Leng tch'e van Naked City op repeat, gepolijst met grote hoeveelheden alcohol. Er is nog hoop.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:27 schreef nipeng het volgende:
Dino, ik hoop dat je al dat leed spoedig weet te verwerken.
Nee, ze zijn niet georganiseerd gegaan. De ene (oud-)collega had er een paar maanden vrijwilligerswerk in Nepal opzitten en zijn vriendin is naar Nepal gevlogen en vervolgens zijn ze naar Tibet gereisd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dat laatste viel ons ook op. Georganiseerd? Welke groep? We herkennen Koning Aap, Baobab, Fox en SNP groepen feilloos, deze reis geleerd
Peter Moore heeft daat ooit een stukje over geschreven voor zijn boek No shitting in the toilet (een bordje wat ergens in een toilet in China hing). Het beruchte stukje gaat over de meest verschrikkelijke treinreizen die hij heeft meegemaakt, en dit gaat over het stuk van Golmud naar Lanzhou.quote:Het gerochel valt wel mee:
- als je badkamer van goede afscheidingswanden met de buren zijn voorzien, anders begint de ochtend met een schraap- en rochelconcert:
- als je je aanwent om de rochel te jureren (een 9,5 is het hoogste cijfer wat we gegeven hebben), is een prima afleiding.
Ik vrees dat het land een wekendurende hysterische giechelbui in mij op gaat roepen.quote:Op deze reis door de uithoeken van China maakte ik kennis met de oosterse gewoonte flinke fluimen te produceren. De trein had nauwelijks het station van Golmud verlaten of de wagon barstte los in een kakofonie van gekuch, gesnuif en gerochel. Binnen enkele minuten stond de vloer vlkan van de kleverige, groene spuug van China's reizende klassen. De buitenkant van de trein, helemaal tot achteraan de open ramen, was met een zelfde laag bedekt.
Wat me het meest verbaasde was hoe buitengewoon diep uit hun lichaam de Chinezen putten om het laatste kwakje slijm naar boven te halen. Ik keek vreemd op toen ik hoorde dat de obligate borstinfectie die ik opliep geen tubercolose was.
Is het behalve ranzig en smerig wel mooi? Heb wel geweldig mooie beelden van het land gezien, maar het gerochel houdt me tegen.quote:Ik vond China lastiger dan India, maar we hebben dan ook wat rare dingen qua route gedaan. Eigenlijk vind ik China belastender dan India. Vanwege het taalprobleem, de afstanden en de immense vervuiling. China wordt leuker naar mate je van de standaard route afwijkt. Maar dat geldt ook wel voor India.
Gelukkig is er nog de dvd Stop Making Sense, zie je alles in elk geval dan wanneer je achteraanstaat in Ahoy of de HMh ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:01 schreef Z het volgende:
Ah, een slowchattopic. 'More Songs About Buildings and Food' is wellicht een van de meest briljante platentitels ooit. Ik had ze graag eens live gezien, schijnt fantastisch geweest te zijn.
Al deze vragen en nog meer zullen worden beantwoord in het reisverslag in enkele delen, welke nog op de planning staatquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet georganiseerd gegaan. De ene (oud-)collega had er een paar maanden vrijwilligerswerk in Nepal opzitten en zijn vriendin is naar Nepal gevlogen en vervolgens zijn ze naar Tibet gereisd.
Maar heel veel Nederlanders dus.
[..]
Peter Moore heeft daat ooit een stukje over geschreven voor zijn boek No shitting in the toilet (een bordje wat ergens in een toilet in China hing). Het beruchte stukje gaat over de meest verschrikkelijke treinreizen die hij heeft meegemaakt, en dit gaat over het stuk van Golmud naar Lanzhou.
[..]
Ik vrees dat het land een wekendurende hysterische giechelbui in mij op gaat roepen.
[..]
Is het behalve ranzig en smerig wel mooi? Heb wel geweldig mooie beelden van het land gezien, maar het gerochel houdt me tegen.
Ik wil hem zeker ook gaan zien, dit weekend weer helemaal dubbel gelegen van een paar voorstukjesquote:Op maandag 6 november 2006 12:44 schreef dwerg het volgende:
Borat was leuk.
Hm, deze is niet getest, weet ook niet of die bij de volgende selectie zit. Er zit wel een 'seksmachine' bij de aankomende review, dat ding ziet er eng uit.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:59 schreef Liejannuh het volgende:
Sebbo! Zijn er al veel deelnemers aan de fleshlight prijsvraag?
Wie heeft trouwens deze keer het interactieve gedeelte getest?
Een Paaldanspaal!quote:Op maandag 6 november 2006 15:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hm, deze is niet getest, weet ook niet of die bij de volgende selectie zit. Er zit wel een 'seksmachine' bij de aankomende review, dat ding ziet er eng uit.
Volgende week geven we een paaldanspaal weg op de FP.
Die is eng!!!quote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef Seborik het volgende:
http://www.eroware.nl/neu(...)e.php?shopid=eroware
Neukmachine.
Ja! Ik wil graag een kaartje voor Spinvis voor mijn verjaardag!quote:Op maandag 6 november 2006 17:20 schreef dwerg het volgende:
Heb je al een verjaardagskadootje uitgezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |