Ze was door toch?quote:
Das te verwachten van zo'n poeplul als jij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Serieus? Dat heb ik dan even gemist
!
En jij wilde mod wordenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Serieus? Dat heb ik dan even gemist
!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Das te verwachten van zo'n poeplul als jij.
CDP, ik word gebashed hierquote:
Nou zeg.quote:
Mijn moeder zei dat als je je ogen dicht deed, dat het zo uit de platenspeler kon komen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
Ik miste nog net het gekraak van een grammofoonplaat
Nou, weet je waar het mij aan deed denken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat als je je ogen dicht deed, dat het zo uit de platenspeler kon komen.
Oeh, over disneyliedjes gesproken, die grote neger, met zijn donkerblauwe colbertje met vier knopen deed me denken aan het moment dat je in een disneyfilm naar het saaiste liedje van de film kijktquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, weet je waar het mij aan deed denken?
Disneyliedjes![]()
. (en dat is niet negatief bedoeld
)
Ik weet niet hóe goed haar Frans is maar mocht het (redelijk) goed zijn dan zou ze zelfs iets van Edith Piaf kunnen zingen, La vie en Rose ofzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat als je je ogen dicht deed, dat het zo uit de platenspeler kon komen.
Datw eet ik niet, juist omdat ze zo anders is kan ze wel een echte cultheld wordenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef Andiyan het volgende:
Desondanks zal ze heel weinig stemmen krijgen als ze tot de stemrondes komt.
Ik denk het ook want ze is zo heerlijk enthousiast!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Datw eet ik niet, juist omdat ze zo anders is kan ze wel een echte cultheld worden.
Ze heeft het bevestigd. Vooral hoe ze aan het vertellen was over dat voor de spiegel zingenquote:Op donderdag 2 november 2006 12:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Datw eet ik niet, juist omdat ze zo anders is kan ze wel een echte cultheld worden.
Hup, fansite maken!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef Christine het volgende:
Ik vind haar tof.
Maar ze gaat natuurlijk nevernooitniet winnen he.
Zo staat het ook op de X Factor site.quote:Op zondag 3 december 2006 12:33 schreef BVO het volgende:
Gisteren stond er volgens mij Dorine zonder e.
Ons irriterenquote:
dat vind ik wel meevallen hoor.. ze steekt met kop en schouders boven een heleboel bagger uit wat ik voorbij heb zien komen.quote:
quote:Quote Dorine
"Ik had het ook prima gevonden om naar huis te gaan."
Nadat Dorine te horen heeft te gekregen dat ze nog een nachtje mag blijven, geeft ze tijdens een interview eerlijk toe dat ze het ook prima had gevonden om naar huis te gaan.
"Ik wou een bad, een bed en slapen! En ik verlang naar mijn kinderen en kleinkinderen. Ik ben eigenlijk toch een huis- tuin- en keuken- grootmoeder. Nu vind ik mezelf een oma die de bloemetjes buiten zet, daar kan ik nog niet helemaal bij met mijn gevoel."
Maar om nu te zeggen dat ze de X-factor heeft vind ik ook weer te ver gaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat vind ik wel meevallen hoor.. ze steekt met kop en schouders boven een heleboel bagger uit wat ik voorbij heb zien komen.
Wat er bij idols allemaal langskwam dan, dat was toch ook verschrikkelijk, ook in de liveshows. Ik vind haar coolquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Tof mens of niet, dit is gvd toch geen popidool?!
Eensch...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef Knipoogje het volgende:
Ook oma's mogen van mij de x-factor hebben. Dorine heeft echt een prachtige stem. Doet me denken aan die mooie luisterliedjes uit een krakende radio uit de jaren 30-40-50.
Hoop echt dat ze de laatste 3 haalt. Beetje diversiteit zeg maar. En dan uiteraard massaal stemmen op haar
Oma's aan de top!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:47 schreef SpecialGuest het volgende:
Dorine is de GMILF van Henk.
Ik denk dat we eens af moeten stappen van het feit dat slechts iemand die Ahoy vol kan krijgen de X-factor bezit. Dorine op MTV? Nope, denk het niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
Echt te erg. Ze kan best leuk zingen hoor, daar niet van, maar kom op zeg. Ze kan echt alleen kinderliedjes inzingen die peuters luisteren voor ze gaan slapen. Een zoetsappig lief stemmetje, maar dat heeft mijn mams ook. Sorry maar echt waarom is ze in godsnaam door, wat ziet Henk wat ik niet zie?
Waarom zou het een popidool moeten zijn?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Tof mens of niet, dit is gvd toch geen popidool?!
Was het maar waar. Dat haalt ze ammenooitniet. Daarvoor is haar stem veel te bibberig en bejaardachtig. Misschien dat dat wel was gelukt als ze haar stem door de jaren heen was blijven trainen, maar zoals het nu is absoluut niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Maar Dorine does Edith Piaf of List? Zeker wel. CD aan, plankje met kaas, portje erbij en genieten voor de Open Haard. Geen Ahoy, maar verkoopt wél....
Edith Piaf? NIemand kan aan Edith Piaf tippen en zeker Dorine niet, bij lange na niet. Ze is veel te onprofessioneel en kan echt te weinig met haar stemquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat we eens af moeten stappen van het feit dat slechts iemand die Ahoy vol kan krijgen de X-factor bezit. Dorine op MTV? Nope, denk het niet.
Maar Dorine does Edith Piaf of List? Zeker wel. CD aan, plankje met kaas, portje erbij en genieten voor de Open Haard. Geen Ahoy, maar verkoopt wél....
Ik denk dat Dorine zeker kan verkopen, zo'n programma kan daarbij helpen. Nee, het is geen Jamai of Boris, maar die hebben ook hun eigen weg gevonden. Dorine zal dat ook doen.
Ze kan het toch proberenquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Edith Piaf? NIemand kan aan Edith Piaf tippen en zeker Dorine niet, bij lange na niet. Ze is veel te onprofessioneel en kan echt te weinig met haar stem.
Dat vind ik ook. Ik vind het erg leuk om te zien hoe ze het allemaal doet maar vraag me af of ze de volgende ronde ook moet halen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:14 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vind haar eerder aandoenlijk tussen al die jonge mensen, dan dat ze echt een ster is. Vast een hele lieve vrouw, maar is zij nou echt de volgende Nederlandse ster? Ik denk het niet...
quote:De oudste van X FACTOR
Dorine is de oudste kandidaat van X FACTOR, maar zeker niet de minste. Ze is door naar De Ultieme Test.
Wat vind je van Henk?
“Henk kwam oplopen en toen dacht ik: ‘ja, ik vind het wel een aardige man.’ Hij heeft iets, hij doet zo stoer en je ziet zijn onzekerheid en kwetsbaarheid. Dat is een mooie combinatie.”
Had je een voorkeur voor een jurylid?
“Ik had vantevoren al nagedacht over wie ik zou preferen. Ik had Marianne ook leuk gevonden. Dat is een prettige en leuke vrouw. Henkjan was op zich ook prima geweest, maar die had wel kritiek op mij, terecht trouwens ook. Maar Henk zei meteen dat ik een mooie stem had.”
Hoe is het contact met de andere kandidaten?
“Wat voor mij een topper is, is mijn roommate Nathalie. Het is een schat. Er zit 40 jaar tussen ons, zij is 27 en ik ben 67. Dat was echt bijzonder, heel bijzonder. We konden allebei niet slapen, want we waren veels te hyper. Vanmorgen hebben we heel bijzonder zitten praten. Ik ben echt tot in mijn ziel geraakt door haar. Daarom alleen al ben ik blij dat ik meedoe.”
Hoe ging het gisteren?
“Ik moest als laatste auditie doen, en ik was behoorlijk moe. Dan heb je eigenlijk niet zo’n zin meer. Maar dan moet je op en gaat je bloed weer stromen. Ik was even mijn tekst kwijt, maar op dat punt zei Henk: 'het is genoeg hoor, je bent voorlopig door.'
En dan begint het wachten weer. Ik denk dan gewoon: ‘ik wacht nu en ik weet niet hoe lang, maar ik zie wel.' Ik ben niet zo zenuwachtig van aard. Ik ben natuurlijk gewoon een oud mens: alles wat ik doe is leuk meegenomen en verder is het niets, er hangt niets van af. Ik blijf toch zingen totdat ik er bij neerval.”
En nu?
"We zien wel waar het schip strandt.”
Ja dat echt wel.. 99% sympathiestemmen denk ik en 1% bedoeld voor haar zangkunstenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:16 schreef Andiyan het volgende:
Ze gaat wél ontzettend veel sympathie stemmen krijgen.
quote:Eindelijk een rijpe vrouw!
Zaterdag worden zes van de tien X Factor-finalisten bekend. Drie van hen zijn 26-plussers met de 67-jarige Dorine als oudste. Kan een nieuw idool grijs haar hebbe? Een kijkje bij de opnames van de selectie.
België en Vriendschap gingen aan Dorine (67) volledig voorbij. Luistert ze eigenlijk weleens naar moderne muziek? ,,Sjostakovitsj bedoel je? Nee, ik ben meer van Bach, Mozart en Debussy. Een beetje ouderwets.’’ Een antwoord dat van de gemiddelde Jim of Jamai tijdens vorige Idols-edities niet te verwachten was.
De gepensioneerde logopediste, tegenwoordig full time grootmoeder, besloot mee te doen aan de tv-talentenjacht toen ze ‘in dat reclamefilmpje voor X Factor een vrouwtje met een wandelstokje zag lopen’. ,,Die lijkt op mij,’’ dacht ze. ,,Wel jammer dat er niet meer oudjes zijn. Mijn tegenstanders hebben nu de leeftijd van m’n dochter. Blijkbaar durven de meeste 70-jarigen dit niet. Natuurlijk: ik denk soms al aan de dag dat ik doodga, maar dat weerhoudt me er toch niet van lekker te zingen?’’
Dorines leeftijdscategorie krijgt in Idols-opvolger X Factor nu ook zijn kans op instant-roem die eerder alleen begin-twintigers als Boris of Raffaëla ten deel viel. De maximumleeftijd van 35 jaar is verdwenen. Volgens Temming, jurylid/coach van de oudere solisten, kan een artiest op leeftijd zeker idolen-potentie hebben. ,,Juist makkelijker! In het theater zie je prachtige acteurs van 70 jaar. Waarom niet in de pop? Als er geen gelikte marketingcampagne bij past, bestaat het niet, lijkt de gedachte. Dat weiger ik te geloven. Oud is niet versleten. Kijk naar de Buena Vista Social Club. Die mannen braken door toen ze al dik bejaard waren.’’
Temming heeft om uit te maken welke drie van zijn zes overgebleven protégés naar de finale gaan een bijzonder optreden georganiseerd. In het Amsterdamse Panama zingt het zestal voor een publiek van ervaren muzikanten. Temming blijkt een uitgebreide kennissenkring te hebben. Suzanne Klemann van Loïs Lane, Henk Westbroek, Bert Kuizenga, Daniel Boissevain en de bijna voltallige Wild Romance zijn op de door Temming beloofde gratis drank en hapjes afgekomen. ,,Geen moeilijker publiek dan een zaal vol collega’s,’’ weet het jurylid. ,,Die vinden zichzelf namelijk altijd beter dan de artiest op het podium.’’
De strenge blikken vooraf maken de zes bijna-finalisten aardig nerveus. Behalve Dorine. Tijdens de repetitie gaat bijna haar gehele versie van klassieker Feeling good verloren doordat ze náást in plaats van ín de microfoon zingt. Het deert haar nauwelijks. ,,Het maakt me ook weinig uit hoe deze verkiezing eindigt. Een opstapje naar glitter en glamour? Ben je mal. Naar roem zoek ik niet meer. Ik wil slechts tegen mijn leeftijdgenoten zeggen: jongens, we zijn nog best in staat te leven én te genieten.’
Haar concurrenten hebben andere motieven voor hun deelname. R&B-zanger Ruben (32) bijvoorbeeld. Hij trok de afgelopen jaren als zanger van The Sunclub langs discotheken, maar wil meer met zijn carrière dan schnabbels in feestzalen in Vroomshoop en Puttershoek. ,,Vroeger werden artiesten nog zomaar in een club ontdekt. Nu komen sterren alleen nog uit dit soort tv-concepten. X Factor heeft alle media mee. Voor de winnaars is hun carrière ineens een geplaveide weg. Je moet alleen zorgen dat je er niet afvalt.’’
Als alle toeschouwers hun eerste bier en wijn op hebben, presenteert Temming de zes kandidaten van wie hij verwacht dat ze uiteindelijk de jongere deelnemers (onder de hoede van Henkjan Smits) en de zanggroep (begeleid door Marianne van Wijnkoop) zullen verslaan. ,,Ze zijn alle zes beter dan de twee andere klasses. Het gaat mij om prettige stemmen. Niet om ‘kunnen zingen’ waar Henkjan alleen op let. Winnares van vorig jaar Raffaëla was er bij mij in de voorronden uitgevlogen.’’
Na zes liedjes, een gezamenlijke finale én een toegift beraadt Temming zich op zijn eindoordeel. Aan de bar zijn de meningen verdeeld. Gruppo Sportivo-frontman Hans van den Burg heeft geen kandidaten met de x-factor gezien. ,,Niemand bezorgde mij kippenvel. Wel vond ik die oudere dame erg sympathiek. Ze kunnen allemaal zingen, maar waarom die afgezaagde liedjes! Pff... probeer iets gewaagds. Dit is heel erg TMF. Dit soort Idols verdwijnt na verloop van tijd allemaal naar elders in de vermaakindustrie. Ik zie geen nieuwe Huub van der Lubbe of Herman Brood. Die laatste kon niet eens zingen, maar als er iemand de x-factor had was hij het.’’
Verderop aan de toog is Suzanne Klemann enthousiaster. ,,De kwaliteit was erg hoog. Iedereen zong goed. Dorine, la grande dame, vond ik de beste. Eindelijk een rijpe vrouw! Ze heeft niets te verliezen, maar wint daardoor juist. Nee, ik ben geen fan van dit soort talentenjachten. Je ziet kinderen winnen, die een jaar lang denken grote sterren te zijn en daarna ineens de aandacht zien opdrogen. Voor hen ook niet goed. Misschien dat oudere deelnemers die snelle roem beter aankunnen.’’
De belangrijkste vraag in de X Factor-finale wordt of de oudere deelnemers zich, wanneer de sms-stemmen van de veelal jeugdige kijkers gaan tellen, kunnen meten met de jonge wannabe-idolen. Temming denkt uiteraard van wel. ,,Belachelijk dat kinderen hun beltegoed opmaken omdat het blijkbaar hun natte droom is mensen die ze aardig vinden verder te helpen. Ja klopt: het is wel de realiteit. Maar daarmee ga ik niet akkoord. Stemmers moeten niet denken ‘Wow, wat een knappe gozer’, maar ‘Van hem wil ik meer horen’.’’
quote:,,Het maakt me ook weinig uit hoe deze verkiezing eindigt. Een opstapje naar glitter en glamour? Ben je mal. Naar roem zoek ik niet meer. Ik wil slechts tegen mijn leeftijdgenoten zeggen: jongens, we zijn nog best in staat te leven én te genieten.’
Dat stuk is toch een gruwelijke spoiler of zie ik het verkeerd? 'Zaterdag worden zes van de tien X Factor-finalisten bekend. Drie van hen zijn 26-plussers met de 67-jarige Dorine als oudste'.quote:
Idd, ik vind haar echt leuk en goed!quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Vanavond heeft ze laten zien dat ze écht geniet op het podium, juiste stem, juiste nummer, juiste uitstraling.... Ik hoop dat ze door is
Maar dan wel met dit soort nummers natuurlijk, laatste wat ik wil zien is Dorine in een minirok die Britney Spears nadoetquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Idd, ik vind haar echt leuk en goed!![]()
Dat is inderdaad jammerquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Het klonk nog best goed ook![]()
.
Nee, ze hoeft het niet te zijn, want ze gaat voor een andere doelgroep enzo, maar toch is dit geen pop-idool en zal ze dus snel gaan afvallen bij de live-shows... haar doelgroep smst namelijk niet (zoveel).
Dat mens stond d'r incontinentieslip uit te genieten....quote:
Het moet wel bij haar passen iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dan wel met dit soort nummers natuurlijk, laatste wat ik wil zien is Dorine in een minirok die Britney Spears nadoet
Maar mèn, met dít soort nummers is ze perfect.
Hier precies zoquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik SMS nooit naar dit soort programma's....
Behalve volgende week dan
quote:Geweldig dat je op mij stemt! Blijf je mij steunen via SMS? Dan zie je mij in de liveshow
Mijn stem heeft ze iig alquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:40 schreef p-etr-a het volgende:
Dorine kan Jujaro en Genelva toch best aan?
Als jij dorine naar 5656 smst wel jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:40 schreef p-etr-a het volgende:
Dorine kan Jujaro en Genelva toch best aan?
SCH die gaat stemmenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef SCH het volgende:
Heb tig x voor haar gebeld.
Dat klonk best wel raar ja. Ik denk dat Henk Wessels ook allerlei redenen in zijn hoofd had waarom zij niet door zou moeten gaan, maar dit uit eerbied/ respect achterwege liet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef SCH het volgende:
Heb tig x voor haar gebeld.
"Je bent de publiekslieveling dus sturen we je naar huis"
Is dat de broer van Anja?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:17 schreef druide het volgende:
Henk Wessels
Ik dacht echt precies hetzelfde vanavond!quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:44 schreef Andiyan het volgende:
En ik wil zo'n oma als Dorine
Haar doelgroep zijn alle stemmers die kijken en het ene jonge sterretje niet van het andere kunnen onderscheiden vanwege gebrek aan eigen stijl en persoonlijkheid. Ze wordt een cultheld net als Harm en die hield het ook een tijdje volquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Het klonk nog best goed ook![]()
.
Nee, ze hoeft het niet te zijn, want ze gaat voor een andere doelgroep enzo, maar toch is dit geen pop-idool en zal ze dus snel gaan afvallen bij de live-shows... haar doelgroep smst namelijk niet (zoveel).
quote:Wist je dat…
...Dorine ruim 50 jaar geleden al voor publiek zong?
...Henkjan het tijdens de Audities niet zag zitten in Dorine?
...Dorine iedere ochtend een duik neemt in de zee?
...Dorine een opleiding doet om clown te worden?
...Dorine vier kleinkinderen heeft?
...Dorine ontroerd wordt door haar ontmoeting met Nathalie?
...Dorine logopediste is van beroep?
...Eigenlijk meedoet aan X FACTOR om iemand van haar leeftijd te vinden die haar zou willen begeleiden in de muziek?
Dit is toch wel een beetje een afknapper, clowns zijn eng.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wist je dat…
...Dorine een opleiding doet om clown te worden?
Waar woont ze ergens dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
...Dorine iedere ochtend een duik neemt in de zee?
Ach, Ruben kan ook alleen maar RnB aan lijkt me, want ik zie hem niet echt geloofwaardig in andere genres overkomen.quote:Op zondag 24 december 2006 09:52 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ze valt inderdaad op tussen de andere 20-ers, daarom zal er eerder op haar gestemd worden.. Maar denk wel dat ze maar één soort genre/muziek kan zingen, en dan zal ze snel gaan vervelen denk ik..
quote:Op zondag 24 december 2006 12:26 schreef _Arual_ het volgende:
Hoe kun je eigenlijk stemmen? Heb ik nog nooit eerder gedaan, maar ik wil nu graag een uitzondering maken.
maastrichtquote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op zondag 24 december 2006 12:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
maastricht
ik denk aan zee ergens, lijkt me redelijk logisch
quote:Op zondag 24 december 2006 14:15 schreef Abbadon het volgende:
behoorlijk matig optreden...zal wel veel sympathie-stemmen krijgen
bekend nederland vond het niet het beste optreden, dat is althans nergens gezegd...ze vonden het het sympathiekste optreden....dat is althans wat de term 'publiekslieveling' in dit geval voor mij betekent...quote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef Knipoogje het volgende:
'Bekend' Nederland vond het het beste optreden. Toen ze begon dacht ik echt 'wow! 100x beter dan verwacht en stukken beter dan de vorigen -op Anja na- .
Da's alleen maar omdat er twee leuke koppie's inzittenquote:Op maandag 25 december 2006 16:30 schreef --Globe-- het volgende:
Ze is echt leuk, maar van de drie opties ga ik voor Jujaro.
Volgens mij vrijdagquote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef pberends het volgende:
Wanneer wordt bekend of Dorine die wildcard wint?
Oh ja, das waar het was vrijdag ook nog. Maar is volgend weekend de laatste aflevering van de X-factorquote:
Nee zondag is de eerste liveshowquote:Op maandag 25 december 2006 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh ja, das waar het was vrijdag ook nog. Maar is volgend weekend de laatste aflevering van de X-factor?
quote:Op maandag 25 december 2006 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's alleen maar omdat er twee leuke koppie's inzitten
Right.. en zeg het nu eens hardop zonder te lachenquote:Op maandag 25 december 2006 23:19 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
![]()
Nee, omdat ik graag het niveau van hun auditie terug wil zien.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Right.. en zeg het nu eens hardop zonder te lachen
My words. Althans dat 2e. Want ik vond wel dat ze goed presteerde.quote:Op zondag 24 december 2006 14:15 schreef Abbadon het volgende:
behoorlijk matig optreden...zal wel veel sympathie-stemmen krijgen
75 %quote:Op woensdag 27 december 2006 14:41 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Dorine heeft met 75% van de stemmen de Wildcard gekregen.
Staat officieel op de x-factor sitequote:Op woensdag 27 december 2006 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
Is dat echt waar? Wie beweert dat dan?
De producent van Idols is niet betrouwbaar genoeg?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
Is dat echt waar? Wie beweert dat dan?
Ik zag enkel een quote van MarkyMarkIdols. Of is dat de producent?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
De producent van Idols is niet betrouwbaar genoeg?
Yepquote:Op woensdag 27 december 2006 18:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik zag enkel een quote van MarkyMarkIdols. Of is dat de producent?![]()
Ik schrok ook eerst toen ik hem zagquote:Op woensdag 27 december 2006 20:03 schreef Christine het volgende:
Op die foto lijkt ze net op Dame Edna.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:23 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ze ver komt. Zo op die foto hierboven ziet ze er voor haar leeftijd ook best leuk en authentiek uit.
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh nee. De dansers zijn terug.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Ik vind het doodeng dat er allemaal dansers meedoen."
Ah, leuk! Denk dat dat wel wat wordt.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VVqKTlz3pMA Dit nummer doet Dorine
WAUW! wat ziet ze er prachtig uit op deze foto!quote:
Ik ook ja!!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze eruitzag in haar jongere jaren.
Dan ligt ze er al lang uit man.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef Lynx666 het volgende:
Krijgen we misschien nog wel te zien als er wat klassiekere themas komen
Vervelend ventjequote:Op donderdag 28 december 2006 21:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan ligt ze er al lang uit man.
Om even een voorbeeldje te noemen:quote:Op donderdag 28 december 2006 22:01 schreef sbientje het volgende:
hahahah, 2006-67 = 1939wat maakten ze toen in godsnaam voor muziek?
Ik hoor net dat dat thema juist wel een goed idee is.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Om even een voorbeeldje te noemen:
"Over the Rainbow" by Glenn Miller, also Judy Garland
Moet lukken.![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat ze doorgaat.![]()
Maar ik vrees van niet![]()
quote:Dorine & Groovin' sound-chat!
Vanaf nu kan je iedere vrijdag lekker chatten met de kandidaten! Dorine en Groovin' sound bijten het spits af.
Nu kun je je vragen rechtstreeks op de kandidaten afvuren. Vrijdag 29 december zitten Dorine (Oudere Solisten) en Groovin'sound (Zanggroepen) om 19 uur voor het scherm, en zullen ze open reageren op jouw vragen en opmerkingen.
Wat je er voor moet doen?
Houd deze website in de gaten en zorg dat je aankomende vrijdagavond geen afspraken buiten de deur maakt. Tenzij je achter een computer kunt aanschuiven natuurlijk! En daarna achter de TV, want om 21:30 uur zie je 29 december The Story So Far (RTL 4), waarin wordt teruggeblikt op afgelopen zenuwslopende periode.
Chatten met Dorine!quote:
Had ik ook direct, dat wordt grappig. Al lijkt ze best wel goed bij de tijd te zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Chatten met Dorine!
Waarom krijg ik opeens de zin "Ga met de muis naar de rechterbovenhoek van het scherm" in m'n hoofd?
Maar ze moet hem wel in de hippe snelle versie brengen en dat is lastiger voor haar...ze mist een beetje ritmegevoel. Hoop dat ze het goed doetquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat Dorine een leuk nummer heeft gekozen. Ze heeft geluk gehad! Zoveel nummers van Shirley Bassey zullen niet meer volgen!
Idd. Als ze weer alleen maar langzame liedjes zingt. Dan is het al snelquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar ze moet hem wel in de hippe snelle versie brengen en dat is lastiger voor haar...ze mist een beetje ritmegevoel. Hoop dat ze het goed doet
Ik weet niet als ze met band spelen maar ik heb ook een versie van Shirley gehoord met een orkestje en dat gaat gewoon langzaam. Is maar net hoe de band (Liveband of casseteband) hem speelt...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar ze moet hem wel in de hippe snelle versie brengen en dat is lastiger voor haar...ze mist een beetje ritmegevoel. Hoop dat ze het goed doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |