Als ze de lijst niet invullen worden ze ontslagen ofzo? Ik heb overigens twee sollicitaties lopen voor data-analist, ben benieuwd wat dar uit gaat komen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vragenlijsten met open vragen rondsturen (verwachte respons: 100%)
Die wilde natuurlijk op Wilders stemmen... Anti Is-lamquote:Op donderdag 23 november 2006 00:45 schreef Man_Made_God het volgende:
"Op die ene, die voor gehandicapten is.....".
Nee, dat nog net niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:17 schreef Z het volgende:
[..]
Als ze de lijst niet invullen worden ze ontslagen ofzo? Ik heb overigens twee sollicitaties lopen voor data-analist, ben benieuwd wat dar uit gaat komen.
Ik word inderdaad minder emotioneel van hem dan van James Blunt, stemgewijs.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef Tokus het volgende:
En zo'n ontroerende stem heeft ie ook niet.
Peter Crissquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:20 schreef Tokus het volgende:
vandaag is het alweer 15 jaar terug dat Eric Carr overleed. Hij was een veel betere drummer bij Kiss dan Peter Christ ooit kon zijn.
o ja en Freddie Mercury ging die dag ook dood
Ik zag dat Denise Crosby jarig was, dus ik dacht meteen aan:quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:48 schreef knars het volgende:
En tegelijkertijd is het de verjaardag van Jules Deelder en vieren we dat Origin of the Species exact 147 jaar geleden voor het eerst werd gepubliceerd![]()
meer feestelijkheden omtrent 24 november
Dat is ook echt dé opmerking om tegen iemand te maken die zonder water zitquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:25 schreef Z het volgende:
Ik zeg zwembad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |