's vivi! Wij mogen in dec ook voor een 3d! Gelukkig ben jij er positief over, hoor wel vaak dat het tegenvalt.....kindje lijkt wel versteend??? Nou ja we zien het wel! Het lijkt mij wel erg speciaal!! Maar MOET je dan ook zien wat het wordt? Want dat willen wij niet weten....
Hier ook een schimmel gelokaliseerd! Yek
De HA gebeld, kan vanmiddag medicijnen ophalen
Een konijntje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:00 schreef snoopy het volgende:
Ik kan er geen chocola van maken Vivi. Als ze zeiden dat het een meisje was zou ik het ook geloven
Of een konijntje, of iets anders....
Uhm was er eigenlijk nog niet klaar voor, moest nog zoveel schoonmaakwerk gebeurenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:12 schreef renzell het volgende:
Wow, keukenkastje in 1 keer schoon!Lekker op tijd Meimeltje. Ben je er wel een beetje klaar voor, of voelt het als 'te vroeg'? Succes met bevallen!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:28 schreef Meimeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:05 schreef Meimeltje het volgende:
Nou hier zijn de vliezen vanmorgen gebroken!! Ik wist niet wat me overkwam tijdens het schoonmaken van de keukenkastjes haha. He4b nog geen weeen, maar de verloskundige komt zo wel even langs. Het begon net voordat ik naar de verloskundige moest, dus die afspraak kon niet doorgaan.
Jah idd gezakt water tot aan je knieenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:28 schreef Meimeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |