Heel mijn leven is een weg naar nergensquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:39 schreef belsen het volgende:
Groot nieuws:
Newbiedoobiedoo heeft de Nationale Popquiz gewonnen met zijn team Stop Making Senseo!!!
Wij waren dit jaar 'slechts' gedeeld 17e, na zelfs nog even in de top 10 gestaan te hebben.
omdat nog compacter juist te klein is, in ieder geval tegenwoordig. Over een jaar of 5 is die mentaliteit wellicht toch weer anders. LP's zijn te groot om even makkelijk mee te nemen, iets kleiners dan een cd voelt al helemaal aan alsof je belazerd wordt, want men wil toch iets tastbaars.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:40 schreef knars het volgende:
Het grote voordeel van een cd is dat het een stuk compacter is tov een lp, maar inmiddels kan het met mp3tjes nog een stuk compacter. Dan snap ik wel dat EMI vreest dat een cd steeds minder interessant wordt voor consumenten; als het compacter kan en de verpakking is niet boeiend genoeg, waarom zou je dan nog een cd kopen?
hm, volgens mij zijn ze er nu weer wat van afgestapt, bij EMI. De laatste paar cds die ik van ze heb zit het niet meer op.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:55 schreef Zanderrr het volgende:
Waren alle EMI cds de laatste jaren trouwens niet voorzien van een kopieerbeveiliging?
Ik ben bang dat de mentaliteit over een paar jaar dermate is veranderd dat het concept "album" z'n waarde nog sterker gaat verliezen, en dat losse nummers steeds interessanter worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
omdat nog compacter juist te klein is, in ieder geval tegenwoordig. Over een jaar of 5 is die mentaliteit wellicht toch weer anders.
[..]
Gefeliciteerd, newbiedoobiedoo!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef ranja het volgende:
Zo, dat was een dagje Popquizzen. Het was weer lastig. Nadat Fok!-ing Molly na de eerste ronde op 10 stond en na de 3e ronde zelfs op 9 werd het lastiger. Na een zeer lastige 'titel-titel-titel' ronde hoorden we er ineens niet meer bijUiteindelijk zijn we gestrand op een gedeelde 17e plaats.
Daarentegen is Newbiedoobiedoo met z'n team Stop Making Senseo[ gewoon winnaaar geworden
Dat was mij inderdaad ook al opgevallen. Ik kan me nog herinneren dat zo'n pipo die bij EMI werkt (wie was 't ook alweer?) hier op het forum die kopieerbeveiliging juist te vuur en te zwaard liep te verdedigen, een tijdje geleden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef Tokus het volgende:
hm, volgens mij zijn ze er nu weer wat van afgestapt, bij EMI. De laatste paar cds die ik van ze heb zit het niet meer op.
Nee, want vorig jaar heb ik nog een mooi boek van de Top 2000 verdiend en nu moet ik voor straf het hele jaar de folder van Piet Kerkhof lezen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef Zanderrr het volgende:
Gefeliciteerd mannen, enneh.. "meedoen is belangrijker dan winnen".
Gefeliciteerd, Newbie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef ranja het volgende:
Zo, dat was een dagje Popquizzen. Het was weer lastig. Nadat Fok!-ing Molly na de eerste ronde op 10 stond en na de 3e ronde zelfs op 9 werd het lastiger. Na een zeer lastige 'titel-titel-titel' ronde hoorden we er ineens niet meer bijUiteindelijk zijn we gestrand op een gedeelde 17e plaats.
Daarentegen is Newbiedoobiedoo met z'n team Stop Making Senseo[ gewoon winnaaar geworden
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:50 schreef Zanderrr het volgende:
Psycho chicken... !
whehe serieusquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:17 schreef nipeng het volgende:
Bij de Hema is nu een platenspeler te koop voor 59 euro
Ik heb al een platenspelerquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:17 schreef nipeng het volgende:
Bij de Hema is nu een platenspeler te koop voor 59 euro
Ik ook maar tochquote:
Je kunt het ook bestellen, dan komt er waarschijnlijk een busje van Intersextoys langs met een discreet verpakt pakketje.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:11 schreef Joepie het volgende:
Toch apart, waar je vroeger dacht dat http://www.fu-fme.com/ een leuke grap was, hebben ze het dus echt gemaakt met de fleshlight.
En als ik al zo'n ding wilde hebben ging ik dat zeker niet via een prijsvraag proberen te verkrijgen
Ik ben nog een beetje duizelig van al die Chinezen. Het is hier opeens zo verdomde stil. Niemand die 'wehhhhhhhh' in zijn telefoon schreeuwt, geen gerochel, geen gesmak, geen geboer. Geen mensen die vijf minuten lang in oplopend volume hetzelfde Chinese zinnetje tegen je schreeuwen, alsof je weliswaar vloeiend Chinees praat, maar gewoon zo stokdoof als een Chinezen bent.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:03 schreef Liejannuh het volgende:
Dino is weer thuis!!!
Was het verder wel tof?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef Liejannuh het volgende:
Net zo heftig als India?
Was het gerochel heel erg? Het gerochel is voor mij een reden om niet naar China te durven!
Je was trouwens praktisch tegelijk met een collega van me in Tibet. Die klaagde alleen over de enorme hoeveelheid Nederlanders die ze er tegen kwamen.
Leng tch'e van Naked City op repeat, gepolijst met grote hoeveelheden alcohol. Er is nog hoop.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:27 schreef nipeng het volgende:
Dino, ik hoop dat je al dat leed spoedig weet te verwerken.
Nee, ze zijn niet georganiseerd gegaan. De ene (oud-)collega had er een paar maanden vrijwilligerswerk in Nepal opzitten en zijn vriendin is naar Nepal gevlogen en vervolgens zijn ze naar Tibet gereisd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dat laatste viel ons ook op. Georganiseerd? Welke groep? We herkennen Koning Aap, Baobab, Fox en SNP groepen feilloos, deze reis geleerd
Peter Moore heeft daat ooit een stukje over geschreven voor zijn boek No shitting in the toilet (een bordje wat ergens in een toilet in China hing). Het beruchte stukje gaat over de meest verschrikkelijke treinreizen die hij heeft meegemaakt, en dit gaat over het stuk van Golmud naar Lanzhou.quote:Het gerochel valt wel mee:
- als je badkamer van goede afscheidingswanden met de buren zijn voorzien, anders begint de ochtend met een schraap- en rochelconcert:
- als je je aanwent om de rochel te jureren (een 9,5 is het hoogste cijfer wat we gegeven hebben), is een prima afleiding.
Ik vrees dat het land een wekendurende hysterische giechelbui in mij op gaat roepen.quote:Op deze reis door de uithoeken van China maakte ik kennis met de oosterse gewoonte flinke fluimen te produceren. De trein had nauwelijks het station van Golmud verlaten of de wagon barstte los in een kakofonie van gekuch, gesnuif en gerochel. Binnen enkele minuten stond de vloer vlkan van de kleverige, groene spuug van China's reizende klassen. De buitenkant van de trein, helemaal tot achteraan de open ramen, was met een zelfde laag bedekt.
Wat me het meest verbaasde was hoe buitengewoon diep uit hun lichaam de Chinezen putten om het laatste kwakje slijm naar boven te halen. Ik keek vreemd op toen ik hoorde dat de obligate borstinfectie die ik opliep geen tubercolose was.
Is het behalve ranzig en smerig wel mooi? Heb wel geweldig mooie beelden van het land gezien, maar het gerochel houdt me tegen.quote:Ik vond China lastiger dan India, maar we hebben dan ook wat rare dingen qua route gedaan. Eigenlijk vind ik China belastender dan India. Vanwege het taalprobleem, de afstanden en de immense vervuiling. China wordt leuker naar mate je van de standaard route afwijkt. Maar dat geldt ook wel voor India.
Gelukkig is er nog de dvd Stop Making Sense, zie je alles in elk geval dan wanneer je achteraanstaat in Ahoy of de HMh ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:01 schreef Z het volgende:
Ah, een slowchattopic. 'More Songs About Buildings and Food' is wellicht een van de meest briljante platentitels ooit. Ik had ze graag eens live gezien, schijnt fantastisch geweest te zijn.
Al deze vragen en nog meer zullen worden beantwoord in het reisverslag in enkele delen, welke nog op de planning staatquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet georganiseerd gegaan. De ene (oud-)collega had er een paar maanden vrijwilligerswerk in Nepal opzitten en zijn vriendin is naar Nepal gevlogen en vervolgens zijn ze naar Tibet gereisd.
Maar heel veel Nederlanders dus.
[..]
Peter Moore heeft daat ooit een stukje over geschreven voor zijn boek No shitting in the toilet (een bordje wat ergens in een toilet in China hing). Het beruchte stukje gaat over de meest verschrikkelijke treinreizen die hij heeft meegemaakt, en dit gaat over het stuk van Golmud naar Lanzhou.
[..]
Ik vrees dat het land een wekendurende hysterische giechelbui in mij op gaat roepen.
[..]
Is het behalve ranzig en smerig wel mooi? Heb wel geweldig mooie beelden van het land gezien, maar het gerochel houdt me tegen.
Ik wil hem zeker ook gaan zien, dit weekend weer helemaal dubbel gelegen van een paar voorstukjesquote:Op maandag 6 november 2006 12:44 schreef dwerg het volgende:
Borat was leuk.
Hm, deze is niet getest, weet ook niet of die bij de volgende selectie zit. Er zit wel een 'seksmachine' bij de aankomende review, dat ding ziet er eng uit.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:59 schreef Liejannuh het volgende:
Sebbo! Zijn er al veel deelnemers aan de fleshlight prijsvraag?
Wie heeft trouwens deze keer het interactieve gedeelte getest?
Een Paaldanspaal!quote:Op maandag 6 november 2006 15:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hm, deze is niet getest, weet ook niet of die bij de volgende selectie zit. Er zit wel een 'seksmachine' bij de aankomende review, dat ding ziet er eng uit.
Volgende week geven we een paaldanspaal weg op de FP.
Die is eng!!!quote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef Seborik het volgende:
http://www.eroware.nl/neu(...)e.php?shopid=eroware
Neukmachine.
Ja! Ik wil graag een kaartje voor Spinvis voor mijn verjaardag!quote:Op maandag 6 november 2006 17:20 schreef dwerg het volgende:
Heb je al een verjaardagskadootje uitgezocht?
Hey, als Sinterklaas je vraagt, dan kun je niet weigeren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:03 schreef bigshadow het volgende:
Volgens mij nemen dergelijke bands vaak zichzelf wel degelijke serieus, ten onrechte. Aan de andere kant moeten ze het wel serieus nemen, het is tenslotte werk wat je moet verrichten. Meteen ook een goed excuus voor Lange Baas en Frans B op het grote sinterklaasfeest dit jaar.
...met ijsblokjes?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:09 schreef bigshadow het volgende:
Ik heb gehoord dat de beste goedheilig man een grote zak heeft.....
Ja, maar Jan Keizer was duidelijk onder de invloed van iets, heb je wel eens een optreden van ze gezien?!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:33 schreef Zanderrr het volgende:
Misschien kan 'ie Lange Frans en Baas B. gelijk weer in de zak mee terug naar Spanje nemen?
Toch mogen ze niet klagen... BZN speelde dertig jaar lang voor bejaarden en geestelijk minder bedeelden, maar ik heb van Jan Keizer nooit een onvertogen woord gehoord.
quote:BZN speelde dertig jaar lang voor bejaarden en geestelijk minder bedeelden
Hum..quote:heb je wel eens een optreden van ze gezien?!
Een paaldanspaal? Da's toch niet meer dan een stuk steigerpijp die je aan je vloer en plafond vastschroeft? Mja, er zijn tegenwoordig vast weinig mensen meer die "wat ze met hun ogen zien, met hun handen maken kunnen".quote:Op maandag 6 november 2006 15:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Volgende week geven we een paaldanspaal weg op de FP.
Geen idee, maar van mij krijg je er bonuspunten voorquote:Op woensdag 8 november 2006 23:22 schreef Anton het volgende:
[..]
Goedenavond muziek, ik kom ook weer eens kijken en de verhalen van Dino lezen. Maandag ben ik 1e geworden met m'n team in de Murphy's Pubtrivia. Daar zat ook een muziekronde bij, waar ik Martika's Kitchen niet herkende. Is dat erg?
op een normale popquiz misschien wel, want Martika heeft toch wel 2 hitjes gehad (waarvan er 1 onlangs gerecycled is door eminem). Maar in een algemenere quiz met muziekronde moeten ze niet te obscuur gaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:22 schreef Anton het volgende:
Daar zat ook een muziekronde bij, waar ik Martika's Kitchen niet herkende. Is dat erg?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef Mark het volgende:
Afgelopen week dubbel gelegen om deze strip:
[afbeelding]
Drie. I feel the earth move was ook een bescheiden hitje.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
op een normale popquiz misschien wel, want Martika heeft toch wel 2 hitjes gehad (waarvan er 1 onlangs gerecycled is door eminem). Maar in een algemenere quiz met muziekronde moeten ze niet te obscuur gaan.
Ik zie toch wel enige gelijkenis tussen die twee.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:34 schreef Seborik het volgende:
Jazeker, Blackie Lawless is een lekkerder wijf dan die griet van Evanescence.
Alles wat je hartje begeerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:51 schreef Liejannuh het volgende:
Vanavond staan ze trouwens in het altijd sfeervolle Zoetermeer!
een woestijn, een krater.... met enige fantasie is er toch best iets van te maken....?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef Seborik het volgende:
Je kunt dan ook niets goeds maken van Zoetermeer.
Ik moet ineens weer aan Borat denken. Iets met een woestijn waar de komende duizend jaar nog geen hagedis kan overleven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
een woestijn, een krater.... met enige fantasie is er toch best iets van te maken....?
Varkens zijn ook lyrisch over hun modderpoelquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:50 schreef Liejannuh het volgende:
En mijn kamergenoot op mijn werk komt uit Zoetermeer.Hij is lyrisch over Zoetermeer.
![]()
Het ultieme sinterklaaskadootje!quote:
quote:De verwenaccessoire voor de man, de bewegende sleeve, is wat moeilijk in elkaar te zetten en valt voor de gemiddelde man misschien wat ruim.
Het had zo in de Aktueel gekund. Volgende keer moeten er wel nog wat wat gebruikerservaringen van de reviewer bij..quote:Het aantal speeltjes voor anale stimulatie neemt dan ook flink toe. In tegenstelling tot andere speeltjes luistert de selectie van deze categorie voor de gebruiker veel nauwer
hihiquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
Zo Sebbo, je laatste review is geplaatst zag ik.
Je hebt flink je best gedaan!
Waarom staat daar nooit de naam van de reviewerquote:Gepost door Redactie (Redactie) - zondag 12 november 2006 @ 12:00
Omdat het bloemetje uit Groningen niet wil dat iedereen weet dat hij dat allemaal test!quote:Op maandag 13 november 2006 19:36 schreef nipeng het volgende:
[..]
[..]
Waarom staat daar nooit de naam van de reviewer
Geert Wilders moet eens een goede kapper zoeken. En verder zijn mond dicht houden.quote:
Wat heeft ie je aangedaan?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:43 schreef nipeng het volgende:
Oja ik heb echt een hekel aan Meat Loaf.
Ja, leuk he? "Ik wil Nederland gaan besturen, maar ik heb geen standpunten. Zeggen jullie maar wat ik moet doen...."quote:Op woensdag 15 november 2006 20:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk dat ik Continue Directe Democratie Partij ga stemmen.
Vooral vanwege dit antwoord op vraag 4: De CDDP heeft geen eigen standpunten voor onderwijs in Nederland. De CDDP wil dat de kiezer de beste plannen van de andere politieke partijen kan ondersteunen en zijn stem kan veranderen wanneer de partijen zich niet aan hun verkiezingsbeloftes houden.
En natuurlijk het antwoord op vraag 5, 6, 9 en 10. En hij is een Fok!ker zegt ie. Wat is zn username?
Ik had daar zo Continue Direct Democratisch Bewind van gemaakt voor de afkortingquote:Op woensdag 15 november 2006 20:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk dat ik Continue Directe Democratie Partij ga stemmen.
Ach, als ik 't snel even doorkijk is het een partij met hele redelijke standpunten. Lijkt me heel positief dat er een moslimpartij is die een normaal geluid laat horen in plaats van dat het weer een soort debiele AEL-achtige partij is die weer lekker de vooroordelen van het frontpage-volk bevestigd. Dat er dan taalfouten instaan vind ik dan weer niet zo boeiendquote:Op woensdag 15 november 2006 21:14 schreef cafca het volgende:
Ik vind het triest dat de lijstrekker voor de Islam-partij zoveel taalfouten maakt.
Over vooroordelen in leven houden gesproken....
Ik kan zo snel een vervoegingsfout en een ontbrekend leesteken vinden, en hier en daar is het iets meer spreektaal dan ik zou gebruiken (bijv. Het lijkt me ipv. Lijkt me).quote:Op woensdag 15 november 2006 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
hoeveel fouten staan er eigenlijk in die 3 4 regels van mij nu?
Oftewel: ik zou zo voor Alex Pechtold door kunnen gaanquote:Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan zo snel een vervoegingsfout en een ontbrekend leesteken vinden, en hier en daar is het iets meer spreektaal dan ik zou gebruiken (bijv. Het lijkt me ipv. Lijkt me)..
Ware het niet dat ik mij meen te herinneren dat jij ietwat andere politieke denkbeelden erop nahield, en ik van jou wel een foldertje zou aannemen, sprekendquote:Op woensdag 15 november 2006 21:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oftewel: ik zou zo voor Alex Pechtold door kunnen gaan![]()
Wat voor 'n denkbeelden dan? Kom ik zo erg over?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik mij meen te herinneren dat jij ietwat andere politieke denkbeelden erop nahield, en ik van jou wel een foldertje zou aannemen, sprekend.
Je komt over als iemand met andere ideëen dan Pechtold. Dat kan je natuurlijk erg noemen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de standaard definitie isquote:Op woensdag 15 november 2006 21:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat voor 'n denkbeelden dan? Kom ik zo erg over?
Oh ja, da's waar ookquote:dit was toch muz-slowchat?![]()
Volgens mijn fanmail, die ik soms wel eens ontvang nadat ik weer eens meen te moeten melden dat er ook best wel Marokkanen zijn die geen 5 jarige meisjes verhuren aan hun vriendjes en/of zichzelf niet opblazen in naam van Allah op busstation Lutjeveen-West, bestaat er het beeld onder bepaalde fokkers dat ik een tot de Islam-bekeerde, boomknuffeldende, krakende, ongewassen, ongeschoren, Stalin, Ali B en Hittler vererende, radicale, nep-zwarte, geweldadige, domme, onrealistische, wereldvreemde, werkloze, dierenverkrachtende, Joden vergassende, gezagondermijnende en staatsgevaarlijke terrorist met diverse levensbedreigende ziektes ben.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je komt over als iemand met andere ideëen dan Pechtold. Dat kan je natuurlijk erg noemen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de standaard definitie is.
En de rest dus nietquote:Op woensdag 15 november 2006 22:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat ongeschoren en domme klopt trouwens![]()
Dat ben ik met je eens, alleen ben ik bang dat het door jou genoemde frontpage-volk niet eens de moeite neemt om die standpunten inhoudelijk te bekijken, en juist die taalvouten aangreipen om zo'n partij af te branden. (als ze het überhaupt al lezen....)quote:Op woensdag 15 november 2006 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, als ik 't snel even doorkijk is het een partij met hele redelijke standpunten. Lijkt me heel positief dat er een moslimpartij is die een normaal geluid laat horen in plaats van dat het weer een soort debiele AEL-achtige partij is die weer lekker de vooroordelen van het frontpage-volk bevestigd. Dat er dan taalfouten instaan vind ik dan weer niet zo boeiend
hoeveel fouten staan er eigenlijk in die 3 4 regels van mij nu?
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:44 schreef dwerg het volgende:
Handig. Ik heb een brief van Continuon gekregen, dat ze 52 euro naar mij over moeten maken, maar dat ze geen rekeningnummer van me hebben. Welk bedrijf met dezelfde naam haalt er dan elke maand geld van mijn rekening?
Je moet overstappen naar Westland Energie! Dat gaat tenminste gewoon goed.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef dwerg het volgende:
Ik moet bekennen dat ik niet onder de indruk ben van dat bedrag van 52 euro. Ik betaal NUON elke maand 1982 euro voor gas en transport en milieubelasting en andere heffingen. En in de brief die ik van Continuon kreeg staan dus wel mijn klantnummer en contractnummer, maar ze weten niet mijn rekeningnummer. Ja, 't is heel logisch Liejannuh.
Green Choice hier en gewoon terug op de rekening.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je moet overstappen naar Westland Energie! Dat gaat tenminste gewoon goed.
En ik betaal maar 45 euro per maand. Dus Westland Energie is gewoon echt veel beter!En ze sturen geen domme brieven en stellen ook geen domme vragen en maken ook geen domme fouten!
Om in Domino D-Day taal te blijven spreken: een dode mus!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:22 schreef cafca het volgende:
Over nutteloze financiele transacties gesproken: Erfenis
En ik dacht nog wel rijk te worden
ik heb per ongeluk 2 keer guts of a virgin. Hebbe?quote:Op donderdag 16 november 2006 20:28 schreef nipeng het volgende:
Zeg, Seb dat Painkiller is eigenlijk best wel erg tof.
kost da?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:04 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb per ongeluk 2 keer guts of a virgin. Hebbe?
a propos VS en niet duur: Sebbo, heb u mijn mailtje nog gelezen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:38 schreef Seborik het volgende:
Je kunt ook de Collected Works kopen. Zit'ie ook in en meer, en is in de VS niet zo heel duur. Ik heb Guts of A Virgin ook dubbel, want heb hem als losse uitgave en in dat boxje.
Oh, en m'n kabelmodem is stuk.Nu hangt die van m'n zwager ertussen, die heeft hem dinsdag pas weer nodig. Toch handig mensen die altijd werken.
donequote:Op zaterdag 18 november 2006 16:56 schreef Seborik het volgende:
Ik heb je mailtje niet gezien.
Misschien is het tussen de spam geraakt.Wil je het nog eens sturen?
helaas gaat dat eerste altijd heel snel, vooral werk draagt daaraan bij.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:03 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh zwaait even snel naar Dino!
Alweer geacclimatiseerd of moeten we binnenkort een rochel-sessie bij je gaan doen?
Proostquote:Op zondag 19 november 2006 03:21 schreef knars het volgende:
djiezzz, ik hou iet zo van ska-punk... maar wat en vet concert net van e Hardheid, Waardeloos en R.O.L.F.! En wat een hoeveelheid drank![]()
tegen verzendkosten uit de UK. Dat zal zo'n 2 pond (3 euro zijn)quote:
Je koestert geen ambitie om obscure takkeherriedealer voor de #muziek incrowd te worden?quote:Op zondag 19 november 2006 11:34 schreef bartrid het volgende:
mental note made: nooit dronken cd's bestellen...
Je gaat me niet vertellen dat je 's nachts op de tellsell de greatist hits van het Schlagerfestival besteld hebt he?quote:Op zondag 19 november 2006 11:34 schreef bartrid het volgende:
mental note made: nooit dronken cd's bestellen...
Dat is volgens mij inderdaad standaard zo rond de feestdagen. D'r komen ook veel kerstcd's trouwens.Of is dat wel weer toeval?quote:Op maandag 20 november 2006 00:51 schreef Anton het volgende:
Over greatest hits gesproken: er komen nu alleen maar greatest hits cd's uit... was dat vorig jaar ook zo, vlak voor sinterklaas?
Klopt. Voor de mensen die denken dat een verzamelaar van bijv. Destiny's Child minder onpersoonlijk is dan een cadeaubonquote:Op maandag 20 november 2006 00:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad standaard zo rond de feestdagen.
Dat is dan ook wel weer zo. Die eerste zou ik bijvoorbeeld alleen geven aan iemand waar ik écht een hekel aan hebquote:Op maandag 20 november 2006 01:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt. Voor de mensen die denken dat een verzamelaar van bijv. Destiny's Child minder onpersoonlijk is dan een cadeaubon.
ik heb nog wel een vergeten platenbon uit het guldentijdperk liggen. Voor het ultieme geen-zin-om-ook-maar-enige-inspanning-te-ondernemen-voor-dit-verplicht-nummer-en-zo-kom-ik-nog-eens-van-oude-zooi-af-,-zie-maar-of-je-em-nog-kan-slijten-gebaarquote:Op maandag 20 november 2006 07:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo. Die eerste zou ik bijvoorbeeld alleen geven aan iemand waar ik écht een hekel aan heb
Nee, een beetje wild geweest op de earache site en even vergeten dat ik guts of a virgin en scum van napalm death al had. guts of a virgin is nou al de derde die ik besteld hebquote:Op maandag 20 november 2006 00:51 schreef Anton het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je 's nachts op de tellsell de greatist hits van het Schlagerfestival besteld hebt he?
Over greatest hits gesproken: er komen nu alleen maar greatest hits cd's uit... was dat vorig jaar ook zo, vlak voor sinterklaas?
Ja, en die Johnny Cash dvd dan? Die meldt sebbo zeker binnenkort en-passant als laatst gekocht muziek dvd in het gelijknamige topicquote:Op maandag 20 november 2006 10:52 schreef Joepie het volgende:
Wie heeft eigenlijk die seizoen 7 dvd's van seinfeld gewonnen? de uitslag van die prijsvraag heb ik gemist denk ik, en kan hem nu ook niet meer terug vinden.
Wat tof!quote:Op maandag 20 november 2006 10:19 schreef Z het volgende:
Ik was zaterdag naar een huiskamerconcert (www.liveintheliving.nl) in Utrecht waar winterbirds (aardig), werther (briljant live (www.werther.be)) en Spinvis (ook erg goed) optraden. Het was heel erg leuk, een mannetje of 30 in een huiskamer en dan muziek. Erg leuk idee, dat liveintheliving.
Je bent niet de enige....ik voel met je mee.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik moet de hele dag het grootste mogelijke gezeik over Wouter Bos, Jan Marijnisse en de ondergang van de wereld aanhoren.
Als je dan toch zo graag op een splinterpartij wilt stemmen, kun je natuurlijk ook op Tamara stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens de kieswijzer moest ik D'66 stemmen, maar of dat nu zo verstandig is?
Iedereen wéét toch gewoon dat Nebahat Albayrak de nummer twee is van de PvdA?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
opzoeken wie de eerste jonge allochtone vrouw op beide lijsten is.
Ja, maar die zit me een beetje dwars wat betreft Armeniequote:Op woensdag 22 november 2006 18:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Iedereen wéét toch gewoon dat Nebahat Albayrak de nummer twee is van de PvdA?
grmblquote:Op woensdag 22 november 2006 19:22 schreef dwerg het volgende:
Ik zou niet wachten tot 3 minuten voor 9 om te gaan stemmen. Hint hint.
Het zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:29 schreef Vork het volgende:
De Westlandse man en vrouw kijken dus ieder naar een andere tv? Gezellig daar dan, in die Westlandse huiskamers?
Als alle Westlanders net zo lang over hun keuze twijfelen als jij, kon het straks nog wel eens druk worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:27 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga altijd op het laatste moment stemmen. Liever niet voor 8 uur en dan kun je gewoon doorlopen.Erg handig hier.
Van de liberalen uiteraard wel, van de populistische conservatieven nietquote:Op woensdag 22 november 2006 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
En mag dat dan wel van al die rechtse partijen?
Ik was vandaag ook een van de weinigen die geen VVD stemt, maar dan in een lokaal vol arme studenten. Uiteraard denken ze allemaal over 3 jaar rijk te zijn, als ze net 3 maanden afgestuurd zijn (wat ruim de helft niet eens zal halen in die tijd).quote:Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik werk bij een bedrijf in de financiele sector. Ik ben geloof ik de enige die geen VVD stemt hier
Ja, ik was gister bij mijn (nieuwe) begeleider en ooit gaat het echt goed komen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef Seborik het volgende:
Kom jij trouwens wel aan je scriptie toe, Lianne?
Ik doe ieder jaar mijn best om die niet te vinden.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Seborik het volgende:
Alles goed hier? Hebben jullie de kerstverhalenwedstrijd al gevonden?
Wat is de link tussen kwalitatief onderzoek en methodologie?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, ik was gister bij mijn (nieuwe) begeleider en ooit gaat het echt goed komen.Moet nog iets methodologisch verantwoord doen, dus ik ga maar eens op boekenjacht naar boeken over kwalitatief onderzoek.
Geen idee!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:12 schreef Z het volgende:
[..]
Wat is de link tussen kwalitatief onderzoek en methodologie?
Als ze de lijst niet invullen worden ze ontslagen ofzo? Ik heb overigens twee sollicitaties lopen voor data-analist, ben benieuwd wat dar uit gaat komen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vragenlijsten met open vragen rondsturen (verwachte respons: 100%)
Die wilde natuurlijk op Wilders stemmen... Anti Is-lamquote:Op donderdag 23 november 2006 00:45 schreef Man_Made_God het volgende:
"Op die ene, die voor gehandicapten is.....".
Nee, dat nog net niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:17 schreef Z het volgende:
[..]
Als ze de lijst niet invullen worden ze ontslagen ofzo? Ik heb overigens twee sollicitaties lopen voor data-analist, ben benieuwd wat dar uit gaat komen.
Ik word inderdaad minder emotioneel van hem dan van James Blunt, stemgewijs.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef Tokus het volgende:
En zo'n ontroerende stem heeft ie ook niet.
Peter Crissquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:20 schreef Tokus het volgende:
vandaag is het alweer 15 jaar terug dat Eric Carr overleed. Hij was een veel betere drummer bij Kiss dan Peter Christ ooit kon zijn.
o ja en Freddie Mercury ging die dag ook dood
Ik zag dat Denise Crosby jarig was, dus ik dacht meteen aan:quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:48 schreef knars het volgende:
En tegelijkertijd is het de verjaardag van Jules Deelder en vieren we dat Origin of the Species exact 147 jaar geleden voor het eerst werd gepubliceerd![]()
meer feestelijkheden omtrent 24 november
Dat is ook echt dé opmerking om tegen iemand te maken die zonder water zitquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:25 schreef Z het volgende:
Ik zeg zwembad.
Haha, je bent weer even subtiel als altijd. Ik hou van romantische komedie's, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:07 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zullen we anders...euhh...een keer...euhh, nou..je weet wel!En wat heeft Viggo wat ik niet heb? Beetje een donkere film, maar wel supermooi. Wil hem je wel een keer opsturen. Van wat voor films houd je dan?
Nee, ik had van jou natuurlijk geen commotie cq. verwarring verwacht. Wat denk je wel niet?Ik heb je hoog zitten, hoor!
De belangrijkste vraag laat je onbeantwoord!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, je bent weer even subtiel als altijd. Ik hou van romantische komedie's, dat weet je toch?Love Actually, Bridget Jones, zulke dingen
.
Gelukkig, dan is het goed!
Een acteercarrière?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag laat je onbeantwoord!![]()
Wat heeft Viggo wat ik niet heb?
Voor de rest houd je dus wel van leuke films. Maar is dat het enige genre waar je interesse naar uitgaat? Ik ben meer van de cultfilms...films die een indruk achterlaten. Heb je Fargo wel eens gezien?![]()
Fargo niet gezien? En dan zeker wel verwachten dat ik D&D op 1 zet in mijn lijstje favo Bruce-nummers van dat album?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een acteercarrière?![]()
Ik had er zelfs nog nooit van gehoord, dus nee! Ik ga zo wel weer richting thuisthuis, spreek je later weer!
Knippen, plakken!quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:09 schreef Tokus het volgende:
Hoe komt dat uit het springsteen topic nu weer hier verzeild?
Voor het eerst in de geschiedenis van de Dag-reeks dat het topic gebruikt wordt waarvoor het bedoelt is: offtopic-geouwehoer verplaatsen naar het centrale slowchat topicquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:09 schreef Tokus het volgende:
Hoe komt dat uit het springsteen topic nu weer hier verzeild?
Ik had een waarschuwing gekregen in het Springsteentopic, dus ik dacht, ik doe braaf, en gebruik het SC-topic. Verder kom ik hier ook nooitquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor het eerst in de geschiedenis van de Dag-reeks dat het topic gebruikt wordt waarvoor het bedoelt is: offtopic-geouwehoer verplaatsen naar het centrale slowchat topic![]()
Ja, Queen kan niet genoeg veren in hun kont krijgen: vinden ze lekker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:35 schreef knars het volgende:
Oh, hoe fijn die Top2000. Queen weer op 1...
Hebben ze het lek gewoon gevonden? En hebben ze nog de hele boel open gebroken zodat je vanuit het huis nu gelijk in een 3 meter diepe modderpoel valt? Of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:13 schreef dwerg het volgende:
Overigens, de waterleidingmannen waren om half vier klaar. En ik begreep van hen dat de planner vanmorgen niet kon lachen om mijn opmerking 'doe maar rustig aan, het lek zit voor de meter'.
Innuendo is toch ook wel een van de betere Queen nummers, tevens ook de enige cd die ik van ze heb.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb weer op (onder andere) Innuendo gestemd. Ik vind het aanzienlijk beter dan de huidige nummer 1.
De grote O-Leo-Blokhuis-wat-weet-je-weer-veel-van-muziek-show.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:14 schreef dwerg het volgende:
Het programma gisteren rond de top 10 van de top 2000 viel me trouwens tegen. Of het duurde gewoon een uur te lang.
Ik kan er ook veel opnoemen, maar die staan lang niet allemaal in de lijst. Maar ja, ik heb gewoon gekozen voor 10 nummers die ik erg goed vind. Er staat ongetwijfeld wel nog iets in de lijst dat ik liever had gekozen, maar ik heb ook niet de tijd genomen om de hele lijst nauwkeurig te bestuderen. Daarvoor was 'ie net even te lang.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Innuendo is toch ook wel een van de betere Queen nummers, tevens ook de enige cd die ik van ze heb.Toch zou ik nog zeker wel meer dan 100 nummers weten, waar ik eerder op zou stemmen dan Innuendo.
Ik had het graag willen kijken, maar ik zat bij een vriend die er weinig aan vond, dus ik heb maar een klein stukje gezien. Nou ja, ik kijk de volgende uitzendingen van de Top 2000 wel gewoon. Wanneer gaan ze daar eigenlijk mee beginnen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:14 schreef dwerg het volgende:
Het programma gisteren rond de top 10 van de top 2000 viel me trouwens tegen. Of het duurde gewoon een uur te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |