abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43211598
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:27 schreef nipeng het volgende:
Dino, ik hoop dat je al dat leed spoedig weet te verwerken.
Leng tch'e van Naked City op repeat, gepolijst met grote hoeveelheden alcohol. Er is nog hoop.
pi_43211874
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Dat laatste viel ons ook op. Georganiseerd? Welke groep? We herkennen Koning Aap, Baobab, Fox en SNP groepen feilloos, deze reis geleerd
Nee, ze zijn niet georganiseerd gegaan. De ene (oud-)collega had er een paar maanden vrijwilligerswerk in Nepal opzitten en zijn vriendin is naar Nepal gevlogen en vervolgens zijn ze naar Tibet gereisd.
Maar heel veel Nederlanders dus.
quote:
Het gerochel valt wel mee:
- als je badkamer van goede afscheidingswanden met de buren zijn voorzien, anders begint de ochtend met een schraap- en rochelconcert:
- als je je aanwent om de rochel te jureren (een 9,5 is het hoogste cijfer wat we gegeven hebben), is een prima afleiding.
Peter Moore heeft daat ooit een stukje over geschreven voor zijn boek No shitting in the toilet (een bordje wat ergens in een toilet in China hing). Het beruchte stukje gaat over de meest verschrikkelijke treinreizen die hij heeft meegemaakt, en dit gaat over het stuk van Golmud naar Lanzhou.
quote:
Op deze reis door de uithoeken van China maakte ik kennis met de oosterse gewoonte flinke fluimen te produceren. De trein had nauwelijks het station van Golmud verlaten of de wagon barstte los in een kakofonie van gekuch, gesnuif en gerochel. Binnen enkele minuten stond de vloer vlkan van de kleverige, groene spuug van China's reizende klassen. De buitenkant van de trein, helemaal tot achteraan de open ramen, was met een zelfde laag bedekt.
Wat me het meest verbaasde was hoe buitengewoon diep uit hun lichaam de Chinezen putten om het laatste kwakje slijm naar boven te halen. Ik keek vreemd op toen ik hoorde dat de obligate borstinfectie die ik opliep geen tubercolose was.
Ik vrees dat het land een wekendurende hysterische giechelbui in mij op gaat roepen.
quote:
Ik vond China lastiger dan India, maar we hebben dan ook wat rare dingen qua route gedaan. Eigenlijk vind ik China belastender dan India. Vanwege het taalprobleem, de afstanden en de immense vervuiling. China wordt leuker naar mate je van de standaard route afwijkt. Maar dat geldt ook wel voor India.
Is het behalve ranzig en smerig wel mooi? Heb wel geweldig mooie beelden van het land gezien, maar het gerochel houdt me tegen.
pi_43212162
Ah, een slowchattopic. 'More Songs About Buildings and Food' is wellicht een van de meest briljante platentitels ooit. Ik had ze graag eens live gezien, schijnt fantastisch geweest te zijn.
Aldus.
  vrijdag 3 november 2006 @ 19:02:45 #54
13973 ranja
image means nothing
pi_43212211
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:01 schreef Z het volgende:
Ah, een slowchattopic. 'More Songs About Buildings and Food' is wellicht een van de meest briljante platentitels ooit. Ik had ze graag eens live gezien, schijnt fantastisch geweest te zijn.
Gelukkig is er nog de dvd Stop Making Sense, zie je alles in elk geval dan wanneer je achteraanstaat in Ahoy of de HMh ofzo
pi_43212524
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:50 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee, ze zijn niet georganiseerd gegaan. De ene (oud-)collega had er een paar maanden vrijwilligerswerk in Nepal opzitten en zijn vriendin is naar Nepal gevlogen en vervolgens zijn ze naar Tibet gereisd.
Maar heel veel Nederlanders dus.
[..]

Peter Moore heeft daat ooit een stukje over geschreven voor zijn boek No shitting in the toilet (een bordje wat ergens in een toilet in China hing). Het beruchte stukje gaat over de meest verschrikkelijke treinreizen die hij heeft meegemaakt, en dit gaat over het stuk van Golmud naar Lanzhou.
[..]

Ik vrees dat het land een wekendurende hysterische giechelbui in mij op gaat roepen.
[..]

Is het behalve ranzig en smerig wel mooi? Heb wel geweldig mooie beelden van het land gezien, maar het gerochel houdt me tegen.
Al deze vragen en nog meer zullen worden beantwoord in het reisverslag in enkele delen, welke nog op de planning staat

De hard seat sectie zag er na 10 minuten al uit als een menselijke zwijnenstal, maar soft en hard sleepers zijn prima te doen. Alleen al het feit dat er niet meer tickets dan plaatsen worden verkocht helpt.

Het valt best mee, en voor je het weet boer en smak je gewoon met de locale bevolking mee
  zondag 5 november 2006 @ 11:15:00 #56
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43254261
Goedemorgen Muziek.

Ben vrijdag en zaterdag naar concerten geweest. Beide concerten waren prima maar niet "het" voor mij. Vrijdag Don Caballero (zielloos optreden) en zaterdag Amplifier (niet helemaal mijn ding). Uitstekend voor mijn referentiekader.
pi_43288258
Borat was leuk.

En verder heb ik al de hele ochtend dit liedje in mijn hoofd:
Welkom welkom
bij de drie biggetjes
welkom welkom
wat hebben wij plezier
welkom welkom
bij de drie biggetjes
kom maar snel naar hier

I intend to live forever, or die trying.
  maandag 6 november 2006 @ 13:17:09 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43289029
quote:
Op maandag 6 november 2006 12:44 schreef dwerg het volgende:
Borat was leuk.
Ik wil hem zeker ook gaan zien, dit weekend weer helemaal dubbel gelegen van een paar voorstukjes
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_43291744
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:59 schreef Liejannuh het volgende:
Sebbo! Zijn er al veel deelnemers aan de fleshlight prijsvraag?
Wie heeft trouwens deze keer het interactieve gedeelte getest?
Hm, deze is niet getest, weet ook niet of die bij de volgende selectie zit. Er zit wel een 'seksmachine' bij de aankomende review, dat ding ziet er eng uit.

Volgende week geven we een paaldanspaal weg op de FP.
  maandag 6 november 2006 @ 15:29:11 #60
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43292460

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_43294625
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:01 schreef Seborik het volgende:

[..]

Hm, deze is niet getest, weet ook niet of die bij de volgende selectie zit. Er zit wel een 'seksmachine' bij de aankomende review, dat ding ziet er eng uit.

Volgende week geven we een paaldanspaal weg op de FP.
Een Paaldanspaal!
Het wordt ook steeds gekker op de FP!

Wat moet ik me voorstellen bij de seksmachine? En wordt de review weer gedaan door ons favoriete bloempje uit Groningen?
pi_43295053
quote:
Die is eng!!!
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_43295128
Sebbo, ik verslik me bijna in mn stukje kaas!
Wat een apparaat zeg!
Is het niet net zoiets als wat pas een prijsvraag was? Dat ding waarbij op ieder plaatje de gebruiksaanwijzing werd gelezen?
pi_43295223
Dat weet ik niet, ik heb er geen.
pi_43295266
Is er een prijsvragen archief? Dan kan ik het plaatje vergelijken.
pi_43295325
Oh, dat was een conevibo
pi_43295833
Jemig! Ik heb even zitten zoeken op die site naar de cone vibrator en ben allemaal dingen tegen gekomen waarvan ik het bestaan niet eens vermoedde!
Maar de cone vibrator is wel heel anders dan dit wonderlijke schepsel. Dit ding heeft wel wat weg van een schoenpoetsmachine!
pi_43295879
Heb je al een verjaardagskadootje uitgezocht?
I intend to live forever, or die trying.
pi_43296055
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:20 schreef dwerg het volgende:
Heb je al een verjaardagskadootje uitgezocht?
Ja! Ik wil graag een kaartje voor Spinvis voor mijn verjaardag!
  maandag 6 november 2006 @ 22:45:30 #71
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43309467
Dat ding lijkt me wel wat voor die keeper van Ado.
  maandag 6 november 2006 @ 22:56:09 #72
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43309985
quote:
The Natural Fist Of Adonis
pi_43310060
Ik weet wat Nipeng voor zijn verjaardag wil!
  dinsdag 7 november 2006 @ 00:40:57 #74
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43313824
Bij "neukmachine" verwacht je stiekem toch een foto van Tom Jones ofzo
Dommage arachide-fromage
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 november 2006 @ 01:01:41 #75
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_43314182
dag lieve menschen.
gek genoeg viel Evanescence me live helemaal niet tegen, ook al vond ik die live cd/dvd erg klote.

toch best grappig, zo'n concert waar 75% van het publiek bestaat uit 15 jarigen, 10% uit de ouders daarvan, en dan nog wat normale mensen. En die 15 jarigen, die kunnen schreeuwen, echt niet normaal.

En druk... sjesus....

En dat allemaal voor dit:

want zeg nou eerlijk, bijna niemand kent de rest van de band
Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')