Als ze de lijst niet invullen worden ze ontslagen ofzo? Ik heb overigens twee sollicitaties lopen voor data-analist, ben benieuwd wat dar uit gaat komen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vragenlijsten met open vragen rondsturen (verwachte respons: 100%)
Die wilde natuurlijk op Wilders stemmen... Anti Is-lamquote:Op donderdag 23 november 2006 00:45 schreef Man_Made_God het volgende:
"Op die ene, die voor gehandicapten is.....".
Nee, dat nog net niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:17 schreef Z het volgende:
[..]
Als ze de lijst niet invullen worden ze ontslagen ofzo? Ik heb overigens twee sollicitaties lopen voor data-analist, ben benieuwd wat dar uit gaat komen.
Ik word inderdaad minder emotioneel van hem dan van James Blunt, stemgewijs.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef Tokus het volgende:
En zo'n ontroerende stem heeft ie ook niet.
Peter Crissquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:20 schreef Tokus het volgende:
vandaag is het alweer 15 jaar terug dat Eric Carr overleed. Hij was een veel betere drummer bij Kiss dan Peter Christ ooit kon zijn.
o ja en Freddie Mercury ging die dag ook dood
Ik zag dat Denise Crosby jarig was, dus ik dacht meteen aan:quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:48 schreef knars het volgende:
En tegelijkertijd is het de verjaardag van Jules Deelder en vieren we dat Origin of the Species exact 147 jaar geleden voor het eerst werd gepubliceerd![]()
meer feestelijkheden omtrent 24 november
Dat is ook echt dé opmerking om tegen iemand te maken die zonder water zitquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:25 schreef Z het volgende:
Ik zeg zwembad.
Haha, je bent weer even subtiel als altijd. Ik hou van romantische komedie's, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:07 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zullen we anders...euhh...een keer...euhh, nou..je weet wel!En wat heeft Viggo wat ik niet heb? Beetje een donkere film, maar wel supermooi. Wil hem je wel een keer opsturen. Van wat voor films houd je dan?
Nee, ik had van jou natuurlijk geen commotie cq. verwarring verwacht. Wat denk je wel niet?Ik heb je hoog zitten, hoor!
De belangrijkste vraag laat je onbeantwoord!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, je bent weer even subtiel als altijd. Ik hou van romantische komedie's, dat weet je toch?Love Actually, Bridget Jones, zulke dingen
.
Gelukkig, dan is het goed!
Een acteercarrière?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag laat je onbeantwoord!![]()
Wat heeft Viggo wat ik niet heb?
Voor de rest houd je dus wel van leuke films. Maar is dat het enige genre waar je interesse naar uitgaat? Ik ben meer van de cultfilms...films die een indruk achterlaten. Heb je Fargo wel eens gezien?![]()
Fargo niet gezien? En dan zeker wel verwachten dat ik D&D op 1 zet in mijn lijstje favo Bruce-nummers van dat album?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een acteercarrière?![]()
Ik had er zelfs nog nooit van gehoord, dus nee! Ik ga zo wel weer richting thuisthuis, spreek je later weer!
Knippen, plakken!quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:09 schreef Tokus het volgende:
Hoe komt dat uit het springsteen topic nu weer hier verzeild?
Voor het eerst in de geschiedenis van de Dag-reeks dat het topic gebruikt wordt waarvoor het bedoelt is: offtopic-geouwehoer verplaatsen naar het centrale slowchat topicquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:09 schreef Tokus het volgende:
Hoe komt dat uit het springsteen topic nu weer hier verzeild?
Ik had een waarschuwing gekregen in het Springsteentopic, dus ik dacht, ik doe braaf, en gebruik het SC-topic. Verder kom ik hier ook nooitquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor het eerst in de geschiedenis van de Dag-reeks dat het topic gebruikt wordt waarvoor het bedoelt is: offtopic-geouwehoer verplaatsen naar het centrale slowchat topic![]()
Ja, Queen kan niet genoeg veren in hun kont krijgen: vinden ze lekker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:35 schreef knars het volgende:
Oh, hoe fijn die Top2000. Queen weer op 1...
Hebben ze het lek gewoon gevonden? En hebben ze nog de hele boel open gebroken zodat je vanuit het huis nu gelijk in een 3 meter diepe modderpoel valt? Of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:13 schreef dwerg het volgende:
Overigens, de waterleidingmannen waren om half vier klaar. En ik begreep van hen dat de planner vanmorgen niet kon lachen om mijn opmerking 'doe maar rustig aan, het lek zit voor de meter'.
Innuendo is toch ook wel een van de betere Queen nummers, tevens ook de enige cd die ik van ze heb.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb weer op (onder andere) Innuendo gestemd. Ik vind het aanzienlijk beter dan de huidige nummer 1.
De grote O-Leo-Blokhuis-wat-weet-je-weer-veel-van-muziek-show.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:14 schreef dwerg het volgende:
Het programma gisteren rond de top 10 van de top 2000 viel me trouwens tegen. Of het duurde gewoon een uur te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |